Sunnunnunnunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Sunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mies katsoo urakalla Lostin kolmoskautta ja mun pitää kärsiä siinä vieressä, kun en ole muutaman ekan jakson jälkeen sarjaa katsellut. Kutomus edistyy kyllä hyvin samalla.
Mulli75

Re: Sunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

En jaksanut nukkua pidempään. Nyt sitten tehokkaasti käyttämään aamun tunnit.
didi

Re: Sunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja didi »

Treffit meni hyvin.

Täytyy kohta alkaa touhuta kotona, on siivouspäivä.
Vihtahousu

Re: Sunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Eka tpk.

TJ0!!! Tänään mulla alkaa... arvaatteko mikä?
ninnithequeen

Re: Sunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumis: loma?
;)


Päivän vitsi: Nitsku meni eilen saunaan isäni eli vaarinsa kanssa. Tuijotti sitten pitkään kun vaari otti kalsarit pois. Ja totesi: "Mun isilläki on tommonen, mutta pidempi."

:D
Elukka

Re: Sunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Vätystää.
Kylppärin ikkuna pitäis maalata.
Naapurit tulee kuulemma tänään varpajaisille.
Ei jaksais.
:swirl:
Enkä ees valvonu myöhään eilen, prkl.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Eipä jaksettu toista päivää Qstokkia. Eikä mitään. Vettäkin satoi. Aikasi kotio ja suihkuun ja nuks. Nyyh, tänään jään sitte yksin. Ja ainiin, kummitytön 3v syndet. Aargh.
Vihtahousu

Re: Sunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Noni, 70% päivän töistä tehtynä reilussa tunnissa. Kaffipaussi ja surffausta, kohta rypistän vimosetkin ja sit lähen viettämään lomaa... LOMAA, LOMAA!

edit: on ikävä kaakunaa! prkl!
SikaMika

Re: Sunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Öyäyöä.


En osaa sanoa, onko tämä humala vai mikä. Koko yö meni kuitenkin taas hörhöillessä, nyt luulen meneväni nukkumaan. Ääreispillukin luulee leikkivänsä jotain itselleenkin ihmeellistä leikkiä, ei ymmärrä hyvän päälle tänäään. ZZzzZZzzZZzzZzz...
Googlebot

Re: Sunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Baariminnat hymyilivät oudosti kun tilailin koko illan alkoholittomia oluita. Eivät ilmeisesti myy niitä kovin usein ainakin sillä perusteella että joutuivat hieman haeskelemaan ja kyselemään niiden perään muilta työntekijöiltä.

Sikäli kumma juttu että luulin jo osoittavani alkoholistin oireita kun olut alkoi arkenakin maistua vähän turhan hyvältä. Harvassa olivat viimeisen parin kuukauden aikana arki-illat jolloin ei yksi tai kaksi tölkkiä olisi mennyt "relaksantiksi". Tämä kokemus tuntui todistavan että olen enemmänkin koukussa oluen makuun kuin sen sisältämään alkoholiin.

Tästähän voisi ottaa tavan, ainakin jos jatkan baarireissuilla käyntiä autolla. Täytyy myöntää että baarien savuttomuuskin tuntui yllättävän hyvältä, olin jo unohtanutkin miltä tuntuu palata baarireissulta kotiin ilman että vaatteet ja hiukset haisevat tunkkaiselle paskalle.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Sunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Alkoholiton olut on nannaa! Clausthaler tjsp on parasta. Mun kokemukseni taas on, että sen myynti tai ainakin saatavuus on lisääntynyt baareissa. Kun aloittelin raitista elämää pyytelin eioota usealta tiskiltä, nyt ei takaiskuja ole juuri enää ollut. On tässä tietysti se vääristymä, että myös käyntikerrat ovat harventuneet.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Googlebot

Re: Sunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Kyseisessä paikassa myytiin alkoholitonta Nikolaita, ihan hyvin se ainakin meni alas. En muista olenko koskaan aikaisemmin juonut alkoholitonta olutta (kotikaljaa ei lasketa), koska olen kuvitellut sen olevan yhtä järkevä keksintö kuin savuton tupakka, ja epäillyt maun olevan Jotain Ihan Muuta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Melnais kirjoitti:Alkoholiton olut on nannaa! Clausthaler tjsp on parasta.
Kyllä Nikolai on parasta, mun makuni kun on vetisemmän kaljan puoleen. Toinen uusi herkku on alkoholiton karpalosiideri Kopparbergiltä.

Saatavuus on kyllä parantunut, jopa vanhasta kunnon Heavy Corneristakin löytyi Niksua.
Googlebot

Re: Sunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Okei, nuuska on savutonta tupakkaa, mutta ehkä you get my point... If not, you can go fuck yourselves.
SikaMika

Re: Sunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Googlebot kirjoitti:Okei, nuuska on savutonta tupakkaa, mutta ehkä you get my point... If not, you can go fuck yourselves.
I didn't quite get ur point. But I know whua ur doing at the moment...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Sunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Miten voiki pientä ihmistä väsyttää näin paljon?!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vihtahousu

Re: Sunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

:beer:
Alkoi kesäloma.
:beer:
Aion juoda olutta jossa on alkoholia.
:beer:
slam

Re: Sunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

tässä paskiaisena maailmaa palvon...

vettä!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei mun onneks tarvinukkaa mennä penskan synttäreille, ku ei mee oikein dösiä sinne tänään. Menen sitten huomenna rääppiäisiin. Yöksi onneks vasta töihin huomenna, ja sit pari vapaata. Vitsit että oli ihana loma! <3
Bliss

Re: Sunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Jaaha. Se on sitten suosiolla unohdettava kaikki tämmönen tietokoneella tapahtuva oheistoiminta ainakin kuukaudeksi. Syyskuun alussa olis helvetin isot messut, joihin pitää tehdä ihan vitusti juttuja. Seuraavat 5-6 viikkoa menee aika tarkalleen töissä suunnilleen yötäpäivää.
SikaMika

Re: Sunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Maximum jeejee.


Heräsin. Edessä on vielä - toivottavasti - yöunetkin. Näillä torkuilla poltin kynttilää viime yön päästä. Lähden hankkimaan perheelleni ruokaa. Rö(y)h.
SikaMika

Re: Sunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hankin perheelleni ruokaa.

Kaupasta tarttui näppiin kaikkea mahdollista, muttei kuitenkaan sitä, mitä lähdin hakemaan eli ruokaa. Korjasin erheeni alakerran kinkkikojussa, häränlihaa tulisessa valkosipulikastikkeessa illallisena.


Tv:stä puskee ulos Jouko Turkkaa. Hauskan näköistä touhua.


EDIT: Joku erehdyttävästi minun näköiseni tyyppi lauloi näemmän aamulla Stam1naa Pataässän karaokessa, omaan videotaltiointia tapauksesta. Olisin voinut astella hautaan ilman tätäkin tietoisuutta.
BettyB.

Re: Sunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mulla on just nyt niin paska olo ettei naismuistiin ole moista ollut. Viikonlopun superdokailut tuskin ainakaan vähentävät tätä tunnetta. Krapula on fyysinen ja henkinen. Eikö v*ttu asioita vois nyt vaan saada selväksi, VIHAAAAAAAN tätä tilaa! Tekis mieli tappaa kaikki.
chevilyn

Re: Sunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

En tehnyt mitään järkevää tänään, ellei virtuaalimaailmassa seikkailemista lasketa järkeväksi puuhaksi. Tämän valossa voisin jopa todeta, että ei mene hyvin ei.
SikaMika

Re: Sunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

chevilyn kirjoitti:En tehnyt mitään järkevää tänään, ellei virtuaalimaailmassa seikkailemista lasketa järkeväksi puuhaksi
Arvaa lasketaanko?

Minä tein. Pelasin korttia baarista löytyneiden naisten kanssa, lauloin karaokessa vaatteet päällä ja join liian paljon viinaa. Nyt tunnen motivaatiopulaa nukkumista kohtaan, aamulla herätessäni töihinlähtöön tätä ongelmaa tuskin ilmenee.
Vastaa Viestiin