TORSTAI, siis TORSTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

TORSTAI, siis TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Noniin . Siis on torstai.

Ja runo, jos menisi sinne yhdelle eläimelle perille, ettei käy niinkuin keskiviikkoketjussa, jossa eläimen silmät sokeat ja vääryys tapahtui:

Jos vielä näkee ja lukee huonosti MULLI, katkaistaan siltä aamunkoitteessa ...kynä.

Ei musta oo väkivaltaisex edes huumoritekstissä...ääh
No ehkä se on hyväksi...

Nukkukaa hyvin ja kai tää ketju nyt on kyllin selkeä Kullillekin.

SA
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TORSTAI, siis TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jaaha.
No on se aikamoista epäoikeudenmukaisuutta kun kaksi kertaa peräkkäin ikäänkuin raiskataan ja hylätään. Tai mistäs minä tiedän vaikka voittaisin. Laumasieluisuus on kuitenkin minut jättävä kun Arskalaisia ei saavu pelastamaan ehkä.

Vai on Stadinarska tylsä. Georgina onkin tosi mielenkiintoinen ja Stadinarska tosi paljon tylsempi. Tätähän tää maailma on. Ihan nurinkurista ja valheellista usein. Jos joku sanoo SA:ta tylsäksi hän on minun mielestäni itse varmasti tylsä.
Stadinarska ei kaadu tästäkään epäoieudenmukaisuudesta eikä tutise. Korkeintaan narisee ja on tympääntynyt.

SA
Kallio

P.S Toki Arskalaiset voivat olla tukijoitani ja tukea asiassani, ettei nyt yhtä polteta roviolla.
Vaikka olenkin palamatonta kiveä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TORSTAI, siis TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No nyt kävi niinkuin arvelinkin et nuo pojankollit, jotka eivät pidä kirjoituksista eivätkä osaa sitä, haluavat viedä minut lokaan. Olen aikaisemmin kutsunut sitä toisella nimellä mutta en nyt kutsu kun se ymmärrettiin väärin. Kaikenmaailman vihtahousut, nauttivat kun saavat jyllätä latteuksilla.
Miksi muuten nimenomaa tylsyys on voimissaan?

EN MILLÄÄN saa tukijoikseni niin paljon fiksuja, jotka eivät ole laumasieluja, että he voittaisivat tylsyyden vallan!

Keskimäärin fiksuja on niin paljon vähemmän kuin tylsiä laumasieluja. Ja nuoret ovat vielä aika sovinnaisia eivätkä uskalla oikein olla muuta.

Minkäs tälle voi. Se on luonnon laki että massat jyrää ja massat ovat useimmiten...massaa.

SA
horjumaton mutta toki harmistunut
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TORSTAI, siis TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Varsinaisia Arskalaisia ei ole juuri ilmaantunut väärään "Arskaton torstai"-ketjuun, paitsi minä itse ja Slam.

Mutta koska Arskalaistenkin on oltava joukossa, vaikka sitten enemmän massassa niin toki teidän on hyvä käyttää tuota Georginan tunnustamaa vääin laitettua ketjua. ON peräti ihmeellistä, että tuollainen "rikos" vielä saa massassa tympeän laumasieluhyväksymisreaktion.

Eli Arskalaisten on hyvä mennä varsin Arskaiseen "Arskaton Torstai"-ketjuun koska VAIN HARMAAN MASSAN SEASSA TÄHDET LOISTAVAT!!

EN HALUA tokikaan sanoa pahasti kenellekään paitsi suoraan joukkomassatyhmille Tixille, Vihtapäille ja muille lähes kopioille, joista Tix on jossain määrin ärsyttävin kun joissain yhteydessä esiintyy olevinaan fiksukin. Se ihmistyyppi on minuakin raivostuttava.

PUS kuitenkin lähes kaikille. Minua alkaa taas tympiä aikatavalla. Ja juuri aikana kun muutenkin lopettaisin osaksi tai vähentäisin Kitinää suuremman työajan takia.

Mut minua harmittaa lopettaa ja luovuttaa tyhmyyden edessä. Jotenkin ihan oikeasti harmittaa joku Georkina, joka ei taida yhtään ajatella mitä ajattelee!!!! Eli onko se vitsi että hän noraa ja kuitenkin tietää olevansa parempi kuin minä!

Nyt toistan itseäni, mutta se tapahtuu kun harmittaa tietty paksukalloisuus.

Itse kun koetan kirjoittaa ja tuottaa jotakin kirjoitustakin ja sitten palkitan noin etten saa selvää onko se huumoria vai ei. Ei se kyllä huumoria voi olla, mutta en kyllä ole ansainnut sitä kun tuotan kuitenkin juttuja Kitinään, jotka ovat harmittomia eli niissä ei ole sidesanoina kiroilua ja jotka nyt eivät ole tylsiä vaikka itse sanonkin.
ERÄÄT menkää nyt edes kerran kuukaudessa itseenne!!

Arskalaiset saavat puolustaa mutta toki en voi enkä halua erityttää teitä massasta kuten sanoin! Enkä pystykään tietenkään!

terveisin kaikille ystävilleni ja tukijoilleni toivoo

SA
on surullinen ja kaipaa surullisuudenpoistoa :cry:
mutta ei tietenkään "pojanklopeista" horju, korkeintaan laumatyhmyydestä osin huojuu...
bedlam

Re: TORSTAI, siis TORSTAI

Viesti Kirjoittaja bedlam »

KANNATAN TAAS ARSKAA.

Koska arska ei varsinaisesti ole pariin päivään paistellut, alan kannattaa sinua. Ei ole tarvinnut ARSKOJA silmille pistää. Josko sitten paistaisit ja paistaisit samalla vaikka parit munaset kanan kun alkaa nälkä murista vatsaonteloissa pikkuhiljaa. MURMUR!

Myös kannatan ARSKAlaisuutta tylsää massaa vastaan. Paitsi olen sitä mielipuolta, että myös ARSKAlaisuudesta voi tulla massaa, jos ARSKAlaisia viestejä kirjoittelee samaan ketjuun 15 peräkkäin.

Ettenkö sitä kiistä, enköpä taida yrittääkään kiistellä, etteikö Arskan lähtökohtana olisi eittämättä (ei siis kyllättämättä) itsensä, ja siinä sivussa myöskin muiden muunmuassa olevinaan olevien kanssa- ja muutenkinedustajien pieni huomauttaminen sillä tietyllä tapaa, että katsantakanta olisi ollut poikkeava ENNENKUIN kukaan siitä huutelemaan pääsi kantapään kautta, ehtimättä kuitenkaan omasta mielestään oikeutetulla tavalla siitä raportoida läsnäollessaan.

JA KAS! Heti kun ketjuun Arskalaiseen kirjoitin alkoi ARSKA kuikkia taivaalta pienoisten pilvien lomasta. Kyllä ARSKAlaisuus on eittämättä kannattava poliittinen suuntaumus!

Sanoo
Oululainen VANHA-PARSKA
Keltaisten kansanedustaja Pohjois-Pohjanmaan viilipiiristä.

PS. Ettäkö palamatonta kiveä? Eikös ARSKA ole kokoajan tulessa paistellessaan päivänvaloa meille pimeydessä muutoin eittämättä vaelteleville ihmisille. Ja miksei muillekin eliömuodoille?
Geetzu

Re: TORSTAI, siis TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Haluan arskaa! Tänään on niin hektinen iltapäivä lapsosten parissa, että ihan oikeasti sitä arskaa kiitos. Puistonpenkillä paljon kivempi levittää pyllyä.

Ja kuka idiootti keksi järkätä firman virkistysillan IFK:n pelin päälle?? En ole vielä päättänyt kumpi virkistäisi enemmän; kännisten kivojen tyyppien kattelu vai komeiden tositosiseksien miesten kuolailu. Hmmh, onpa hankalaa, hullu akka. Taidan pitää duunityypeistä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TORSTAI, siis TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

bedlam kirjoitti:KANNATAN TAAS ARSKAA.

Koska arska ei varsinaisesti ole pariin päivään paistellut, alan kannattaa sinua. Ei ole tarvinnut ARSKOJA silmille pistää. Josko sitten paistaisit ja paistaisit samalla vaikka parit munaset kanan kun alkaa nälkä murista vatsaonteloissa pikkuhiljaa. MURMUR!

Myös kannatan ARSKAlaisuutta tylsää massaa vastaan. Paitsi olen sitä mielipuolta, että myös ARSKAlaisuudesta voi tulla massaa, jos ARSKAlaisia viestejä kirjoittelee samaan ketjuun 15 peräkkäin.

Ettenkö sitä kiistä, enköpä taida yrittääkään kiistellä, etteikö Arskan lähtökohtana olisi eittämättä (ei siis kyllättämättä) itsensä, ja siinä sivussa myöskin muiden muunmuassa olevinaan olevien kanssa- ja muutenkinedustajien pieni huomauttaminen sillä tietyllä tapaa, että katsantakanta olisi ollut poikkeava ENNENKUIN kukaan siitä huutelemaan pääsi kantapään kautta, ehtimättä kuitenkaan omasta mielestään oikeutetulla tavalla siitä raportoida läsnäollessaan.

JA KAS! Heti kun ketjuun Arskalaiseen kirjoitin alkoi ARSKA kuikkia taivaalta pienoisten pilvien lomasta. Kyllä ARSKAlaisuus on eittämättä kannattava poliittinen suuntaumus!

Sanoo
Oululainen VANHA-PARSKA
Keltaisten kansanedustaja Pohjois-Pohjanmaan viilipiiristä.

PS. Ettäkö palamatonta kiveä? Eikös ARSKA ole kokoajan tulessa paistellessaan päivänvaloa meille pimeydessä muutoin eittämättä vaelteleville ihmisille. Ja miksei muillekin eliömuodoille?
AIVAN UPEAA! Kiitos hienoista analyysistä Bedlam! Siis tällaista tekstiä kuin Bedlam hauskasti tuottaa voi tehdä vain älykäs ja hän on lisäksi Arskalainen!! Olen iloinen!

Sitten pientä kommnetointia, sillä me Arskalaiset emme varsinaisesti halua tyytyä pelkkään kiitokseen tpk:hon tai muuhun TYLSÄÄKIN TYLSEMPÄÄN LYHENNYKSEEN, joita olen aina syvästi inhonnut...

Arskalaisuus ei kyllä massaksi voi tulla koskaan (ehkä hyväkin, hehheh), koska asiat monimutkaistuisivat jos kaikki olisivat samanlaisia kuin allekirjoittanut, joka aina miettii monasti ennekuin tekee siirtonsa...Ei aina sovi tähän oravanpyöräyhteiskuntaan! Me tarvitsemme paljon myös hyvin spontaaneja riskinottajia ja myös tuhlaajia. Vain näiden "avulla" minäkin olen hyvinvoiva!!!Tiedän sen!

Mutta itse ainakin olen toki nyt keskittynyt paremmin aiheeseen enkä oo laittanut sellaista ihan tyhjää läppää nyt.
Mutta en oikein ole saanut kiitosta siitä noilta massoilta...

En oikein varma aina ole kuka on massaa, mutta sinä Bedlam olet miesten joukossa Homeboyn ja Slamin ja Nuoren Daavidin ja myös StPerseen ja kyllä osaksi Nibankin ja Jukka Puotilan ja entisen Candymanin ja Mylwinin kanssa harvinainen Arskalainen. Nämä kaikki eivät Arskalaisia ole, mutta he eivät ole sellaisia tyypillisä "työpaikkakiusajia" kuten muutama nimenomaa poika täällä.

Sitten tuo Georgina on jonkinlainen yllätys, koska hän on sellainen poikatyttömäinen ja jotenkin otaksuin häntä reiluksi. Hän oli yllätys. En tietenkään pidä hänestä kovasti.

Muutamat naiset täällä ovat selkeästi fiksumpia niin etteivät he halua tunnustautua Araskalaiseksi, vaikka pitävät kirjoituksistani. Mutta eivät halua leimautua. Ymmärrän heitä, enkä enää sinänsä hauskuta niin paljon suoraan heitä. He ovat usein nuoria, pikkuisen arkoja, ja vahetessaan olisivat Arskalaisia julkisesti. Enkä sano nimiä!

Sit on ihania avoimia ja rohkeita. Geetzu on sellainen kuten tiedämme, minun tyylini oli aiemmin avoimen eroottinen, mutta muutin tyyliäni yleisöä ajatellen. Geetzu ja Jouden pitäisivät entisestä tyylistäni mutta olen tyytyväinen että he ovat fan clubissa.

Sit nämä muutamat ihanat Arskalaisnaiset.

Hyvinhän tässä pärjätään!

Ja kiitos Bedlam. Aion paistaa päiväniloa ja toivottavasti ruttuturpaisuus ei ole voittava kanta tulevaisuudessa!

SA
kansanedustamaton, kellustamaton, ikuinen :D
Vastaa Viestiin