Älykkyyden olemus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kityn fiksuin:

Exsat
2
4%
SingleMalt
1
2%
Rautavittu
2
4%
Lucky Luciano
1
2%
Ann
5
10%
Yönmustaritari
0
Ei ääniä
Gattaca
8
16%
Snapahead
6
12%
Herra Manala
3
6%
HellBell
4
8%
Hebuli
1
2%
Geetzu
6
12%
Gullible
11
22%
 
Ääniä yhteensä: 50

WanhaPervo

Re: Älykkyyden olemus

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Koska itseni äänestäminen ei ole mahdollista, niin annan ääneni gulliblelle.

Harmi, ettei miinus-ääniä voi antaa. Antaisin sen HB:lle. Perusteena erittäin huono kirjallinen ilmaisu.

edit: ylläoleva HB:n kommentti on poikkeusellisen ymmärrettävä.
Exsat

Re: Älykkyyden olemus

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Geetsu ja Gullible ovat tasoissa, Gattaca hyvänä kolmosena. Mitä tästä voidaan päätellä?


*vaihtaa nimimerkkinsä Gexsatiksi*
SingleMalt

Re: Älykkyyden olemus

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Tämä ketju alkaa taas haiskahtaamaan siltä, että otsikon voi muuttaa "Haistata paskat inhoamallesi ****:lle"

Poistakaa, sulkekaa, pyyhkikää, keksikää muuta puheenaihetta. Kiitos.
HellBell

Re: Älykkyyden olemus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

WanhaPervo kirjoitti:..HB:lle..
Jos emme olisi netissä vaan kasvokkain, sanoisin parit valikoidut sanat tähän väliin, mutta antaa olla. Jaffaa?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Älykkyyden olemus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:superego psykopaattinarsisti
Ei ole helppoa minullakaan.

Jos ei sinullakaan. Nimittäin kuulin vihiä siitä, millaisiin teurastajaisiin olet valittu pääruoka-aineeksi.

(Edelläoleva lause, ja vaikuttimet sen olemassaololle on esimerkillinen näyte superegoisen psykopaattinarsistin ajatuksenjuoksusta. Henkilön tarkemmasta identiteetistä on kuitenkin epävarmuus. Tässä yhteydessä puhutaankin ns. skitsofreenikkopsykopaattinarsisteista, joiden sosiopaattiset taipumukset ovat hälyttäviä.)
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Älykkyyden olemus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Exsat kirjoitti:Geetsu ja Gullible ovat tasoissa, Gattaca hyvänä kolmosena. Mitä tästä voidaan päätellä?
Sitä että eniten puutteessa olevat kitynörtit haluavat pildeä Geetsulta ja Gulliblelta?
HellBell

Re: Älykkyyden olemus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

SingleMalt kirjoitti:.. keksikää muuta puheenaihetta. Kiitos.
Yhdyn.
Herra Manala

Re: Älykkyyden olemus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

[quote="Niba"][/quote]
Sä olet niba tosi etevä. Ota koirankeksi!
AarneAnkka

Re: Älykkyyden olemus

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:superegoisen
Herra Manala, saanko esitellä Herra Freudin? Tarvitseeko minun? Oikeesti?
definitely
Kitinäaddikti
Viestit: 91
Liittynyt: 15.08.2005 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Älykkyyden olemus

Viesti Kirjoittaja definitely »

pertzi kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:Lucky Luciano vaikuttaa iloiselta ja älykkäältä ja oikeamieliseltä... älyllä tässä tapauksessa tekee jotakin.
Hmm. Joskus, tämän tästä, hänen superegonsa suodatuksen läpi pääsee kommentteja jotka ovat kuin suoraan psykopaattinarsistin suusta. Se häiritsee minua vähän, kun en tiedä onko hän tosissaan, vai onko se ironiaa, vai onko se ironiaksi naamioitua tosissaan oloa, vaiko mitä ihmettä.
Ehkä hän on vain tavallinen epävarma nuori, joka piilottaa epävarmuutensa vahvojen kommenttien taakse.
Mä en ole havainnut Luckyn sanovan ikinä mitään kovin ytimekästä. Kun hänen kommenttinsa kääntää kapulakielestä hyvälle suomen kielelle, niin ei jää jäljelle kuin paljon parkua, vähän villoja. Mutta hänelle olisi varmasti käyttöä ministeriöissä tai virastoissa paperinpuskijana.

Äänestin elcoa mutta olisin varmaankin äänestänyt tixiä tai kaikkein mieluiten itseäni, mutta eivät olleet valitettavasti vaihtoehtoina.
Tiikeriankka

Re: Älykkyyden olemus

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Minä olen fiksuin. Ja lisäksi kaunein. Ja tuoksun parhaimmalta. Ja minulla on kiinteimmät pakarat.
Tiikeriankka

Re: Älykkyyden olemus

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Vaola kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Sitä että eniten puutteessa olevat kitynörtit haluavat pildeä Geetsulta ja Gulliblelta?
Haluan kyllä nähdä ihmisen joka yrittää saada pildeä Gulliblelta... Väärin. Haluan nähdä kun hän antaa sitä.
Se olisi aika mielenkiintoista. Sikäli kuin minä sanan "pilde" ymmärrän oikein.
nypari

Re: Älykkyyden olemus

Viesti Kirjoittaja nypari »

Älykkäiksi täällä ehdotetut ihmiset ovat muuten poikkeuksetta niitä todella paljon kirjoittavia. Yleensäkin he tuntuvat käyttävän kirjoituksiinsa paljon aikaa, ja luulen, että he haluavat panostaa niihin. Itse en kyllä työpäivän jälkeen(enkä muutenkaan) viitsi tuhlata aikaani usein tuntejakin vieviin keskusteluihin, jotka verottavat turhan paljon energiaakin.

Esimerkiksi EW:n tai Manalan kirjoitukset pistävät usein ajattelemaan kuinka he jaksavat innostua kirjoittamaan niin laajalti tai pitkästi.
Exsat

Re: Älykkyyden olemus

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Herra Manala kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Geetsu ja Gullible ovat tasoissa, Gattaca hyvänä kolmosena. Mitä tästä voidaan päätellä?
Sitä että eniten puutteessa olevat kitynörtit haluavat pildeä Geetsulta ja Gulliblelta?
Ja loput antaisivat Poikuudelle ihan säälistä?

Mun mielestä on mukavaa, että Manala näin kauniisti lohduttelee meitä äänittä jääneitä. Taitaa olla oma lehmä (*tsihih*) ojassa.
Herra Manala

Re: Älykkyyden olemus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:Herra Manala, saanko esitellä Herra Freudin? Tarvitseeko minun? Oikeesti?
En usko että tarvitsee. Lainauksen vääntäminen superegoistiseen saakka olisi ollut jo liikaa.

nypari kirjoitti:Älykkäiksi täällä ehdotetut ihmiset ovat muuten poikkeuksetta niitä todella paljon kirjoittavia. Yleensäkin he tuntuvat käyttävän kirjoituksiinsa paljon aikaa, ja luulen, että he haluavat panostaa niihin.
Tästä tulikin mieleeni, onko slam vielä ykkösenä postauksien määrässä?

Exsat kirjoitti:Mun mielestä on mukavaa, että Manala näin kauniisti lohduttelee meitä äänittä jääneitä. Taitaa olla oma lehmä (*tsihih*) ojassa.
En nyt oikein hahmottanut, miten pystyt rinnastamaan The High Commanderin joihinkin nolla ääntä saaneisiin ressukoihin. Ehkä se liittyy jotenkin älykkyyden puutteeseen.

PS. Esitin ylläolevassa tyhmää.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Älykkyyden olemus

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

AarneAnkka kirjoitti:Hmm. Joskus, tämän tästä, hänen superegonsa suodatuksen läpi pääsee kommentteja jotka ovat kuin suoraan psykopaattinarsistin suusta. Se häiritsee minua vähän, kun en tiedä onko hän tosissaan, vai onko se ironiaa, vai onko se ironiaksi naamioitua tosissaan oloa, vaiko mitä ihmettä.
Sait minut hämilleni. Itse olen kuvitellut kirjoittelevani, tämän tästä, ainoastaan yksivakaisen hartaita asiatekstejä.
Toivottavasti ylläoleva observaatio ei loukannut.
En ole vielä havainnut, että toisen ihmisen mielipiteistä loukkaantumiselle olisi olemassa yhtäkään järjellistä perustetta.
Viimeksi muokannut Lucky Luciano, 10.02.2006 11:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Herra Manala

Re: Älykkyyden olemus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lucky Luciano kirjoitti:En ole vielä havainnut, että toisen ihmisen mielipiteistä loukkaantumiselle olisi olemassa yhtäkään järjellistä perustetta. :D
On paljon kehittävämpää tuomita eriävän mielipiteen kirjoittaja idiootiksi kuin loukkaantua. Itse on kuitenkin omine mielipiteineen paljon enemmän oikeassa.
HellBell

Re: Älykkyyden olemus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

".. Toiseen riviin ne, jotka tietävät että Kaarle kahdestoista on kuollut, toiseen ne jotka eivät ole kuulleet siitä."
WanhaPervo

Re: Älykkyyden olemus

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Perun aiemman kommenttini. Ääni HB:lle!
Faghag

Re: Älykkyyden olemus

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Lucky Luciano kirjoitti:
Ann kirjoitti:Tästä listasta jää uupumaan aika monta hyvää nimeä..
Nii-i, mutku mä en ite pärjää niille muille! Ja onhan tuossa listassa muutama turhempikin nimi, mutta oletan että näillä vaihtoehdoilla äänestyksestä tulee kuvaavampi suhteessa Kityn yleisten konversationaalisten interaktioiden tarkasteluun.
Olisi helpompaa olla ruma ihminen kuten minä. Ei tarvitse todistella älykyyttään, kun kaikki näkevät, että tuo se nyt on niin ruma, että sen on pakko olla älykäs.
AarneAnkka

Re: Älykkyyden olemus

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lucky Luciano kirjoitti:Sait minut hämilleni. Itse olen kuvitellut kirjoittelevani, tämän tästä, ainoastaan yksivakaisen hartaita asiatekstejä.
Suurimmaksi osaksi, mutta joskus harvoin tulee semmoisia yksittäisiä lausahduksia jotka vähän säikäyttävät. Olen reagoinut niihin ajatuksin "voiko joku oikeasti asettua noin korkealle toisten yläpuolelle?" tai "annatko toisille ihmisille yhtään mitään muuta kuin välinearvoa?".

Mutta kuten sanoin, tuollaisen reaktion herättäviä kommentteja on tullut vain harvoin, ja saattaa olla että olen tulkinnut sävysi väärin. Olen huono tunnistamaan ironiaa.
WanhaPervo

Re: Älykkyyden olemus

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

AarneAnkka kirjoitti:
Lucky Luciano kirjoitti:Sait minut hämilleni. Itse olen kuvitellut kirjoittelevani, tämän tästä, ainoastaan yksivakaisen hartaita asiatekstejä.
Suurimmaksi osaksi, mutta joskus harvoin tulee semmoisia yksittäisiä lausahduksia jotka vähän säikäyttävät. Olen reagoinut niihin ajatuksin "voiko joku oikeasti asettua noin korkealle toisten yläpuolelle?" tai "annatko toisille ihmisille yhtään mitään muuta kuin välinearvoa?".

Mutta kuten sanoin, tuollaisen reaktion herättäviä kommentteja on tullut vain harvoin, ja saattaa olla että olen tulkinnut sävysi väärin. Olen huono tunnistamaan ironiaa.
Kaivapas nyt sieltä lokitiedostoista jotain herkkupaloja raadin arvioitavaksi!
AarneAnkka

Re: Älykkyyden olemus

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

WanhaPervo kirjoitti:Kaivapas nyt sieltä lokitiedostoista jotain herkkupaloja raadin arvioitavaksi!
*kaivelee* Hrm... taisivat nuo muistot olla wanhoilta Kity-ajoilta (freedb.com).
HellBell

Re: Älykkyyden olemus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

WanhaPervo kirjoitti:Perun aiemman kommenttini. Ääni HB:lle!
Erheellistä informaatiota tuossa. Äänestit jo toista eikä tuolla kommentilla ole siten totuusarvoa. Tiedät tämän itsekin. :)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Älykkyyden olemus

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

HellBell kirjoitti:Kaarle kahdestoista on kuollut
Valhetta! Olin siellä eilen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin