Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kuinka meni yösi

Keskimääräistä paljon paremmin
1
6%
Keskimääräistä paremmin
2
12%
Ihan minulle normaalisti
8
47%
Keskimääräistä huonommin
3
18%
Keskimääräistä tosi paljon huonommin
2
12%
Kuolin yöllä
0
Ei ääniä
Rakstan Tadinartkaa
1
6%
 
Ääniä yhteensä: 17

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kysely.

Hyvää yötä ja Hyvää Huomenta.

Olen elossa ja varsin hyvässä kunnossa ihastuttamaan ja vihastuttamaan kanssaelijöitä. Myös eläimiä kuten elukka yms.

Mitäpä tässä. Tämä on ollut yksi elämän päivä ja elämän yö edessa tai sitten takana useimmilla jotka tätä lukevat. Ovat jo tutimassa prinsessan unta. Tai kuninkaan unta?

NYT minä utelen samalla tässä viikonpäiväketjussa hyvin kiinnostavaa jokapäiväistä asiaa, josta myös Kitinäperhettämme saattetaan paremmin verrata muuhun kansaa. TOKI TIEDÄMME että olemme kaikki moninverroin fiksumpaa, mutta minkälaisia syitä siihen voisimme löytää. Yksi voisi olla yöuni, yksi voisi olla seksin antaminen tai saaminen. Yksi voisi olla taloudellisuus. KUN NYT kuitenkin uni ja yö ovat latausaikaa ihmiselle ja elukoillekin niin kysyn KE-TO yöstä. Te jotka kukutte yöllä, vastatkaa kyselyyni aamulla, kiitos

Stadinarska
nukkuu osittain joka päivä

Arskalaiset ry puheenjohtaja
Mulli75

Re: Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Hoh hoh eilistä :) ja tätä kanssa :twisted:

Huomenta

EKA TPK !

Kaverit keittäneet aamukahvin, jäi kai sitä mullekin.
Geetzu

Re: Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ke-to-yö on vasta tulossa, ti-ke-yö meni mukavissa maailmoissa. Tällaisiin sateisiin kiireisiin aamuihin on vaikeampi nousta, vaikeampi kuin niihin kaikkiin muihin. Kahvia tekee mieli, pari kupillista ei riitä, äsken huomasin kaipaavani sitä fiilistä minkä aamutupakka jättää. Se päivän ihan eka, joka aina oli parhaimmillaan yksin hiljaisuudessa.

Aaaaaaah.

Tuntuu kuin vatsassa joku muksisi vähän, skarppaisi jatkamaan nikotiinittomalla linjalla ja kieltäytymään kolmannesta kahvista. Kuvittelen varmaan...
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

TPK, enää kaksi aamua lomaan!

Eilen oli mahtava ilta! Itse asiassa se alkoi huonosti koska pinna oli kireällä ja olin äkäinen töistä tullessani. Otin torkut kun likka kyhäs meille grillattua lohta ja uusiaperunoita, torkkujen ja sapuskan jälkeen ei vituttanut enää yhtään. Oon ollut jumissa viikonlopujen kisojen jälkeen, joten sain parin tunnin kokovartalohieronnan. Tuntui taivaalliselta, olen ihan liikkuttunut saamastani huomiosta. :h:
Älä löi! En ole hurrit!
Vihtahousu

Re: Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kolmonen! Töisä. Nyt tekee mieli limua.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei ole eväitä mukana ja lähikauppa oli kiinni. Aapuva, nälkä kurnii ja heikottaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Pyry-Matias

Re: Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Pukkaa kolleegoilta koodia kuin heittotähtiä ninjabattlessa. Liimiksiä vaan pöytä piukkaan. Herra Kouhia oli pitkästä aikaa aamupalaverissa, teki mieli kysyä, et: "Kuka sä oot?"
Sheetlord

Re: Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Puolustusvoimat suunnittelee uudistusta, jossa alikersantin arvo lakkautettaisiin. Niin lähti jämät kaulasta perkele..
didi

Re: Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viesti Kirjoittaja didi »

Viimepäivät on tullut touhuiltua kaikkea ja paljon, eikä meno tunnu vieläkään hidastuvan.
Mulli75

Re: Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sheetlord kirjoitti:Puolustusvoimat suunnittelee uudistusta, jossa alikersantin arvo lakkautettaisiin. Niin lähti jämät kaulasta perkele..
Niin lähtee monelta muultakin. Luvassa paljon ylennyksiä kessuksi, ei kai ne voi alentaa korpraaliksi :roll: Tosin korppikin on jatkossa isompi kiho.
Sheetlord

Re: Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

^ Sinänsä mun ei pitäis whinettää asiasta, ensimmäistäkään kertausharjoituskutsua ei ole tullut, vaikka väestä pääsin jo 1993. Mä kuulun varmaan johonkin huippusalaiseen superkommando-osastoon, joka haetaan mustilla helikoptereilla aktiivipalvelukseen kun on oikein kusiset paikat :D

Kusisista paikoista:
Dyykkaaminen on kivaa, mutta kun sattuu että sekä puku että maski vuotavat koko 70 min ajan, on siitä lysti kaukana. Neliasteinen vesi kirvelee kivasti nenässä ja sormet on hetken päästä yhtä taipuisat ja tuntoherkät kuin nippu kyrpiä..
Viimeksi muokannut Sheetlord, 11.07.2007 10:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Re: Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viesti Kirjoittaja Tix »

Sheetlord kirjoitti:Puolustusvoimat suunnittelee uudistusta, jossa alikersantin arvo lakkautettaisiin. Niin lähti jämät kaulasta perkele..
Luulen, että susta tehdään sitten kessu.
Sheetlord

Re: Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Tix kirjoitti:Luulen, että susta tehdään sitten kessu.
TOIVOTTAVASTI! Drill-sergeant Hartman on aina ollut suuri idolini!

Kuva
Viimeksi muokannut Sheetlord, 11.07.2007 10:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyry-Matias

Re: Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Tänään alkaa Tammerfest. Aika kehnoa keliä pukkaa. Ei kyl ihmeemmin nappar, mut kattoo ny.
Googlebot

Re: Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

I :h: rain.
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viesti Kirjoittaja Nip »

TPK. Nukuin hienosti pommiin toisen kerran peräkkäin, kun aamulla sammutin herätyksen ja nukahdin.

Onko kukaan muu huomannu että noi sääennusteet muuttuu joka päivä ja fmi:n ja forecan sivuilla on eri ennusteet... ne ei osaa päättää sataako vai paistaako. Sunnuntain mukaan piti sataa melkein joka päivä.. sitten tiistaina epäiltiin, että on aurinkoista koko loppuviikko.... perjantain sää on vaihtunu varmaan joka päivä. Onks sielläkin kesähessut arpomassa säätä?!

nih.

Ens vuonna saa varmaan kertauspäivät täyteen ja lisää nappei kaulaan. jee?
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
BettyB.

Re: Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Nip kirjoitti:iEns vuonna saa varmaan kertauspäivät täyteen ja lisää nappei kaulaan. jee?
Jos viittaat tällä edelläkin mainittuun uudistukseen niin eipä hätää, uudistus tulee voimaan joskus vasta pitkällä ensi vuosikymmenellä...

Kylläpä muuten pukkaakin paskaa keliä. Eilen raahasin koko päivän sateenvarjoa, turhaan. Tänään jätin sen autoon, sataa v*ttu koko ajan! Grrrrrh! Onneks en oo lomalla.
Ja näyttäis mun tän päivin eka tapaaminenkin peruuntuneen, olisin siis ihan hyvin voinu aamulla jatkaa unia (kuten eilen...)

Niin ja superisti onnea gorgeous stallionille uuden kortin johdosta! :h:
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viesti Kirjoittaja Nip »

BettyB. kirjoitti:
Nip kirjoitti:iEns vuonna saa varmaan kertauspäivät täyteen ja lisää nappei kaulaan. jee?
Jos viittaat tällä edelläkin mainittuun uudistukseen niin eipä hätää, uudistus tulee voimaan joskus vasta pitkällä ensi vuosikymmenellä...
No itse asiassa kyse toisesta intin uutisesta, eli kertauspäivien lisäämisestä, jolloin saanen puuttuvat kertauspäivät ja ihan normaalin ylennyksen mieslutkaksi.
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
Elukka

Re: Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Nip kirjoitti: No itse asiassa kyse toisesta intin uutisesta, eli kertauspäivien lisäämisestä, jolloin saanen puuttuvat kertauspäivät ja ihan normaalin ylennyksen mieslutkaksi.
Joo-o. Kohta putoo varmaan taas kutsu allekirjoittaneenkin postilootaan.
-nimim. reservissä 6 kk ennen ekaa kertausta
Enttu

Re: Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viesti Kirjoittaja Enttu »

saatanan työkkäri juoksuttaa luukulta toiselle,tuli turha käynti aamusta itäiseen palvelukeskukseen,levitteli vaan käsiä "ei meillä oo sulle mtn työelämä/työvalmennuspapereita allekirjoitettavaksi",kukaan ei oo informoinut meitä ... mahd tuleva työnantaja lupasi haukkua ne pystyyn
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Kyllä kertauspäivillä päteminen on tosimiesten hommoo.

Eikös se ole niin, että niitä kertautetaan, jotka harjoitusta tarvitsevat?
Pyry-Matias

Re: Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vadim kirjoitti:Kyllä kertauspäivillä päteminen on tosimiesten hommoo.

Eikös se ole niin, että niitä kertautetaan, jotka harjoitusta tarvitsevat?
En tiedä. Kertausharjoitukset eivät voisi itseäni vähempää napata. Onneksi en joudu moiseen.
Bhven

Re: Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Toivottavasti mäkään en joudu. Olenhan vain ruumiinkantaja eli lääkintämatruusi.
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viesti Kirjoittaja Nip »

Pyry-Matias kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Kyllä kertauspäivillä päteminen on tosimiesten hommoo.

Eikös se ole niin, että niitä kertautetaan, jotka harjoitusta tarvitsevat?
En tiedä. Kertausharjoitukset eivät voisi itseäni vähempää napata. Onneksi en joudu moiseen.
Kertaukset on tosi leppoisia. Itse ollut kahdesti: toisen kerran kassulla, toisen leirillä. Ei mitään valittamista. Inttiaikana ne uhos vielä et olis vieny meidät Kosovoon kertaamaan, mut sit loppu rahat.
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
Pyry-Matias

Re: Keskiviikon keksitty keskitetty keskusteltava kesäinen kevyt

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Nip kirjoitti:Kertaukset on tosi leppoisia.
Itse touhuun motivaatio on nolla, mut vois toi kääntyä plussan puolelle sosiaalisen luonteensa puolesta. Kuitenkin joku osin selittämätön vastareaktio tulee jostain syvältä, kun kyse on armeijasta.
Vastaa Viestiin