Tukaton Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Geetzu ohoi!

Nyt sitten täytyy vähän hehkuttaa vauvaa. Kävimme tänään neuvolassa, ja neuvolantäti vahvisti omat arveluni. Kuulemma mukelo ei ole ollenkaan tyypillinen vastasyntynyt, vaan epätavallisen jäntevä ja hyvällä koordinaatiolla varustettu. Hankaloittaa kyllä kummasti mahdollisten vauvakirjojen täyttämisiä, kun niin suuri osa merkittävistä päivämääristä on tapahtunut jo synnytyssairaalassa, kuten ensimmäiset pään kääntämiset ja nostamiset ja jopa muutama selältään mahalleen ja takaisin kääntyminen. Tätiä myös nauratti se, miten ilmeinen kopio Elukasta mukelo oikein on, minun piirteitäni siinä ei näy ollenkaan. Meillä asuu nyt sitten Iso-Elukka ja Pikku-Elukka...

Noin muuten kotona on ollut kivaa, endorfiinihumala on sen verran voimakas, ettei edes toistaiseksi jatkuva juoksevan lämpimän veden puute yms. haittaa, vedenkeittimen ja paljun avulla pärjätään ihan hyvin. Pyykkejä pitäisi kyllä pikkuhiljaa päästä pesemään, vaikka mukelo itse ei pahemmin vaatteitaan sotkekaan. Minä kuitenkin tuppaan kylvettämään sen maidossa vähän väliä, kun tuota maitoa tulee aivan suhteettoman paljon ja mukelo on jatkuvasti iholla, sillä selvästikin se ahdistui aika pahasti teho-osasto- ja valvontayksikköajasta, eikä kestä ollenkaan erossaoloa. Nukkuessakin jos satun kääntymään niin, että fyysinen kontakti katoaa, alkaa mukelo välittömästi narista kuin rasvaamaton ovensarana. Onneksi Elukka kuitenkin kelpaa yleensä korvikkeeksi, muuten elämä olisi hankalaa. Ja ilmankos mukelon epikriisissä mainittiin jatkuva "aiheeton" itkuisuus, voin kuvitella että teholla ja valvonnassa oli hankaluuksia tuon mittakaavan läheisyydenkaipuun kanssa. "Aiheeton" itkuisuus kuitenkin päättyi heti kun mukelo pääsi lapsivuodeosastolle, eikä joutunut enää nukkumaan omassa sängyssään.

Erityisen hellyyttävää kuitenkin on se, että tuo yleensä hymyilee nukkuessaan. Haluaisin tietää millaisia unia se näkee.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rahkapussi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Oletko sinä Tix ihminen ja kumpaa seksipuolta?

Ja miksi olet usein ikävä ja vittumainen tyyppi?
OnX tiX vittumainen? Musta se on vaan tiX, the one and only. Stadinkeiju, mietit ehkä liian usein palstalaisten henkisiä ja fyysisiä olemuksia... Antaako se sisältöä elämääsi?

Ihailen mielikuvitustasi ja kukkaiskieltäsi. Olet tommytabermannisempi kuin Tommy itse.
OnX tiX vittumainen?

ON STADINARSKALLE OLLUT.

Musta se on vaan tiX, the one and only.

ON SE VARMAAN SEKIN SELLAINEN, MUTTA ONKOS SE POIKA VAI TYTTÖMUNKKI?

Stadinkeiju, mietit ehkä liian usein palstalaisten henkisiä ja fyysisiä olemuksia... Antaako se sisältöä elämääsi?

MAITORAHKAENKULI, MIETIN TOSIAAN. MINUUN VAIKUTTAA KYLLÄ VILJALTI TUO AVATAR KUVITTELUUNI KIRJOITTAJASTA. SE ON KYLLÄ MIELESTÄNI IHAN SELVÄ, ETTÄ SE VAIKUTTAA KAIKILLE!

JA SEHÄN ON OSA TÄTÄ KESKUSTELUPALSTAN TENHOA!! JUURI SAADA MIELIKUVITUKSENSA HEREILLE JA MIETTIÄ MINKÄLAINEN PERSOONA SIELLÄ TAAS ONKAAN! JA HUOMATA VÄLILLÄ EREHTYVÄNSÄ YMS. TÄMÄHÄN ON JUUR SITÄ HYVÄÄ HENKISTÄ ANTIA, JOTA PALSTA VOI TUODA KUN EI NÄE IHMISTÄ! USEIN ITSE JUTUT EIVÄT SAATTAISI LIVENÄ TUNTUA MILTÄÄN, MUTTA KUN LISÄNÄ KITINÄSSÄ ON VIELÄ TOISEN PERSOONAN JOSKUS TÄYDELLINENKIN EPÄTIETOISUUS, SE KASVATTAA HAUSKUUDENTUNNETTA JA ON SUORASTAAN KEHITTÄVÄÄ. SIINÄ IKÄÄNKUIN HYÖDYNNETÄÄN INTERNETIN "HEIKKOUS"...JUMMARTAAKO MAITORAHKAMURU!!

JA AINAHAN KESKUSTELIJA VARMAAN INTERNETISSÄKIN VIIMEISET 99000 VUOTTA ON OLLUT KIINNOSTUNUT IHMISEN FYYSISESTÄ PUOLESTA JA AINAKIN LIVENÄ. TOTTAKAI MINÄ TYKKÄÄN TIETÄÄ MINKÄVÄRINEN PAITULI RAHKIS-BÖNALLA ON.
vOIH, ET TAINNUT PITÄÄ ARVOSTELUSTANI, MUTTA MINÄHÄN KEHUIN SUA MIELESTÄNI. JOS TUO ON KUVASI NIIN SINÄHÄN OLET OIKEIN SÖÖTTI PIE (PIIRAS).

ANTAAKO SE ELÄMÄÄNI SISÄLTÖÄ. NOH, SANOTAAN ETTÄ JOS TEEN JOTAIN MITÄ TAHANSA NIIN SE SISÄLTYY ELÄMÄÄNI ENKÄ VOI MITÄÄN SILLE ETTÄ SE TUO SISÄLTÖÄ JOSSAIN MÄÄRIN. NOIN YLEISESTI SANOTTUNA EN KATSOISI SEN KUITENKAAN RATKAISEVAA SISÄLTÖÄ TUOVAN OLLENKAAN. ELÄMÄNI KOOSTUU PÄIVITTÄIN 24 TUNNISTA JA SIIHEN KITINÄ EI KULUTA BENSIINIÄNI ELI SOLUJENI TYÖTÄ KUIN NOIN 15 MINUUTTIA JA LOMA-AJAN ULKOPUOLELLA VOI OLLA ETTÄ EN EHDI KIRJOITTAA. OLISITKO SIITÄ SURULLINEN RAHKIS...

TUOKO STADINARSKA MITÄÄN SISÄLTÖÄ ELÄMÄÄSI?
OLENKO IHAN VÄÄRÄSSÄ JOS TUNNISTAN SINUT HERKÄKSI KUNNON TYTÖKSI, JOKA HALUAA ELÄMÄSSÄÄN RAUHAA JA JÄRJESTYSTÄ!!?

Ihailen mielikuvitustasi ja kukkaiskieltäsi. Olet tommytabermannisempi kuin Tommy itse

SAAT OIKEIN KAUNIIN SYDÄMEN STADINARSKALTA JOKA SISÄLTÄÄ SISÄLTÖÄ VARMASTI!! PUS. :h:
Bhven

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Heräsin aamulla ennen kahdeksaa. Puhdistin polkupyörän ja kävin ajamassa pienen lenkin. Korjasin liimalla kirjoituspöydän laatikon. Siivosin vähän ja heitin turhaa tavaraa roskiin. Söin kolme lämmintä ateriaa ja ihan vaan rentoilin. Loisto päivä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

En ole ollut koskaan yksityisellä puolella töissä ja ilmeisesti ei minun sinne tarvi pyrkiäkään.. Mutta saahan sitä vaikka karttapallon tatuoida perseeseen jos haluaa, kuten joskus kitinässäkin nähtiin..

Sinänsä lävistykset sopivat paremmin viidakkoon..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:En ole ollut koskaan yksityisellä puolella töissä ja ilmeisesti ei minun sinne tarvi pyrkiäkään.. Mutta saahan sitä vaikka karttapallon tatuoida perseeseen jos haluaa, kuten joskus kitinässäkin nähtiin..

Sinänsä lävistykset sopivat paremmin viidakkoon..
Mihinkähän tää liittyy. Ohouts.
Mut väliäkö sillä. Siis et koskaan yksityisellä? Ohhoh. Ohouts.
No sitten...
saa karttapallon tatuioda juu... vaikka nakkiisi.
MUT MITÄ SITTE!

Nibasella nipahtanut!? Kerro lisää ja vaihda entiseen hyvään avattareen toi pöhkö avatar. Eiks sulla oo pyöreät öögat.

Ei tartte vastata, jos vaikka sanoisit mulle "perse". Se olisi kovin anteeksiantamatonta!

Lähetän Nipalle ihan neutraaleja hyviä terveisiä ja hyvää kesänjatkoa.

Jos Nipa ei vastaa, vastaatko sinä ystäväsi Ninni jotain Nipan puolesta aidolle asialle eli

Stadinarskalta 8)
aidolta ihmislihaa sisältävältä verensä iholla peittävältä ajatuskulkijalta
Vastaa Viestiin