Tiistain tissiposkeilut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Tiistain tissiposkeilut

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Hyvää yötä ja huomenta.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tiistain tissiposkeilut

Viesti Kirjoittaja aasi »

Testing. 1. 2. 3.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiistain tissiposkeilut

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Tsiisus että voi olla selkä jumissa perustusten muuraamisesta. Tosin tuossa laskin että kannoin yhteensä tonnin kiveä sunnuntaina että siihen nähden ei niin ihme.

Hepo pelaa kuin unelma, olen niin mielissään!

Kodin kalusteet on valittu, nyt pitää vielä huomenna, tai siis tänään, asioida sen hankalan suunnittelijan kanssa.

Sheetlord voisi vähän tarkemmin kertoa minkälaista ihmeasuntoa hakee kun sitä ei löydy? Ja joko vaimo on pelastettu al Quaidan kynsistä?

Irmelianneli
pistää nyt äkkiä tarkkaa tilitystä vaikka yv:nä tuosta hankala exä asiasta! (onneksi en ole utelias) Joko ensi viikonloppuna lähdet mukaan muuraamaan? Vai oliko sitä ohjelmata kun hiilarilakko ja kaikki? Ei tekis muuten pahaa täälläkään....
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
slam

Re: Tiistain tissiposkeilut

Viesti Kirjoittaja slam »

"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results."
- Albert Einstein

joo, väitti kait myös, että osa skitsoista on oikeassa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistain tissiposkeilut

Viesti Kirjoittaja Niba »

Menkää nukuksii, mäkin yritän..
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: Tiistain tissiposkeilut

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta!

Eka-tpk! Kaffea ja patonkia nabaan.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tiistain tissiposkeilut

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Oli muuten liskojen yö, hikoilua ja sekavia unia. Jännää että tuli näin helposti yhden yön ryypiskelystä. Oon jo tottunut siihen että krapula saattaa tulla yhden päivän myöhässä, mutta tämä oli uutta että piina-yö tulee myöhässä. Kivat kelit! 8)
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiistain tissiposkeilut

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Joko ensi viikonloppuna lähdet mukaan muuraamaan? Vai oliko sitä ohjelmata kun hiilarilakko ja kaikki? Ei tekis muuten pahaa täälläkään....
Olikohan mulla lauantai vapaa.. en nyt just muista. No mut rinssi saapuu sit sunnuntaina ainakin :) On täällä 4pv ja lähtee meijän kanssa etelään kotonansa käymään siks ajaks, kun mekin lähetään Metallicaan. Sit lähtee takas tänne ku mekin tullaan, eikö ookkin vallan ihana?!

Hiilarilakko kulkee tosi hyvin, eilen aloitin sen syömällä töissä puolikkaan munkin! :lol: Noh, tänä aamuna kävin lenkillä. Vtun naapurit, heräsin lopullisesti viideltä. Kuuden jälkeen kyllästyin makoiluun ja lähdin juoksentelemaan ulos, oli ihanaa auringossa kirmata, aika ookoosti kulki. Sitten suihkuun, pyykit pyörimään ja kahvia! Kahteentoista vasta töihin, oi onnea.
Viimeksi muokannut irmelianneli, 03.07.2007 8:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistain tissiposkeilut

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vihtahousu kirjoitti:patonkia
Jaahas! Eikö kukaan oo kertonu sulle, että on ruoastapuhumisen kieltoviikko? (Siis koska meillä on duuniruokala kiinni,ja on lähes pakko paastota..) On oikeesti tylsää hakea kaupasta jotain pasteijoita lounaaksi kaksi viikkoa. Oishan tossa kotikin ihan vieressä, mut ei sinne uskalla lähteä ruokailee..saattaa olla että nukahtaa pienille päiväunille vahingossa.
Ja mikä hirveintä?!?! Joutuu juoda automaattikahvia. Ihan kamalaa.
(Johan mulla on taas ongelmat..)
Mut huomenta vain! Kaikille ja jokaiselle.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Pyry-Matias

Re: Tiistain tissiposkeilut

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

sipsi kirjoitti:Ihan kamalaa.
(Johan mulla on taas ongelmat..)
Joo. Kuukleta lounaspaikat alueeltasi. Ja saahan monesta kaupasta mukaan jos jonkinlaista lämmintäkin evästä. Tai kotoa eväät. Oman kahvinkeittimen tuonti töihin lienee mahdollista. On meilläkin kotoa tuotu. Kyl sä noi tiesitkin jo.

Täs nyt sit olis seitsemäs päivä in a row töitä. Teen kaverin viikonlopun häät etukäteen, jos taas lipsahtaa tumuiksi.

Jarkko otti ja hävisi...joo ylläri. Mut mikä hienoa, niin TamU porskuttaa kärjessä, HJK on kyllä jäänyt jo lopullisesti kyydistä. En osaa kuvitella mitään joukkuetta uhkaajaksi, siksi ylivoimainen matsku TamU:lta löytyy.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tiistain tissiposkeilut

Viesti Kirjoittaja aasi »

Nam. Pekonia.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistain tissiposkeilut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei taida tästäkään työpäivästä tulla mitään erään hiihdellessä ympäriinsä puoliläpinäkyvässä topissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tiistain tissiposkeilut

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Bluntly kirjoitti:Ei taida tästäkään työpäivästä tulla mitään erään hiihdellessä ympäriinsä puoliläpinäkyvässä topissa.
Aika håmåa, en olisi susta uskonut. Käy nyt pukemassa joku asiallisempi paita.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistain tissiposkeilut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kimmen kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Ei taida tästäkään työpäivästä tulla mitään erään hiihdellessä ympäriinsä puoliläpinäkyvässä topissa.
Aika håmåa, en olisi susta uskonut. Käy nyt pukemassa joku asiallisempi paita.
No ei kai nyt meikäläinen mitään toppia voi pukea päälleni. Pysyn tässä miehekkäässä painitrikoossa vaikka hiukan tiukka onkin, lahkeet oli pakko leikata pois joten pallit heiluu alakaistaleen ulkopuolella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sheetlord

Re: Tiistain tissiposkeilut

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Georgina kirjoitti:Sheetlord voisi vähän tarkemmin kertoa minkälaista ihmeasuntoa hakee kun sitä ei löydy? Ja joko vaimo on pelastettu al Quaidan kynsistä?
No sellainen vaatimaton 15 makuuhuoneen kartano Näsijärven rannalta olis haussa. Petteri Jussilan leski tarjosi omaansa, mutta hallin lattian marmori ei miellyttänyt.

Vaimo lähetettiin takaisin lukuisista pyynnöistäni huolimatta. Arkeen palaaminen on ollut niin mukavaa, että olen vakavissani harkinnut liittymistä Al-Akshan Marttyyrien Prikaatiin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistain tissiposkeilut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sheetlord kirjoitti:Arkeen palaaminen on ollut niin mukavaa, että olen vakavissani harkinnut liittymistä Al-Akshan Marttyyrien Prikaatiin.
Mustia panttereita ei elävänä jätetä!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sheetlord

Re: Tiistain tissiposkeilut

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Bluntly kirjoitti:Ei taida tästäkään työpäivästä tulla mitään erään hiihdellessä ympäriinsä puoliläpinäkyvässä topissa.
Lukihäiriöstä johtuen tulkitsin ylläolevan ensiksi "Ei taida tästäkään työpäivästä tulla mitään hiihdellessäNI ympäriinsä puoliläpinäkyvässä topissa."

Nyt ei minunkaan työnteostani tahdo tulla mitään :roll:
Vihtahousu

Re: Tiistain tissiposkeilut

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Otin taktisen mietintähetken atk-huoneen soffalla taas, nyt ei ainakaan simmut mene kokoaikaa itsestään kiinni.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiistain tissiposkeilut

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Sheetlord kirjoitti: 15 makuuhuoneen kartano Näsijärven rannalta
Vaimo lähetettiin takaisin lukuisista pyynnöistäni huolimatta.
Pöljä! x)

Mua vaan ihmetytti kun olette sitä asuntoa jo etsineet ties kuinka kauan löytämättä, luulisi jollain lailla sopivan jo tulleen kohdalle. Ranttuja ootta. Tai tamperelaiset ei halua myydä kivoja kämppiään. Mikähän nyt muuten on asuntojen vaihtotilanne, ovatko ihmiset innokkaita muuttamaan vai pelkäävätkö korkojen nousua?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiistain tissiposkeilut

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: Olikohan mulla lauantai vapaa.. en nyt just muista.
Mulla on lauantai taas työpäivä mutta varmaan vaan jonnekin seitsemään asti. Voisin kilauttaa illalla jos lähdet mun kans sääskiensyötiksi sinne suolle ;)

Rinssi ja Metallica kuulostaa huipulta! Onko sulla siinä jotain kesälomaa vai mitä?

Puolikkaan munkin! Mahtavaa itsehillintää! Mä oisin varmasti syönyt kokonaisen ja luultavasti ottanut toisen =P (ja sen kyllä huomaa) Ja sun aamupuuhatkin on niin urheilullisia! mä meen yhteen. Nukuin kymmeneen ja nyt istun siis koneella... Mutta illalla ajattelin mennä hevosen kanssa uimaan.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Mulli75

Re: Tiistain tissiposkeilut

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Pari kertaa loman aikana Oulussa käynyt eikä tuttuja kitisijöitä näkynyt.
Eilen olin Oulussa muutaman tunnin, torinrannassa juomatauolla terassilla, tänään jossain muualla.

Saakeli kun on vaikeaa näiden WLAN-yhteyksien löytäminen täällä harvaanasutulla alueella. Luulisi että kirjastoissa kaupungintaloissa ym. rakennuksissa olisi WLAN, jotta voisi käyttää omaa konetta jossa on ne ohjelmat mitä kirjaston koneista ei löydy.
Sheetlord

Re: Tiistain tissiposkeilut

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Georgina kirjoitti:Mua vaan ihmetytti kun olette sitä asuntoa jo etsineet ties kuinka kauan löytämättä, luulisi jollain lailla sopivan jo tulleen kohdalle. Ranttuja ootta. Tai tamperelaiset ei halua myydä kivoja kämppiään. Mikähän nyt muuten on asuntojen vaihtotilanne, ovatko ihmiset innokkaita muuttamaan vai pelkäävätkö korkojen nousua?
Myyntiajat tutun välittäjän mukaan jopa kaksinkertaistuneet, etenkin Tampereen ulkopuolisissa kohteissa. Saatetaan olla ranttuja juu, mutta mieluummin ostaa sellaisen jossa viihtyy. Se muutaman vuoden välein vaihtaminen ei hyödytä kuin pankkeja, lainapääoma kun lyhenee aika hitaasti ensimmäiset 4-7 vuotta.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiistain tissiposkeilut

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Sheetlord kirjoitti: Myyntiajat tutun välittäjän mukaan jopa kaksinkertaistuneet, etenkin Tampereen ulkopuolisissa kohteissa. Saatetaan olla ranttuja juu, mutta mieluummin ostaa sellaisen jossa viihtyy.
Tottakai se pitää olla mieluinen. Muistan vaan itse asuntoa aikoinani etsiessä, tuntui että sopivia putkahtaa eteen vähän väliä, ei vain oltu tarjouksen kanssa aina tarpeeksi nopeita. Loppujen lopuksi löytyi kyllä tosi kiva josta oli sitten pakon edessä hirmu tympeä luopua, vieläkin harmittaa.

Kyllä se vielä löytyy, jaksuja etsintään :]
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Kid

Re: Tiistain tissiposkeilut

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tissiposki.

Mulla on ihan sairaan levoton olo. Ja hykerryttää kummallisesti. Tuntuu että hysteerinen nauru kuplii ihan pinnalla.
Taidan kokeilla kuinka monta vaahtokarkkia mahtuu suuhun kerralla.

Kyllä töissä on mukavaa.

Edit:viisi
Sheetlord

Re: Tiistain tissiposkeilut

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Georgina kirjoitti:Kyllä se vielä löytyy, jaksuja etsintään :]
Juu kiitos. Sillaihan nyt on hyvä tilanne, että tarjontaa kyllä on, tosi mielellä olevia ostajia vähemmän. Hyvä esimerkki tämän hetken tarjonnasta: rivarinelikko, joka on muuten siisti mutta kattosähkölämmitys, yli 150 euroa kuussa(!!!) Vanha tonni pelkästään siitä, että kämpässä on lämmintä. Okei, ILP on keksitty, mutta alkuinvestoinnin kuolettamiseen menee useampi vuosi.
Vastaa Viestiin