Tiuskea Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Tiuskea Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt kun taas taukoa eessä..
Niin ei ehkä mitään tulevasta vkl, voi olla aikas wasted.. :lol: :lol: :P :twisted: :wink:

Huomasin tämän..
Kuva
Wanha Kehno iski?
Viimeksi muokannut Niba, 05.07.2007 0:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Bhven

Re: Tiuskea Torstai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Join juuri töiden jälkeisen aamukaljan ja juon vielä toisen kohta. Sitten unta palloon.
Vihtahousu

Re: Tiuskea Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Aaha, taas toimii. Lähenkin just himaan, ky(r)pärä otsassa.
didi

Re: Tiuskea Torstai

Viesti Kirjoittaja didi »

Kohta on työpäivä ohi ja voin huristella kotio.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Tiuskea Torstai

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Heh.. sitä sain mitä tilasin.
Pidän kiusoittelusta, ei siinä mitään.. mutta oikeasti, pitikö erään työkaverin palata aiheeseen noin 15 kertaa? Heitin sen päälle jo vettä suoraan kraanasta, että "nyt loppu, se hevonen kuoli jo 10 kertaa sitten"

Samainen jankkaaja yritti naittaa minua eräälle tähtisilmälle tässä pari päivää sitten, järjesti uimareissua, ja nyt kuulemma minun pitäisi ostaa sellainen auto johon molemmat sopisimme. Palaten tähän minä ja tähtisilmä teemaan ainakin 15 minuuttia, ihan sama mistä muuten puhuin.. olenhan mä flirttaillut sen tähtisilmän kanssa hyvinkin avoimesti, mutta en mä ehkä halua asiaa käsitellään noin suoraan.. :roll:

Heh, mutta.. sitä saan mitä tilaan, enkä mä voi suuttua. Huvittavaahan tuo oli, vaikka ehkä mä vähän taisin punastuakin :oops: vaikka yritin pysyä aiheessani kysyen mielipiteitä millaista autoa muut huoneessa olevat suosittelisivat..

Miehet, ne on suloisia.. =D..
ja etenkin tähtisilmä on sitä.. *nauraa*..
Mutta ei, en sotkeudu työkavereihin, en .. siis EN
Ja jos sotkeennun, se on ihan työtapaturma, prkl.. =DD
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiuskea Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nupissa heittää normaalia pahemmin, siis aika on viikonloppuresetoinnin suomen suvessa.

Ostin ongen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
mustanikki

Re: Tiuskea Torstai

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Suvinen kirjoitti:Hel-vet-ti!!! Nukahdin sohvalle.. vielä pitäis ehtiä leipoa huomisiin bileisiin, ja kaveriakin piti käydä moikkaamassa. Päivä karkas taas käsistä.

Onneks huomenna on jo perjantai..
Siiderit ovat vaarallisia, näin siinä käy. :twisted:
Vihtahousu

Re: Tiuskea Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Olin ihku-hottiksen iltapäiväkahviseurana. Sit menin ostaan 2,5 kossua
polttareita varten, nyt pitää tehdä fisua. Vissiin joutuu kans koemaistaa ja jokaista pulloa tietenkin =P
ninnithequeen

Re: Tiuskea Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

HOME SWEET HOME!!!!! :h:

Mökillä on aina kivaa, mutta kivempaa oli saada oma auto takaisin huollosta, jossa se seiso melkein viikon tuolla Saarijärven keskustassa. Ciby pelaa taas eikä heittele nesteitä pihalle. Mamman hieno paskaranskalainen.

Nitsku söi liikaa mansikoita ja päikkäreiden jälkeen oksenti Korson kohalla, kun oltiin ukon veljeltä hakemassa synttärilahjoja ja avaimia. Nice. Nyt kaikki ok, mutta mansikoihin ei taida koskea pikkuneiti ihan hetkeen :D

Koko viikko saunottu ihanassa puusaunassa, johon käsin piti vedetkin kaivosta nostaa, silti napsahti äsken oma kotisähkösauna päälle. Ainakin tulee vesi hanasta :D

Ja huominen....ei elämästä selviä hengissä. Paistan koko päivän pitsoja ja laitan safkoja lauantaisia kemuja varten. Menee se aika niinkin.
Ainakaan en muista päivämäärää, jotta ai mikä? Missä? Kuka? En mää ainakaan.

Mur.
isohaara

Re: Tiuskea Torstai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

ninnithequeen kirjoitti:Nitsku söi liikaa mansikoita ja päikkäreiden jälkeen oksenti Korson kohalla,
Mur.
No ei se sit ollut ne mansikat...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiuskea Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti: nyt pitää tehdä fisua. Vissiin joutuu kans koemaistaa ja jokaista pulloa tietenkin =P
Tein jo...
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Tiuskea Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: nyt pitää tehdä fisua. Vissiin joutuu kans koemaistaa ja jokaista pulloa tietenkin =P
Tein jo...
Senkin hinddi! Tässä näköjään kestää että sekoittuu!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiuskea Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: nyt pitää tehdä fisua. Vissiin joutuu kans koemaistaa ja jokaista pulloa tietenkin =P
Tein jo...
Senkin hinddi! Tässä näköjään kestää että sekoittuu!
Toimi hyvin kun pistin kuumaan veteen. On toi parempaa kuin se Tuskan myrkky.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Tiuskea Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hiihaa!

Hääpuku (homot, mulle ei morsiammelle. Tuleva rouva saa käsintehdyn puvun) ostettu. Ja paita ja kraka ja vittu alushousut.

Häät on kalliita, mutta ihanata aikaa silti. Ja viimeninkin sain "Le Male" tuoksun ostettua Gaultier:lta.
Aivan saatanan hyvä dunkkis. Me likes. Hintahtava pullo mutta vitut siitä, 90€ sinne sun tänne.
ninnithequeen

Re: Tiuskea Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti: 90€ sinne sun tänne.
Heitäkkö 90 euroo?
Vihtahousu

Re: Tiuskea Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Tein jo...
Senkin hinddi! Tässä näköjään kestää että sekoittuu!
Toimi hyvin kun pistin kuumaan veteen. On toi parempaa kuin se Tuskan myrkky.
Njees, se sun tuskan myrkky olikin ihan tuskaa... joitkos ne putelit kuin lähelle loppua?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiuskea Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti:Njees, se sun tuskan myrkky olikin ihan tuskaa... joitkos ne putelit kuin lähelle loppua?
Fisu meni omiin suihin, mut appelsiinimehu vedettiin sen pitkätukkahipin kanssa puokkiin pois.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Tiuskea Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Njees, se sun tuskan myrkky olikin ihan tuskaa... joitkos ne putelit kuin lähelle loppua?
Fisu meni omiin suihin, mut appelsiinimehu vedettiin sen pitkätukkahipin kanssa puokkiin pois.
Ja läksit aikasin kotia... ichme-hippikin sä oot! Olikos sen pitkätukkahipin suraa siellä olleskaan? ainakaan nähnyt
1108

Re: Tiuskea Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Heitäkkö 90 euroo?
Heitä lesbo voltti niin saat käpälään samantien.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiuskea Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti:Ja läksit aikasin kotia... ichme-hippikin sä oot! Olikos sen pitkätukkahipin suraa siellä olleskaan? ainakaan nähnyt
Ei näkynyt. Pitkätukkahippi luonnehti tapausta näin: "Parasta, mitä sen naisen suusta tuli, oli sen oksentama punaviini.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin