Kekseliäs keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No voi kilin kellit. Jätin jopa Spooksit ja Bonerin (oikeasti siis Bonesin)väliin tänne kirjoittelun ja lukemisen takia.
Himmee nörtti. Mikä mussa on vikana? Ja Geekin muka kyvytön sekstaamaan. My ass. Ryhdistäydy, narttu!
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Niin se tytöt mummous yllättää! häh häh hää!

Onneksi ei tarvi sekstata!
Illemmalla takaisin Hesaan, BEWARE!

Matkan suunnittelua extended, täytyy saada kaikki irti!
Pyyhin Netikettiin..
Mulli75

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Perhana kun antaa taitojen ruostua niin sitten se rankaisee kun pitäisi jotain tehdä.
Vihtahousu

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta, toka tpk. Patti rankaisee vieläkin, huomenna lekurille jossei lähe pois tän päivän aikana.
didi

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja didi »

Mä heräsin äsken siihen, että vastapäisen omakotitalon edessä raavitaan asfalttia pois. Luoja mikä kooma.

Töissä siis.
Rahkapussi

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Huomenta mussukat <3

Kiva aamu. Eilen tuli katsottua elokuva The Queen ja olihan se ihan ok, tosin prinssi Charlesin hahmo oli aivan kaamea: näyttelijä yritti luoda henkilöhahmoa vääntämällä kummasti suupieltään. Tulos oli nolo. Helen Mirren oli kuningattarena jees: Mirren-fani olen ollut Epäilyksen polttopiste -sarjasta lähtien.

Tänään aamupäivällä Pilates Coreen ja sitten medialistan päivittämistä ja tiedotteen oikolukukorjausten tekoa. Kamu houkutteli mukaan iltarientoihin, hänen kamunsa kuulemma soittaa illalla Redroomissa. Enpä ole paikassa vielä ehtinyt käymään ja tarjolla olisi mustaa musaa. Katsotaan, miten päivä tästä kehittyy.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rahkapussi kirjoitti:illalla Redroomissa.
Redroom vai Redrum? Redrumissakin tuli kesäkuun puolella käytyä, Hämärämies oli täysin oikeassa paikan soundikapasiteetista *taputapu*

Huomenta vaan kaikille! Selkä vihoittelee, väsymys on suuri ja miehellekin tuli eilen murjotettua. EI täs niinQ mikään nyt mee hyvin, nälkäkin on. Onneksi se lohduttaa, että huomenna on aamuvuoro, jonka jälkeen ruhtinaalliset 3 vapaata (jonka jälkeen taas 10 päivää putkeen).

Ja tu thö leidiis whu keer: mä löysin ihanan hääkakkukoristeen ja vielä upeemman korvakoru-kaulakoru- setin :h: Mä alan ihan innostua, ja onneksi pysyn budjetissakin, erinomainen nainen.
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetzu

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nowaysis kirjoitti:My ass. Ryhdistäydy, narttu!
Myöhästyin duunista kun se äijänretku tarttu pyllystä kiinni ja survo viikon aikana kertyneet kiimansa, herkkää... En ollu oikein mukana, lupaan ryhdistäytyä tänään! Jätän makkarat ja jätskit syömättä ja virittäydyn fiilikseen jo töissä ilman piksuja. :p
Rahkapussi

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Elppis kirjoitti: Redroom vai Redrum?
No nih, tässä näkee, että käyn aivan liian vähän ulkona, että olen ulkona jo oikeasta nimestäkin: REDRUM todellakin. Kiitos, Elps :-D
slam

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

työttömyysjakson viimeinen kaljakin vartoo kaapissa. täytynnöö säästää, että saapi vuokran hoidettua.

Toivoen se rautaromumies soittaa ja pääsen ajamaan, näyttämään, että osaan käyttää niitä laitteita. Tuttu nosturi löytyy. Työ kiinnostaisi ja juoksentelu ympäri suomea ja autopurkaamoita. Ei jaksaisi runkolinjaa ajaa too boring.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

www.korukamari.com - AUTTAKAA MUT POIS TÄÄLTÄ!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nysse Jaska sitten heitti kylmän kiven. Olemme virallisesti matkalla kohti syksyä. Syksy :h:
Edith

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä lähden kohta työhaastatteluun. Hakemuksen olin lähettänyt jo kolme viikkoa sitten, mutta eilenpä soittivat kumminkin! Parin viikon pestistä vaan olis kyse, mutta parempi sekin kuin ei mitään. Sanoi eilen haastattelija puhelimessa, että sanoo "ihan suoraan", että työ on "aika rauhallista ja ajatuksille tilaa antavaa" - siis ihan kuin tuo olis paha asia! Vuosia turhauttais toki olla työssä, jossa ei tapahdu mitään, mutta jossa jonkun on silti oltava, mutta kyllähän siitä nyt pari viikkoa ottais rahaa vastaan varsin mielellään.
Vihtahousu

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

swirl kirjoitti: Syksy :h:
Fakjuu! :D Kesä jatkuu vielä, tai jatkan sitä ulkomailla. Syssyn pimeys ja ihanat loskasäät kiinnostaa kuin kilo paskaa.
slam

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

pitza tuotiin. olisi voinut kelloa soittaa. avaimella parentsit pökkäsi sisälle, mutta eipä ainakaan naista ole...

hyva pitza. jalopenoo ja kaikkee
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:
swirl kirjoitti: Syksy :h:
Fakjuu! :D Kesä jatkuu vielä, tai jatkan sitä ulkomailla. Syssyn pimeys ja ihanat loskasäät kiinnostaa kuin kilo paskaa.
Mä en vaan jaksa odottaa sitä lomaa, oli vuodenaika mikä tahansa! Syksy on siitä kiva, että aamulla ei tarvitse herätä klo 04 auringon paahtaessa taivaalta. Mä olen vampyyri-luonne, tarvitsen unelleni pimeyden. Mitä pimeämpi, sitä parempi uni. Tämän takia makuuhuoneessa on tummansiniset verhot, ja verhot ovat AINA kiinni yöllä. Nih.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Elppis kirjoitti:www.korukamari.com - AUTTAKAA MUT POIS TÄÄLTÄ!!
Hus kultasepänliikkeeseen, aitojahan noiden olla pitää!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Geetzu

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Aidot vie helpommin kaniin. 8)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

syttiK kirjoitti:
Elppis kirjoitti:www.korukamari.com - AUTTAKAA MUT POIS TÄÄLTÄ!!
Hus kultasepänliikkeeseen, aitojahan noiden olla pitää!
Mä en käytä koruja. Korvikset joskus harvoin, kaulakoru vieläkin harvemmin, aina sormus nimettömässä, täts it. Jos mä kerran koruja laitan päälle, niin en mä kalliitta aitoja halua ostaa, koska en luult. koskaan enää tule niitä käyttäämään.. I'm a cheap biaaatch.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Geetzu kirjoitti:^ Aidot vie helpommin kaniin. 8)
Höpöhöpö! Hei sillon tärkeenä päivänä ei millään oo väliä :wink:

Sitäpaitti, pitäähän sitä ukolla sen verta fyffee olla, että saa eukolle aitoa ostettua! Mä oonki ihan prinsessa näis asiois :]
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
ninnithequeen

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tylsääääää kun sataa. Ja ukkotyhmä meni lupautumaan vielä yhteen yövuoroon tänään. Pah.

Mun pitäs siivota mut taidan kömpiä sänkyyn kattomaan nauhalta Ozin musikaalijaksoa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Mun pitäs siivota mut taidan kömpiä sänkyyn kattomaan nauhalta Ozin musikaalijaksoa.
Siitä pitkin sanoa; widdu me miehen kanssa naurettiin sille räkäsesti. Aivan sairaan hyvä!! Håmåt.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mun pitäs siivota mut taidan kömpiä sänkyyn kattomaan nauhalta Ozin musikaalijaksoa.
Siitä pitkin sanoa; widdu me miehen kanssa naurettiin sille räkäsesti. Aivan sairaan hyvä!! Håmåt.
Joo, tota jaksoa uusintana ollaan odotettu kuin kuuta nousevaa :D
Geetzu

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

syttiK kirjoitti:Sitäpaitti, pitäähän sitä ukolla sen verta fyffee olla, että saa eukolle aitoa ostettua! Mä oonki ihan prinsessa näis asiois :]
Mun ei tartte olla, se komeempi puolisko onkin varsinainen rinsenssa sun määritelmilläs. ;) :D
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Geetzu kirjoitti: Mun ei tartte olla, se komeempi puolisko onkin varsinainen rinsenssa sun määritelmilläs. ;) :D
8) Hei hyvä et ees joku on :wink:

Mä en vaan kässää minkäänmoista pilipalirihkamaa.
Peeäs. Kultasepänliikkeistä, ainakin näillä nurkilla saa myös vuokrata koruja/tiaroita tärkeäksi päiväksi. Saa ainaki aidot, vaikka ei omaksi ostais.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Vastaa Viestiin