Kostea keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mulli75 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ukko ei oo soittannu koko päivänä. Mimmonenhan koulutusleiri se oikein on :evil:
On kumma jos et vielä ole tiennyt sitä että peiteoperaatiolla on nimi ja itse operaatio on jotain muuta mitä annetaan tiedoksi. Sana koulutustilaisuus tai koulutusleiri sisältää aina jotain muuta mitä agendassa ei ole mainittu.
Varsinkin, kun se nyt uuden firman kautta lähti sinne kuuntelemaan sitä, mitä se on itse opettanut viimeiset 9,5 vuotta edellisessä firmassaan :roll:

Joo salettiin menevät baariin illalla, vaikkei siitä mitään puhetta ollut. Hmph.
Elukka

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti: Joo salettiin menevät baariin illalla, vaikkei siitä mitään puhetta ollut. Hmph.
Vasta illalla? :shock:
ninnithequeen

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Joo salettiin menevät baariin illalla, vaikkei siitä mitään puhetta ollut. Hmph.
Vasta illalla? :shock:
Itse asiassa soitti äsken. Ne mihinkään mene, tekevät töitä koko illankin. Ja huomisen aamun, päivän, ja on kotona kuulemma klo 21 huomenna. Nice.
Elukka

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:Ne mihinkään mene, tekevät töitä koko illankin.
Epäilyttävää. :shock:
ninnithequeen

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ne mihinkään mene, tekevät töitä koko illankin.
Epäilyttävää. :shock:
Ei edes kuulosta.
prosessi

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vaola kirjoitti:Onkos muuten perjantain Cruising Night kesän viimeinen? Siitä on tosi paljon aikaa, kun olen viimeksi osallistunut (silleen salaa, mun silloinen auto ei kyllä sopinut teemaan...) - näkeekö siellä enää tätä nykyä mitään hienoa? Tietääkö joku?

Jopas multa nyt tänään kysymyksiä irtoo. :shock:
Kait ainakin jäähallilla jotkut innokkaat vielä ensi kuussakin polttavat pois kesärenkaita, mutta eiköhän tämä ole viimeinen isompi. Valitettavasti en kyllä itsekään ole osallistunut viime aikoina, joten en tiedä mitä siellä nykyisellään näkee. Enpä olisi edes muistanut koko hommaa ilman tuota tuunattua kylppäriä.
didi

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja didi »

Ei saatana! Päästäkää mut pois täältä. Mä olen kohta tunnin kuunnellut, kun isä etsii ja laittaa you tubesta soimaan jotain sähköurkumusiikkia. Ei oo todellista.
Mulli75

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

didi kirjoitti:Ei saatana! Päästäkää mut pois täältä. Mä olen kohta tunnin kuunnellut, kun isä etsii ja laittaa you tubesta soimaan jotain sähköurkumusiikkia. Ei oo todellista.
Riippuu siitä kumman kämpällä olet vanhempiesi vai omallasi.

Ekana tulee mieleen että pääkytkimestä voisit salaa käydä vääntämässä virrat pois vähäksi aikaa.
didi

Re: Kostea keskiviikko

Viesti Kirjoittaja didi »

Mulli75 kirjoitti: Riippuu siitä kumman kämpällä olet vanhempiesi vai omallasi.

Ekana tulee mieleen että pääkytkimestä voisit salaa käydä vääntämässä virrat pois vähäksi aikaa.
Vanhempien luona. Muuttoon on 15 päivää. ARGHT!

En viitsi räpelöidä pääkytkintä, koska äiti tuossa tekee vielä töitä (tosin sillä on kyllä kait jokin varavirtahässäkkä kiinni sen koneessa).
Vastaa Viestiin