Pe

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

KUMP o paree?

Viro
3
25%
Ruotsi
9
75%
 
Ääniä yhteensä: 12

Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja swirl »

Laitoin tukan solmulle :o En mie viitti noita kuminauhoja käyttää, ku tukka vaan katkeilee.
Googlebot

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Bliss kirjoitti:
swirl kirjoitti: tekis mieli syödä jotain koko ajan
Mulla toi on ihan normaali olotila :D
Onnea molemmille! :h:
didi

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja didi »

Elämä alkaa kohta voittaa.

About 8 min vielä töitä..
Geetzu

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Nowskun vuospäivälle ihkupususet!!1

Taidan teistä muista poiketen istua toimistolla ihan huvikseni iltaan asti, ihan vaan ettei tartte kotiin mennä. Ei mulle mitään tästä enää makseta mutta jos nyt ruuhkien yli ainakin levittäis pebaa laadukkaammalla tuolilla.

Vittupaskasaatana tyhmä perjantai.
Positiivista toki, että olen hillinnyt syömisiäni.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Elämä on jo voittanut. Kävin salilla. Ujosti on ny kyykkäilty, prässäilty ja hölköteltykin. Ja pyöräilty. Kohta assalle erästä ihquu vastaan. Huomenna soittais eksän Ago Kuusisaaressa. Saa nähä lähetäänkö tsiigaa. Todennäkösesti. Käy sekin kastelemassa oman eksänsä kukkia :mrgreen: Mitääää sitte?!
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Haistakaa paska koko maailma. :maanantai:

Minulla piti olla tänään treffit, joita olin odottanut about 3 viikkoa.
Olin herännyt viideltä, ollut 6 h töissä syömättä ja kun tulen kotiin niin kas!
Ainoa suhteellisen kesy rotistani klenkkaa kolmella jalalla
Soitan kaikki kaupungin eläinlääkärit läpi ja saan ajan puoli kolmelta jonnekin hornan kuuseen.
Sitten deittini ilmoittaa että juu olen puolen tunnin päästä keskustassa.
Ilmotan että olen itse puolen tunnin päästä lääkärissä
Hää sanoi aikaisemmin olevansa menossa mökille, muttei tiedä millon.
Kun pääsin lääkäristä pois huumatun rotan kanssa ja soitan, hää ilmottaa että onkin vartin päästä lähdössä.
Jaa jaa. Juu juu. Just just. :evil:

Mietin vaan, olivatkohan nuo oharit vai ei...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Chap

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Chap »

Razormaid kirjoitti:Haistakaa paska koko maailma. :maanantai:

Minulla piti olla tänään treffit, joita olin odottanut about 3 viikkoa.
Olin herännyt viideltä, ollut 6 h töissä syömättä ja kun tulen kotiin niin kas!
Ainoa suhteellisen kesy rotistani klenkkaa kolmella jalalla
Soitan kaikki kaupungin eläinlääkärit läpi ja saan ajan puoli kolmelta jonnekin hornan kuuseen.
Sitten deittini ilmoittaa että juu olen puolen tunnin päästä keskustassa.
Ilmotan että olen itse puolen tunnin päästä lääkärissä
Hää sanoi aikaisemmin olevansa menossa mökille, muttei tiedä millon.
Kun pääsin lääkäristä pois huumatun rotan kanssa ja soitan, hää ilmottaa että onkin vartin päästä lähdössä.
Jaa jaa. Juu juu. Just just. :evil:

Mietin vaan, olivatkohan nuo oharit vai ei...
Taisi olla kyseessä nettideitti. Ne aina epäonnistuu.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Chap kirjoitti:Taisi olla kyseessä nettideitti. Ne aina epäonnistuu.
Eikä edes ollut! Olen parantunut siitä sairaudesta (ihme kyllä)
Tosin ei nää "perinteisetkään" kovin hyvin tunnu luonnistuvan.
No. Jos positiivisesti ajatellaan, onpahan hyvä syy ryypätä
Ja sanoi tuo ilmottavansa kun palajaa.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Razormaid kirjoitti: Mietin vaan, olivatkohan nuo oharit vai ei...
Olitte sopineet että soittelette pe-iltapäivällä? Ehkä sen mielestä sä teit sille oharit "jonkun rotan" takia. Kaikki ei tajuu että kun eläin on pipi, silloin mennään, miehet jää odottaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
Razormaid kirjoitti: Mietin vaan, olivatkohan nuo oharit vai ei...
Olitte sopineet että soittelette pe-iltapäivällä? Ehkä sen mielestä sä teit sille oharit "jonkun rotan" takia. Kaikki ei tajuu että kun eläin on pipi, silloin mennään, miehet jää odottaa.
Tässä kohdassa pitää sitten alkaa miettiä, olisiko parempi ilman?
Pyyhin Netikettiin..
SaintJohnPerse

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Googlebot kirjoitti:
Chap kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti: STD?
Kyllä, siitä on kyse. Tosin sen hankkimisesta, ei sen hoitamisesta.
Hmm, minä tajusin vasta nyt mitä tarkoitti sen parin viikon takaisen sveitsiläisrouvan SJP:ltä mukaansa saama "matkamuisto"... Kannatan turvaseksiä, talossa ja puutarhassa.
No, tämän rouvan matkamuistoja ei tarvitse hoitaa lääkkeillä. Se olin vaan "pieni" muisto, jota ehkä muistella jälkeenpäin "että ne Suomalaismiehet ovat sitten kohteliaita ja mukavia" :D

hmmm... Voisin ehkä suunnitella tämän lääkärin kanssa jotain pidempääkin. Oli muuten näppärää. Salilla selkä hieman venähti ja yhdellä puhelinsoitolla tulee pullo punaviiniä ja hieman relaksantteja :) Näppärää... :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SaintJohnPerse kirjoitti:Salilla selkä hieman venähti ja yhdellä puhelinsoitolla tulee pullo punaviiniä ja hieman relaksantteja :) Näppärää... :D
Kauhee lääkkeiden väärinkäyttäjä. Se haluaa huumata sut ja leikata sun pippelin irti kun sammut!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Pyry-Matias

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Hyvä Jakke!!! Se on ihan eläin...betonia. Oli muuten Pyynikin katsomossa melkoinen julkkiskavalkadi: oli Hjallista, Kalea, Frederikiä jne.

Paukku nyt hävis...ihme. Teki paukut eli taisteli tasan sen ekan erän. Jakke pelas kyllä hyvin, vaikka vastustaja ylitti tasonsa selvästi.

Tuli jotenkin huono omatunto katsomossa notkumisesta ja tarttis tehdä jotain rasittavaa...lenkki...sviddu kun ei inspirois.

Oliks nowalla joku merkkipäivä? Onnewa anyways noways!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Puhuin just Rytsölän kanssa. Vähänkö oli sexy ääni.

(sen voin muuten sanoa, että yllättävän moni julkkis vaivautuu ottamaan kadulta kiinni elukoita - normaali kansalainen kävelee ohi. Pari tunnettua kansanedustajaakin on kuljettanu tänne koiran hienossa uusimmassa bemarissaan.. hianoo)
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetzu

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ No oishan se noloa kun seiskassa retosteltais miten Rytsölä veti pupun tassun yli ja jätti kitumaan tms.
slam

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja slam »

Jaksan elämää. poo-h
ninnithequeen

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä olen auttamattomasti koukussa: http://www.arcade.fi/play/the-farmer.html

ARGH!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

par-sky kirjoitti:Oli muuten valtavan jännä kävelylenkki äskön. huomasin hiekkatieltä polun joka kulki niitylle tms. pusikkoon. lähdin sitä sitten seuraamaan. polku pieneni, kulki pienen ojan yli, kiipesi pienen mäen ylös. ylhäältä oli iso keto jossa kasvoi 1,5m korkeaa heinää ja pikku puita. myös jotain vanhoja puurakennelmia näkyi kedon toisella laidalla. päätin katso niitä lähempää ja rupesin köpöttämään niitä kohti. toiset katsoo jalkoihin kävellessään, toiset ei... kompuroin, horjahdin päin puskaa, rämähdin puskasta läpi ja suoraan puskan toisella puolella piilossa olleeseen juoksuhautaan. ei sattunut, mutta on se vähän harmittavaa huomata olevansa pari metriä syvässä kuopakkeessa. siinä sitten harhailin jonkun aikaa että löysin kohdan josta pääsin juoksuhaudasta ylös. oli ihan kunnollinen juoksuhauta, syvä, pitkä, risteyksiä... joku on siihen selvästi päättänyt joskus aikoinaan tiukasti asettua. Vähänkö jännää. ylös päästyäni totesin että kasvusto oli sen verran peittävää, että tuota oli todella vaikea nähdä vaikka tiesi missä se sijaitsee. täytyy jatkaa joskus lisää tuota "kotiseutu tutuksi" retkeä.
Hei! Onko Par-Sky STADINARSKATAR??? :shock:

Täydellinen nainen mulle. Voisin itse tehdä tuon tekstin ja mua pidettäisiin...öh...mukavana.

Kertokaa joku onko Par-Sky kuin Stadinarska??

Stadinarska
kaksoisolennon löytänyt :o
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti: Kertokaa joku onko Par-Sky kuin Stadinarska??
Ei ole.

Mun paino on taas tippunu!! Mikä tää tämmönen raskaus oikein on? Eikä se voi enää valeraskauskaan olla....
Tää menis kohta nukkuun, ni jaksais taas aamulla töihin.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Onko täällä kaikki raskaana?? Ketkä kaikki?

Olisinpa minäkin. Poikani täytti tänään 6kk ja sai ensimmäisen yläetuhampaansa. Kolmas hammasjärjestyksessä- hän on jo iso mies siis, ja mulla on vauvakuume!!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Geetzu

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

mustaenkeli kirjoitti:Mun paino on taas tippunu!! Mikä tää tämmönen raskaus oikein on? Eikä se voi enää valeraskauskaan olla....
Ne syö meitä sisältä! Alien-vaavvat! :D
(mulla tosin nyt +3kg sentäs mutta pitkään meni nollilla)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja aasi »

LillyMunster kirjoitti:Onko täällä kaikki raskaana?? Ketkä kaikki?
Voe ristus! Senkö takia mullakin on paha olo?!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Geetzu

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

LillyMunster kirjoitti:Onko täällä kaikki raskaana?? Ketkä kaikki?

Olisinpa minäkin. Poikani täytti tänään 6kk ja sai ensimmäisen yläetuhampaansa. Kolmas hammasjärjestyksessä- hän on jo iso mies siis, ja mulla on vauvakuume!!!
Aika menee vauhdilla kyllä, just muistin sun pusanneen jätkän maailmaan... Onnittelut! :]

(minä ja mustis siis ainakin mahakkaat)

Nii ja prosessi just jakaantu viikon sisään.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Geetzu kirjoitti: Aika menee vauhdilla kyllä, just muistin sun pusanneen jätkän maailmaan... Onnittelut! :]

(minä ja mustis siis ainakin mahakkaat)

Nii ja prosessi just jakaantu viikon sisään.
Prosessi jakautui? Sekin oli raskaana?? Oon tosiaan ollu aika kauan poissa näköjään :D

Onnea jakautujille ja mahakkaille :h:

Hitsi, se on kyllä totta että aika menee nopeaa. Hirveää oikeastaan.
Ja toisaalta sitten se taas ihan matelee... Menen päivittelemään tätä jonnekin nyt.

Niin, Aasi, kannattaa tehdä testi, ne kertoo kyllä että onko aihetta huolestua. Miehenikin on ollu raskaana jo vuosia, ja sillä ne raskausoireetkin on aika pahoja jatkuvasti... Oon vaan miettiny, että sen kannattasi vähentää tota sikarointia... Ties mitä se aiheuttaa!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pe

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvisen tekstiin Arskan KOMMENTIT:

Siivosin.
HIENOA

Mun siivoaminen tapahtuu aina samalla kaavalla, suunnittelematta. HYVÄ!Tänään esimerkiksi: töistä
HYVÄ ETTÄ TÖISSÄ
tullessa ajattelin tehdä ruokaa.
IHANAA!
Tiskaanpa nuo pari lautasta pois ensin.
OIKEIN HYVÄ!
No onpas keittiön lattia roskainen, imuroin sen samantien.
OIKEIN KIVALTA KUULOSTI!
Itseasiassa koko kämpän voi samalla vaivalla imuroida.
NO SIINÄHÄN SE MENISI SAMAN TIEN!

Onpas roskis täynnä, vien sen ja samalla lehdet.
HYVÄ AJATUS!

Onpa telkkarin päälys pölyinen.. ja tietokone.. ai niin, pyykkiä piti pestä ja entiset on viikkaamatta.. jne jne.
AINA VAIN PARANEE!

Kohta on kaksi tuntia mennyt ja avot, kämppä siisti ja mulla erityisen hyvä mieli.
MAHTAVAA!

Nyt on vasta perjantai-ilta, eikä tarvitse tuntea koko viikonloppua huonoa omaatuntoa siitä, ettei jaksaisi siivota! Hyvä Minä!! :jee:
ON SE UPEA NAINEN!

Nyt ruokaa ja Hell's Kitchen. Mukavaa viikonloppua!
JA VIELÄ TÄMÄ!


Suvisen teksti loppui

YMMÄRRÄTTEKÖ NYT MIKSI PIDÄN TÄSTÄ MUSSUKASTA! EIHÄN TÄMÄN PAREMPAA VAIMOA VOI SAADA. VAIN PALLO PITÄÄ OSTAA ETTEI KARKAA BAARIIN. MUONAA JA LEHDET TULEE, KÄMPPÄ ON AINA SIISTI. SEKSISTÄ EI PUHUTA MITÄÄN, MUTTA ONHAN TUOSSA JO PALVELUA kullin, korjaan kyllin!

AIKA kova juttu oli myös se kun luin aikaisemmin kun Vihtahousu sanoi menevänsä mökille ja oli kuin olisi aivan tavallinen mukava. Miksi hän ei sitten pitäisi minusta jos kuitenkin on tuollainen tavallinen mukava. Kauhistuin todetessani että mulla on ollut ennakkoluuloja.

SITTEN ajattelin tänään mennä Tampereelle tennis Taavetin Cuppia katsomaan. Tämä lajihan on siis osa elämääni ja aina ollut, juu.
En Stadilaisena uskaltanut mennä Manseen, mutta menen HUOMENNA!!

Olin sen sikaan Talin golfkentällä palaamassa kierroksen ja mitä sainkaan iltapäivällä! Sadetta hiukan niskaani, mutta mun golf aina menee hyvin kun sataa. Silloin rytmi on parempi. Outo juttu.
Sellainen kummallisuuskin tapahtui että kaksi eri kertaa eri nainen pelasi minun palloani! Siis sellaista ei tapahdu juurikaan koskaan. Oma pallonsa oli vaan ruohossa piilossa. Se on golfissa hyvin nolo tilanne. MUTTA Stadinarska säilytti malttinsa. Se on kuitenkin inhimillistä. Ja naiset pahoittelivat niin. Juu ei silloin saa olla nyrpeä.

Koska kirjoitin Mussukan palstalle niin hänelle PUS ja mitä sitten jos Geetzu näkee?
Eiköhän Geetzu oo puuhissa. No faneja ei jätetä! Meillä on ikuisuussuhde!

Hyvää Yötä.
Palaan vain, jos minulle vastataan jotain!

Terveisin STADI
Vastaa Viestiin