Tippaletku TIISTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nowaysis kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Mä olen kyllä nähnyt viimeisen muutaman päivän sisään niin kummallisia unia, ettei tosikaan.
Samis! Pitääki muuten laittaa Geetsulle toissaöinen mailina, en viitsi tänne kirjottaa.
Jaksan just ja just venata tätä mailia (gmail-kuvake ei sinisenä!!!!1), et sitten unohda. Voi kun jaksais itekin kirjottaa, aljallekin tekis mieli naputella vaikka mitä kun ei se mokoma täälläkään enää kitise. Kaikki aika menee ihan muuhun!

Priorisointi, argh. Päivän vittusana.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Stadinarska 8)
The Arska fan Club
puheenjohtaja, arskaneuvos
Voi Arnold kulta! :h:

Uskon kyllä koneiden kuumenemiseen, ei lainkaan huttua settiä minulle. Annan siis anteeksi ja kiitän nyt saamastani mieltsin metkasta huomiosta. Olen ihan pikkusta liikuttunutkin, mutta se saattaa johtua epätasapainosta hormoniosastolla...

Olen nyt niin malttamaton kotiutumisen suhteen (siellä se perhe jo on!), ettei töistä tule mitään ja kitinöintikin vähän niin ja näin. Ruokapäiväkirjaa toki päivitän, joten voit sitten kertoa iltasella mitä saisin nauttia juustomakkaroideni tilalle jos ne on muka ihan nou nou (eihän ne kyllä oo, slurps) - mitään rehuja et sitten tyrkytä, täs on aika vihreesti jo elettykin.

Tai sit vaan jatkat mussukkasi parissa ja minä mustapitsipikkistelen toisaalla huomion perässä. ;)

Kulta, en usko Aholaitaa enää olevan olemassakaan. Tarjoustalosta shoppasin tänään ihanat bikinit, 16.95!
Ja Geetzu pikkiksitön suloisuus :h: . Ihana ajatus ettei sulla oo hamosen alla mitään. Tulisi se tuulenpuuska...huuu.

Joo siis sun miehes on nyt tullut survimellaan. Eipä voi mitään.
Mutta kyllä sä sopeudut sitten. Olethan Arskalainen ja me pärjäämme aina. SYY siihen että en heti vastanna oli lliallisessa kuumuudessa. Tässä mun vempeleessäni on tarve mennä huoltoon. Kuumenee nopeammin kuin isäntänsä.

Ja Slamkin odotti Stadinarskaa. VOIH. keille muille tuotin pettymyksen?

EIKÖ AHOLAITAA ole enää. Kunnon työläistyttö ostaakin tarjoustalosta pikkikset ja sitten ne muuttuu arvokkaiksi kun niihin erittyy oma aromi. Huhhuh. menikö K-25 osastolle?

Stadinarska
viileämpi kuin koneensa
panee ilmoille ennekuin loppuu
kone nimittäin. :D
isohaara

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Pitäis varmaan testata kaverin seulontatekniikka loppuun asti; olen jo saanut peruskotiruualla tytön sukat pyöriin jaloissa, seuraavaksi pitäis tarjota kunnon sisäfileet, pieni näpynäpy ja verkolle nousu sekä ottaa selvää kuinka monta miljuunaa appiukolta löytyy.
Ei se malttais millään odottaa viikonloppuun, mut siskosiskosiskohoidetaanensintääduuni...
Vastaa Viestiin