Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Järvi vai Meri??

Järvi
13
68%
Meri
6
32%
 
Ääniä yhteensä: 19

Pyry-Matias

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Törmäsin sattumalta futismatsin rinnakkaisjonossa isäpappaani. Hazzua, pienet on piirit. Lahden fanit on kyllä juntteja, kannustavat omiaan: "Haistakaa vittu, Tampere!" ...ja 10 kertaa peräjälkeen. Voi jeesus mitä järjen köyhyyttä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Xiberia kirjoitti:Ehdottomasti meri! Meren ympäröimällä saarella kasvaneena ei voi muuta sanoa :)
Noh. On aika selvä, että turkulainen, joka on Turun hienon saariston lähellä, pitää merestä. Näin Xib'kin :) .

Sitten KIITÄN Valoisasti Vaolaa :) , joka valaisi, ettei Stadin Kermaperse-mirri ole minun eikä riipu minusta, tarkoitan ei koske mitenkään minua. Olen NIIN iloinen.

SITTEN ...minä en tänään pitänyt LAMMESTA, ja arvatkaapa miksi. Edessä oli monta kertaa aiemmin ollut tilanne lyödä golfpallo sankarilyöntinä oikotietä lammen yli greenille tai lähelle. Matkaa oli noin 185 metriä, ja lammen takaosaan n. 140 metriä ja MITÄ TAPAHTUI? :oops: No, sen voitte arvata kun vihjaan että mulla oli vielä ihkauusi Titleist 3 euroa maksanut pallo, joka asia minua harmittaa. No, ei oikeesti...se lyönti vaan...

Ja toinen vihje että se saattoi johtua upeasta ladystä joka oli seurassamme, minulle tuntematon. Ote mailasta saattoi olla liian puristava, ja asiaa ei tunteville sanottakoon, ettei tätäkään mailaa saa puristaa liikaa. RENTOUS on hyväksi golfissa putissa, tenniksessä inissä, seksissä inputissa yms. pikku touhuissa. :lol:

Plumpsauksen jälkeen katsoin alas. Purin hampaita yhteen. Katsoin nurmikkoa. Laitoin mailan bagiin katsoen vielä alas. Sitten kävellessäni MUKA rennosti naureskelin ladyllekin. Kuitenkin sisälläni paloi harmitus. Löin seuraavan lyönnin lammen edestä. Lyönnin seuraus oli jonkinlaista balsamia haavoihin. Lady sanoi " Hyvä!"...Oliko kaikki hyvin?

Vastaus on että oli. Nyt mietin ettei tuo asia merkinnyt silloin eikä nytkään maailmankaikkeudessa edes roskan vertaa!
Kierroksen jälkeenkään en päässyt selville oliko naisen seurassa ollut mies naisen poikaystävä. He nimittäin eivät riidelleet mutta tunsivat toisensa. Stadinarskaa kohtaa olivat hyvin maltillisia. Lady hymyili mutta niin tekevät tietysti kaikki naiset Arskalle. Ottakaa huumorilla vaikka tuo olikin totta... :D
Ai miten kierros meni. Muutama huolimaton lähilyöntisuoritus, bunkkerissa kaksi kertaa, yksi selkeästi epäonnistunut putti. Yksi birdie, 7 paria, 9 bogeytä ja 1 tupla (lampi).Oli epätasaisia suorituksia vaikka tulos aika OK. Eli naisen syy.
MOT. 8)


Stadinarska
antoi raportin elämästä
kiitti naista (Vaola)
tuki naista (Xib)
laittoi syyt naiselle (lady) :wink:
on se aika poika se Arska :P
Geetzu

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Piristävää tekstiä. :]
Vihtahousu

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Death Proof väijytty leffassa, nyt menee Jay and Silent Bob strikes back. Onneksi suralla on sentään hyvä huumorintaju 8) Olutta napaan ja nauru herkkään, ötyjä.
ninnithequeen

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sängyssä piereskelevät miehet pitäisi kieltää lailla, perkele.

Nimimerkillä iltapalalla koneen ääressä, pah.
Bliss

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mua ärsyttää CSI Miamin värimaailma :evil:
Pyry-Matias

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Huomaa, että olen pelihimon vallassa. Pakko jumputtaa nettipokeria lähes koko ajan. Onneksi pelini on hyvissä uomissa. Tuli äsken niin upea psykologinen käänne ja iso potti kaverilta, jolle hävisin edellisen potin, että tuli ihan kylmät väreet onnen tunteesta. Ei kai se voi olla kauhean väärin, että saa suurimmat kiksit nettipokerista 8)

...joo, pitäis varmaan taas tehdä jotain muuta, kun huomaa kropan olevan koko ajan ylikierroksilla: silmiin sattuu ja pyörryttää. Nukkuakin pitäis, kun on aamutyöt.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bliss kirjoitti:Mua ärsyttää CSI Miamin värimaailma :evil:
Mua ärsytti kerran enemmän erään Mian mustavalkomaailma :twisted: :twisted: :roll: :twisted:

Bliss! Rauhoittukaa! Tässä saat väriä!

S T A D I N A R S K A
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:Piristävää tekstiä. :]
Kiitos Muru! Puz!

t. Stadinarska
(Onni on ihana GeetzuMuru)
Vastaa Viestiin