PeppuliiniPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Njahas, vähän jänskättää kuinka meitin sammakonpoikasille käy :D

Unilla pitäis olla jo taas, kele.
ninnithequeen

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Arska mä olin eka, lälläslää :perse:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Arska mä olin eka, lälläslää :perse:
VOI kamaluuden huipentuma!!
Ninnikuningatar tuli puun takaa keskiyön pimeydessä pienen viattoman Arskan edelle...
MUTTA minä en suutu, en suutu en suutu

en en ... en (lupasin omassa täydellisen epäonnistuneessa perjantaiavauksessani)...että me melkein jouduimme heti riitelyyn MUTTA mä en riitele en en en en en :cry: en

en :twisted: en en en , hetkinen, sähän näytit perseen mulle,...senkinn senkin senkinnnn

äääääääääähhhhh... COOL

i am VERY COOL COOL........

Stadinarska 8)
no daddy but cool
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18739
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vaolla oot Geetsu, oon pettyny menit lainaamaan Arskan ilmentymää..
Mä en oikeesti jaksa Parskan vuotamista, vähän väliä kiitos.. :wink:
Joku ylevöitynyt nettitsuppari vois pyyhkii ylimääräiset ketjut..[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uTJAsZP2iLk&feature=dir[/youtube]
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Clay »

Suvinen kirjoitti: Kaikki hyvin, oikeasti. :h:
Haista paska, oikeasti..
Nyt penikseni on fantastinen!
slam

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:Arska mä olin eka, lälläslää :perse:
arskaa pitäisi paukuttaa takaa
slam

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Niba nukutko vai oletko siinä onlinessä?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18739
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Clay kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Kaikki hyvin, oikeasti. :h:
Haista paska, oikeasti..
Toivottavasti ei mennyt kovin pitkään tuota vastausta kehitellessä?
Aikuisten oikeesti? Tunne on aina kokijalleen tosi, sanoo siitä sitten mitä tahansa ja on tuo tunne mikä tahansa.

Tunteita voi myös luoda, jos haluaa ja kykenee. Sitä muna ja kana tematiikkaa, tunne aiheuttaa reaktion hehossa vai aiheuttaako kehon reaktio tunteen? Nykyisten käsitysten mukaan juuri niin että tunne syntyy hiukan kehon reaktion jälkeen. (Wade&Tavris)

Nyt olen, nyt en ole.(släm)
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Niba kirjoitti: Nykyisten käsitysten mukaan juuri niin että tunne syntyy hiukan kehon reaktion jälkeen. (Wade&Tavris)

Nyt olen, nyt en ole.(släm)
Nykyisten käsitysten mukaan? niinhän se toimii käytännössä. I know. Tunteet elää myös omaa elämäänsä, mutta se on hyvin kaukana siitä, että normaalisti reakoi...

runoillessa saatat pumpata tietyn tunteen. usein melankoollisen ja herkän... lienee toiminta tekotaiteellista. :lol:
Mulli75

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Suvinen kirjoitti:Baarista kotiuduttu. Mulli, olit taas väärässä! Todella kannatti lähteä. Mitä sitten jos aamulla väsyttää; näin miljoona kaveria ja tanssin hulluna enkä ollut edes humalassa.
Jätetään sana "taas" pois tuosta lauseesta.

Nuorena pitää mennä ja tehdä, niin onpahan sitten mitä muistella vanhempana kiikkutuolissa.

Työkaverini aamukahvilla kertoi olleensa Lahdessa Popedaa kuuntelemassa. Kertoi kotiutuneensa kolme tuntia ennen herätystä ja hehkutti ettei väsytä.
Vihtahousu

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta, toka tpk! Tänään häihin ja ykköset niskaan.
Sheetlord

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Loma-TJ 1!
Tänään el birthday-fiesta terriblé!
SaintJohnPerse

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Ihan hyvät nettitreffit eilen. Ainakin jos onnistumisen merkkinä pitää terälehtien aukeamista. Kiltin oloinen tyttö paljastuikin oikein erotiikan ylipapittareksi. Tuli vähän sellainen olo, että minä olin se lihankimpale. Minua ja Ankkaa käytettiin taas hyväkseen. Hävytöntä, kun naiset etsivät netistä vaan seksiseuraa. En minä ole mikään objekti. Minullakin on tunteet... :(
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Sheetlord kirjoitti:Loma-TJ 1!
Tänään el birthday-fiesta terriblé!
Onnea, molempien johdosta! Vieläkö wanha jaksaa? :miitti:

Tänään lomalle, ihanaa! Firmassa alkaa perinteen mukaan YT-neuvottelut kun lähden lomalle, mutta ei nyt jaksa välittää enää noista. Viime vuonna hävisi pomo ja kolme lähintä kolleegaa kun olin lomalla. Toissa vuonna hävisi kolleega, työpisteeni ja parkkiruutuni P-luolasta. Mitäköhän häviää tänä vuonna?
Älä löi! En ole hurrit!
ninnithequeen

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SaintJohnPerse kirjoitti:Ihan hyvät nettitreffit eilen. Ainakin jos onnistumisen merkkinä pitää terälehtien aukeamista. Kiltin oloinen tyttö paljastuikin oikein erotiikan ylipapittareksi. Tuli vähän sellainen olo, että minä olin se lihankimpale. Minua ja Ankkaa käytettiin taas hyväkseen. Hävytöntä, kun naiset etsivät netistä vaan seksiseuraa. En minä ole mikään objekti. Minullakin on tunteet... :(
Siis voi jestas sulla riittää noita naisia :D

Sedälle tuhannesti onnea synttäreiden johdosta :h:
Vihtahousu

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

SaintJohnPerse kirjoitti:En minä ole mikään objekti. Minullakin on tunteet... :(
Noh, näytät tunteesi sit seksin kautta :) Oot kyllä pahin/parhain ori tällä palstalla.

edit: papalle rollaattori_kuvalla_varustettu-kortti ja onnittelut :D
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Nip »

TPK. Kauheen vaikeeta nykyään nousta sängystä. Pitäis varmaan aikaistaan nukkumaanmenoaikoja :?:

Onnea Lordille!
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
Pyry-Matias

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

KK, kohta tallaat jo viidettä kymmenettä, pienet sille 8) Mukavaa, kun pojat palasivat vapailta, niin ei tartte yksin puskee töitä.

Maireella pössiksellä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei mennyt hakemus palkattomasta lomasta läpi eli tänään lomille ja keskiviikkona takaisin töihin.

Vitutuksen määrä on muuten melkoinen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Huomenta kaikki muruiksi itsensä tietävät ja köriläiksi itsensä tunnistavat ja erityisesti minulla on asiaa seuraaville:

Nipa: Sulla oli avatar parempi se ilmeisesti omakuva. Tuo uusi kuva on täysin tylsä ja suorastaan vinouttaa kaikki juttusi. Ne juttusi ennen tuntuivat osin jopa elämälle. Vaihda siihen entiseen varsin onnistuneeseen avattareesi. Mitä tulee tuohon edelliseen viestiisi, se taisi olla vitsijuttu, mutta en ole aivan varma, hehhehhee. Nipasta ei voi koskaan olla varma. Hän on sellainen...erikoinen...ja en muuten oikeesti aina jaksa ymmärtää nipasen vuodatusta, mutta ...no kyl määää jaksan!
Ainiin Vaolasta. Hän tuntuu oikein hauskalta ja hienolta rotutammalta!

Mussukka: Onnittelut onnistuneesta baarissakäynnistä. MUTTA millainen baari siellä on jossa tanssitaan. Vaikka olen kieltänyt baarissakäynnit, täytyy kai Mussukalle ne alkaa hyväksymään sitten. Olen kertakaikkiaan jalolla päällä. Kunhan vain Mussukka pysyy Stadinarskan tukijana aina!

Kaikki:
Stadinarska toivottaa hyvää viikonloppua kaikille tasapuolisesti. Ja on tosiaan nyt loma-aikanaan ollut seurassanne enemmän, mutta nyt on Arskallakin lomaa ja aikoo matkustaa Kehä3 ulkopuolella. Saa nähdä mitä kaikkea silloin tapahtuu.Se on kuin ukkonen. Sama teoria.

Olin myös huono häviäjä eilisessä perjantaiketjussa. Mielessäni olin hyvin riitelynhaluinen Ninniä kohtaan, mutta tänä aamuna olen jo hyväksynyt tappioni kuin aikamies. Ja tunnustan Ninnille hänen voittonsa. Pus vielä päälle vaikka ukkonsa olisi vihainen.

Stadinarska
Pojaksi syntynyt aika poika 8)
Stadinarska fan Club Oy
SaintJohnPerse

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

ninnithequeen kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Ihan hyvät nettitreffit eilen. Ainakin jos onnistumisen merkkinä pitää terälehtien aukeamista. Kiltin oloinen tyttö paljastuikin oikein erotiikan ylipapittareksi. Tuli vähän sellainen olo, että minä olin se lihankimpale. Minua ja Ankkaa käytettiin taas hyväkseen. Hävytöntä, kun naiset etsivät netistä vaan seksiseuraa. En minä ole mikään objekti. Minullakin on tunteet... :(
Siis voi jestas sulla riittää noita naisia :D

Sedälle tuhannesti onnea synttäreiden johdosta :h:
Ei edes ole... Joskus vaan käy niin...
Googlebot

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

ninnithequeen kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Ihan hyvät nettitreffit eilen. Ainakin jos onnistumisen merkkinä pitää terälehtien aukeamista.
Siis voi jestas sulla riittää noita naisia :D
Meillä on SJP:n kanssa kilpailu kumpi kaataa kesän aikana useampia misuja. SJP johtaa toistaiseksi 24-0. Mun pitänee hieman hioa taktiikkaani. Veikkaan että kun pato vihdoinkin murtuu, sitten hukun.

Töitä pitäisi tehdä, katsotaan jaksanko. Kaksi seuraavaa viikkoa lienevät älyttömän hiljaisia kun ylettömän monet ovat lomilla, ja sitten alkaakin mulla taas kesäloma.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tänään alkaa loma, ihkua. Huomenna pitäs mennä häihin. Vähän häiritsee kun en tunne sieltä ketään.. ja kuulemma ilmaista viinatarjoiluakaan ei ole!!
SaintJohnPerse

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Googlebot kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Ihan hyvät nettitreffit eilen. Ainakin jos onnistumisen merkkinä pitää terälehtien aukeamista.
Siis voi jestas sulla riittää noita naisia :D
Meillä on SJP:n kanssa kilpailu kumpi kaataa kesän aikana useampia misuja. SJP johtaa toistaiseksi 24-0. Mun pitänee hieman hioa taktiikkaani. Veikkaan että kun pato vihdoinkin murtuu, sitten hukun.

Töitä pitäisi tehdä, katsotaan jaksanko. Kaksi seuraavaa viikkoa lienevät älyttömän hiljaisia kun ylettömän monet ovat lomilla, ja sitten alkaakin mulla taas kesäloma.
Eipäs nyt liioitella. Ei mua niin paljon sentään ole käytetty hyväkseen...
Vihtahousu

Re: PeppuliiniPerjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Camilla kirjoitti: Huomenna pitäs mennä häihin. Vähän häiritsee kun en tunne sieltä ketään.. ja kuulemma ilmaista viinatarjoiluakaan ei ole!!
Mää meen tänään häihin, viinatarjoilusta tiedä. Kaippa siellä on jotain poolia ja bisseä. Sekoitin kyllä eilen litran fisua kotona, joten toisen putelin otan varmisteluksi messiin. Ehkä Bestmanille toisenkin :wink:
Vastaa Viestiin