Pahin Perjantai Ever

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

:maanantai:
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja brona »

Ei pitäis olla, kun sain sairaslomalaisen tilalle tuuraajan. Muuten kyllä olis ollut ihan työmäärän takia. Vastahan viime viikolla painettiin lähemmäs 60 tuntia. Ei ihan joka viikko jaksais, lomalle palais mieli, mutta vasta elokuussa, huoh.
...
Quarter

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Miiiiks meijä mama o ärripurrina? *halii*
ninnithequeen

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Quarter kirjoitti:Miiiiks meijä mama o ärripurrina? *halii*
No heitäppä villi arvaus? *halii takasin*

Mikähän mahtais olla syynä ettei enää parikymppiset kutrit liehu. NIH! Perhana, ei pal naurata olla liian vanha, ruma, ja lihava. Ennen mä olin vaan ruma ja lihava. Nyt mä en ole enää edes parikymppinen. Nyyh.

Kissandralle myös Hyvää Syntymäpäivää!!! :h:
Quarter

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Quarter »

ninnithequeen kirjoitti: Mikähän mahtais olla syynä ettei enää parikymppiset kutrit liehu. NIH!
Eläpä o yhtää tommone. Ikä o korvien välissä ja sinoot semmone ikiteini et lapsenlapsiaski vielä hävettää ku yks riekkuu vappuna siideripulloo kädessä espan suihkulähteissä rollaattorin kanssa. Onneeonnee siis :) Kissikselle kans!
ninnithequeen

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hih, no ihan salettiin. Rollaattorinko sää mulle lauantaina tuot :D
Saa tuua. Sen verran vituttaa kyl.

Ukko lopetti vapaapainin kattomisen digikanavilta, joten nyt unille. Shamppanjaa ja mansikoita aamupalaks kuitenki tiedossa ;)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

:h:
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Bliss

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Bliss »

PAAAAAAAALJON ONNNNEEEEEEEEEEAAAAAAAA NINNIIIIIII :hevikaraoke: :h:

P.S. Seuraava täysi on 40...
ninnithequeen

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti: P.S. Seuraava täysi on 40...
:finger:
Bhven

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Hah hah. Join taas aamukaljan. Mukava tapa rentoutua töiden jälkeen. Tölkki meni huikalla, kun oli vähän nestehukkaa.
didi

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja didi »

Onnea Ninnille!

Oonx mä nyt mikään tpk, kun kävelin makkarista työhuoneeseen? Enpä taida.
Vihtahousu

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Onnea ninskulle!
Didu, etsä voi olla tpk, työmatka kyllä pitää olla ihan jossain muualla kuin omalla asuinalueella.

ecatpc!

Kävin aamusalilla, ees muista milloin viimeks.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ninnikälle sairaasti onnea! Ja superia syntymäpäivää. (Ei sitä kannata murjotella liikoja, tosiaan niinku joku sanoki, ikä on VAIN numero. Nuorihan sä vielä olet.)

Allekirjottaneella on pienehkö krapulatila. Oon tosiaan vähän sitä mieltä, että pitäis lähteä viikonlopuks landelle rauhottumaan.. mutku nyt en sit tiedäkään, että ketä kaikkia siellä on tai siis et kannattaako sinne härdellin keskelle sittenkään lähteä. (Aargh, ja duunikaveri yrittää saada mua messiin yhelle ihme keikallekin tänään. Johan taas jaksaa kiinnostaa ihan överipaljon.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mulli75

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

Kamppeet pakattu ja kohta nokka kohti Sulkavaa

Paljon onnea Ninni :hevikaraoke:
didi

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja didi »

Vihtahousu kirjoitti:Didu, etsä voi olla tpk, työmatka kyllä pitää olla ihan jossain muualla kuin omalla asuinalueella.
Niin mä kans tosiaan ajattelin.

Aika rankkaa, kun herättyään ei tarvitse pukeuteu erityisemmin, se aika mikä yleensä kuluu naaman kampaamisen ja työpaikalle siirtymiseen onkin käytettävissä lukemiseen :D Mä niin haluan kans kotitoimiston.
Vihtahousu

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

didi kirjoitti: Aika rankkaa, kun herättyään ei tarvitse pukeuteu erityisemmin, se aika mikä yleensä kuluu naaman kampaamisen ja työpaikalle siirtymiseen onkin käytettävissä lukemiseen :D Mä niin haluan kans kotitoimiston.
Juu, tiedän että sä haluut kotitoimiston :D
Mulle kävi äsken niinkuin huonoissa komedia-leffoissa: nousin autosta aamupalaruisleivän ja edin kanssa, mutta unohdin stendarin kiesiin. Laitoin aamueväät spoilerin päälle ja käännyin auton ovesta ottamaan stendaria. Käännyin takaisin ja sillä hetkellä aikaa oli kulunut noin 5sekuntia siitä kun olin irroittanut leivästäni otteen. Seuraavaksi havannoin että leivässäni on kiinni varis, jota en meinannut millään uskoa mutta vaistomaisesti karjaisin tosi kovaa HEI! ja varis pudotti leipäni, joka onneksi oli ehjässä muovipussissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aamulla iski julmetun kovaa halaamisvietti päälle, mutta kyllä sekin meni ohi kun raahautui suihkuun ja ensimmäisenä iski varpaansa lattialle lojumaan jääneeseen sirkkeliin.

Kituutellaan nyt työpäivä niin illemmalla pääsee paistamaan makkaraa, lipittelemään olvia ja saunomaan mettän keskelle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
didi

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja didi »

Vihtahousu kirjoitti: Juu, tiedän että sä haluut kotitoimiston :D
Mulle kävi äsken niinkuin huonoissa komedia-leffoissa: nousin autosta aamupalaruisleivän ja edin kanssa, mutta unohdin stendarin kiesiin. Laitoin aamueväät spoilerin päälle ja käännyin auton ovesta ottamaan stendaria. Käännyin takaisin ja sillä hetkellä aikaa oli kulunut noin 5sekuntia siitä kun olin irroittanut leivästäni otteen. Seuraavaksi havannoin että leivässäni on kiinni varis, jota en meinannut millään uskoa mutta vaistomaisesti karjaisin tosi kovaa HEI! ja varis pudotti leipäni, joka onneksi oli ehjässä muovipussissa.
Hurjaa. Mun ei tarvitse onneksi taistella aamiaisesta minkään elukoiden kanssa... itseasiassa mä voin kohta kävellä keittiöön missä odottaa valmis kaurapuuro lautasella. Ihan luksusta.

Onneksi sitten kun muutan täältä pois työmatka on hurjat 3 km. Sen voi todellakin kävellä päivittäin, kun siihen ei mene kuin max puolisen tuntia. Poppi vaan soimaan korviin ja menox. Että en mä kuolekaan, vaikkei olisikaan kotitoimistoa nyt ihan heti.
Sheetlord

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Bliss kirjoitti:Seuraava täysi on 40...
Täällä tärähtää ensi viikolla 38 Special..
Pyry-Matias

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vittuuks tässä. Yksittäinen työvuoro vapaiden puristuksessa. Tilasin parturin työajalle, ja jottei suorittamiseksi menisi, niin yhdeltä on hegemoniafutispeli Nokiaa vastaan. Niillä on hyvä nippu joukkuelajiin kuin joukkuelajiin, vaikka pieni laitos ovatkin.

Illalla taitaa tulla Kultaista liigaa, Terolla taas kovat piipussa. Luin just Iltasanomista, et se armoton lihaskimppujenkki, Breaux Greer, juoksee kaksi mailia eli 3218 metriä ajassa 9.58, yli 3700 metrin coopervauhtia :shock: - Äijä on joskus urheillut!

EDIT:typot
Viimeksi muokannut Pyry-Matias, 06.07.2007 8:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Bliss

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sheetlord kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Seuraava täysi on 40...
Täällä tärähtää ensi viikolla 38 Special..
Tulen perässä tammikuun alussa. :D
Pyry-Matias

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Sheetlord kirjoitti:Täällä tärähtää ensi viikolla 38 Special..
Kuinka usein mietit, et ois aika lopettaa...tämä palstailu?
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Eilen oli hyvä päivä! Kävin biitsillä ja sen jälkeen kulttuurimatkalla erääseen Korson räkälään pizzalle. Illalla oli vielä leffaa ja hellyyttä.

Huomiset kisat jännittää ihan sikana. Ollaan SM-sarjassa vastoin kaikkia odotuksia jopa kolmantena, joten suorituspaineita riittää. Olisi kiva säilyttää asema loppuun asti ja pokata iso pysti kotiin kauden päätteeksi. Edellisissä kisoissa damagea saanut selkä ja oikea reisi vihoittelee vielä, mutta kai se on painettava taas perkeleen voimalla loppuun asti.

Loma TJ 5 työpäivää. 8)
Älä löi! En ole hurrit!
Sheetlord

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Pyry-Matias kirjoitti:Kuinka usein mietit, et ois aika lopettaa...tämä palstailu?
Joka... ikinen päivä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pahin Perjantai Ever

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Paska ilma. En tykkää tuulesta yhtään! Tänään taas salille töistä suoraan. Onneks huomenna vapaapäivä! Sunnuntaina pätkäaamu ja yö, eli 7-12 --> kotiin lepuuttaan, ja takas töihin 21-7.. jeejee.

Kissikselle ja Ninnille halionnittelut!!! Numeroita ne vaan on nuoret naiset siellä hei kamoon!!
Vastaa Viestiin