Levottomia ajatuksia

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Levottomia ajatuksia

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kävin sitten keskiviikkona siellä aivojen magneettikuvauksessa, mikä tarkoitti vajaata tuntia keskeytymätöntä rauhaa. Unen puute varmasti alkaa pikkuhiljaa vaikuttaa siihen, miten kontrolloituja ajatukset ovat, sillä siellä tuubissa tuli ajateltua kaikenlaista levotonta. Mm. totesin, että siellä oli todella mukavaa, viileää ja rauhallista. Avaruusäänet ja tärinät ja lonksutukset olivat erittäin rentouttavia, joten sellaisen hankkiminen kotiin sängyksi tuntui erinomaiselta ajatukselta. Lisäksi sen avulla olisi bonuksena voinut kehystää seinille hienoja kuvia aivoistaan ja satunnaisista sisäelimistä. Tyhmää ettei minulla ole tarpeeksi rahaa.

Älkää nyt vain sanoko, ettei kukaan muu koskaan ajattele mitään noin levotonta, vaan kertokaa omista ajatuksistanne.
Bliss

Re: Levottomia ajatuksia

Viesti Kirjoittaja Bliss »

prosessi kirjoitti: Älkää nyt vain sanoko, ettei kukaan muu koskaan ajattele mitään noin levotonta, vaan kertokaa omista ajatuksistanne.
Mä sulattelen hetken... katotaan kehtaako julkaista omat levottomuudet :D
Mutta joo, kyllä vaan ajattelee muutkin outoja :wink:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Levottomia ajatuksia

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei se koneen hinta, mutta ne käyttökulut!
Sellaisten magneettien käyttäminen sitoo muuten rutosti!
Jos sellaisia sänkyj' jokaiselle, niin 100 ydinvoimalaakaan ei riittäisi Suomeen, entäs kiinaan sitten?
Tuon levottomia ajatuksia joka päivä tietoisuutenne torjuttaviksi.
Pyyhin Netikettiin..
NuoriDaavid

Re: Levottomia ajatuksia

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Joskus nukkumaan mennessä alkaa pohdituttaa maailmankaikkeuden synty 13.2 miljardia vuotta sitten. Miksi se syntyi juuri 13.2 miljardia vuotta sitten? Täytyyhän siihen olla jokin syy, ja miksi se syy ilmaantui juuri tuolloin ja mikä se oli.

Jos maailmankaikkeus olisi ollut ikuisesti, niin asia olisi helpompi hyväksyä.
elco

Re: Levottomia ajatuksia

Viesti Kirjoittaja elco »

Mä haluan sellaisen kypärän kuin Strange Daysissa (vehje, jolla voi nauhoittaa kokemuksia ja joku toinen voi "kokea" nauhoituksen). Olisi lievästi sanottuna trippaavaa, jos saisi kokea muiden kokemuksia ja tunnetiloja: seksi (etenkin naisen nauhoittamana ja mun kanssa), pokaus, sota, iso kusetus (molemmin puolin) ja ihan vaan perusolotila, kun gubbe kävelee kadulla.
NuoriDaavid

Re: Levottomia ajatuksia

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:Mä haluan sellaisen kypärän kuin Strange Daysissa (vehje, jolla voi nauhoittaa kokemuksia ja joku toinen voi "kokea" nauhoituksen). Olisi lievästi sanottuna trippaavaa, jos saisi kokea muiden kokemuksia ja tunnetiloja: seksi (etenkin naisen nauhoittamana ja mun kanssa), pokaus, sota, iso kusetus (molemmin puolin) ja ihan vaan perusolotila, kun gubbe kävelee kadulla.
Tuota filmiä en ole nähnyt, mutta jossain 80-luvun filmissä oli myös samanlainen laite.
Elukka

Re: Levottomia ajatuksia

Viesti Kirjoittaja Elukka »

NuoriDaavid kirjoitti:
elco kirjoitti:Mä haluan sellaisen kypärän kuin Strange Daysissa (vehje, jolla voi nauhoittaa kokemuksia ja joku toinen voi "kokea" nauhoituksen). Olisi lievästi sanottuna trippaavaa, jos saisi kokea muiden kokemuksia ja tunnetiloja: seksi (etenkin naisen nauhoittamana ja mun kanssa), pokaus, sota, iso kusetus (molemmin puolin) ja ihan vaan perusolotila, kun gubbe kävelee kadulla.
Tuota filmiä en ole nähnyt, mutta jossain 80-luvun filmissä oli myös samanlainen laite.
Jonkunmoinen uninauhuri olis kans tosi yes.
Monesti tuolta Otsalohko-TV:ltä tulee niin kovaa scifiä, horroria, draamaa ja äksöniä ettei sille tavan telkku tai YouTube pärjää alkuunkaan. :D
prosessi

Re: Levottomia ajatuksia

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Unista puheen ollen, eilen illalla huvittelin taas tulkitsemalla erään Elukan unen yhden satanismin olemusta käsitelleen kirjan periaatteiden mukaisesti. Jälkeenpäin sitten ajatukset lähtivät taas harhailemaan, ja ehdin ennen nukahtamista suunnitella, miten hylkään entisen työni ja en enää koskekaan mihinkään tyhmiin satamiin, sairaaloihin, kauppaketjuihin tai sahoihin, Tekesistä nyt puhumattakaan. Sen sijaan laitan ilmoitukset iltapäivälehtiin ja Keltaiseen pörssiin palvelunumerosta, josta saa satanistisia tulkintoja unista. Ajatus ei tuntunutkaan aamulla enää yhtä hyvältä...
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Levottomia ajatuksia

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kun katsoo peiliin ja kääntää katseen nopeasti pois, jää aivoihin tunne peilikuvan hitaammasta liikkeestä. Tästä loogisesti päätellen kuvatus elää siinä kohutussa rinnakkaistodellisuudessa, eihän se edes liiku kanssani samaa tahtia. Täytyy siis olla nopea ja yllättää kuvajainen! Ajatusketjua seuraa aina papukaijamainen nykiminen peilin ääressä, kun yritän saada todisteita yliluonnollisesta.

Toinen askarruttanut ajatus liittyy samaan aihepiiriin. Entä jos kuolleista kuitenkin jää jotain? Jokin sielu-usva tai vastaava, leijumaan tuttuihin paikkoihin ja aistimaan elävien meininkiä. Vähän risoo tehdä jotain yksityistä, kuten istua vessassa tai runkata ajatellen kuolleen mummin kieppuvan samalla siinä vieressä. Rauhoitan itseäni aina ajattelemalla että samalla lailla sitä kävi mummillekin, jäi kiinni harrasteistaan omille kuolleille sukulaisilleen.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Rahkapussi

Re: Levottomia ajatuksia

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Melnais kirjoitti:Entä jos kuolleista kuitenkin jää jotain? Jokin sielu-usva tai vastaava, leijumaan tuttuihin paikkoihin ja aistimaan elävien meininkiä. Vähän risoo tehdä jotain yksityistä, kuten istua vessassa tai runkata ajatellen kuolleen mummin kieppuvan samalla siinä vieressä. Rauhoitan itseäni aina ajattelemalla että samalla lailla sitä kävi mummillekin, jäi kiinni harrasteistaan omille kuolleille sukulaisilleen.
Järkkyä, lapsena tämä ajatus vaivasi mua koko ajan. Varsinkin kun olin 5-vuotiaasta asti aikamoinen runkkari. Jollakin kummalla tavalla tämä ajatus vaan lisäsi kiihkoani... *pervo*
prosessi

Re: Levottomia ajatuksia

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Sarjassa aatami, beetami, ceetami, deetami, eetami jne. Mikä tulee eetamin jälkeen? Feetami vai äftami?
Elukka

Re: Levottomia ajatuksia

Viesti Kirjoittaja Elukka »

prosessi kirjoitti:Sarjassa aatami, beetami, ceetami, deetami, eetami jne. Mikä tulee eetamin jälkeen? Feetami vai äftami?
Hmm.
Aadam, Beedam, Ceedam, Deedam, Eedam... :P
Avatar
MarthaFocker
Kitinä paheena
Viestit: 26
Liittynyt: 03.05.2007 0:01

Re: Levottomia ajatuksia

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Suosittelen ambient-musaan tutustumista. Ja huumeita. Mutta koska jälkimmäistä et kuitenkaan usko, niin imuta sitä musaa nyt aluksi.
Marthalle on turha selittää, kun ei se kuitenkaan tajua.
Sheetlord

Re: Levottomia ajatuksia

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Usein metroaseman laiturilla seistessäni mietin, miltä tuntuisi työntää vieressä seisova ihminen varoittamatta saapuvan junan eteen.

Onneksi en asu vakituisesti Helsingissä.
1108

Re: Levottomia ajatuksia

Viesti Kirjoittaja 1108 »

MarthaFocker kirjoitti:Suosittelen ambient-musaan tutustumista.
Ämmä puhuu asiaa (vähäsen)

http://en.wikipedia.org/wiki/Black_ambient

Pari hyvää bändiä.

Ja Martta hyvä, ainoastaan hintit ja hipit käyttää huumeita. Normi uros saa nuppinsa sekaisin joko kuuntelemalla naisen puhetta 10min tai ottamalla 12 kaljaa.

Jos ei riitä niin köydenjatkoksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Levottomia ajatuksia

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

1108 kirjoitti:
Hah, oli niin lennokas lause, että lainasin vähän, ilman lupaa ;)

Puspus!
Prepare for the worstest.
Avatar
MarthaFocker
Kitinä paheena
Viestit: 26
Liittynyt: 03.05.2007 0:01

Re: Levottomia ajatuksia

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

1108, linkittämästäsi listasta en tuntenut yhtäkään orkesteria ja kuulostavatkin jokseenkin saatanalliselta. Itse ajattelin suositella mm. Boards of Canada, Pete Namlook, Biosphere ja pop-ambienttia. Suomalaista tuotantoa on Panasonic ja se on ihan hyvää Hurinaa hurinan ystäville, mutta mielestäni se on jokseenkin ahdistavaa, mikä on hyvä juttu vain silloin, jos tykkää sellaisesta mediasta ja aiheuttamasta olotilasta.
Marthalle on turha selittää, kun ei se kuitenkaan tajua.
1108

Re: Levottomia ajatuksia

Viesti Kirjoittaja 1108 »

nowaysis kirjoitti:että lainasin vähän, ilman lupaa
Olkaa hyvä vaan.

Martta, ka kun ambienttia on niin monenlaista. Sitä tiipataapaa mitä sie tarkoitat kuuntele Erkkikään ilman 3G:n känniä.

Makuja on monia mutta mun on paras.
1108

Re: Levottomia ajatuksia

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ja kun Martta nyt ei kumminkaan tajua niin pari näytettä:

Idfrost
raison d'être
MZ.412

Tämä on Ambienttia miten sitä itse kuuntelen, MZ.412 on aivan loistavaa tavaraa. Toimii.
Sheetlord

Re: Levottomia ajatuksia

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

No en tajua kyllä minäkään. Parempaa ambienttiä on tehty vuositolkulla. Mikä tästä tekee niin "haute couturea"? Sekö kun jonkun muodikkaan musiikkilehden freelanDe-toimittaja on keksinyt pikkunäppärän uuden nimen jollekin vanhalle jutulle?
Mulli75

Re: Levottomia ajatuksia

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Hautajaisissa hammasta purren kirkossa istuessani koitin pitää ajatukseni kasassa katselemalla sopivan ikäisiä naisia ja kuvittelemalla ne alasti. Auttoi muuten aika paljon eikä toisten itku häirinnyt niin paljoa. Arkun kantamisen aikana ei paljon ajatuksia liikkunut mutta sitten kun piti alkaa lapioimaan hauta umpeen niin urakoin oikein kunnolla itseni väsyksiin kun oli raskas päivä eikä sitä veisaamista ja nyyhkytystä jaksanut kuunnella tai katsoa.

Jostain kumman syystä joskus teini-iässä nukkumaan mennessä tuntui helpommalta kun tiesi että linkkuveitsi on käden ulottuvilla. Vaikken silloin ollut kokenut väkivaltaa kotona tai missään muuallakaan.

Noin 2 vuotta sitten ajatukseni tuli suusta ulos, sen verran syytökset alkoi vituttamaan. Uhkasin polttaa äitini kotitalon kun tein siihen remonttia ja rakennusjätteitä ajaessani polttopaikalle joen rantaan peräkärrystä puhkesi rengas, jonka huomasin vasta palatessani talolle. Siitä sain kuulla että tein sen tahallani sen ja aikataulu kusee. Huusin että aloitetaan koko homma alusta kivijalasta saakka ja poltetaan koko talo jos se sitten menisi paremmin. Pihalla oli muitakin jotka kuuli kaiken, tuli hiljaisuus, kaikki katsoi minua ja urakka tosiaan pysähtyi vähäksi aikaa. Ehjä rengas paikalleen, urakka jatkui ja päättyi hyvin.
BettyB.

Re: Levottomia ajatuksia

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mulli75 kirjoitti: alasti...linkkari...pyromaani
Sä olet pelottava.
Elukka

Re: Levottomia ajatuksia

Viesti Kirjoittaja Elukka »

MarthaFocker kirjoitti:Suosittelen ambient-musaan tutustumista. Ja huumeita. Mutta koska jälkimmäistä et kuitenkaan usko, niin imuta sitä musaa nyt aluksi.
Ambient == teknoversio hissimuzakista.
Huumeille ei ainakaan tämän ketjun perusteella vaikuttaisi olevan tarvetta.

P.P.S.
Huomasin eilen, että sen lisäksi että olen väärällä alalla, olen myös syntynyt väärälle vuosikymmenelle ja maantieteellisesti aivan vikapaikkaan.
Mikä olisi (ollut) hienompaa kuin elämä nuorena fyysikkona 50-luvun Yhdysvalloissa?
Los Alamosin kansallinen laboratorio tarjosi lähes loputtomiin tilaisuuksia mielenkiintoisille koejärjestelyille, joilla vielä oli sellaisia jännittäviä nimiä kuin "Upshot-knothole", "Ivy" tai "Trinity".
Trinity-koejärjestely oli sikälikin jännittävä, että kyseessä oli ensimmäinen koskaan rakennettu prototyyppi kyseisen tyyppisestä laitteesta, koottu hyvin suurelta osin purkasta ja rautalangasta. Kokeessa vapautuvasta energiamäärästä esitettiin myös varsin kiehtovia spekulaatioita.
Että olisi ollut hienoa olla mukana rakentamassa tärkeitä ohjuksia suojelemaan Amerikkaa kommunismilta. :sir:
Lisäksi 50-luvun USA:ssa oli muitakin hienoja puolia, kuten rautalanka-rock, perinteinen sunnuntain pihvilounas ja autot, jotka näyttivät autoilta eivätkä lenkkitossuilta. 8)
Ainoa huono puoli olisi ollut se, että poitsu olisi kasvanut 60-luvulla, eli luultavasti pukeutunut kukkamekkoon ja hillunut hamppupöllyssä rauhanmarsseilla vastustamassa niitä isin rakentamia ohjuksia ja harrastamassa sukupuolifornikaatiota. :?
Viimeksi muokannut Elukka, 31.07.2007 9:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

Re: Levottomia ajatuksia

Viesti Kirjoittaja prosessi »

MarthaFocker kirjoitti:Suosittelen ambient-musaan tutustumista.
Muuten saattaisin harkita tutustumistakin, mutta kun olen jo ehtinyt tutustua. Se suuri suru on, että löysin täydellistä ambienttia, jonka säveltäjään tutustuin Porvoon hullulassa. Hän lupasi minulle levyn, mutta häipyi sairaalasta ennen kuin oli ehtinyt luovuttaa sitä minulle. Vuotta myöhemmin, käydessäni vierailulla samalla osastolla, hän oli siellä taas. Sillä kertaa kuitenkin täysin kommunikaatiokyvyttömänä, jäänyt pysyvästi tripille. Jäin siis uudestaan ilman levyä. Heppu on tuskin enää edes hengissä, joten joudun vain elämään sen tiedon kanssa, että tuo musiikki on olemassa, mutten enää ikinä pääse kuulemaan sitä. Hullulassa kun potilaista ei edes saa kertoa henkilökunnan ulkopuolisille muuta kuin etunimen, joten jäljittäminen olisi muutenkin hankalaa ellei jopa mahdotonta.

Jokainen kappale oli omanlaisensa soljuva tunnetila, mutta kyseessä olivat sen tyyppiset tunteet, ettei sellaisia oikeasti ole olemassakaan. Tai hänelle tietenkin oli, ja musiikin välityksellä ne siirtyivät myös kuulijaan. Kokemus sai kylmiä väreitä kulkemaan selkäpiitä pitkin.

Täytyy siis vain jatkaa laulamista: "Kuka on vierittänyt juuston rautatieasemalle?"
Ja huumeita.
Joutuisin luopumaan hienoista, keltaisista korvamerkeistä, maitotunnuksesta ja lupaavasti alkamassa olevasta lypsylehmän urasta, joten pitää vain syödä voikukkia ja apilaa.
NuoriDaavid

Re: Levottomia ajatuksia

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MarthaFocker kirjoitti:1108, linkittämästäsi listasta en tuntenut yhtäkään orkesteria ja kuulostavatkin jokseenkin saatanalliselta. Itse ajattelin suositella mm. Boards of Canada, Pete Namlook, Biosphere ja pop-ambienttia. Suomalaista tuotantoa on Panasonic ja se on ihan hyvää Hurinaa hurinan ystäville, mutta mielestäni se on jokseenkin ahdistavaa, mikä on hyvä juttu vain silloin, jos tykkää sellaisesta mediasta ja aiheuttamasta olotilasta.
Ovulaatio lähestyy, kun taas rekkauduit?
Vastaa Viestiin