Mahtava maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
Vaihda jo levy, tosi noloa. Siis aina sama juttu: hehkutat ja herkistelet naisjutuillas ja sitten kerjäät sympatioita. Ei toimi. Miksi et kyseenalaista elämäntapaasi?
Siis kattokaa ku P-M on kateellinen :D
Öh, ei se vaan mun mielestä ollut kateellinen.. SJP jauhaa kyllä samaa levyä, olisin itsekin voinut sanoa ihan saman mitä pyris heitti.
Kattokaa ku Vihtiski on kateellinen :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulla ei ole mitään sanottavaa. Loma on ja silleen.
Vihtahousu

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

ninnithequeen kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Öh, ei se vaan mun mielestä ollut kateellinen.. SJP jauhaa kyllä samaa levyä, olisin itsekin voinut sanoa ihan saman mitä pyris heitti.
Kattokaa ku Vihtiski on kateellinen :D
Silläkin uhalla että vedän provomiinaan; niin miksi olisin kateellinen?
Siksi että en sähellä päättömästi sängystä toiseen? Ehkä se ei vaan ole kaikkien muiden juttu, vaikka saattaa kivalta jonkun mielestä kuulostaa.
ninnithequeen

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Öh, ei se vaan mun mielestä ollut kateellinen.. SJP jauhaa kyllä samaa levyä, olisin itsekin voinut sanoa ihan saman mitä pyris heitti.
Kattokaa ku Vihtiski on kateellinen :D
Silläkin uhalla että vedän provomiinaan; niin miksi olisin kateellinen?
Siksi että en sähellä päättömästi sängystä toiseen? Ehkä se ei vaan ole kaikkien muiden juttu, vaikka saattaa kivalta jonkun mielestä kuulostaa.
No onhan se ny jokamiehen unelma, vai? Että on kauniita naisia joka sormelle? Haloo?

EDIT: ja miinaan vedit ;)
Vihtahousu

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

ninnithequeen kirjoitti:No onhan se ny jokamiehen unelma, vai? Että on kauniita naisia joka sormelle? Haloo?
Kyl mulle riittää yks kaunis nainen, ei naiset ole mitään materiaalia joita omistetaan kuin autoja.
Pyry-Matias

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

ninnithequeen kirjoitti:Siis kattokaa ku P-M on kateellinen :D
SJP:n (nais)jutut kuulostavat tekohengitykseltä. Ahdistus pysyy poissa juuri sen aikaa, kun saa seksiä, hellyyttä, huomiota ja läheisyyttä. Selvä läheisriippuvaisuuden diagnoosi. Eletään oman tunteen kautta, ihastutaan siihen tunteeseen, minkä toinen itsessä herättää, eikä siihen ihmiseen itseensä.

Tätä kautta ei lähes varmasti törmää mihinkään pysyvään, koska se läheisyyden tarve on niin voimakas ja se oma paha olo väijyy taka-alalla, että arvostelukyky mihinkään pysyvämpää hämärtyy. Pitäisi ensin hakea voimavaroja, tasapainoa ja vahvuutta itsestään, oppia olemaan ja elämään yksin, jotta saa sen vahvuuden ja terveet kumppanikriteerit.

Eli yhtälön pystyy myös katkaisemaan muutoinkin kuin löytämällä kumppanin. Suurin osa kuitenkin valitsee helpomman ja "vihreämmän" tien ja etsivät kumppania herkeämättä kriteereitä laskien.

Maailma on pullollaan vastaavia tapauksia. Tämähän on todella inhimillistä, mutta juuri siksi tästä kehtaa puhua ja kyseenalaistaa samalla toisen elämäntapaa.
ninnithequeen

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No onhan se ny jokamiehen unelma, vai? Että on kauniita naisia joka sormelle? Haloo?
Kyl mulle riittää yks kaunis nainen, ei naiset ole mitään materiaalia joita omistetaan kuin autoja.
NÖSSÖ!!!111
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Olipas kaveri kasvanut neljässä päivässä. Onneksi hyväntuulisuus ja iloisuus eivät olleet kadonneet mihinkään. Äiteellä käytiin ja kyllä tykkäs. :pikkugee: Kohta saa jäätelöä ja mansikoita oikein firman puolesta, jes!
Paras päivä ikinä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Miks tää elämä on tätä, että saa elää tilipäivästä toiseen, jotta saa laskut maksettua ja ylimääräsestä ei tietookaan... lomailuki ois ehkä joskus kivaa.. :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja Nip »

Pyry-Matias kirjoitti: Eletään oman tunteen kautta, ihastutaan siihen tunteeseen, minkä toinen itsessä herättää, eikä siihen ihmiseen itseensä.
Hyvä pointti, mutta voitko sitten vielä kertoa miten nuo erottaa toisistaan..
Pitäisi ensin hakea voimavaroja, tasapainoa ja vahvuutta itsestään, oppia olemaan ja elämään yksin, jotta saa sen vahvuuden ja terveet kumppanikriteerit.
Luulen, että tuolla tavalla vain kriteerit tippuu sille tasolle, että kaikki käy. Yksinäisyys lisää epätoivoa.
Eli yhtälön pystyy myös katkaisemaan muutoinkin kuin löytämällä kumppanin. Suurin osa kuitenkin valitsee helpomman ja "vihreämmän" tien ja etsivät kumppania herkeämättä kriteereitä laskien.
Olisiko parempi, jos ei olisi mitään kriteerejä, ja ottaisi vaan ensimmäisen vastaantulijan?
"arguing in internet is like paraolympics, you might win but you're still retarded!"
Pyry-Matias

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Nip kirjoitti:Hyvä pointti, mutta voitko sitten vielä kertoa miten nuo erottaa toisistaan..
Tuon oppii, kun huomaa toteuttavansa lyhytjänteistä kaavaa, jossa ihastutaan ja kyllästytään nopeasti - kumppani vaihtuu tiuhaan.

Yksittäistapauksessa auttaa tutustuminen ja aika, mutta ennen kaikkea itsetuntemus ja terve itsetunto.
Nip kirjoitti: Luulen, että tuolla tavalla vain kriteerit tippuu sille tasolle, että kaikki käy. Yksinäisyys lisää epätoivoa.
Pitkällä aikavälillä ja (todella) pelkistäen näinhän asia helposti on. Mutta epätoivo ei ole ainoa relevantti kriteeri oman olonsa pidempiaikaisessa kohentamisessa. Niitä kriteereitä on paljon muitakin.
Nip kirjoitti: Olisiko parempi, jos ei olisi mitään kriteerejä, ja ottaisi vaan ensimmäisen vastaantulijan?
Pääasia on oma onnellisuus ja se, että ei aiheuta ympäristölleen pahaa oloa. Kriteerithän kumpuavat itsensä arvostuksesta, valitsee sellaisen kumppanin, jonka kokee ansaitsevansa ja jonka kanssa on hyvä olla.
Bliss

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

mustaenkeli kirjoitti:Miks tää elämä on tätä, että saa elää tilipäivästä toiseen, jotta saa laskut maksettua ja ylimääräsestä ei tietookaan... lomailuki ois ehkä joskus kivaa.. :?
Ootas kun oot äitiyslomalla.... :roll:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Bliss kirjoitti:Ootas kun oot äitiyslomalla.... :roll:
Niinpä... sillä varalla oonki nyt (kun vielä jaksaa) tehny töitä ihan hullun lailla... ja onneks talvea kohti on moni laina maksettu pois...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
didi

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja didi »

mun aivot tais räjähtää..
Rahkapussi

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Mielenkiintoista tuo kukkojen sanailu: Nyt pitäis vaan tietää, kuka v**** on SaintJohnPerse ja miksi hän herättää niin suuria intohimoja? Onko kaveri jotenkin erityisen komea/rikas/älyllisesti ansioitunut/isomunainen vai kaikkia näitä yhteensä? Jos on, hän on liian hyvä Kitinään :hail:

BTW seksi ei voi olla hauskempaa kuin pilates, ainakin mulla on ihan samat lihakset kipeänä.. paitsi tietty alapäässä ei ole hinkkautunut olo. Paitsi on, kun menin kuntosalille fillarilla ja piNppamankeli (satula) hieroi paikat herkiksi... no uuh, aah ja lääh.
Bliss

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Rahkapussi kirjoitti:kuka v**** on SaintJohnPerse ja miksi hän herättää niin suuria intohimoja? Onko kaveri jotenkin erityisen komea/rikas/älyllisesti ansioitunut/isomunainen vai kaikkia näitä yhteensä?
Kohtalaisen komia on kyllä, noista muista ansioista en tiiä :D
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

ninnithequeen kirjoitti:No onhan se ny jokamiehen unelma, vai? Että on kauniita naisia joka sormelle? Haloo?
Niinpä! Nirsous kunniaan.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

didi kirjoitti:mun aivot tais räjähtää..
Senkö takia Li Tai Po puhuu saksaa?
bedlam

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Huomenta. Metallica käytiin kuuntelemassa alueen ulkopuolella, iha hyvin kuulu sinnekin. Yleisöstä puolet poistui ennen viimeistä encorea, omituista. Sitten viel piti karaokepaariin lähtä....örh.
SaintJohnPerse

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Pyry-Matias kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Miksi mun kesät ovat aina tälläisiä?
Vaihda jo levy, tosi noloa. Siis aina sama juttu: hehkutat ja herkistelet naisjutuillas ja sitten kerjäät sympatioita. Ei toimi. Miksi et kyseenalaista elämäntapaasi?
En minä sympatiota kerjää... kaiken vähiten poliisilta... :)

Sama kesä levy pyörii jälleen, mutta miksei kukaan kyseenalaista sitä ovatko nämä juttuni edes totta? Kukaan teistä ei kuitenkaan tunne minua ja minähän olen voinut keksiä kaikki nämä jutut? Onhan niitä ollut huonompiakin nettirooleja..
Viimeksi muokannut SaintJohnPerse, 16.07.2007 14:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rahkapussi

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

^ Mitvit? Siis joku fuulaa täällä? Ettekö muka kaikki ole juuri niitä, joita sanotte olevanne? Vai luulitteko vain olevanne niitä, joita muut luulivat teidän olevan? Ei ole helppoa olla hyväuskoinen blondi. Siitä vaan, pissikää mua silmään...
SaintJohnPerse

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Rahkapussi kirjoitti:^ Mitvit? Siis joku fuulaa täällä? Ettekö muka kaikki ole juuri niitä, joita sanotte olevanne? Vai luulitteko vain olevanne niitä, joita muut luulivat teidän olevan? Ei ole helppoa olla hyväuskoinen blondi. Siitä vaan, pissikää mua silmään...
Niin... Sinäkin voit oikeasti olla punaniskainen homofobinen rasisti juntti Varkaudesta....
Rahkapussi

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:^ Mitvit? Siis joku fuulaa täällä? Ettekö muka kaikki ole juuri niitä, joita sanotte olevanne? Vai luulitteko vain olevanne niitä, joita muut luulivat teidän olevan? Ei ole helppoa olla hyväuskoinen blondi. Siitä vaan, pissikää mua silmään...
Niin... Sinäkin voit oikeasti olla punaniskainen homofobinen rasisti juntti Varkaudesta....
shhhh... mä olen täällä incognito....
SaintJohnPerse

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Bliss kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:kuka v**** on SaintJohnPerse ja miksi hän herättää niin suuria intohimoja? Onko kaveri jotenkin erityisen komea/rikas/älyllisesti ansioitunut/isomunainen vai kaikkia näitä yhteensä?
Kohtalaisen komia on kyllä, noista muista ansioista en tiiä :D
Kiitos :)

Muuten Rahkapussin arvio osui oikeaan, mutta älykäs en kuitenkaan ole. Pöllö mikä pöllö...
Googlebot

Re: Mahtava maanantai!

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Vihtahousu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti: Vaihda jo levy, tosi noloa. Siis aina sama juttu: hehkutat ja herkistelet naisjutuillas ja sitten kerjäät sympatioita. Ei toimi. Miksi et kyseenalaista elämäntapaasi?
Siis kattokaa ku P-M on kateellinen :D
Öh, ei se vaan mun mielestä ollut kateellinen.. SJP jauhaa kyllä samaa levyä, olisin itsekin voinut sanoa ihan saman mitä pyris heitti.
Kyllä minä ainakin olen kateellinen. Jos te kaksi ette muka ole, joko valehtelette tai sitten itkette ja valehtelette.

Suurin pelko mikä minulla kuitenkin on että päädyn joskus yhteen naisen kanssa jota SJP on ehtinyt panna. Silloin kyseinen nainen vertaa minua (rakastelutaitojani, meisselini kokoa jne.) jatkuvasti mielessään SJP:hen, ja se ei nyt vaan valitettavasti käy laatuun. Haluan olla yksilö enkä mittatikku muiden mittatikkujen joukossa. Siksi SJP:n, ja miksei muidenkin miesten, panojuttujen lukeminen saa aina kylmän hien otsalleni ja palleihini. Niitä lukiessa tuntuu kuin elämäni luisuisi silmieni editse yhä kauemmaksi tavoittamattomiin, sarjana menetettyjä mahdollisuuksia ja toteutumattomia unelmia.
Vastaa Viestiin