Arskaton Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Koska SA on norattu on tylsä ja aina yhtä yleinen viikonpäiväketjun aloitus niin pistän kilpailevan ketjun pystyyn.

Työpapereita tehty tässä miljuuna syksyä ajatellen.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vihtahousu

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Meinasin ite kans avata samanlaisen ketjun, mutta avasinkin koffin... oli paljon kivempaa. Guud nait ja silleen, enää 14 tuntia jyskälään lähtöön.
Tix

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Kannatan kaikkia arskattomia ketjuja.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Paistakoon tänään arska!
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Niba kirjoitti:Haiskoon tänään Paska!
Käyttäydys nyt!
mustanikki

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Vihtahousu kirjoitti:Meinasin ite kans avata samanlaisen ketjun, mutta avasinkin koffin... oli paljon kivempaa. Guud nait ja silleen, enää 14 tuntia jyskälään lähtöön.
Sanoiko joku Koff? Koff Koff Koff Koff
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mistä kummasta nää kaikki virukset tulee yhtäaikaa. Eihän mulla ole mitään mahdollisuutta. JOS tähän eksyy joku sellainen tervesoluinen niin katsokoon ja tietäköön että Arska avasi ekana ketjun sekä eilen että tänään ja nyt pojankoltiaiset ovat paskoistöissä...

Puuttuu enää Think ja Huima, tulkaa nyt tekin, äh.

Irmelianneli on ihana. Hänellä paistaa aina arska, joten siitä olen ylpeä!

Ratkaisu olisi teidän, te jotka Arskasta välitätte. Voisitte kirjoittaa Arskan ketjuun, mutta toisaalta kuten olen todennut, en saa fiksuja kerättyä tarpeeksi voimaksi kun tylsät massat jyräävät. Tämähän on melkein kuin elämää!

SA
hiukan surullinen arskattomasta ketjusta :cry:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

jupisin niin paljon mooleista että ukko kehoitti hetken nollaamaan päätä ennen kuin kokeilen nukuksimista. joten...kitinä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Mulli75

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Joku keittänyt hyvää kahvia.

Ihme fiilis heti aamusta, tekisi mieli kiusata jotain.
slam

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Georgina kirjoitti:Koska SA on norattu on tylsä ja aina yhtä yleinen viikonpäiväketjun aloitus niin pistän kilpailevan ketjun pystyyn.

Työpapereita tehty tässä miljuuna syksyä ajatellen.
Voisitko korjata kielioppivirheesi. Ja Arska on viisas, nih
Googlebot

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Ulkomailta palattu, lähettivät kaikille terkkuja. Jos taas kohta jotain.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Lottovoitto \0/ Tosin osuuteni oli vain kolmekymppiä, mutta silti!

Kävin eilen ekaa kertaa salilla melkein kahteen kuukauteen. Nyt on vähän sellainen tunne, että kohta sattuu ja pahasti joka paikkaan. Tekis vähän mieli mennä jo tänään uudestaan, mutta pitää jättää huomiseen. Tää ilta on varattu laatuajalle, joka on miehen urheiluharrastusten vuoksi ollut vähän kortilla.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hitsi kun pauhuussissa oli komeita viherkasveja, teki mieli ottaa pari kantoon mutta kämpässä ei ole tilaa tällä hetkellä. Suunnittelin jo pistäväni kahdennetun valojärjestelmän makkariini, mutta onneksi älli palasi päähän. Löysin kuitenkin melkein laminaatin väristä kaapelikourua eli nyt on jalkalistat hankittu.

PS. oli siellä söpöjä naisihmisiäkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mulli75 kirjoitti:Huomenta !

EKA TPK !

Joku keittänyt hyvää kahvia.

Ihme fiilis heti aamusta, tekisi mieli kiusata jotain.

Vai niin. Mielenkiintoista.

Niin tuosta Georginasta vielä tai Georgina-tyypistä.

Eikö teitä massaa ollenkaan sytytä päässä asia että

GEORGINA-TYYPPI KEHUU ITSEÄÄN MIELENKIINTOISEMMAKSI JA TIETÄÄ LUKEMATTA ETTÄ OLISIN TYLSÄ (NORATTU)
Puuttuu vain, että hänkin lukisi kirjaa ja juttelisi siitä innokkaasti.
Minulla on siihen hyvin vahva kommenttini mutta yleisärsyttävyyden vuoksi en sitä laita!

JA Kiitos SLAM!!! Olet upea persoona. Et todellakaan ole massaa vaan päässäsi on muutakin kuin TPK ja kahvinkeitto !!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jee. Aurinko paistaa. Kävin jo lenkilläkin. Tai siis kävelin, mutta oli mulla nilkkapainot. Parin tunnin päästä alkaa meikäläisen työviikko vasta periaatteessa, muilla taitaa olla lopuillaan. Yhden yön ollu töissä vasta loman jälkeen. Nooo nyt mennään sitten tiistaihin asti täysillä. Suihku ja kahvi tekis terää. Jepjep.
Elukka

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Georgina kirjoitti:Koska SA on norattu on tylsä ja aina yhtä yleinen viikonpäiväketjun aloitus niin pistän kilpailevan ketjun pystyyn.
Tix kirjoitti:Kannatan kaikkia arskattomia ketjuja.
:komp: & :komp:

++TPK;

Onpas vähän zombi olo... Öiset heräilyt eivät selvästikään tee aivotoiminnalle hyvää.

Kylppäriremppa sentään alkaa onneksi olla pikkuhiljaa paketissa, tänään ehkä pääsee jopa jo suihkuunkin! :cheer:
Sähköputkimies pitäis vaan vielä taikoa paikalle ja kiinnitellä saippuatelineet, pyyhekoukut ja muu vähäisempi kalustus niin a-vot', jopa kelpaa ihmisen suihkussa ja paskalla viipyillä.

Jos toi vanha asumus nyt menee niillä välittäjän maalailemilla hinnoilla kaupaksi, niin seuraavana onkin vuorossa totaalinen sähköremppa. Julkisivuakin (talon) vois ehkä vähän kans ehostaa.
ninnithequeen

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Juu ei auta ei, kun ei pysty kävelemään, niin ei pysty kävelemään. Ihan kamala tuska, hiki vaan valuu. Anoppi tulee katsomaan muksun perään, ja kun ukko kotiutuu klo 21 maissa, painutaan päivystykseen tän koiven kanssa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Yäääk, cantaloupe-meloni on aivan kammottavan makuista. Hyissaattana.

Jostain syystä tämä nauratti mua ihan kamalasti:
Mitä tarkoittaa se, kun mopoileva pappa nostaa kätensä?
- Hän kääntyy joko oikealle tai vasemmalle, pysähtyy tai jatkaa suoraan.
Elukka

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

swirl kirjoitti: Jostain syystä tämä nauratti mua ihan kamalasti:
Mitä tarkoittaa se, kun mopoileva pappa nostaa kätensä?
- Hän kääntyy joko oikealle tai vasemmalle, pysähtyy tai jatkaa suoraan.
täydennys:
Jos mopoileva pappa ei nosta kättään, se tarkoittaa että hän on aikeissa joko heittäytyä ohjaamasi ajoneuvon eteen tai ajaa sinun päällesi.
Sheetlord

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Tänään on torstai... ja vähän sen mukainen olo:

Kuva

Huvittaa tämä iltapäivälehtien hehkuttama Stones-vierailu. Keefin kaatuilu kännissä lavalla uutisoidaan hieman ihaillen. Jos paperikonemies Matti Virtanen, 64 vuotta, hoippuroisi ympäriinsä umpitunnelissa vuosien päihderännin jälkeen, saisi hän osakseen korkeintaan halveksuvia katseita. Nyt keski-ikäiset, kadonnutta nuoruuttaan jostain kaljamahansa takaa etsivät äijät maksavat satasen siitä, että saavat katsella 30 sitten pari hyvää kitarariffiä tehneen, päänsä kaikella mahdollisella rotanmyrkystä alkaen pehmittäneen rok-ikonin kaatuilua stadion-lavalla.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Sheetlord kirjoitti:
Huvittaa tämä iltapäivälehtien hehkuttama Stones-vierailu. Keefin kaatuilu kännissä lavalla uutisoidaan hieman ihaillen. Jos paperikonemies Matti Virtanen, 64 vuotta, hoippuroisi ympäriinsä umpitunnelissa vuosien päihderännin jälkeen, saisi hän osakseen korkeintaan halveksuvia katseita. Nyt keski-ikäiset, kadonnutta nuoruuttaan jostain kaljamahansa takaa etsivät äijät maksavat satasen siitä, että saavat katsella 30 sitten pari hyvää kitarariffiä tehneen, päänsä kaikella mahdollisella rotanmyrkystä alkaen pehmittäneen rok-ikonin kaatuilua stadion-lavalla.
Äh, eihän se Keith ihan tarkimmassa kunnossaan tainnut olla. Edellinen kerta stadionilla oli mielestäni parempi mutta kyllä minä ihailen äijien kestävyyttä.

On se Keith tainut vähän muutakin säveltää kuin pari riffiä. As Tears Go By-lähtien balladeja ym ja kovempaa rytinää. Makuasia tietysti, saa sitä tykätä jostain örinähevistäkin. Aika moni levyjenosaaja vaan on vuosien mittaan tykännyt Keithin sävellyksistä ja soitannosta.

Katsotaan oletko sinä neljännesvuosisadan päästä yhtä kovassa kunnossa kuin Jagger. (Olettaen, että olet jotain 40 tai taidat olla nuorempikin).
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Sheetlord

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

BrianW kirjoitti:Katsotaan oletko sinä neljännesvuosisadan päästä yhtä kovassa kunnossa kuin Jagger. (Olettaen, että olet jotain 40 tai taidat olla nuorempikin).
Kuka tässä nyt on mistään Jaggerista puhunut? Anteeksi kamalasti, jos sanoin jotain pahaa "idoleistasi". Ihme vitun natinaa, eikä vaivauduta edes lukemaan alkuperäistä viestiä..

Jos minusta tulee "vanhana" samanlainen saatanan narisija kuin H0m0boysta tai sinusta, otan ison kiven kainaloon ja hyppään jorpakkoon. On se nyt helvettiä, kun aikuisilla ihmisillä alkaa alahuuli väpättää jos joku ei pidä heidän idoleistaan. Jos joku morkkaa Angusta, Lemmyä, Kornia tai Dankoa, se on minulle aivan herttaisen yhdentekevää.
Viimeksi muokannut Sheetlord, 02.08.2007 13:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Sheetlord kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Katsotaan oletko sinä neljännesvuosisadan päästä yhtä kovassa kunnossa kuin Jagger. (Olettaen, että olet jotain 40 tai taidat olla nuorempikin).
Kuka tässä nyt on mistään Jaggerista puhunut? Anteeksi kamalasti, jos sanoin jotain pahaa "idoleistasi". Ihme vitun natinaa, eikä vaivauduta edes lukemaan alkuperäistä viestiä..
Käsitin, että tämä on paskanjauhanta-osasto ja käsittelin asiaa yleisnäkökulmasta. You got a hair up your ass ? kuten jenkit sanoo.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Sheetlord

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

BrianW kirjoitti:You got a hair up your ass ?
Kyllä miehellä on ja pitääkin olla karvoja perseessään. Jalkovälistä löytyy myös iso ja karvainen mulkku. Onko sinulla sitäkin koskevia intiimejä kysymyksiä?
Edith

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä oon nyt kuudetta päivää täällä töissä. Ei täältä pysty insinööriä ittelleen pokaamaan. Ne piileskelee vaan tuolla jossain ja mä olen ainoa työntekijä tässä koko kerroksessa. Ruokalassa olis varmaan ainoa mahdollisuus niitä edes nähdä, mutta koska mulla ei ole lounasetua ja koska ruoka maksaa kahdeksan euroa, en mene sinnekään, vaan tyydyn eväisiin. Typerä työpaikka. Käyn aina 45 minuutin ruokatunnilla promeneeraamassa vähän tuossa kadullakin, kun insinöörifirmoja on vieressä ja vastapäätäkin, mutta ei sielläkään tule ketään vastaan.

Sitä paitsi tänne ei edes soita tänään juur kukaan. Hyvää betonia! Ostakee, ostakee!
Vastaa Viestiin