Perjantai ja ei mitään kysyttävää tästä!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Perjantai ja ei mitään kysyttävää tästä!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Joo, se nyt vain on perjantai. Tämä on niin tätä! Ollut aiemminkin! Perjantai!

No kyllähän me omaamme kokemuksen, joka johdattaa meitä viettämään perjantainkin ja sitten se on vietetty. Piste.

Mutta viikonpäiväketju on ja pysyy. Ja tähän olisi tarkoitus laittaa ne mokat ja hauskuudet ja sukkeluudet joita perkku tuo tullessaan.
Jos joku tulee, se olisi upea muidenkin tietää!

STADINarska on avanna jo kolmannen päivän peräkkäin, mutta nyt on siksi helppoa teilläkin, jotta ei kysyttävää!

MYÖNTÄKÄÄ edes, että Arska on tälläkertaa ihan kivakin kun näin tavallisen päivänavauksen tekee!

Mitäkö allekirjoittanut SA aikoopi puuhata. No, pikku autoilumatkalle aikoo ja uskoisin että kehä3 puhkaistaan. Outs mikä eksotik asia!

Sitten SA antaa etukäteen ohjeet mm. Suviselle, että baarin ripaan ei ole tarttuminen. Odotan kauhulla jottei hän vain ole katuva taas.

Se, että näin huumorimielessä toivon Suvisen olevan baareitta on sitä, että tietenkin luotan hänen huumorintajuunsa asiassa, mutta sisimmässäni olen tosissanikin, että herkät sielut eivät ole baarikärpäsiä!

Eläkää MUKAVASTI toivoo teidän mukavaksi itsensä katsova Stadinarska.Älkää huutako älkääkä riidelkö yhtään. Tämä on kova käsky nyt! Ninni kanssa sitten hermostumatta ja Bliss coolina ja Vaola silittelee mirriänsä ja Xibe Pumppaa rauhallisesti ja miehet ottavat pohjanmaan kautta sen tähkäviinaputelinsa niin rauhoittuvat loppuviikonlopun kummasti! Mustaenkelille riittää lumen luominen siellä Pohjois-Savossa ja Geetzulle toivon rakkautta tarpeeksi Pus ainakin täältä, ja Suvinen...Mussukalle rauhaa täältä..ja ja tämä nyt on kamalan henkilökohtaista, mutta älkää nyt olko kärttyisiä jos teitä ei mainittu... Bedlam voi vaikka nukkua ettei tule kiivastuttua liikaa jne.

Stadinarska on kiltisti. Luottakaa Arskaan.

Ei nyt mä itsekin ajattelen että oon hassu, mutta totta toinen puoli!

Stadinarska
ihan ok täyspollainen mukava tapaus.
100% miestä.
YEAH.
Oho
Geetzu

Re: Perjantai ja ei mitään kysyttävää tästä!!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Geetzukin toivoo Arskalle rakkautta paljon kovasti tarpeeksi.
Vastaa Viestiin