ROLLING STONES- kysely

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Rollareiden konsertti

On jautaa. Menen kuuntelemaan paikan päälle.Vuoden parhaita juttuja!
1
7%
On rautaa. Meen lähistölle
2
13%
Menisin paikan päälle, mutta en saanut lippuja
0
Ei ääniä
Menisin ilman muuta mutta liput liian kalliit
0
Ei ääniä
Mahtijuttu. Mahtisonneja, mutta ei pure tarpeeksi
2
13%
Ei ole koskaan merkinnyt kummempia
6
40%
En pidä Rollareista
3
20%
En menisi vaikka annettaisiin liput
1
7%
Mikä Rolling Stones? En tunne yhtyettä.
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 15

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

ROLLING STONES- kysely

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvä tavaton. Rollarit huomenna Stadionilla!! 77 rekan voimalla. Siis korostan SEITSEMÄNKYMMENTÄSEITSEMÄN.
Vai kuulinko kaverilta väärin!

Itse olen hässinyt siinä määrin asian, ettei mulla oo lippua mutta aion avata parvekkeeni ja kääntää korvani. Tai ei se taia saarelle kuulua. Aion mennä norkoamaan nurkalle.

MUTTA kyselen kuka aikoo mennä Rollareita 8) 8) 8) 8) katsomaan? Eiks tää oo mahtijuttu. Juu onhan se ja lippujen saaminen oli kai vaikeampaa kuin se tavallinen saaminen?

SA :P
Avatar
MarthaFocker
Kitinä paheena
Viestit: 26
Liittynyt: 03.05.2007 0:01

Re: ROLLING STONES- kysely

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Menisin mielellään katsomaan minkälaisen setin ne ovat pydettäneet, kert 77 rekkaauton ja kuinka monen bussin kanssa tulevat. Huihai!
Musa sinäänsä ei hirveenä kiinnosta, mutta stadionin kookkainen setti ikinä oliski kiva nähdä. Eli tuijottelisin kattoon ja lavasteisiin koko keikan ajan.
Marthalle on turha selittää, kun ei se kuitenkaan tajua.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: ROLLING STONES- kysely

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Nojoo,nyt tullut kyselyyn enemmän vastauksia, kiva!
Hotelli Kämppi riittänyt niille ja jokaisella yksityisauto. Wood puuttui eilen. Onko hän jonkun Kitinänäisen kotona?

Sa
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: ROLLING STONES- kysely

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tulihan tähän 10 vastausta,kiitos, jotka kyllä aukottomasti osoittivat ettei Rollarit ole suosiossanne, koska kuitenkin 100 lukenut, vaikka ovatkin suurimmaksi osaksi ei-rekisteröityjä kai. Kukaan ei ollut katsomassa tai ei ainakaan vastannut. Itsekin olin kalliolla Arskasta pitävien kolmen ihmisen kanssa.
Aika yllättävää se oikeastaan ei olekaan tuo suosion laimeus, ovathan herrat jo 61-66 vuotiaita.
Minunkin mielibandini, kuten monen muun oli Beatles, tietysti!

SA
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: ROLLING STONES- kysely

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hölkkäsin vahingossa Rollaattorien keikkapaikan ohi. Aito, oikea alkoholiongelma ainakin kiinnitti Elovena-tytön huomioni keikkaa Staadionin lähistölle keikkaa kuuntelemaan tulleiden ihmisten joukossa. Onneksi se viinavero nousee.

Joo, ja sitten näin ratsupoliiseja, joiden hermoheikot ja uljaat ratsut pelottivat taas kerran. Kaikki hevoset pitäisi vapauttaa juoksemaan aroille ihmisiä karkuun. Tai sitten hevosille pitää laillistaa rauhoittavien käyttö. Nimim. Oikeutta eläimille
Kikkelis kokkelis.
Sheetlord

Re: ROLLING STONES- kysely

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Teemalta tuli heinäkuussa kiertuefilmi "Lets Spend The Night Together" 1980-luvun alun jenkkikiertueelta. Soundi kuulosti sekavalta eikä Jaggerin paljonmainostettu lavaesiintyminen hirveästi säväyttänyt valtavissa stadionlavasteissa. Miksi ihmeessä sama bändi olisi oleellisesti parempi 25 vuotta myöhemmin, neljännesvuosisataa vanhempana?

Rollareiden kiertueet ovat jo pitkään olleet pelkkää tuotteistamisen ja rahastuksen riemujuhlaa. Rokin kanssa bändillä ei ole ollut mitään tekemistä 1970-luvun jälkeen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: ROLLING STONES- kysely

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Sheetlord kirjoitti:Rokin kanssa bändillä ei ole ollut mitään tekemistä 1970-luvun jälkeen.
Äläpä nyt Nääsvillen "mies" puhu puppua. :kele: Tsekkaaa vaikka sellaiset albumit kuin "Emotional rescue", "Tattoo you" tai "Undercover".

Möykkä kuului hyvin Etelä-Haagaan himaan. Piisejäkin pystyi tunnistamaan...tämähän on "Paint it black"...ja nyt "Miss you"...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: ROLLING STONES- kysely

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Keikaus kirjoitti:Hölkkäsin vahingossa Rollaattorien keikkapaikan ohi. Aito, oikea alkoholiongelma ainakin kiinnitti Elovena-tytön huomioni keikkaa Staadionin lähistölle keikkaa kuuntelemaan tulleiden ihmisten joukossa. Onneksi se viinavero nousee.

Joo, ja sitten näin ratsupoliiseja, joiden hermoheikot ja uljaat ratsut pelottivat taas kerran. Kaikki hevoset pitäisi vapauttaa juoksemaan aroille ihmisiä karkuun. Tai sitten hevosille pitää laillistaa rauhoittavien käyttö. Nimim. Oikeutta eläimille
Kas kun en suo huomannut. Taisin katsella niitä heppoja just. Minusta ne oli ainakin ihan rauhallisia ja mitä ilmeisimmin hyvää PRää poliiseille.

Alkoholista olen aivan samaa mieltä. Tosin edellisellä Metallican keikalla oli vielä paljon rankempaa. Pystyin seuraamaan tilannetta oikein lähituntumalla koska olin stadionilla myymässä olutta. Eipä mua muuten sinne olisi saanutkaan.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: ROLLING STONES- kysely

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti:Hölkkäsin vahingossa Rollaattorien keikkapaikan ohi. Aito, oikea alkoholiongelma ainakin kiinnitti Elovena-tytön huomioni keikkaa Staadionin lähistölle keikkaa kuuntelemaan tulleiden ihmisten joukossa. Onneksi se viinavero nousee.

Joo, ja sitten näin ratsupoliiseja, joiden hermoheikot ja uljaat ratsut pelottivat taas kerran. Kaikki hevoset pitäisi vapauttaa juoksemaan aroille ihmisiä karkuun. Tai sitten hevosille pitää laillistaa rauhoittavien käyttö. Nimim. Oikeutta eläimille
Ohhoh. Yksi likka juoksi alas sieltä Uimastadioninpolkua ja punainen ohut paituli päällä. Huomasin vain viehkouden. Ehkä se oli KEIKKU.

Ratsupoliiseja oli ja ne viihtyivät yhdessä. Myös kamalaa örinää siellä oli, eli kännisiä kamalia siellä oli mut mä oon jotenkin siihen turtunut. Jaksan harvoin muuta kuin ihmetellä...

Paint it black on suosikkini Rollareiden biiseistä.

14 vastausta, hienoa! ja joku on ollunna paikan päällä. Onkos se BrianW joka on myynyt KALJAA.

SA
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: ROLLING STONES- kysely

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Stadinarska kirjoitti: 14 vastausta, hienoa! ja joku on ollunna paikan päällä. Onkos se BrianW joka on myynyt KALJAA.

SA
Ei tällä kertaa. Olin ihan vaan omatoimisesti katsomassa. Oluenmyyntikeikat on olleet ihan erikseen kun yksi kaverini on tarvinnut apua.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: ROLLING STONES- kysely

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BrianW kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: 14 vastausta, hienoa! ja joku on ollunna paikan päällä. Onkos se BrianW joka on myynyt KALJAA.

SA
Ei tällä kertaa. Olin ihan vaan omatoimisesti katsomassa. Oluenmyyntikeikat on olleet ihan erikseen kun yksi kaverini on tarvinnut apua.
Olisin itsekin ihan mielellään hommissa tapahtumissa kun sitten saisi ansiota harrastuksista...

Mut siinä täytyy olla aika suoraselkäinen ettei juo vähän väliä tuopista omilla huulilla. Sit kun kaataa tuopin asiakkaan poveen on aika lopettaa.

SA
Vastaa Viestiin