SUKKELA kysymys IHMISELTÄ jonka tunnette

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kumpi laji tuntuu mukavammalta

Tennis
10
77%
Golf
3
23%
 
Ääniä yhteensä: 13

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

SUKKELA kysymys IHMISELTÄ jonka tunnette

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niin. Tämä on tietenkin jossain määrin vaikeaa, mutta kyllähän te minut tunnette. Olen tietenkin ajatellut, että tulenko oikeinymmärretyksi kun en todellakaan ole mikään itsekäs ihminen vaan olen mielestäni rauhaarakastava humoristi. Minunlaisellani, jolla ei ole aivan tavallinen elämänkulkutie, on myös omat ongelmani ja iloni. No miten niin erilainen? Tottakai on! Kaikilla on erilainen!
Mutta jos tavalliseksi katsotaan poikamiehen askeettista elämää viikonloppukänneineen ja epätoivoisine ajatuksineen niin olen tästä asiasta kaukana. Mutta jos taas tavallinen on mies, joka elää epävarmuuksien ja miettimisten keskellä, eikä aina osaa päättää niin sitten olen aika tavallinenkin!
MUTTA miksi puhun itsestäni? Se ei todellakaan ole tavoitteeni. Ymmärrän niitä, jotka saattavat ärsyyntyä itsensä , minän miettimisestä, mutta kyllähän minä itselleni olen tärkein. Aivan niinkuin Rouva Pupu on Rouva Pupulle. (Pupurouva on kiva tapaus, otin vain hänet esimerkiksi).

Elämä pyörii aika tavalla kuitenkin tekopyhyyksien lomassa! Miettikääpäs kuinka paljon erilaisia hassuja tapoja ja manereita ihmisillä on ja sitten kotimatkalla he päästävät valtavan pierun autossaan ja lösähtävät sänkyyn pöhnäyksissään. Ja vain pari tuntia aiemmin ovat olleet niin sosiaalista niin sosiaalista...ja siistiä!

Lapsukaiset rakkaat! Älkää uskoko muihin kuin AITOIHIN asioihin. Opetelkaa erottamaan sanat teoista ja oikean väärästä ja varsinkin oleellisen epäoleellisesta! Aito on kaunista ja nykyajassamme on vallan pökerryttävästi kaikenlaista feikkiasiaa, jotka sekoittavat mielenrauhaamme.
Jos muistatte, meillä on vain yksi pää ja yksi keho. Miettiä sopii AINA, mikä on se tärkein. Näytteleminen on hyvin huono harrastus tosielämässä!
ELI jos te nautitte viisikymppisenä luonnosta lapsianne katsoen ja rauhallisesta pikku viini-illallisesta, älkää silloin nuorenakaan uskotelko, että teidän tulisi olla nyt jotenkin enemmän villi tai vastuuntunnoton!

Noniin. MINÄ minä, (voih), olen kuitenkin noudattanut AITOA elämää, ja käyttäydyn sen mukaan. Ja luulen, että tästä syystä en tule ymmärretyksi.

Se on aika masentavaa, jos saisin kavereita ja selkääntaputtelijoita vain siksi että ajaisin loistoautolla Esplanadia tai kännäisin ja rikkoisin paikkoja, naisin miten sattuu ja huutaisin vittua ja perkelettä joka väliin ja ylpeilisin tietyllä välinpitämättömyydellä tiettyjä asioita kohtaan.

Älkää nuoret olko laumasieluja. Kaikkien sopii olla aitoja, ovat he sitten rikkaita rahallisesti tai köyhiä rahallisesti. Pyrkikää siihen että olette ainakin henkisesti rikkaita, mukavia, puhtaita ja välittäviä, luotettavia!!

Se antaa mielenrauhan!
Toivon tietenkin, että pysytte te tukijani minulle uskollisena tai saan uusia sieluntukijoita.
Tunnuslauseemme kaikki "Arskalaiset" voi olla: "Kunniaan KIVUUS, helvettiin KOVUUS"...

Toivon, että näistä ajatuksistani on teille apua, tai edes jäätte ajattelemaan asioita enemmän kuin mahdollisesti jäisitte...

Ja sitten olen siksi verran ylpeä itsestäni, etten haluaisi vastauksia "Mitä tuo Arska taas höpisee" ... vaan tulkaa rohkeasti ilmoittautumaan te hauskat vapaat rauhaarakastavat lämpimät sielut!!

JOTTA tekstini saisi purevuutta niin liitän siihen helpon kysymyksen.
Nyt tämä kysymyskin saattaa ärsyttää, kun se ehkä kuulostaa elitistiseltä. Älkää takertuko siihen! laittakaa vain se kumpi tuntuu kiinnostavammalta!

Toivoo LÄMMÖLLÄ teille ystävämielinen STADINARSKA
kaupungin toivoa toivova

(Geetzu-pus, Mussukka pusi)
Bliss

Re: SUKKELA kysymys IHMISELTÄ jonka tunnette

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kauheesti tekstiä eikä yhtään kuvaa, ei jaksa lukea
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: SUKKELA kysymys IHMISELTÄ jonka tunnette

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Anteeksi nyt vain - kaikella rakkaudella - mutta en tajunnut kysymystä. Silti vastaisin, että pingiksen pelaaminen on hauskaa. Lisäksi olen ajatellut ilmoittautuvani vatsatanssikursseille syksyllä, kun aikataulut työasioiden suhteen selkenevät. Myös steppaaminen kiinnostaa, mutta se jänee johonkin hamaan tulevaisuuteen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SUKKELA kysymys IHMISELTÄ jonka tunnette

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kiitos arvon naiset hauskoista vastauksista heti.

Ja teille pusit myös Bliss ja Kreitsu, senkin MUSTIKSET!!hihhii
Ja VASTATKAA please kuitenkin!!

Mutta Kreitsun vastauksessa oli hyvä huomio, siis on selvää, että ehkä ette pidä kummastakaan lajista mutta kysymys on, KUMMASTA KUITENKIN PIDÄTTE ENITEN!
Ihan niin kuin nykyajan psykologiset pääsykokeet sisältävät tällaisia...

Mutta mikään ei estä tosiaan kertomasta omia harrastuksiaan niinkuin Kreitsu ystävällisessä vastauksessaan virkkoi!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: SUKKELA kysymys IHMISELTÄ jonka tunnette

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

En pidä kummastakaan. Vastasin kuitenkin Tennis.
Perustelut: golfia vauhdikkaampi laji ja ne pelaajatyttöset hamosineen kovasti paljon silmää hivelevämpiä.
Mutta, kyllä sitä esteratsastusta silti kaikkist mieluiten kattelis! :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: SUKKELA kysymys IHMISELTÄ jonka tunnette

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Minä pelaisin ehkä glofia mieluummin, vaikken osaakaan. Viime vuonna kokeilin lyöntejä ja kuulemma kunnon opastuksella saattaisin oppiakin jotain. Joskus sain kuitenkin pallon reikään - tai ainakin aika lähelle :D

Vieläkös muuten, Mustis, olet kiinnostunut niistä kengistä? Ovat edelleen vapaana :)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: SUKKELA kysymys IHMISELTÄ jonka tunnette

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kreitsu kirjoitti:Vieläkös muuten, Mustis, olet kiinnostunut niistä kengistä? Ovat edelleen vapaana :)
Ai vielä on?!! Oho... mäku aattelin niitten menneen kaupaks jo vuos sitte... joo, tahtoo tahtoo! :) toimitus on vaa hiukka mutkallisempi.... ellei toi mun pahempi puolisko viittis noutaa huomenna ennenku lähtee ajeleen stadista takas kotio.... :roll:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: SUKKELA kysymys IHMISELTÄ jonka tunnette

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

mustaenkeli kirjoitti: Ai vielä on?!! Oho... mäku aattelin niitten menneen kaupaks jo vuos sitte... joo, tahtoo tahtoo! :) toimitus on vaa hiukka mutkallisempi.... ellei toi mun pahempi puolisko viittis noutaa huomenna ennenku lähtee ajeleen stadista takas kotio.... :roll:
Asutkos sinä vielä siellä pidemmällä? Voin toki lähettää ne postitsekin, jos vaikka ilmoitat osoitteen privana? En välttämättä huomenna ole kotona. Se olisi niin kuin lahja sinulle, olet niin mukava :) Mitäs sinulle muuten kuuluu?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: SUKKELA kysymys IHMISELTÄ jonka tunnette

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kreitsu kirjoitti: jos vaikka ilmoitat osoitteen privana?
sulle ois... ;)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: SUKKELA kysymys IHMISELTÄ jonka tunnette

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

mustaenkeli kirjoitti: sulle ois... ;)
Sullekin, varmaan mailissakin. Kitina pimahti. :)
mustanikki

Re: SUKKELA kysymys IHMISELTÄ jonka tunnette

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Stadinarska kirjoitti:MUTTA miksi puhun itsestäni? Se ei todellakaan ole tavoitteeni. Ymmärrän niitä, jotka saattavat ärsyyntyä itsensä , minän miettimisestä, mutta kyllähän minä itselleni olen tärkein.
Useimmat osaavat puhua muustakin kuin vain itsestään.
Noniin. MINÄ minä, (voih), olen kuitenkin noudattanut AITOA elämää, ja käyttäydyn sen mukaan. Ja luulen, että tästä syystä en tule ymmärretyksi.

Se on aika masentavaa, jos saisin kavereita ja selkääntaputtelijoita vain siksi että ajaisin loistoautolla Esplanadia tai kännäisin ja rikkoisin paikkoja, naisin miten sattuu ja huutaisin vittua ja perkelettä joka väliin ja ylpeilisin tietyllä välinpitämättömyydellä tiettyjä asioita kohtaan.
Kuulostat ihan Gattacalta. Vika on tietenkin aina ympäröivässä maailmassa ja muissa ihmisissä, ei koskaan teissä itsessänne.

Vaikutat aika feikiltä tyypiltä ja silti väität olevasi aito, toisin kuin muut.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SUKKELA kysymys IHMISELTÄ jonka tunnette

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kiitän taas tässä vaiheessa vastauksista. Öh, siis Mustis haluaa jotkut kengät!! Ohoh, minkälaiset? Voisikohan tästä joku saada ajatuksen, että olisin kiinnostunut, heh...

Mustis on todella kiva niinkuin Kreitsu mainitsi. Hän on sellainen aito asia,ei laumasielu, ja hauska. Tunnustan pitäväni hänestä näin julkisesti!

Ja Kreitsu...juu golf on mielenkiintoista. Tänäänkin tuli pelattua, sano!

Tennis kuitenkin johtaa tuota kyselyä, ja ei se oikeastaan ole ihme. Tennis on jalo laji ja nelinpeli erityisen sosiaalinen peli.

Mustanikki on hiukan ruttuturpiainen, mutta minun tyyliini ei ole haukkua ihmisiä sen kummemmin. laitetaan tämä hiukan pehmentäen että Mustanikki on ensinnäkin mukava kun vastasi mutta kiistän hänen väitteensä ja tuomitsen ne ei-mukavaksi mutta luvalliseksi mielipiteeksi. Kaikki asiat yhteensä laskien Mustanikki on komeasti aivan neutraali. Eli kiitos sinulle minulta joka olen ihan varmasti aito!

Nyt vaan isot ja pienet ja tytöt ja miehet ja naiset ja pojat ja Slam ja Ann vastaamaan KIPIN KAPIN.

Mussukka myös laittaa mukavasti sen raksin tennikseen, vai???

Hänelle muuten kyllä annan huomautuksen baarikäynnistä. Murheellisin mielin luin sellaista...
No, hiukan huumoria, mut totta toinen puoli. Mussukoille ei sovi baarikännit, ei todellakaan!!

Terveisin Stadinarska
osin valkoinen, osin harmaa
kaikkien toiveitten kertymä
upea tulevaisuus ensi elämässä?
kultainen poika
rakastettava äidin mielestä
suuri tennissankari
reikien metsästäjä (äh, pitää selittää...golfissa on reikiä...äääääähhhh)
slam

Re: SUKKELA kysymys IHMISELTÄ jonka tunnette

Viesti Kirjoittaja slam »

kaippa myö tuota tendenssipalloa mielummin roiskisin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SUKKELA kysymys IHMISELTÄ jonka tunnette

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:kaippa myö tuota tendenssipalloa mielummin roiskisin.
:shock: Voisiko joku kertoa salaa muilta mikä tuo tendenssipallo on jotten munaa itseäni ihan kokonaan...

Olisiko se golf??

YHÄ kiitän jo hyvistä vastauksista. 12 on ihan hyvä vastausmäärä MUTTA koska teitä on niin paljon niin vastatkaa vielä.
SIIS

Vaikka ette harrasta tai vaikka ettet pitäisi kummastakaan niin vastatkaa kumpi miellyttää silti enemmän!! Nimittäin aina se on kuitenkin se toinen...

Tässä yhteydessä myös toivotan kaikille hyvää PÄIVÖÖÖÖ.
Aurinkoista sellaista.

Terveisin yhtä suurta aurinkoa ja suurta onnellisuutta PURSUAVA
Stadinarska

P.S Liioittelin!!
:cry:
Bliss

Re: SUKKELA kysymys IHMISELTÄ jonka tunnette

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tennis.
Golf oli pitkästyttävää. Kävin kokeilemassa vierailijakortilla St Laurencen kentillä. Tylsää.
slam

Re: SUKKELA kysymys IHMISELTÄ jonka tunnette

Viesti Kirjoittaja slam »

Stadinarska kirjoitti:
slam kirjoitti:kaippa myö tuota tendenssipalloa mielummin roiskisin.
:shock: Voisiko joku kertoa salaa muilta mikä tuo tendenssipallo on jotten munaa itseäni ihan kokonaan...


Arskani, älykkyyden tiettyjä olomuotoja, johon liittyy kokonaisuuden luonnin olemassa olo. :idea: joo..
Vastaa Viestiin