Tukaton Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Me lähetään ny Lintsille kieppumaan :cheer:
Joks menitte, pääseeks mukaan syömään hattaraa? :wink:

Oikeesti oon menos parturiin kesähaivenet ojenukseen mars!

Sit kattoo kaupungin venejutskia, viittiikö enää jatkaa veneilyä? :cry:
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

LOMATJ 3!!!!
Hain lekurilta vaffaa antibioottia, kohta näkee meneekö pakki sekaisin.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Mahtava ilma!! Fiiiiiwis!

Aamupalat ja kahvit nautittu terassilla, en vaihtas tätä [elin]olotilaa sitten niin mihinkään<3

Toivottavasti säät suosii ensvkollakin, sunnuntaina otan nokan kohti pohjoista.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Tänään työhaastattelu.
Voidaanko työntekijäehdokas diskata ulkonäön (violetit hiukset, huulilävistys, rannekorut) perusteella kyvyistä huolimatta?
Sillä haettavan työpaikan asiakaskuntaan kuuluu pääasiassa konservatiivisia kokoomusnaisia.. Juuri ne keski-ikäiset.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
SaintJohnPerse

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Razormaid kirjoitti:Tänään työhaastattelu.
Voidaanko työntekijäehdokas diskata ulkonäön (violetit hiukset, huulilävistys, rannekorut) perusteella kyvyistä huolimatta?
Sillä haettavan työpaikan asiakaskuntaan kuuluu pääasiassa konservatiivisia kokoomusnaisia.. Juuri ne keski-ikäiset.
Voidaan... Elämä on julmaa...
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kissat ovat kyllä maailman ilmeikkäimpia ja huvittavimpia olentoja. Oon nähnyt varmaan tuhansia tollaisia caturday-kuvia ja aina ne vain jaksavat naurattaa.

Kohta pääsee poes. Ei tartte ees junalla lähteä, kun mun urhea ritarini saapuu peltiratsullaan noutamaan mut tästä helvetikolosta!
Vihtahousu

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Eipä ole tullut kakkia vielä, vaikka anttibiootit olivat kuulemma kovaa camaa!!!§

Nyt laitetaan lisää pökköä kehiin ja vedän miedosti tulista jauhiskastiketta, duunissakin meni kiliä paistetun liisin kela, kumma jossei kohta pakki ala väänteleen. Vai jos anttibiootit aiheuttaa muille ripulia, niin multa ei irtoa sit olleskaan caccia? Kaikki on yhtä mahdollista kuin että paksusuoli pamahtaisi...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti:Eipä ole tullut kakkia vielä, vaikka anttibiootit olivat kuulemma kovaa camaa!!!§
Paskanheitosta en tiedä, mutta V-pen Mega irroitti meikäläiseltä nahan silmäluomista, jalkapohjista ja käsistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Eipä ole tullut kakkia vielä, vaikka anttibiootit olivat kuulemma kovaa camaa!!!§
Paskanheitosta en tiedä, mutta V-pen Mega irroitti meikäläiseltä nahan silmäluomista, jalkapohjista ja käsistä.
Sä ootkin aena ollut tuommoinen herkkis!
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Dodii.
Ämmän naama oli norsunvitulla heti kun se näki mut.
Haastattelun lopussa näin kuinka tää ruksasi nimeni yli cvstäni.
Kiitos kaunis.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
didi

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja didi »

*röyh*

Yrttinen tomaattiriisi ja pestolla ja mozzarellalla täytetty broilerin fintafile.. aaaaah! Oon vaan niin taitava.

Työhaastatteluista. Onhan se selvä, että työntantajan on valittava sellaisia työtenkijöitä itselleen, jotka eivät välttämättä aiheuta "inhoreaktioita" asiakkaissa, tai pelästytä vanhempien ihmisiä pois. Pikkuserkkulla naama on täynnä lävistyksiä ja kädet täynnä tatuointeja, hän on töissä perhefirmassa.. ja tarina kertoo, että useat vanhemmat asiakkaat kääntyvät ovelta pois hänet nähdessään. Vähän tekee hallaa bisnekselle. Useat vanhemmat ihmiset kavahtavat jo nähdessään nenäkorun tai huulilävistyksen.
NuoriDaavid

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Razormaid kirjoitti:Dodii.
Ämmän naama oli norsunvitulla heti kun se näki mut.
Haastattelun lopussa näin kuinka tää ruksasi nimeni yli cvstäni.
Kiitos kaunis.
No onko pakko pitää rapalan tuotesarjaa naamassa, jos haluaa kunnon töihin?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriDaavid kirjoitti:No onko pakko pitää rapalan tuotesarjaa naamassa, jos haluaa kunnon töihin?
Rrrruuuuuuaaaaah.. Repesin pahasti ääneen.

Onneksi olin jo kotona, enkä töissä.
Tix

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:No onko pakko pitää rapalan tuotesarjaa naamassa, jos haluaa kunnon töihin?
Se on kato erilaisuutta ilmaiseva kannanotto ihan niinku tatskatkin. Tosin se, että kaikilla muillakin samanikäisillä on rautaa naamassa ja tatskoja, ei tunnu haittavaan ketään.
Bliss

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Razormaid kirjoitti: Voidaanko työntekijäehdokas diskata ulkonäön (violetit hiukset, huulilävistys, rannekorut) perusteella kyvyistä huolimatta?
Joo. Ja täytyy myöntää, että olen syyllistynyt tämmöseen ulkomuotorasismiin työnantajan ominaisuudessa useammin kuin kerran.
Enttu

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

valaiskaa tyhmää,kuka on Googlebot??? :roll:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:No onko pakko pitää rapalan tuotesarjaa naamassa, jos haluaa kunnon töihin?
Se on kato erilaisuutta ilmaiseva kannanotto ihan niinku tatskatkin. Tosin se, että kaikilla muillakin samanikäisillä on rautaa naamassa ja tatskoja, ei tunnu haittavaan ketään.
KUULEPAS Tix. Stadinarska on tullut KOTIIN ja päätti eilen kysyä seuraavia:

Oletko sinä Tix ihminen ja kumpaa seksipuolta?

Oletko avatteresi näköinen?

Näin punaisen auton Munkkivuoressa, jonka rekisteri TIX-ja numero, se oli punainen Renault Megane. JOS se oli sinun, en laittanna numeroa. Siitäkö nimesi tulee? Näin ajajan. Hän oli aika hirviön näköinen, mutta niin ovat yleensä kaikki Suomen miehet (ei Stadinarska kuitenkaan hihhhihhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihhiiiihhhhh, HOO) Juu ei ollut hyvä juttu, nauroin vain muuten! :P

Ja miksi olet usein ikävä ja vittumainen tyyppi?

Kysyy

Stadinarska :D
luotettavaa laatua
aito ja oikea
Tixin taksin tuu
Rahkapussi

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Joo, Razorille ja muillekkin, työhaastattelijoina on niin paljon huonolla itsetunnolla varustetteuja tätejä ja setiä, jotka ovat joutuneet itse nöyristelemään saadakseen sen postin, jossa ei ole mitään muuta kuin helevetisti vastuuta ja helevetin vähän todellista vaikutusvaltaa. Totta kai se turhautumisesta kumpuava pätemisen halu sitten purkautuu esim. rekrytointitilaisuuksissa. Mullakin oli edessäni oikeasti ylikoulutettu ja siitä huolimatta mistään tietämätön ja itsevarmuutta vailla oleva ekonomiblondileidi, joka meni sanattomaksi haastattelussa käytännön työkokemuksestani. Enpä sen sönkötyksen jälkeen kuullut leidistä yhtään mitään. Totesin, että en moista henkilöä olisi kelpuuttanut esinaisekseni, olisin joutunut neuvomaan hänellekkin oman työnsä.

Mutta tuohon työn valintaan. Jos on päättänyt elää tietynlaisella tavalla ja myös tuoda sitä julki ulkoisella olemuksellaan, kannattaa karsia kaikki asiakaspalveluun liittyvät tehtävät, ellei kyseessä ole musiikki-, lävistys-, tatuointi- , klubi- ym. ala. Asiantuntijatehtävissä tai esim. mainos-,multimedia-,kustannusbisneksessä, graafikkona yms. erikoinen ulkonäkö on plussaa. Ja nuorisotyössä myös, siitä saa lisärespektiä, kun näyttää lähes heimolaiselta.

Tiedän, että pukeudun mieluiten rennosti, joten en valitsisi konservatiivista alaa esim. pankki-, rahoitus-,vakuutusalaa, jossa minun pitäisi pukeutua sovinnaisiin jakkupukuihin, sukkahousuihin, avokkaisiin tms. Ajatuskin saa vatsani vääntämään. Solmioista pidän yhdistettyinä risaisiin farkkuihin ja Conversen tennareihin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

swirl kirjoitti:Kissat
Tää oli kyllä parasta ikinä tähän paskaan iltaan. Luulin kuolevani päänsärkyyni, en muista milloin olisin viimeksi ollut näin kipeä. Nyt on hieman pöhkö olo lääkityksen ja nukkumisen jäljiltä. Kissat piristää.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen ruvennut ulkomuodollisesti oudoksi töissä vasta sen jälkeen, kun on vakipaikka ja olen kynteni näyttänyt. Nyt ei enää ketään haittaa mahdollinen hiuksettomuuteni, alatyyliset t-paidat tai muu outo pukeutuminen.

Taidan olla kyllä enemmän nuhjuinen ja ruma kuin mitenkään shokeeraava
Viimeksi muokannut Lolita, 26.07.2007 21:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rahkapussi

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Stadinarska kirjoitti:
Oletko sinä Tix ihminen ja kumpaa seksipuolta?

Ja miksi olet usein ikävä ja vittumainen tyyppi?
OnX tiX vittumainen? Musta se on vaan tiX, the one and only. Stadinkeiju, mietit ehkä liian usein palstalaisten henkisiä ja fyysisiä olemuksia... Antaako se sisältöä elämääsi?

Ihailen mielikuvitustasi ja kukkaiskieltäsi. Olet tommytabermannisempi kuin Tommy itse.
Bliss

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Rahkapussi kirjoitti:mainos-,multimedia-,kustannusbisneksessä, graafikkona yms. erikoinen ulkonäkö on plussaa
Ei ihan aina kuitenkaan. Karsittu on erikoisimman näköisiä :?
Rahkapussi

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Bliss kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:mainos-,multimedia-,kustannusbisneksessä, graafikkona yms. erikoinen ulkonäkö on plussaa
Ei ihan aina kuitenkaan. Karsittu on erikoisimman näköisiä :?
No joo, ehkä myyntipuolella... siellä se sliipattu olemus on edelleen kuuminta hottia. Tosin, joillakin voi olla ulkonäön lisäksi aikamoinen asennevamma.
Rahkapussi

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Eilisestä ketjusta kommentoitua:
Suvinen kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Uuh, kuntosalilla eräs kivan näköinen nuorehko mies on antanut mulle useampana päivänä öögää.
Mulla on kanssa semmonen tosi håttis henkilökohtainen ohjaaja, mukavakin vielä. Vaan poikaparka on toki töissä, joten pidättäydyn uskomasta, etteikö se olisi kaikille naisasiakkaille tasan yhtä kiva, ja ajattelen vaan toistoja ja painoja siinä ohjauksessa. En mäkään tykkää että mua tullaa töissä iskemään.
Heh, ei se miäs ole henkilökuntaa, vaan asiakas. Kyl se niin on, että vakiokalustoon ei kosketa :-D

Itsekin nuorempana, kun vielä olin nuori ja simpsakka, sai asiakaspalveluhommissa torjua liian innokkaita aikamiespoikia. Niille ei millään mennyt kaaliin, että syy, miksi hymyilin ja olin heille ystävällinen, ei ollut heidän "karsimaattinen" olemuksensa vaan sillä hetkellä suorittamani työ. Kiusallisia tilanteita tuli :(
ninnithequeen

Re: Tukaton Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huh huh, olipahan reissu, ei voi muuta sanoa. Ensimmäinen ja viimenen kerta ku tää mamma menee Kirnuun, herranjee. Kieppiin sen sijaan olisin voinut mennä uudestaan ja uudestaan. Xibelle terkkuja: mun ukko sano ettei koskaan enää tule mun viereen istumaan siinä, niin hirveä räkätys ja huuto kuulemma kävi :lol:
Joka ikinen laite käytiin läpi, paitti Space Shot ja Maailmanpyörä joihin mua ei saa kirveelläkään.

Nähtiin muuten Mika Myllylä siellä jonkun nippanappa kakskymppisen brunette-bimbon seurassa. Juu ei tosiaan ollu sen vaimo.
Vastaa Viestiin