Arskaton Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
didi

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja didi »

TJ 14... huomenna olen taas päivän lähempänä muuttoa omaan kotiin. Että aika voikin mennä hitaasti. Onneksi on jo viikonloppu täynnä ohjelmaa.

Olen niin malttamaton.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Hei upeat särmikkäät Arskalaisnaiset! Miellän Maitorahkan piirakkoineenkin sellaiseksi!

Olen vielä melko kauhistunut siitä kiusaamisesta mitä sain osakseni tämän ketjun aloittamisessa ja eilenkin tapahtui vääryys vaikka se oli varmaan vahinko...
Mitä mieltä Keikaus on ja Rahkis? Ei mun pidä tätä miettiä. Jos Arska horjuu tällaisesta se on paha asia!

Voi että olisi muuten hauska tuo keihäsasia, MUTKU (aina MUTKU, mutta mulla on tosisyy. Olen harrastusten parissa ja palaan kuvioihin vasta parin päivän jälkeen! Tämä tiedoksi muillekin.
Joo, mun mielestä tän arskattoman ketjun aloittamisesta tuli mieleen yläaste.

No, sulla on tukijasi, joksi minäkin ilmoittaudun, joten älä huoli. Kaikki eivät voi tykätä kaikista, joten syleile heitä, jotka sinusta tykkäävät.

Harmi, ettei nähdä sua heittämässä kepillisiä. Joskus toiste sitten...
Siis että voi olla ihana postaus. Taivahan tosi että tuli hyvä olo. KIITOS ja iso pus, tukijani!!
Kuten olen jo todennutkin, onni on hieno Keikku!

Mä olen itse asiassa kouliintunut heittäjä! En ole juurikaan keihästä heittännä mutta palloa (pesäpalloa) paljon paljon ja myöhemmin mailaa ts. tennistä. Kiveä tietenkin poikana tuli heitettyä kilpaa ja voileipiä.
Tenniksen syöttöliike on kuin heitto, muuten!

SA
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ninnithequeen kirjoitti:Päivystyksestä tultu. Hohhoh. Verikoe ja lähete röngteniin huomiseksi. Joo, jos ois murtunu ni oisin varmaan huomannu, eh? Toivottavasti kuolen veritulppaan yöllä, saa saamarin ryssähoitaja syytteen, mur. Hyvä että tajus edes suomea perkele. jos jalka olis murtunu, en varmaan pystyis kävelemään edes asperiinin voimalla, enhän?
Vittu kun sattuuuuuu. Tuskin tulee uni tänäkään yönä.
voihan se olla marssimurtuma. sen kanssa kyllä kävelee mutta ei se mitään herkkua ole. kokemuksen syvällä rintaäänellä.

veikkaan tulehdusta
Me transmitte sursum, Caledoni!
Tix

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:Onneksi vaivaan auttaa reipashenkinen maalaisseksi
Liittyykö reipashenkiseen maalaisseksiin lampaita vai miten se eroaa kaupunkilaisseksistä? :shock:
prosessi

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Okei, nyt alkoi jo pelottaa. Meillä ryömitään. Ei jumalauta kaksiviikkoinen voi ryömiä, vaikka se kuinka osaisi kääntyä puolelta toiselle vaivatta. Putosi melkein sängystä ennen kuin ehdin estää.
Kryptoniittia...
Sä oot synnyttänyt Clark Kentin :shock:
Kryptoniitti auttoi. Se tekee edelleen ryömimisliikkeitä, muttei etene. Jiihaa, ainakaan jos sen laittaa kryptoniittiselle alustalle ja pukee päälle froteiset vaatteet...
prosessi

Re: Arskaton Torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Onneksi vaivaan auttaa reipashenkinen maalaisseksi
Liittyykö reipashenkiseen maalaisseksiin lampaita vai miten se eroaa kaupunkilaisseksistä? :shock:
Siinä menee taju mieheltäkin, tietty. 8)
Vastaa Viestiin