Pahin Perjantai Ever

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja nexie »

Mylwin kirjoitti: Kielitoimisto voi mennä anukseen, pitsa ja samppanja näyttää ihan urpolta.
Nooh, nooh. Täytyykö tulla pesemään suu sampoolla?
Don't Panic!
Vihtahousu

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^^Ninni numero 2 :twisted:
Kid

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Kid »

^Minuuko meinaat? Juu ei kiitos, meillä ei pestä pyykkiä joka päivä (ei edes joka toinen), ei ole pupuja, lasta eikä paskaa autoa. Niin ja mä en ole 150cm lyhyt :?
Mutta asiasta kuitenkin: Ninnille onnittelut synnttäreiden johdosta ja tietty Kissikselle kanssa, joka luuraa ties missä kun täällä ei näy!!!
PerttiMakimaa

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Jaa että Ninnin synttärien kunniaksi on taivas pilvessä?

Tekisi mieli toivottaa sinulle onnea Turussa omaksumallani tavalla:"Vieläks sääki elät?" (=paljon onnea vaan)
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja brona »

Onnea Ninni! Elämä vaan paranee kypsyessä. Mä oon tosi kypsä.
...
Sheetlord

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Vihtahousu kirjoitti:Kyllä mullakin pääs hetkellinen vitutus irti, joten ei tästä episoidista varmaan sen enempää
Ontääki.
Kun KERRANKI olis ollut valmis päästämään sisäisen huonostikäyttyvän uhmaikäisensä irti, ollaan niin korrekteja, niin korrekteja. Perkele!
*menee Demi-lehden sättiin huutelemaan P-sanoja*
Vihtahousu

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kid kirjoitti:^Minuuko meinaat? Juu ei kiitos, meillä ei pestä pyykkiä joka päivä (ei edes joka toinen), ei ole pupuja, lasta eikä paskaa autoa. Niin ja mä en ole 150cm lyhyt :?
En tarkoittanut materista tai fyysistä puolta.
Niin siis vaan siihen mattojen pesuun viittailin ja muihin kotihommiin :P
Ei ollut tarkoitus loukata, vähän vaa kettuilla. Pus pus!
Kid

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Kid »

^En mä sitä sillain ottanut..pahalla.

Muuten vaan vähän ärtsynä kun yritän lopetella tot tupakin polttoa :roll:
Eli et loukannut mitenkään. Pus!
Pyry-Matias

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Paskavittu kyrpäpillu. Eivais majamivais. Nokian konstut olivat ansaitusti tänään parempia 4-1. Vasen nivunen ihan damakena. Nuo nivuset on mun herkintä periferiaa, täytyis varmaa nussia enempi ja pitempiä vetoja tai jotain.

Rakas velimieheni tulee iltasella poikkeamaan, kun akkansa otti takavasenta lakeuksille. Ohjelmassa siis vimpelin tenniskisoja, kultaista liikaa ja nettipokeria - ai saatana, hijaseks vetää, voiko sitä enempää toivoa 8)
Geetzu

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tän tylsän liian täyden duuniputken katkasee kivasti TURKU. Huh, en ois uskonu et joku päivä olen niin vanha, jotta voin iloisin fiiliksin istahtaa autoon ja suhata TURKUun kuuntelemaan rockia. Ja väistelemään örveltäviä aikuisia, TURKUlaisiakin jopa ehkä iso osa.

Jos nyt ainaki vatsalaiselle kuuntelututtais Apiksen, POTF:n ja Deathstarsin, lauantain lippuu en uskaltanu ostaa aikatauluprobleemien vuoks (In Flames ois pitäny nähä koska se on niin tuntematon ja hävetys nro 1 tämä tietämättömyyteni orkan suhteen).

Aion ostaa tänään kahdet uudet kengät, koska ansaitsen ne. Ainakin toiset niistä. Ja sain bonareita koska olen melkoisen pätevä puhumaan paskaa, nuuh! Mun elämään ei kuulu muuta, pläh.

Ninnille onnittelut! (Oman äijän 30-syndet loppukuussa ja paras lahja taitaa olla kun päästän sen yhtä ikäloppuine frendeineen maailmalle, lähtevät kalastamaan (KALOJA, toivon!) Norjaan pitkäks viikonlopuks. Sit materiaakin vähän joutuu kyllä, heitin mökillä järveen sen rakkaan kellon tapellessa enkä yrityksistä huolimatta saanu sitä sukellettua takasin sovintoseksinkään voimin... Köyhdyn nyt sitten aika pirusti mutta päätös on ja pitää; äijä saakoon samanlaisen kellon mutta toki jollain typerällä pusnus-kaiverruksella.
Edith

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Edith »

Synttärionnitteluja täältäkin!

Mulle ei kuulu mitään uutta. Jalkoihin sattuu yhäkin ja tylsää pitelee.
Enttu

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Kissikselle onnea ja Ninnin näen muutenkin huomenna :)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

nexie kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Kielitoimisto voi mennä anukseen, pitsa ja samppanja näyttää ihan urpolta.
Nooh, nooh. Täytyykö tulla pesemään suu sampoolla?
Ai SAMPPOOLLA? Käytetään L'opsedent tuu in vania.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Googlebot

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Joko saa lyödä?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vettä tuli, of course, ku poljin töistä kaupunkiin. Väsymyksestä huolimatta menin salille ja väänsin jotain settiä siellä, ja sitten menin solaan ja vaivuin ihanaan horrokseen siellä. Olen eilen siivonnut, joten tänään taidan vain levätä ja olla, kotona saavuttamattomissa, yksin. Ja odottelen.. Kärsimättömästi ja kiihkeästi ja vimmaisesti.
Kid kirjoitti:..Kissikselle kanssa, joka luuraa ties missä kun täällä ei näy!!!
Taitaa olla Kissis-tytöllä vähän kiskis-puuhia nykyään irl...
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Muaki vitututtaa harmaan perjantain kunniaksi. Lapseni täyttää neljä, ja haluaisin olla juhlistamassa sitä hänen kanssaan. Juuri Malesiasta häämatkalta palannut isänsä ei sitten järkkääkään kaverisynttäreitä muksulle, vaikka niin lupasi. Kusipää. Minä järkkään sitten ens viikolla. Joskus elämä tuntuu olevan yhtä vittua, sori vaan tytöt. Mieski on siellä vitun saatanan TURUSSA eikä täällä ku tarvittais. Oisin itsekin halunnu nähdä Juliette and the Licksin..

No, josko sitä kävis hieman siistiytymässä kun on kerrankin tulossa vierailta oikein vieraista kaupungeista asti(Tampere ja Espoo!1) ja laittais tekohymyn naamalle, ehkä se siitä illan mittaa muuttuis ihan autenttiseksi.. ;)

Kiva silti että tuutte, piti vaan vähän purkaa vitutusta enkä parempaakaan roskalaatikkoa tällä hetkellä keksiny. Biojätekin oli täynnä.

Kiitos pus, parempaa loppuiltaa mulle ja vähän muillekin, jos nyt yli sattuu jäämään!1
Prepare for the worstest.
Elukka

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti::maanantai:
Osanottoni ikääntymisen johdosta. :P
isohaara

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Kesäloma alko eikä paljoa huvittais. Just sain hyvästä työrytmistä kiinni ja suosikkikolleega palaisi lomiltaan maanantaina - olis taas palautunut se loistelias työilmapiirikin. Piti kans oikein käydä tsemppaamassa yhtä mun sijaista joka tän iltaa pyörittää Keravan kioskia ja ärisee kuinka paska mesta se on. Ehanaa kuinka omat suojatit kasvaa "raameihinsa", menee kevyesti mun ohitse vielä.

No eiköhän tämä viikonloppu mene sitten sujuvasti siivoiluprojekteissa kotosalla.
mustanikki

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Sheetlord kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:ja mulla ei ole kertakaikkiaan MITÄÄN lahjaa sille.
Kunnon blow-job on aina muodikas lahja.
PS "samppanja", ei "shamppanja". Kielitoimisto muistaakseni suosittelee, että vierasperäiset sanat kirjoitettaisiin pääsääntöisesti foneettisesti. Kts "pitsa".
Käytäntö jyrää joskus kielitoimiston. Näin ainakin shakinpelaajilla jotka eivät ikinä ole muulla tavalla kirjoittaneet kuin "sh" pro suhu-s.
BettyB.

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

On muuten harvinaisen paska perjantai. Olen kahden tien risteyksessä enkä tiedä mihin suuntaan lähtisin. Mutta jos joku on varmaa niin se, että tänään vedän perseet, aamulla lähden Turkuun, illalla vedän taas perseet, sunnuntaina ehkä päiväkännit ja maanataina parantelen oloani ilmastoidussa maisemakonttorissa. Rock, rauha ja rakkaus!
ninnithequeen

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Oijoijoi ku te olette kaikki ihania!! :h:

Mä olen ihan kännissä. Ei kannata mennä entisille työpaikolle, ei edes täällä itä-Helsingissä. Seittemän kaljaa ja drinkkiä oli rivissä heti, ja mun piti vaan käydä siellä mestoilla. :D

Hik. Nyt mää paistan ne huomiset pitsat ja sammun sitte siihe. Sipsille terveisiä: oli teillä kuulemma seittemään asti aamulla menny niissä pileissä, mulle juoruttiin het kaikki ;)

Tasan klo 13:41 soi puhelin. Isi soitti, kuten joka vuosi. Totesin vaan jotta jaa, nyt mä sitte olen vissiin virallisesti kolomenkymmenen. Isi jotta juu. Kivaa.

:D
bedlam

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Onnea vanhukselle!

Terveisiä rentouttavalta kesälomalta! Tänäänkin ennen kuutta ylös ja koko päivä naputellen katto- ja lattialistoja systerin kotona. Toissa-aamuna sama juttu, mutta krapulassa! Nyt kun ois sit perjantai ja hommat tehty, niin helle häipyi ja tilalle tuli vesisade ja 10 astetta lämmintä. Ja väsymys! Noh, kerkeehän tuota tässä vielä pari viikkoa "rentoutuakin".
Rouva Pupu

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kooma väsymys, väsymys kooma. Kola kruunaa olotilan. Aion nukkua ja maata koko viikonlopun, remuan sitten ensi viikolla. Metallican konsertin jälkeen isoa kuppia, sanoo hän. Vihtis messiin joukkoon sekalaiseen?
Työ rintamalla tulossa loistava soppari, ei voi muuta sanoa kuin halleluujaa..aa...aah. Pyriksen kiusaksi: menen panemaan *puss*
Vihtahousu

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Rouva Pupu kirjoitti:Vihtis messiin joukkoon sekalaiseen?
vittusaatanaperkele kun en saanut sillekään maanantaille pekkasta, enkä tuskankaan jälkeiselle... *kiehuu*
ninnithequeen

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pizza numero 5 uunissa.

*vittu täs menee koko yö*
Vastaa Viestiin