PeppuliiniPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Viimeinen lomapäivä, eikä haittaa oikeastaan ollenkaan. Uusiutunein voimin odotan jo paluuta duunin ääreen. Oon ihan oikeasti innoissani töihinpaluusta :shock: Hullua. Olenko valmis pehmustettuun huoneeseen.

Kohta systeriä vastaan bussille ja taas... ööö... shoppailemaan. Tänään aion kyllä olla tosi pihi. Oikeesti!

Sheetloordille lämpimät onnittelut!
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Onnewaaa Sheetlord!! :kynttilä:


Aurinkokin alkaa pilkistämään, ihQ. Miehekkeellä alkaa loma tänää, joten taidan ottaa kolmen viikon [tähänomanvalintainensana]loman tämän koneenNäpyttelyn sijaan :]

Pitäkäähän teltat pystyssä! :cheer:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kiltsu-sedälle onnittelusuukko! :h:

Nää lähtis tänään viettämään rentouttavaa viikonloppua kansallisromanttisiin maisemiin. Toivottavasti säät suosivat minua, muista nyt niin väliksi.
Prepare for the worstest.
Sheetlord

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Kiitän kaikkia onnitteluista :)

En tiedä, onko se booliaineisten kutsu jääkaapista vai jalkaa vipauttava Viikate, mutta töihin keskittyminen - etenkin fläsääminen - on tolkuttoman vaikea tehtävä. Taidan antaa projektin hautua pari viikkoa ja isken sen kimppuun lomasen jälkeen uudella innolla. Kolmisen-nelisen tuntia pitäis tässä vielä kitua..

Illalla sitten rokkiunivormu kaapista, eli ainakin yhtä tiukat farkut kuin tuossa avattarassa :twisted:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Onnea Sheetlordille!

Ja muillekin kun mulle hauskaa kesälomaa! TJ 5,5 tuntia.

Onpas ollu muuten vallan mukava aamupäivä. Tein tehokkaasti töitä ysistä puol kymmeneen ja sit lähin Itikseen viettämään ruokatuntia. No nyt oon taas täällä, ja vieläkin ois parisen tuntia luppoaikaa ennenku pitää tehdä töitä. Hmm.
Niin joo, jos jotain kiinnostaa ottaa muhun yhteyttä seuraavan neljän viikon aikana, tehkää se jooko puhelimitse. (Kesälomalla EI roikuta netissä.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mulli75

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sheetlord kirjoitti:Kiitän kaikkia onnitteluista :)

Taidan antaa projektin hautua pari viikkoa ja isken sen kimppuun lomasen jälkeen uudella innolla.

:nuts:
Projektiajatukset hiiteen, projektit joutaa odottaa.

Meillä on tapana ja oikein esimiehen suostumus/ehdotus että lomalle lähdetään ajoissa ilman työajatuksia, jos ei tajua niin työkaverit pitää huolen ettei kuormiteta lomalle lähtijöitä viikkoa ennen loman alkua.

Onnittelut ! :miitti:
Sheetlord

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Mulli75 kirjoitti:Meillä on tapana ja oikein esimiehen suostumus/ehdotus että lomalle lähdetään ajoissa ilman työajatuksia, jos ei tajua niin työkaverit pitää huolen ettei kuormiteta lomalle lähtijöitä viikkoa ennen loman alkua
Tarvitsetteko uusia työntekijöitä? :D
Mulli75

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sheetlord kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Meillä on tapana ja oikein esimiehen suostumus/ehdotus että lomalle lähdetään ajoissa ilman työajatuksia, jos ei tajua niin työkaverit pitää huolen ettei kuormiteta lomalle lähtijöitä viikkoa ennen loman alkua
Tarvitsetteko uusia työntekijöitä? :D
Kyllä me kaikki ollaan vielä henkisesti ja fyysisesti terveitä, vaikka välillä ollaankin ahtaalla. Nyt nautitaan kesästä koska syksystä kevääseen ollaan synkkiä ja tuijotetaan tietokoneen näyttöä silmät verestäen odottaen kevään ensimmäistä valon pilkahdusta.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

sipsi kirjoitti:Ja muillekin kun mulle hauskaa kesälomaa! TJ 5,5 tuntia.
Otan varaslähdön ja poistun heti nyt lomille. Hauskaa kesää! :yo:
Älä löi! En ole hurrit!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Loma, mikä ihana tekosyy ottaa MAXI TUPLA.

Tosin lomaan vielä 6 viikkoa :roll: Ja sitäkin vain viikko..

Lehdistö on sanonko mistä! Kokoajan puhelin soi ja lehtiä lukeneet ihmiset tunkevat sisään ihan kuin eläimet olis yleistä nähtävyyttä.

Mitäs tänään? Pitäis huomenna mennä häihinkin...
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kimmen kirjoitti:Otan varaslähdön ja poistun heti nyt lomille. Hauskaa kesää! :yo:
Äläs ny vielä! Mullakin on vielä neljä pakollista kitutuntia jäljellä. No okei sit.. Hauskaa kesää! :yo:
Kiire tulee. Ku pääsen vasta viideltä tosiaan töistä ja sit pitäis viel käydä kaupassa hakee saunasiiderit ja himassa pakkaa mökkikamat (ja kotiapulainen ei oo taaskaan pessy pyykkiä :twisted: )..ja kuudelta lähtee jo autokyyditys landelle.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
didi

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja didi »

Musta alkaa tuntua, että shoppailuterapia alkaa kohta karata käsistä. Tänään taas tuhlailin parin päivän palkan Sellossa. :shock:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

didi kirjoitti:Musta alkaa tuntua, että shoppailuterapia alkaa kohta karata käsistä. Tänään taas tuhlailin parin päivän palkan Sellossa. :shock:
No on toi ehkä kuitenki terveellisempää ku karaoketerapia. Tai niin no, molemmat syö kyllä aika paljon rahaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SaintJohnPerse

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Mulla on sellainen fiilis, että mä oon polttamassa näppini kohta näiden naikkoisten kanssa. En nyt oikein hallitse tätä tilannetta. Auttakee!!! Gattaga? Voisin luovuttaa sinulle yhden.
BettyB.

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ei ollut bakteerit yöllä kasvaneet eli virusta pukkaa. Voi vittu että vituttaa, ajattelin jo saavani itseni kuntoon viikonloppuna antibioottien voimalla mutta kun ei niin ei! Heräsin yöllä kaksi kertaa vesilätäköstä (ei pissalätäköstä!!), hieno tunne kun hikoilee niin että vesi valuu pieninä puroina pitkin selkää kuumeen laskiessa särkylääkkeiden avulla. Voi jeesus että tää voikin olla paskaa!!11
didi

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja didi »

sipsi kirjoitti:No on toi ehkä kuitenki terveellisempää ku karaoketerapia. Tai niin no, molemmat syö kyllä aika paljon rahaa.
=) Olen kyllä aika hyvin saanut rahaa palamaan viimeaikoina. Isoin tuollainen kertaostos kun olin se asunto. Täytyy kyllä kohta rauhottaa tuota shoppailua, kotiin pitää hankkia paljon kaikennäköistä muuton jälkeen.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hemmetin pikkusieluprinsessa kylvää taas paskaa fiilistä täällä, ei pysty käsittää. HAAHAHAA! Pärjäilkööt sitten keskenään täällä nihkeyden ilmapiirissä seuraavan kuukauden. :twisted:
TJ 3h, 8 min!
Äitikkäkin soitteli, et oli ostanu mulle siideriä kaupasta. Olipas kilttiä. Nyt väheni kiirekin pikkusen.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Sheetlord

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

SaintJohnPerse kirjoitti:Voisin luovuttaa sinulle yhden.
Itsekin samanlaisen elämänvaiheen pariin kertaan eläneenä: kannattaa nauttia niin kauan kuin tuota kestää. Jonglööraaminen on nastaa hommaa, mutta kukaan ei pidä viittä palloa kovin kauaa ilmassa.
Vihtahousu

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kukkuu! Mitä apinalauma?
ninnithequeen

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:Kukkuu! Mitä apinalauma?
Sienipastaa tässä valmistelen just, ja pesukone pyörii :D
Vihtahousu

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

ninnithequeen kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Kukkuu! Mitä apinalauma?
Sienipastaa tässä valmistelen just, ja pesukone pyörii :D
MiNkä väristä pyykkiä?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti:Kukkuu! Mitä apinalauma?
Osaatko nyt sen krakasolmun, että pääset sinne häihin vai pitääkö tulle sinnekkin sitomaan se?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetzu

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Alkon sivuilla tutkimassa boolivaihtoehtoja, jeesatkaa!
Ootte ammattilaisia alkoholin käyttäjinä, tiedän, ja nyt ois tarkotus saada 10 hengen porukka sellaseen sopivaan hummailuhumalaan - ei enempää eikä vähempää. Just sellasta boolinlipittäjä-porukkaa.

Minttumansikat

2 x 0,75 l kuivaa valkoviiniä
0,75 l väkevää mansikkaviiniä
0,35 l minttulikööriä
1,5 l kivennäisvettä
1,5 l spriteä
jäitä

Koristeet:
mansikoita sekä sitruunamelissan ja mansikan lehtiä

Boolin vahvuus on noin 7%. Ohjeesta tulee noin 56 annosta.

--

Pakkasesta löytys kasikymppistä Saaremaata 0.5 litraa, jos sen kumoaa tohon sörsseliin sekaan niin mitä ihmettä mun pitää lisätä eniten, jotta tavara ois niin ku juotavaa? Voitteko testata? xD (ku mä en voi, prkl sentään en ees huikkaa uskalla)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Geetzu kirjoitti:...Just sellasta boolinlipittäjä-porukkaa.
Vanha perinteinen:

Saarenmaat + 4.5l sprite + muutama pussi pakastemustikoita niin pääsee paljon helpommalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Kukkuu! Mitä apinalauma?
Osaatko nyt sen krakasolmun, että pääset sinne häihin vai pitääkö tulle sinnekkin sitomaan se?
Millon mä oon sanonut etten osaa tehdä sitä? :D :D :D
No eilen printteri lauloi kotona, jossen saa aikaiseksi sitä, niin nykäsen toisen pullon fisua ykkösellä.
Vastaa Viestiin