Suvinen Tiistai taas!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Suvinen Tiistai taas!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt sitten alkanut sydänkesä eli suvinen sää vallitse kaikkialla ja muistakaa, kesä kuivaa sateensa!
Suvinen kirjoitti:Meni se päivä näinkin. Näin pärähti käyntiin viimeinen vuosi kaksikymppisenä.. jos alkaisi nyt viimeistään elämään. Joku ehdotti aloittamaan netin pois päältä pistämisellä. En tiedä olenko ihan siihen vielä valmis :P
Siis tänään vai eilen? No, onnittelut jokaisessa tapauksessa! (Paitsi jos pistit netin pimeäksi?)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Suvinen Tiistai taas!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jaaha, aurinko alkaa pilkistämään?
Pitää nukkumaan mennä, vaikka loma onkin.
Pyyhin Netikettiin..
Mulli75

Re: Suvinen Tiistai taas!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Pyörä korjaamatta, modernin kattolampun asennus vanhaan kämppään tuottaa ongelmia, äh olkoon nyt hetken mä juon kahvin ja mietin jotain mukavampaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Suvinen Tiistai taas!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Huomenta!

Nukkumaan. ->
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vihtahousu

Re: Suvinen Tiistai taas!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta, toka tpk.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suvinen Tiistai taas!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joskus ihmetyttää järjen käytön puuttuminen yritysmaailmassa. Jos firmassa on ydinosaamista parilla hemmolla niin ei niitä pentele kannattaisi samaanaikaan päästää lomalle. Käytännössä mitään ei voi tehdä ennen tämän kuun 22. päivää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mulli75

Re: Suvinen Tiistai taas!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bluntly kirjoitti:Joskus ihmetyttää järjen käytön puuttuminen yritysmaailmassa. Jos firmassa on ydinosaamista parilla hemmolla niin ei niitä pentele kannattaisi samaanaikaan päästää lomalle.
Sama täällä, joskus vituttaa kun tietää sen että soppa kaatuu omaan tai kavereiden niskaan kun meitä ei ole kuin 4 tyyppiä tekemässä tätä tehtävää ja meillä neljällä tarkemmin omat vastuualueet. Hain joskus toiseen tehtävään, paperit oli jo menossa eteen päin ja huhu liikkui että minut on valittu, blaa blaa paskat, ei tullut siirtoa uuteen tehtävään eikä sinne valittu ketään muutakaan. Eivät yksinkertaisesti päästäneet. Haen kyllä uudelleen jos joku kiinnostava tehtävä on tarjolla talon sisällä
mutten odota mitään.
Bliss

Re: Suvinen Tiistai taas!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bluntly kirjoitti:Joskus ihmetyttää järjen käytön puuttuminen yritysmaailmassa. Jos firmassa on ydinosaamista parilla hemmolla niin ei niitä pentele kannattaisi samaanaikaan päästää lomalle. Käytännössä mitään ei voi tehdä ennen tämän kuun 22. päivää.
Tästä syystä mulla ei ole ollut lainkaan lomaa neljään vuoteen :roll:
Äitiyslomaakin taisin pitää peräti viikon.
Sheetlord

Re: Suvinen Tiistai taas!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Internet-juorujen mukaan AC/DC olisi tekemässä uutta studiolevyä. Toivottavasti papat jaksavat tehdä vielä yhden kiertueen. Nähnyt bändin viimeksi 20 vuotta sitten "Fly On The Wall" -tourilla..
SaintJohnPerse

Re: Suvinen Tiistai taas!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Koska tämä kesä menee työpaikan vaihdoksen takia ilman lomaa, niin olen huvittanut itseäni käymällä nettitreffeillä. Ihan hyvin on mennyt. Viisi tapaamista ja kahden terälehdet ovat auenneet. Ja kahden kanssa on vielä se optio avoinna. Voiko tämä olla niin helppoa?
ninnithequeen

Re: Suvinen Tiistai taas!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enttu eiks sua mikään naurata? http://kitina.net/album_page.php?pic_id=4863

:D
Bliss

Re: Suvinen Tiistai taas!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SaintJohnPerse kirjoitti:Voiko tämä olla niin helppoa?
Aloittelijan tuuria.
Sulkapallo ja keilailukin tuntuu helpolta muutaman ensimmäisen kerran :P
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suvinen Tiistai taas!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mestarintunnelin rakentaminen on sitten kai aloitettu, seuraavat 1,5 vuotta jytinää.

Plus muutaman korttelin rakentaminen siihen päälle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Suvinen Tiistai taas!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta kaikille!
Oon taas skidisti maanpinnan yläpuolella, mut ei kerrota kellekään. Laittaisin sata semmosta sydänhymiötä, mut se ei jostain syystä onnistu.
Muuten tulossa aika tylsääkin tylsempi päivä (+kiukuttaa ku kaikki lomarahat menee laskuihin)..mut ei haittaa.
Sitäpaitsi perjantaina pääsee landelle, luksusta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Pyry-Matias

Re: Suvinen Tiistai taas!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kumma juttu, mutta rikollisuus rehottaa...mun työpöydällä. Sit nämä-on-näitä-osastoa eli joku on delekoinut vastuuta kantamalla koko hardwaren mun pöydälle. Ei kuulemma löytynyt kuvankaapparille oikeanlaista porttia tai johtoa, miten sen nyt ajattelee. On niin konstikas peli tuo valvontayksikkö, että pukkaa ahdistusta 8)

Jos jaksan illalla salille, olen sankari, jos en, olen vain yksi meistä 8)
Enttu

Re: Suvinen Tiistai taas!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

ninnithequeen kirjoitti:Enttu eiks sua mikään naurata? http://kitina.net/album_page.php?pic_id=4863

:D
... joo ... kävin vasta äsken katsoo galtsus :lol: :lol: :lol: :wink:
SaintJohnPerse

Re: Suvinen Tiistai taas!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Bliss kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Voiko tämä olla niin helppoa?
Aloittelijan tuuria.
Sulkapallo ja keilailukin tuntuu helpolta muutaman ensimmäisen kerran :P
No, en kyllä ajatellut ottaa tästä mitään harrastusta. Tai otin kyllä, mutta kyllästyn aika nopeasti.

Sitä paitsi en ole mikään pelimies vaan kunnollinen tunteva herkkä mies, joka ei pelaa kenekään tunteilla
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suvinen Tiistai taas!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Bluntly kirjoitti:Joskus ihmetyttää järjen käytön puuttuminen yritysmaailmassa. Jos firmassa on ydinosaamista parilla hemmolla niin ei niitä pentele kannattaisi samaanaikaan päästää lomalle.
Miksi tarvittavaa osaamista on vain kahdella ihmisellä? Miksei sitä jaeta kaikille tai ainakin suurelle osalle ihmisistä?

Tuo on sitä todellista typeryyttä, joka vielä kostautuu, jos pelätty työvoiman pako eläkkeelle aikuisten oikeasti toteutuu. On turha itkeä kadonneen osaamisen perään, jos organisaation oppimiseen ei yhtään panosteta.

Miksei sitten panosteta? Suomessa eletään liikaa kvartaalitaloudessa, ajatellaan vain kolmea seuraavaa kuukautta ja jätetään tulevaisuus jonkun toisen murehdittavaksi. Samaan tapaan poliitikot vuoron perään, hallitusvastuusta riippuen haukkuvat toisiaan omista päätöksistään.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suvinen Tiistai taas!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Riemumieli kirjoitti:Miksi tarvittavaa osaamista on vain kahdella ihmisellä? Miksei sitä jaeta kaikille tai ainakin suurelle osalle ihmisistä?
Tässä puljussa tarvitaan paljon eri alojen ammattilaisia ja jokainen alue jakautuu pienempiin osaamisalueisiin joista pitää tietää aika hemmetisti. Useamman alueen laaja tietämys vaatisi aika hemmetisti per nuppi.

Ja porukan jakautuminen puoleen tusinaan eri maahan rajoittaa tekemistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suvinen Tiistai taas!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Bluntly kirjoitti:Tässä puljussa tarvitaan paljon eri alojen ammattilaisia ja jokainen alue jakautuu pienempiin osaamisalueisiin joista pitää tietää aika hemmetisti. Useamman alueen laaja tietämys vaatisi aika hemmetisti per nuppi.

Ja porukan jakautuminen puoleen tusinaan eri maahan rajoittaa tekemistä.
Siitäkin huolimatta. Jonkinlaisena esimerkkinä voisi mainita kansainväliset tilintarkastustoimistot, jotka maakohtaisista eroista huolimatta toimivat yhtenäisillä periaatteilla.

Eikä tarkoituksena ole laaja tietämys monesta asiasta, vaan se ettei kriittinen osaaminen ole liian harvan käsissä. Tämähän mahdollistaa pahimmassa tapauksessa kiristystyyppisen toiminnan.

Kuten sanottua, näitä juttuja mietitään valitettavan vähän ja niitä saatetaan pitää turhina sivuhommina. Mutta perästä kuuluu sanoi torventekijäkin.
Paras päivä ikinä.
Vihtahousu

Re: Suvinen Tiistai taas!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Loppuu aika kesken, tänäänkin pitäs tehä 1000 asiaa. Olis jo perjantai, että pääsis häihin ja sit vapaalle.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Suvinen Tiistai taas!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Olis jo torstaiaamu, että pääsis nukkuun ja sit 4 pvän Metallica-vapaalle!!

Vettä tullu koko päivän. Kastuin aika kunnolla töihin tullessa. Muuten erittäin ok pössis ja elämä.
Googlebot

Re: Suvinen Tiistai taas!

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

SaintJohnPerse kirjoitti:Koska tämä kesä menee työpaikan vaihdoksen takia ilman lomaa, niin olen huvittanut itseäni käymällä nettitreffeillä. Ihan hyvin on mennyt. Viisi tapaamista ja kahden terälehdet ovat auenneet.
Mikä niiden kolmen kanssa meni vikaan? Eivätkö ne pitäneetkään sinusta? :(

Toka työviikko lomilta paluun jälkeen. Mukavan hiljaista. Enää pari viikkoa lomiin.
SaintJohnPerse

Re: Suvinen Tiistai taas!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Googlebot kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Koska tämä kesä menee työpaikan vaihdoksen takia ilman lomaa, niin olen huvittanut itseäni käymällä nettitreffeillä. Ihan hyvin on mennyt. Viisi tapaamista ja kahden terälehdet ovat auenneet.
Mikä niiden kolmen kanssa meni vikaan? Eivätkö ne pitäneetkään sinusta? :(

Toka työviikko lomilta paluun jälkeen. Mukavan hiljaista. Enää pari viikkoa lomiin.
Yksi kuihtui kasaan, kun "eivät aikataulut sopineet yhteen" (niin, niin)

Kahden muun kanssa on vielä mahdollisuus, kun olen nähnyt heidät vaan kerran ja he haluavat nähdä vielä uudestaan. (niiden kahden muun tapauksen kanssa terälehdet aukesivat toisella tapaamis kerralla. Siveitä neitosia siis)

Raportoin sitten "nettiromansseistani" lisää tänne :)
Googlebot

Re: Suvinen Tiistai taas!

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Aijaa okei en heti tajunnut tuota optiojuttua, mutta nyt selkisi. Hyvä että peli pelaa.

Jos he jatkavat siveilyään toisella tapaamiskerralla, mainitse että antoivat ne muutkin tokalla kerralla. 8)
Vastaa Viestiin