Perjantai pelaa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Re: Perjantai pelaa?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Sain tänään oman maitotunnuksen, pitäähän joka talossa maalla vähintään yksi lehmä olla.
Oletteko muistaneet hakea emolehmäpalkkiota, maitopalkkiota ja maitopalkkion lisätukea sekä sonni- ja härkäpalkkiota?
Noita ei taida saada, kun minulla ei ole neljää sorkilla varustettua jalkaa eikä turpaa, hännästä nyt puhumattakaan.

Mutta ainakin laihdun nyt vauhdilla. Sairaalassa painostani katosi 12 kiloa, vaikka ahmin jatkuvasti kuin heikkomielinen, eikä omaan ihannepainooni ole enää matkaa kuin muutama hassu kilo. Ilmankos insuliiniresistenssinikin katosi kokonaan heti synnytyksen jälkeen. Nyt pitäisi vain oppia miten insuliiniaineenvaihduntani nykyään ihan oikeasti toimii ja minkä verran tarvitsen insuliinia. Sisätautilääkäri totesi synnytyksen jälkeen, että raskaus ja synnytys ovat tehneet diabetekselleni todella hyvää.
didi

Re: Perjantai pelaa?

Viesti Kirjoittaja didi »

Taidanpä lähteä Saksaan elokuussa, mikäli lennot eivät ole turhan kallita.
Vihtahousu

Re: Perjantai pelaa?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

didi kirjoitti:Taidanpä lähteä Saksaan elokuussa, mikäli lennot eivät ole turhan kallita.
Tuo mulle bemari sieltä, jossei ole turhan kallis :D
didi

Re: Perjantai pelaa?

Viesti Kirjoittaja didi »

Vihtahousu kirjoitti: Tuo mulle bemari sieltä, jossei ole turhan kallis :D
Heh, mikä jottei.

Tulisi jo pizzat. Pomo haluaisi tilata nimipäivän kunniaksi meille pizzat.
Mulli75

Re: Perjantai pelaa?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lomalta palaavaa työkaveria on muistettu erilaisilla piloilla.
Näppäimistön nappien paikkoja vaihdettu, muuttolaatikosta kaikki tavarat levitetty pöydälle ja kuvalla (kaveri nukkuu töissä) varustettu lomailmoitus on kiinnitetty toimiston oveen, jotta kaikki näkee ja tietää lomallaolosta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai pelaa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti:
didi kirjoitti:Taidanpä lähteä Saksaan elokuussa, mikäli lennot eivät ole turhan kallita.
Tuo mulle bemari sieltä, jossei ole turhan kallis :D
Mulle riittää puolen vuoden varasto bratwurstia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
didi

Re: Perjantai pelaa?

Viesti Kirjoittaja didi »

Bluntly kirjoitti: Mulle riittää puolen vuoden varasto bratwurstia.
*lisää listaan*

Mahtuukohan ne sinne bemariin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai pelaa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

didi kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Mulle riittää puolen vuoden varasto bratwurstia.
*lisää listaan*

Mahtuukohan ne sinne bemariin?
Farkkuun kyllä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mulli75

Re: Perjantai pelaa?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bluntly kirjoitti:
didi kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Mulle riittää puolen vuoden varasto bratwurstia.
*lisää listaan*

Mahtuukohan ne sinne bemariin?
Farkkuun kyllä.
Fanaatikot eivät puhu bemarista sanalla farkku vaan touring, kynsille tuli kerran kun erehdyin sanomaan farkku.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai pelaa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mulli75 kirjoitti:Fanaatikot eivät puhu bemarista sanalla farkku vaan touring, kynsille tuli kerran kun erehdyin sanomaan farkku.
Fanaatikoille sopii vanha kunnon potku palleille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Perjantai pelaa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Perhanan vetämätön olo, liian kuuma, siivota pitäs, mikään ei huvita. Ärh.
:maanantai:
NuoriDaavid

Re: Perjantai pelaa?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:
didi kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Mulle riittää puolen vuoden varasto bratwurstia.
*lisää listaan*

Mahtuukohan ne sinne bemariin?
Farkkuun kyllä.
Eikös farkkuun ole yleensä laitettu kurkku eikä bratwurstia?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai pelaa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti:Eikös farkkuun ole yleensä laitettu kurkku eikä bratwurstia?
Tässä tapauksessa joutuisi tavara olemaan farkuissa niin kauan, että kurkku voisi pehmetä. Tykkään pysyä kovana pitkään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Perjantai pelaa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vähän siivoilen ja järkkäilen tässä, kolmeksi vasta duuniin. Useiten siinä meidän tulevassa talossa mietin toimistoa. Kuinka mulla on ihana iso toimistopöytä ja sen yläpuolella on puinen hylly. Siinä hyllyllä on kaikki meidän tällä hetkellä pöydillä ja lattioilla lojuvat paperit siistissä järjestyksessä, nimikoiduissa kansioissa.

Edit: Onko useiten sana? Useimmin? Eniten?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vihtahousu

Re: Perjantai pelaa?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Vitut mä mitää farkku-bimmeriä halua, vahintään coupe! Avokas olis njees-poks :D
Pitäsköhän tänään kummiskin jättää auto kotia että vois maistella olutta geilauksen ohella? Vähä maittais 8)
bedlam

Re: Perjantai pelaa?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:Edit: Onko useiten sana?
Se on 'useimmiten' :wink:
didi

Re: Perjantai pelaa?

Viesti Kirjoittaja didi »

Vihtahousu kirjoitti:Vitut mä mitää farkku-bimmeriä halua, vahintään coupe! Avokas olis njees-poks :D
Pitäsköhän tänään kummiskin jättää auto kotia että vois maistella olutta geilauksen ohella? Vähä maittais 8)
Mun kurkkua kuivaa myös aika paljon. Auto kotiin vain. *houkuttelee pahoille teille*
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Perjantai pelaa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Edit: Onko useiten sana?
Se on 'useimmiten' :wink:
No mä mietin sitäkin mutta useimmiten ei jotenkin kuvaa sitä että mietin kaikkia talojuttuja paljon mutta niistä eniten haaveilen siitä työhuoneesta. Äh, mulla voi olla menossa vaan jokin ajatuskatko, ei olis ensimmäinen kerta.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Mulli75

Re: Perjantai pelaa?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

didi kirjoitti:*houkuttelee pahoille teille*
Väärä päivä, muuten kävis vaikka huomenna illasta. Jos tänään lähtee on vaara ettei lattiaremppaan yms. riitä motivaatio.
Vihtahousu

Re: Perjantai pelaa?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

didi kirjoitti:Mun kurkkua kuivaa myös aika paljon. Auto kotiin vain. *houkuttelee pahoille teille*
Nooh, katellaan miten käy :D Lomapullat tarjoiltu työpisteen henkilöille, vaikka vika työpäivä on sunnuntai. Pitäs vissiin käydä autokaupassa ja salilla ennenkuin lähtee "pahoille teille".

Team naamiaisiin menevätkin ovat aikaisemmin liikenteessä kuin mitä antoivat ymmärtää, joten kävästään vaiks bissel/zidukalla ennen heittelyä... (tosin ite ehin ehkä jossain 6:n kieppeillä vasta..)
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Perjantai pelaa?

Viesti Kirjoittaja Clay »

mustanikki kirjoitti:
Clay kirjoitti: oli pakko kuvitella leffasura alasti, jotta pysyin hereillä!
:shock:


Sika!
Sitten se olis ollu vasta sikaa, jos olisin kiihottunut, liponut irstaasti huuliani ja alkanut vemputtamaan.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Perjantai pelaa?

Viesti Kirjoittaja Clay »

prosessi kirjoitti:Ohjeet steriiliyden suhteen olivat kyllä niin samanlaisia kuin lehmillä, että täytynee käydä naapurissa kysymässä vähän vinkkejä.
Lehmien ruokavaliot sun muut onkin tutkittu paljon tarkemmin mitä ihmisten. Lehmät sentään juottaa viis miljoonaa janoista TeemuSelännettä. Miten sitä aina törmäileekin lehmiin kun ajelee Googlella.
Nyt penikseni on fantastinen!
didi

Re: Perjantai pelaa?

Viesti Kirjoittaja didi »

Vihtahousu kirjoitti: Nooh, katellaan miten käy :D Lomapullat tarjoiltu työpisteen henkilöille, vaikka vika työpäivä on sunnuntai. Pitäs vissiin käydä autokaupassa ja salilla ennenkuin lähtee "pahoille teille".

Team naamiaisiin menevätkin ovat aikaisemmin liikenteessä kuin mitä antoivat ymmärtää, joten kävästään vaiks bissel/zidukalla ennen heittelyä... (tosin ite ehin ehkä jossain 6:n kieppeillä vasta..)
Hmm.. mä pääsen töistä neljältä, olen vähän vaille viisi kotona.. siitä tapahtumapaikkaan.. ja sitä ennen pitää laittautua. hmm.. mä saan varmaan taas pyytää pikkuveljeä kuskailemaan =P Sillä menee varmaan kohta hermot mun kanssa.
Mun täytyy vähän hioa mun aikataulua. Kuudelta voi olla himpun verran liian aikaisin, mutta katsotaan.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Perjantai pelaa?

Viesti Kirjoittaja Clay »

didi kirjoitti: Hmm.. mä pääsen töistä neljältä, olen vähän vaille viisi kotona..
Perjantaisin saa lähteä pari tuntia aikaisemmin.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perjantai pelaa?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Clay kirjoitti: Perjantaisin saa lähteä pari tuntia aikaisemmin.
Voi helvetti! Unohdin!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin