Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viesti Kirjoittaja Niba »

No hei kaikille, ehkä huomenna jo päivä paistaa, nyt on yö..
Huonoja riimejä kiitos, "rinnoille lyö", "alkaa työ" "isi syö", "loppuu vyö?"

Nou nou äänestys!
Pyyhin Netikettiin..
Nainen_x
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 24.08.2005 16:50
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viesti Kirjoittaja Nainen_x »

Vide, joko mä olen kännissä tai en muuten vaan jummarra noita niban juttuja... :lol:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Joo, lauantai sitten. Jee.

Lähdetään tänään varmaan sairaalaan taas, katsomaan velipoikaa.

Hyvää yötä. Nukun, jos siinä onnistun. Edellisinä öinä (edellisen lähes vuoden aikana) menestys on ollut heikohkoa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viesti Kirjoittaja Niba »

LillyMunster kirjoitti:Joo, lauantai sitten. Jee.

Lähdetään tänään varmaan sairaalaan taas, katsomaan velipoikaa.

Hyvää yötä. Nukun, jos siinä onnistun. Edellisinä öinä (edellisen lähes vuoden aikana) menestys on ollut heikohkoa.
Vieläkö se on siellä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Niba kirjoitti: Vieläkö se on siellä?
Mikä? Missä?
Veli sairaalassa?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Elukka

Re: Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Nainen_x kirjoitti:Vide, joko mä olen kännissä tai en muuten vaan jummarra noita niban juttuja... :lol:
Uskoakseni homma menee ennemminkin osapuilleen niin, että et ole (vielä?) riittävän kännissä ymmärtääksesi Niban juttuja.
Jos joskus olet, pelkää silloin uhkaavaa alkoholimyrkytystä!

Minä taas sitten istuin monta tuntia koneella lukemassa Gordin kirjaa. Ja totisesti monet olivat ne kerrat joina nauroin ääneen! :lol:
Geetzu

Re: Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

En osaa enää nukkua vapaa-aamuina! Ihana aurinko herätti. Hellin itseäni hetken, nautin lasillinen mehua ja nyt hippasen juoksemaan. Saatan kuolla mutta todennäköisesti en tule katumaan yhtään mitään elämässäni (paitsi viimeisiä päiviä yksinäisyydessä toki, yäk, kuoleminen ei olekaan vaihtoehto).
didi

Re: Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viesti Kirjoittaja didi »

Ei muuta kuin suihkuu ja töihin.
Bliss

Re: Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Hyvää nimipäivää minulle :]
Pyry-Matias

Re: Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bliss kirjoitti:Hyvää nimipäivää minulle :]
Piti muuten juuri toivottaa nimpparionnitteluja kaikille Johannille, Jenneille ja Hannoille, siksi yleisiä nimiä ovat. Mä veikkaan, et sä olet Johanna tai Hanna...Johanna?...toi oli retorinen *ei halua olla tunkeileva*

Aika hapokas olo ja postilaatikko (se normaali ei e-) pursuaa tavaraa, sähköstä en ole uskaltanut vielä avata. Ei nää kyllä tekemällä lopu.
Bliss

Re: Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Olit retorisesti oikeassa. Eipä tuo mikään salaisuus ole ollut tähänkään asti :D
Meillä oli mielenkiintoinen jahti äsken. Laitoin roskapussin ulos odottamaan pääsyä roskikseen. Samalla ovenavauksella sisään tuli noin hiiren kokoinen oravanpoikanen. Semmoset ovat melko ketteriä, joo-o...
No, nuo kissakaksoset eivät oikein tajunneet, että kysymyksessä on saaliseläin, tölläsivät vaan tyhmänä, kun mä jahtasin lattiaharjalla pikkuoravaa ympäri kämppää.
Sain sen ajettua eteisen nurkkaan kenkätelineen alle, ja pidettyä sillä harjalla paikoillaan. Nahkahanskat kädessä sain napattua sitä hännästä kiinni ( :oops: julma minä). Jos ei olis ollut noita kunnollisia hanskoja, kädet olis aivan raadeltu!! Puri meinaan melkoisen kovaa kokoisekseen! Ja mikä huuto! Inhottavana ihmisenä nakkasin sen sitten pihalle nurmikolle. huh. Nyt todella tarviin kahvia!!!
ninnithequeen

Re: Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta. Ihan liian vähät unet takana. No, onhan sitä tultu edelliset kolme yötä nukuttua vähintään huikeat 9 tuntia, aah.

Blissille ja Sipsille hyvää nimipäivää :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta! Aamulenkki koti - työpaikka. Kivaa! Aurinko paistoi enkä saanut klo 7 jälkeen enää nukuttua; mitä sitä turhaan kotona kökkimään. Kiire päivä tulossa- pari koiraa odotti jo poliisikopissa, joista toinen pittbull, nice.

Jeps, myöhemmin lisää...
The great club outshines the individual, always and forever.
Mulli75

Re: Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti: Meillä oli mielenkiintoinen jahti äsken.
Tuon kun olisin nähnyt, parasta aamukomediaa kun kissatkaan ei reagoi.
Vielä kun olisi ollut arkiaamu ja kiire töihin jne, siihen aikatauluun kun ei ois mitkään oravajahdit mahtuneet.
safi

Re: Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viesti Kirjoittaja safi »

Joo pipariks meni. Piti murmelin kanssa lähteä prätkillä reissuun jo eilen, mutta sen kaksipyöräinen kosahti ja nyt ei sitten lähdetä. Omaani en sille lainaa, enkä halua istua takaritsillä. Mun kyytiin se ei kuulemma istu, koska ei sovi sen tyyliin istua tytön kyydissä heh, heh.

Nou hätä illaksi sitten muuta muksaa ohjelmaa, koska vapaalla ollaan molemmat ja vieläpä samaan aikaan. *lähtee kauppaan hakemaan grillattavaa*
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

TERE kaikille ja

Onnittelut Blissille Stadinarskalta! :h: Eikö olekin kiva kun saat Sir Arskalta onnittelut. Tarjoisin muuten munkkipossut jos olisit paikalla. Ostapa itsellesi ja syö munkki ja ajattele että se on Arska. Tai ohhoh. Nyt tuli kyllä hieman yli...Onks tuokin sen sun talonmiehes tyyli, ei kai!

Ei se oo munkin tyyli, siis munkaan tyyli. Enkä ole munkki kuin joskus. Eilenillalla kyllä oli aikalailla kiimainenkin olo, mutta jotenkin se vaan unohtuu kun rupesin kastelemaan kukkaisia. Mulla on kukkasia koska olen kukkaispoika.

Sipsille myös tietenkin onnittelut. :h: Ninni tiesi hänen olevan Johanna tai Hanna.

Ja voi kamala kun tuo Mussukka :h: :h: oli taas pikku kännissä, mutta ihan vaan pienessä. Otin määki sherryä eilen kun eräs tarjosi.

MUTTA TÄNÄÄN hyvät ystäväni ja viholliseni ruudun ääressä! Tänään teen Stadilaisen uroteon ja lähden TAMPEREELLE. Tämä on nyt vain totuus. Eihän kukaan voi olla täydellinen ja näin ei Stadinarskakaan ja suuntaa matkansa siis lehmien laitumelle Manseen. Siellä tietenkin Pyynikille, ei pyykille vaan katsomaan kun pojat ehkä häviää Latvialaisille nelinpelin. Huh, tuo Gullis, tai Kullis vai mikä kumman kuplis Gulbis se on, on kyl helelelelevevevevetin hyvä splelaaja, sano. Olis kiva kokeilla kanssaan. nauratte ehkä kun ette tiiä et kyl häneltä saisin pisteitä, koska oon sellainen, mutta häviäisin 6-0 luokkaa toki. Jos saisin virhepoukat syötössä hyvin ja verkkonauha auttaisi muutoin ja Gulbiksella olisi molemmat jalat liikuntakyvyttömät, saisin pelin, siis gamen.
Olen jo sellainen yli-ikäinen tapaus mutta vielä A-luokan makkaraa, ehkä. Kohta sekin on poispyyhkäisty. KAIKKI on kohta sitten 90 vuoden päästä lopussa. Aion jokatapauksessa elää maailman vanhimmaksi ihmiseksi. lapsenlapsianne saatte valmentaa tuntemaan Stadinarskan ja varoittamaan tyttärentyttäriänne, koska aion avioitua 100 vuoden iässä nuorikkoni kanssa. Silloin syntyvät ensimmäiset Stadinarska-perilliset.

Geettzu :h: , tuleeko lapsesi mun lapseni kummiksi silloin. Hän olisi kait noin 70 vuotias?

MYÖNNÄN, että saattaa tuntua, että Stadinarska on ihan puupää pääpöö, mutta se ei oikeesti pidä paikkaansa. Se on myös piipoo. Noh, olen ihan mukava, ellette sitä ole kuulleet!

Olen vain niin hermona kun menen sinne maalle tampereelle. Jos ne syö Arskan mustana makkarana...

Onks joku teistä Tampereelta. Voiks se antaa Mansepusun Arskalle.

NYT se lähtee pikkuisella sporttikaarallaan ihan kohta kohti pohjoista...Hihhii. Seikkailu. Ottaisin liftarin mukaan, jos hän vaikka valmentaisi mua sitten. Poikakin kelpaa, juu. Miehiä ei saa unohtaa, ne ovat mukavia, mutta kun ne tytöt on niin söpösiä...

NIBA aloitti sekokielellään tämän päivän ja hyvä niin. Ei aina tartte kyselyitä, mutta ihan kivasti nuo mun kyselyni sai liikkeelle, ja odotetusti Ruotsi voitti eilen Viron!

Minun mielestä Ruotsi on hieno valtio, tykkään ihmisistä. Suomi on kuitenkin siis tosi liikuttavan ihana ja rehellinen. Ja Stadinarskallekin ainoa oikea!!

Eläkäämme onnettomina ja onnellisina. Mä valitsen sen jälkimmäisen.

Molskis kaikille Vaolasta :h: Tixiin ja Riemumieleen... kautta Mussukan :h: ja Geetzun :h: toki ja Irmeliannelin :h: ja ihan kaikkien. Syleilen kaikkia.

Stadinarska :P
hermostunut matkasta :shock:
mustaa löysää "makkaraa"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pitää lisätä eiliseen raskauskeskusteluun oma anti.

Mä en ole raskaana, mutta mun maha vain kasvaa. Kiitos saatanasti, tekis mieli aloittaa tupakanpoltto uudestaan; nyt maistuu sit niinQ ihan mikä sapuska vaan :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Elukka

Re: Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mulli75 kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Meillä oli mielenkiintoinen jahti äsken.
Tuon kun olisin nähnyt, parasta aamukomediaa kun kissatkaan ei reagoi.
Vielä kun olisi ollut arkiaamu ja kiire töihin jne, siihen aikatauluun kun ei ois mitkään oravajahdit mahtuneet.
Heh, joskus kun asuin vielä vanhempien luona, meille pukkasi sisään orava, joka rohkeana epelinä hyppäsi suoraan nukkuvan kissan pään päälle. :D
Sen verran kissalla suti tyhjää lakatulla lattialla, että isäukko sai kissaeläimen napattua kiinni ja äittee houkutteli keksillä tunkeilijan pihalle.
Pienestä oli kyllä kiinni, etteikö olis tullut oravakebabia.

Mulla pipariksi meni suunnitelma nukkua puoleen päivään - kymmenen aikaan soitteli remonttimies, joka tuli laittamaan vessan lattiaan vesieristeet.
Näillä näkymin pääsee putkimies hommiin keskiviikkona, ja sitte vielä sähkäri paikalle kytkemään johdot niin valmista tuli. :]
(Jo on aikakin - sitä ei usko afrikkalaisperäinen vähemmistöryhmän edustajakaan, kuinka hitaasti betoni kuivuu sadekeleillä.)
ninnithequeen

Re: Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Ihana herätä TYÖSOITTOON lauantaiaamuna, varsinkin niiden viinilasien jälkeen..! "Tekisin tilauksen, onko nyt hyvä aika?" "kröhköhmöh.. joooo!"
Mitä helvettiä se mun pomo on oikein ajatellut kun on antanut mun kännykkänumeron?! Saakeli.
Ei jumankauta, meillä ei kenenkään työkaverin numeroita jaeltu tosiaankaan! Siis voi helvata. Okei, räkälässä ne oli kyllä asiakkaat ku numeroita kyseli :D
Sitäpaitsi olin eilen ihan vaan kotona sen viinilasin kanssa, eikös se ala jo täyttää loppujakin hienostovaimon tuntomerkeistä? "Äiti ottaa nyt vähän viiniä. Ruuan kanssa. Ja illalla vähän rentoutuakseen. Olkaapas hiljaa ja menkää nukkumaan siitä."
Hahaa, juuri näin!!
Rouva Pupu

Re: Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jahans, pian pitää lähteä hieman pidemmälle automatkalla katsomaan isukin SM-kisoja. Illalla sitten ravinteliin kun olivat ottaneet meillekin hotellihuoneen, namz. Voi ottaa keittoa.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Aurinko, aurinkoo jee jee!

Tää vko himas ja sit kohti pohjoista. IhQ.

Sain vihdoin päätettyä häälahjan, ei muuta ku kaupoille. Hitto, jos joskus jossain mielenhäiriössä meen naimisiin, niin toivottavasti hyödyn siitä edes jotenki rahallisesti :D
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Joo, onnea vaan kaikille nimpparisankareille!

Tässä yritän käynnistellä... Hidasta on. Jos tuota pääsisi ihmisten ajoissa liikkeelle, niin ennättäisi iltavierastunnille.

Kahvia ja leipää, nam. Mietitään tässä kovasti maalle muuttoa. Olisi omakotitalo joka vähän niinQ saataisiin. Ja parin hehtaarin tontilla. Olisi aivan ihanaa, mutta- se on kyllä ihan perämetsässä.
Raskas on päätöksen paino; ottaako toooooooosi halvalla ihana talo väärästä paikasta vai ostaa tooooooooosi kalliilla ei ehkä niin ihana talo oikeasta paikasta, ja sit miettiä, että saako sieltäpäin duunia ja millä ne lainat maksaa?
Vai ottaako väliaikaisesti väärästä paikasta kiva talo ja elää tiukasti ja pitää sen sit kesämökkinä kun ostaa oikeasta paikasta sen talon sitten, ja on siinä vaiheessa jo enemmän duunijutut ja muut selvillä?
APUA.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Rahkapussi

Re: Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

No nih, luulin, että aurinko paistaa. Laitoin biksut päälle ja sen verran soolis sitten pelästyi, että meni pilveen. Ei sitten kärvennetä lägeä, ei sitten! Ja voihan muna: rupesi vielä satamaan ja vielä naistenlehtieni päälle. Se on lauantai! :h: Taidan mennä takaisin sänkyyn...

On toi kesäsade aika ihQ sittenkin!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lätkin korttia ja nappailin viidakkosahtia sitten aamukuuteen ennenkuin tajusin auringon paistavan silmaan.

Herra kankkunen kolkuttelee, millä käännytän sen ovelta?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laa Laa Lauantai, Pirariksi meni? ei..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bluntly kirjoitti: Herra kankkunen kolkuttelee, millä käännytän sen ovelta?
Pullolla punaviiniä ja medium rare- sisäfilepihvillä *nälkä*
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin