Tippaletku TIISTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

prosessi kirjoitti:...
Onko se mukula navetassa karsinassa sikojen kanssa vai tuvassa paskan seassa kilien kanssa?

Kiinnostaa niin vitusti!
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Geetzu kirjoitti:Kiva kun ootte hengissä, pelkoja kerkee tunnustella myöhemmin jos on pakko...
Totta. Ne hiipii ja iskee tonne takaraivoon, sit ku se sinappikone on hetken jo ollu käsillä 8)

Täs taloudes ehkä miäs synnyttää seuraavaks.. tai sit adoptoidaan joku suloinen neekeri. Tai sit mulle maksetaan tarpeeks, että alan touhuun toistamiseen, ehkä.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Ihan selvää ittensä kiusaamista selailla noita asuntolehtiä ja tarjontaa yleensäkin. Soppelisti kevääks valmistuis uusia rivareita Maalle ja täs on kevättalvella jo oltu 2v. Ei sen puoleen, ei tässäkään vikaa oo, mut uuden materiaalit sais sit päättää ite vimpan päälle.. tai ainakin suht alusta loppuun. Tahtootahtoo!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:
prosessi kirjoitti:...
Onko se mukula navetassa karsinassa sikojen kanssa vai tuvassa paskan seassa kilien kanssa?

Kiinnostaa niin vitusti!
Numbabar, JOS saat nyt tilaisuuden tultua mahdollisuuden johonkin vastaavaan suoritukseen, turha tulla itse urpoilemaan sen takia tänne.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Hajosin eilen ja päätin etten jaksa enää herätellä toivoja sen aikaisemmin mainitun henkilön suhteen. Jos kuukauden sisällä ei ehdi nähdä kuin puoleksitoistatuntia ennaltamäärättynä ajankohtana, en jaksa uskoa että kiinnostuksen määrä on sen hirmuisempi.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
ninnithequeen

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Neljä päivää, 400 euroa, mahtuu 3-5 henkeä. Keskustaan matkaa joku puolisen kilometriä. Heittäkää yyveetä jos kiinnostaa.
400?????????
slam

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja slam »

Kävin pulahtaas nopsaa veteen. ilmaan vrt. lämmintä ja rannat tyhjät Suomen kolmanneksi suurimmalla järvellä
Vihtahousu

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

ninnithequeen kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Neljä päivää, 400 euroa, mahtuu 3-5 henkeä. Keskustaan matkaa joku puolisen kilometriä. Heittäkää yyveetä jos kiinnostaa.
400?????????
Niin me maksetaan joku 160e/pipo to-ma hotellimajoituksesta... että sitä rataa.
ninnithequeen

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Neljä päivää, 400 euroa, mahtuu 3-5 henkeä. Keskustaan matkaa joku puolisen kilometriä. Heittäkää yyveetä jos kiinnostaa.
400?????????
Niin me maksetaan joku 160e/pipo to-ma hotellimajoituksesta... että sitä rataa.
No hotellista nyt ymmärränkin...ei se oo tyhmä joka pyytää ja niin edelleen.
Vihtahousu

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Eipä vois muuten vähempää kiinnostaa yöpyä hotellissa. Mutkun apinat ovat jo makseneet huoneet, niin pakkohan se on.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

1108 kirjoitti:Onko se mukula navetassa karsinassa sikojen kanssa vai tuvassa paskan seassa kilien kanssa?
Kiinnostaa niin vitusti!
Sinä se vain jaksat. Oletko keskustellut tästä aiheesta vaimosi kanssa ja käyttänyt juuri noita ja eilisiä sanankäänteitä?
Paras päivä ikinä.
BettyB.

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kylläpä oli takkuava lenkki! En jaksa edes muistaa millon jalka olisi noussut yhtä verkkaisesti. Mutta tulipahan tehtyä. Nyt Simpsoneita, suihkua ja ruokaa. Örgh.
isohaara

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja isohaara »

On kesälomailu selkee taitolaji; hyvin latautuneena palasin maanantaina töihin eikä tuntunut ollenkaan ikävältä. Pari viikkoa riitti hyvin, ja vaikka toki olisi lisäpäivät kelvanneet, ei niistä varmaan paljoa hyötyä olisi ollut. Juu tosiaan alkaa hermot kohta menemään eritoten töissä noihin "voi vitsi kun loma on jo ohi"-itkijöihin.
Ja kun tänään oli vapari niin osasi taas suhtautua ajankäyttöön ja tekemisiinsä oikealla tavalla; tarpeeksi asioilla juoksua, kevyt siivous, laiskottelua ja illalla syötin tytön, leffatutin ja juuri häädin sen takasin kotiinsa. Alkaa se osoittamaan ihastumisen merkkejä, pitänee kohtapuoliin päättää painaako jarrua vai kaasua. Mulla taitaa olla vielä kytkin pohjassa edellisen jyrkän alamäen jäljiltä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:No hotellista nyt ymmärränkin...ei se oo tyhmä joka pyytää ja niin edelleen.
Kyllä kotimajoitus on aina mukavampi kuin hotelli, ja pipoa kohti tuo tulee hotellia halvemmaksi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Koottiin just nelisen tuntia uutta vaatekomeroa. Nyt on hiki ja väsy ja tiedän kaappia kantaneeni, mutta komerosta puuttuu edelleen yläkaapit. Tuommonen kolmeosainen liukuovikomero on melkein liikaa kahdelle ihmiselle koottavaksi, varsinkin kun ohjeet olivat pelkkiä kuvia ilman minkäänlaista tekstiä.
didi

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja didi »

Yksi ihmissuhde sotku selvitetty, toinen jäljellä..
Googlebot

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Ihme kyllä löysin I.K.E.A.S.T.A. sopivat lamput, kaksi mustaa lattialamppua ja pari värikästä spottilamppua erikoiskäyttöön. Ne miellyttävät esteettistä perssilmääni, jalkalamput sointuvat väriltään mustiin sterkkoihini ja telkkariini, ja jopa toimivat.

Olisin tosin halunnut lattialampun jota voisi kontrolloida viheltämällä tai piereskelemällä, mutta ei niillä sellaisia hienouksia ollut.
Viimeksi muokannut Googlebot, 24.07.2007 22:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vaimoperkele johdatti minut pahoille jäljille. Nyt olen totaalisen koukussa vakuumipakattuun purkkimaissiin. Taistelen kiusausta vastaan, mutta tiedän jääväni häviölle. Siis korkkaan. Onhan edellisestä jo ehkä kolmekin päivää.
Prepare for the worstest.
Googlebot

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

nowaysis kirjoitti:Vaimoperkele johdatti minut pahoille jäljille. Nyt olen totaalisen koukussa vakuumipakattuun purkkimaissiin. Taistelen kiusausta vastaan, mutta tiedän jääväni häviölle. Siis korkkaan. Onhan edellisestä jo ehkä kolmekin päivää.
Jos sotkisit niiden sekaan idätettyjä linssejä niin sitten voisit passata lihansyönninkin ainakin kaikkien tärkeiden aminohappojen saatavuuden osalta, maissi ja linssit kun täydentävät siltä osin mukavasti toisiaan. Jokainen intialainen vegaaninperkele tietää tämän.
slam

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja slam »

voisi kipata kohta petivermeet perseeseen... eli nukkumaan... mutta ehkä arskan saapumisen vartoon
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Googlebot kirjoitti: voisit passata lihansyönninkin ainakin kaikkien tärkeiden aminohappojen saatavuuden osalta, maissi ja linssit kun täydentävät siltä osin mukavasti toisiaan.
Minä voisin passata lihansyönnin? Anteex, seukataanko me, vai mistä sä mun lihansyönneistäni tiedät? :shock:

Eiku, en nyt ihan tiedä kuka sinä olet, mutta minä olin edellisessä elämässäni yksi tämän palstan vannoutuneimmista kasvissyöjistä.
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

Googlebot kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Vaimoperkele johdatti minut pahoille jäljille. Nyt olen totaalisen koukussa vakuumipakattuun purkkimaissiin. Taistelen kiusausta vastaan, mutta tiedän jääväni häviölle. Siis korkkaan. Onhan edellisestä jo ehkä kolmekin päivää.
Jos sotkisit niiden sekaan idätettyjä linssejä niin sitten voisit passata lihansyönninkin ainakin kaikkien tärkeiden aminohappojen saatavuuden osalta, maissi ja linssit kun täydentävät siltä osin mukavasti toisiaan. Jokainen intialainen vegaaninperkele tietää tämän.
Käytän aminohappotarpeeni tyydyttämiseen medium- tai raw -kypsennettyä naudan sisä tai ulkofilettä, sori vaan..
Purkkimaissia voi syödä sitten jonain lisukkeen lisukkeena..
It's my choice..
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Geetzu kirjoitti: Kiva kun ootte hengissä, pelkoja kerkee tunnustella myöhemmin jos on pakko...
Juu, paitsi että nyt nuo ovat saaneet päähänsä että minulla on/on ollut aivoveritulppa, joka kylläkin olisi hyvää vauhtia liukenemassa. Magneettikuvaus vielä edessä lähipäivinä, ihan niin kuin ei sairaaloita olisi koluttu jo ihan tarpeeksi. Ei millään jaksaisi enää. Elukkakin alkaa pikkuhiljaa väsyä noihin hiivatin päivystyskäynteihin, joiden aikana odottamista riittää, tänäänkin hän päätyi lopulta puhaltamaan seurantahuoneen kirurginkäsineistä ilmapalloja ja oli juuri aikeissa ruveta pelaamaan niillä koripalloa, kun meidät päästettiin lähtemään.
Hehkuta vauvaa!!! :D
:P Taidan olla vähän huono hehkuttamaan, mutta ainakin olen nyt nähnyt, miten tosielämässä kasvatetaan kyrpä otsaan. Kun tuo hermostuu kunnolla, nousee sen otsaan kulmakarvojen väliin nenää korkeampi patti. Kun Elukan sisko perheineen oli käymässä sairaalassa, oli ihan pakko kiusata vauvaa sen verran, että he saivat otettua tuosta ilmiöstä sivuprofiilikuvan. Kunhan he saavat sen toimitettua meille, ilmestyy se ehdottomasti kitinägalleriaani.

Hassua on, että raskaudenaikaiset arveluni vauvan tulevista käyttäytymismalleista ovat osuneet oikeaan, tuo saa hillittömiä itkupotkuraivareita jos asiat eivät mene sen mielestä täysin oikein. Onneksi olemme nopeita oppimaan, joten kovin paljoa meillä ei itketä.

Huimalle tiedoksi, että ensimmäistä kertaa vauvan nähtyäni aloin epäillä, että minulla on ollut salasuhde salassa itseltänikin jonkun eskimon kanssa, kun tuolla ei ollut ollenkaan päälakea ja nenäkin oli hyvin litteä ja leveä. Hiuksensa se kuitenkin oli onnistunut blondaamaan jo ennen syntymäänsä. Nyt pää on kuitenkin jo kummasti alkanut muotoutua uuteen uskoon, ja vauva alkaa näyttää niin ilmetyltä Elukalta, että joko se on käynyt plastiikkakirurgin juttusilla tai sitten ainoat geenit, joista tässä on mitään epäilystä, ovat minun... Näyttää huvittavalta, kun nuo nukkuvatkin yleensä täsmälleen samassa asennossa.
prosessi

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja prosessi »

1108 kirjoitti:
prosessi kirjoitti:...
Onko se mukula navetassa karsinassa sikojen kanssa vai tuvassa paskan seassa kilien kanssa?

Kiinnostaa niin vitusti!
Yllättävän hyvin sinä muistat puolentoista vuoden takaisia asioita, vaikka kilejä meillä ei kyllä ole koskaan ollut yhtikäs missään, vaan karitsoita, joten ilmeisesti kiinnostaa todella paljon. Ei kuitenkaan tarvitse menettää yöunia meidän eläinsysteemiemme takia, nyt ei sisällä talossa ole kuin viisi kissaa ja välillä kaksi koirista. Eikä lastakaan yllättäen ole sijoitettu navettaan, etenkään ei sikojen seuraan, koska sikoja ei ole niitäkään ollut yli vuoteen olemassakaan. Sen sijaan lampaat kyllä kävivät nuuskimassa vauvaa kotiutuessamme, siinä missä kissat ja koiratkin, vaikka lähempää tuttavuutta nuo eivät vielä aikoihin tule tekemään. Se oli itse asiassa aika yllättävää, sillä en uskonut että ihmislapsi kiinnostaisi lampaita pätkääkään. Täytyi liittyä jotenkin syntymän jälkeisiin tuoksuihin, ottaen huomioon että hevosetkin ovat yrittäneet pestä vastasyntyneitä karitsoita, joten nuo tuoksut eivät ole mitenkään lajisidonnaisia.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tippaletku TIISTAI

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vaola kirjoitti:Mä olen kyllä nähnyt viimeisen muutaman päivän sisään niin kummallisia unia, ettei tosikaan.
Samis! Pitääki muuten laittaa Geetsulle toissaöinen mailina, en viitsi tänne kirjottaa. Ei siinä tosin ollu ketään kityläisiä, oli muuten vaan niin... äärimmäisen..aah! kiihottavaaaaahh, et oisin voinu jatkaa nukkumista vielä muutaman tovin.
Voin ehkä sullekin vähän kertoo mut en oo varma kestätkö ku oot niin herkkis!!

Nonni, kuten huomaatte, mun nukkuma-aika lähestyy. So lo(n)g.
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin