Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Järvi vai Meri??

Järvi
13
68%
Meri
6
32%
 
Ääniä yhteensä: 19

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää torstaihuomenta perhe Kitinä! Minä en ole teidän kaikkien isänne mutta olen nyt sitten isihahmo ja aloitan päivän antamalla teille hengenravintoa.

Meneeköhän nämä minun omat antimeni aivan hukkaan vai tykkäättekö ollenkaan näistä. Minun tuli taasen hiukan mieleeni.Lieneekö torstai ollenkaan minulle toivoa täynnä kun itsetunto kaipaa pientä maaliehostusta ainakin...

Noh. Eteenpäin sanoi mummo lumessa.

Golfia ei tänään muuten pelattu! Se oli sadetta niinkuin Stadinkaiset tietävät. Tiedä sitten mitä siellä kehä 3;n ulkopuolella Lapissap'in on laita sään puolesta ollunna?

Ehkä torstai onkin toivoa täynnä. Muistakaa, että tämäkin päivä on yksi elämänne päivä, ettette vain sorru väheksymään tätä päivää ajatellen "no sitten myöhemmin"...

Näillä sanoilla avaan päivän.

PYYDÄN myös vastaamaan ikuisuuskysymykseen kumpi on parempi: Järvi vai meri. Itse rakastan merta, mutta tiiön monia jotka ovat järvi-immeisiä.

Eli vastatkaa tähän. On mielenkiintoista!

Stadinarska
maan mukavin
tottapuhuva ainiaan :shock:
ninnithequeen

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Järvi. Varsinkin just se ihan ikioma järvi tuolla mökin liepeillä. Oli vaan niin perhanan kylmää vettä kun pulahdettiin tuossa viime viikolla että huh ja huh. Tytär olis jaksanu polskia vaikka kuinka kauan mutta isiä ja äitiä palelsi :D

Tai no, kyllä mä Slamin kanssa lähden uimaan mereenkin ihan anytime taas ;)
Quarter

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Suomalaisena vastaan järvi. Merellä on voimaa ja pauhua. Järvi on rauhallinen ja perisuomalainen. Järvi. :h: tahon mökille...
Pyry-Matias

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vastaan puro, pillulimapuro. Tunturipurojen raikkautta.
slam

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja slam »

dorstag
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ehdottomasti järvi. En tykkää yhtään asua merikaupungissakaan. Tai siis kaupunki on kyllä oikein kiva, mutta sijoitettu aivan väärään paikkaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja Niba »

irmelianneli kirjoitti:Ehdottomasti järvi. En tykkää yhtään asua merikaupungissakaan. Tai siis kaupunki on kyllä oikein kiva, mutta sijoitettu aivan väärään paikkaan.
Nää etelä-rannikon kaupungit on ihan kivasti sijoitettu, vaikka tämäkin alunperin väärin, että kyllä olivat ruotsin kuninkaat tymiä!

Hei, vaan kaikki aamuvirkut!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Niba kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Ehdottomasti järvi. En tykkää yhtään asua merikaupungissakaan. Tai siis kaupunki on kyllä oikein kiva, mutta sijoitettu aivan väärään paikkaan.
Nää etelä-rannikon kaupungit on ihan kivasti sijoitettu, vaikka tämäkin alunperin väärin, että kyllä olivat ruotsin kuninkaat tymiä!
Eeei ei, nekin on aiiivan liian kaukana kaikesta. Ja lisäksi rannalla. Jossa taas tuulee, hyi helkkarin perkele! Eli päin persettä on sijoitettu nekin.

Ps. Syön lakupötköä. Vielä ois tikkari. Ja 2,5 tuntia.
Mulli75

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Tällä viikolla kahdet pullakahvit töissä kun lomalle lähtijän tapoihin kuuluu tarjota ne.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vastaan järvi, vaikka meri periaatteessa on kauniimpi. Siellä ei kuitenkaan voi uida. Tai ainakin minua yököttää se suolaisuus, levät ym. roina.
Vihtahousu

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta, toka tpk.

edit: metallican kenttälippu halvalla!
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja Nip »

3. tpk

Järvivettä tykkään juoda, joten järvi on parempi. Meri on gylmempi täällä pohjoisessa. Merta pitkin taas pääsee keskijyyrooppaan, joten on merestäkin jotain hyötyä. Vastaan kuitenkin jyrki järvi-lehto-merikukka.
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
Bliss

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Meri.
Järvi on kesy.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Trallallaa, huomenna alkaa lomalomaloma! :lol:

Olen tehnyt töissä sen minkä kykenen ennen lomia, joten istuskelen tässä toimeettomana. Odottavan aika on pitkä.

Eilinen ilta meni kun yritin saada DV-kasetilta videoita koneelle. Luulisi että sekin homma olisi tehty vähän helpommaksi. Koko iltahan siinä ensikertalaiselta meni parin kasetin kanssa sähläillessa. Vielä jos jaksaisi/ehtisi editoida.

Järvi on mukavempi jos haluaa uida ja leikkiä vesisuksilla/wakella/spede-renkaalla, mutta merellä on kivempi käydä ajamassa aalloissa tai tehdä pitempiä reissuja.
Älä löi! En ole hurrit!
Sheetlord

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Vielä tää ja huominen lomaan. Perjantaina isot ja kosteat synttärit sekä Viikate Tammerfesteillä. Parin vuoden päästä olen vittu 40-vuotias. Kyllä pistää taas miettimään, mitä on elämässään saanut aikaiseksi...
ninnithequeen

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi kettu meillä ei ole ainuttakaan suodatinpussia tässä talossa :tiistai:

Talouspaperiako tohon kahvinkeittimeen tungen?
Mulli75

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Tänä kesänä tuli käytyä ensin meressä ja syvällä sukelluskamppeissa sitten järvessä muuten vaan uimassa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

ninnithequeen kirjoitti:Voi kettu meillä ei ole ainuttakaan suodatinpussia tässä talossa :tiistai:
Aah, tuosta tulikin mieleeni, että tekee mieli kahvetta, slurps.
Talouspaperista jää paha maku, mutta vessapaperista jää vielä pahempi ;) Ei muuta kuin naapuriin lainaamaan :lol:
Mulli75

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

ninnithequeen kirjoitti:Voi kettu meillä ei ole ainuttakaan suodatinpussia tässä talossa :tiistai:

Talouspaperiako tohon kahvinkeittimeen tungen?
Kokeile vaihteeksi sukkahousuja. :lol:
ninnithequeen

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mulli75 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Voi kettu meillä ei ole ainuttakaan suodatinpussia tässä talossa :tiistai:

Talouspaperiako tohon kahvinkeittimeen tungen?
Kokeile vaihteeksi sukkahousuja. :lol:
Toi kävi muuten mielessä :D

No ei. Kai mun kahvihammas kestää siihen asti että tuo ukkokulta heräilee...se nimittäin tarvii sen aamukahvin todella pahasti, joten juoksee varmaan het kauppaan kun nousee. Ja menisin itekkin mutta pitäs muksu ottaa mukaan eikä mulla ole penniäkään käteistä edes...
bedlam

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vihtahousu kirjoitti:Huomenta, toka tpk.

edit: metallican kenttälippu halvalla!
Reps. Voin kuvitella ostajan ketutuksen määrää, varsinkin jos asian oikea laita olisi paljastunut ostajalle vasta portilla. Sokeeta porukkaa.

Vois kyllä periaatteessa ostaakin vielä liput keikalle, jos jostain halvalla irtoaisi. Ei ole oikein mittään tekemistä nääs.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti:Voi kettu meillä ei ole ainuttakaan suodatinpussia tässä talossa :tiistai:
Joop, eipä oo täälläkään. Taidan sitten olla mieluumin ilman kahvia.
Viimeyönä ei uni tullu: peitto oli huono, liian kuumaa ja hiostavaa, sängyssä hiekkaa ja masu paino, eikä vatsallaan voi nukkuu... pöh.

Niin, JÄRVI. Paljon kivampi uida, ku ei tuu suolaa suuhun.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

mustaenkeli kirjoitti: Niin, JÄRVI. Paljon kivampi uida, ku ei tuu suolaa suuhun.
Juuuri siksi. Sinulle lähti tänään tulemaan postia. Ovat perillä postitädin mukaan maanantaina :)
Pyry-Matias

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Aivot kinnaa. Ei tahdo käynnistyä.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Torstain keskusteluketju.Ylläpitovastuu:SA

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Hei meressä on kaikki isompaa. Joo, meri. Se on sitäpaitti tutumpi.
Joskus mulla on vielä oma saari.. tai edes se punanen mökki jossain rannassa.

Kahvia!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Vastaa Viestiin