Lörtsylline laavantae

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Mulli75

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

SikaMika kirjoitti:Kävin kuitenkin ostamassa mäyriksen ja vitusti blandista siltä varalta, ettei pidäkään! Minä se vasta olen epeli, hyvä minä! Minä! MINÄ!
Tähän sopisi ajatelmaksi: "Itseäni olen kiittänyt, ja kiitosta on riittänyt !"
1108

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kiitos ja pakko vetää tämä:
GNU-TOURNEDOS 28,30 €
Pekonisiivulla silavoitu ja pariloitu tummahkolihainen gnu-antiloopin fileseläke. Seläkkeen päällä siivu kevyesti paistettua tuoretta ankanmaksaa ja lisäkkeenä maissiryyneistä sipulin ja valkoviinin kera haudutettua polentaa
Juma, antilooppia! Ketukseen hieno elukka, pakko maistua hyvälle!
Viimeksi muokannut 1108, 04.08.2007 16:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Keikaus kirjoitti: Ooh, ihanaa! :h:
Heh.. romantiikka on sit ihQuu.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1108 kirjoitti:Kiitos ja pakko vetää tämä:
GNU-TOURNEDOS 28,30 €
Pekonisiivulla silavoitu ja pariloitu tummahkolihainen gnu-antiloopin fileseläke. Seläkkeen päällä siivu kevyesti paistettua tuoretta ankanmaksaa ja lisäkkeenä maissiryyneistä sipulin ja valkoviinin kera haudutettua polentaa
Juma, antilooppia! Ketukseen hieno elukka, pakko maistua hyvälle!
Gnu ja impala ovat molemmat mureita ja hyviä piffielukoita. Se maksa ainoastaan arveluttais..
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elppis kirjoitti:Se maksa ainoastaan arveluttais..
Mä olen tottunut siihen että maksa arveluttaa... Kestääkö vai ei, siinäpä kysymys.
1108

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ja näin 6-pakin jälkeen (no okei meni Black Toweria kanssa lasillinen) täytyy tunnustaa että muistuu vanhat ajat mieleen kun tälle palstalle tippuu viestejä useamminkin kuin kerran tunnissa.
Bliss

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti: Wittu. Mä en ole koskaan syönyt noin kallista ruoka-annosta. Mä olenkin amatööri.
Eihän toi ole edes kallis :o
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Wittu. Mä en ole koskaan syönyt noin kallista ruoka-annosta. Mä olenkin amatööri.
Eihän toi ole edes kallis :o
Älä ny... Ainakaan suomessa. Belgiassa tuli juotua ton hintaista viiniä ruuan kanssa (lasi maksoi 25€).
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Uusavuton ravintola-alan peruskoulutettu tunnustaa:
Kohta tehdään pannukakkua ja mun pitää luntata ohje yläasteen kotitalouskirjasta.
1108

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Bliss kirjoitti:Eihän toi ole edes kallis
Ei minunkaan mielestä. 30-40€ palaa helposti kunnon annokseen.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Jahas. Pahempi puoliskoni pääsi sitten tänään Savon Sanomien heti ensimmäiselle aukeamalle. Eivät onneksi olleet saaneet mun lunastuskuntoon menneestä autosta napattua kuvaa oheismateriaaliksi.
Sain just raapustettua kiukkusen mailin lehden toimitukseen virheellisen informaation jakamisesta.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Bliss

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja Bliss »

mustaenkeli kirjoitti:...lunastuskuntoon menneestä autosta...
Eikö se sun puolisko ihan vasta ollut kolarissa? Siis joskus talvella/keväällä? Ja nyt taas? Pirun kehno tuuri.
ninnithequeen

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:Pirun kehno kuski.
Korjasin oleellisen.

Niin, ja toivottavasti pahemmalle puoliskolle ei sattunut mitään.
Bliss

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Korjasin oleellisen.
Ja mä kun koitin olla hienotunteinen.... Sitten tulee totuudentorvi-Ninni :roll:
ninnithequeen

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Korjasin oleellisen.
Ja mä kun koitin olla hienotunteinen.... Sitten tulee totuudentorvi-Ninni :roll:
Mustiksen huumori kyllä kestää tuon, luulisin ;)

Mutta eiköhän siinä tosiaan ole jo huonoa tuuria mukana juu kun tommosta jatkuvasti sattuu.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:Pirun kehno kuski.
Korjasin oleellisen.

Niin, ja toivottavasti pahemmalle puoliskolle ei sattunut mitään.
Niin noh, nyt ei oo kyllä kuskissa vikaa jos joku iäkkäämpi setä ajaa maasturillaan vähintään kuuttakymppiä pysähtyneen auton perään risteysalueella. :?
Edellinen auto meni lunastukseen helmikuussa, että kai tässä nyt oliki jo aika vaihtaa autoa...

Kyllä tuo äsken puhelimessa elätteli toivoa, että huomenna ku meen sairaalaan toipilasta kattomaan, vois hypätä kyytiini ja kotiutua. Vekki otsassa, mustelmia, pieniä pintanaarmuja rintakehässä, kipua ja oksentelua... jotain lihasrevähdyksiä ainaki, mutta toivottavasti ei mitään sitä kunnon aivotärähystä pahempaa...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:Kyllä tuo äsken puhelimessa elätteli toivoa, että huomenna ku meen sairaalaan toipilasta kattomaan, vois hypätä kyytiini ja kotiutua. Vekki otsassa, mustelmia, pieniä pintanaarmuja rintakehässä, kipua ja oksentelua... jotain lihasrevähdyksiä ainaki, mutta toivottavasti ei mitään sitä kunnon aivotärähystä pahempaa...
No hui :shock:

Miun veli meinaan sai Kirpun lunastuskuntoon pikkuvekillä. Ei vaan olis ollu järkeä kuulemma pikkuautoa korjata, vaikka olikin melko uus.

Mutta hyvä ettei käyny pahemmin. Pahemminkin OLISI voinut käydä. Mites sille sedälle kävi joka perään ajoi?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti: Mites sille sedälle kävi joka perään ajoi?
Ei mitenkään. Tapasin sedän onnettomuuspaikalla reilu puoltuntia tapahtuneen jälkeen. Sedän maastoautoon tuli pieni naarmu ja se pohti siinä, mihin korjaamoon kävis kaaraansa näyttelemässä ja miten mahtaisi päästä kesäasunnolleen tonne naapurustoon.
Päivän lehdessä luki poliisin arvioineen onnettomuuden syyksi peräänajajalle tulleen ilmeisesti jonkinmoisen havaintovirheen liikenteessä.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mites sille sedälle kävi joka perään ajoi?
Ei mitenkään. Tapasin sedän onnettomuuspaikalla reilu puoltuntia tapahtuneen jälkeen. Sedän maastoautoon tuli pieni naarmu ja se pohti siinä, mihin korjaamoon kävis kaaraansa näyttelemässä ja miten mahtaisi päästä kesäasunnolleen tonne naapurustoon.
Päivän lehdessä luki poliisin arvioineen onnettomuuden syyksi peräänajajalle tulleen ilmeisesti jonkinmoisen havaintovirheen liikenteessä.
No voi vittu mikä mulkku :evil:

Seuraava auto teillä onkin sitten maasturi kans. Tai no, teidän tuurilla panssarivaunu vois olla ihan hyvä :D
Mulli75

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

mustaenkeli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mites sille sedälle kävi joka perään ajoi?
Ei mitenkään. Tapasin sedän onnettomuuspaikalla reilu puoltuntia tapahtuneen jälkeen. Sedän maastoautoon tuli pieni naarmu ja se pohti siinä, mihin korjaamoon kävis kaaraansa näyttelemässä ja miten mahtaisi päästä kesäasunnolleen tonne naapurustoon.
Antoipa setä tylyn mielikuvan itsestään jos suurin huolenaihe oli oma maastoauto ja mökille pääseminen. Vois vihjaista ukolle että bussikyytiä tarjolla Konginkankaan kautta.
Elukka

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mites sille sedälle kävi joka perään ajoi?
Ei mitenkään. Tapasin sedän onnettomuuspaikalla reilu puoltuntia tapahtuneen jälkeen. Sedän maastoautoon tuli pieni naarmu ja se pohti siinä, mihin korjaamoon kävis kaaraansa näyttelemässä ja miten mahtaisi päästä kesäasunnolleen tonne naapurustoon.
Päivän lehdessä luki poliisin arvioineen onnettomuuden syyksi peräänajajalle tulleen ilmeisesti jonkinmoisen havaintovirheen liikenteessä.
No voi vittu mikä mulkku :evil:

Seuraava auto teillä onkin sitten maasturi kans. Tai no, teidän tuurilla panssarivaunu vois olla ihan hyvä :D
http://fi.wikipedia.org/wiki/Patria_AMV
^Tommosta mä olen ajatellut sitten kun rikastutaan.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Ei hitto. Ukko on ralleissa ja sieltä soittelee vuorotellen sen serkut, serkunpojat ja känniset bussikuskit-kaverit, evvk.. Luojan kiitos en lähtenyt sinne mukaan. Mietin jo millon mä pääsen vetämään kunnon lärvit ja kostamaan tän häiriköinnin!
1108

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja 1108 »

KANINKOIPI 22,50 €
cojeno a la cortijera Uunissa pitkään ja mureaksi haudutettu ja pinnaltaan rapeaksi pariloitu kanin- koipi tarjotaan haudutusliemestä valmistetun ja kvittenhyytelöllä makeutetun tumman kastikkeen kera. Lisänä vuoristo- kinkulla ja vihanneskuutioilla rehevöitettyä Bomba-riisiä.
:h:
mustanikki

Re: Lörtsylline laavantae

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Suvinen kirjoitti:Tämmöset bileet on kivoja joista tullaan kotiin puoli kahdeksalta aamulla! Ihan täysi kesä tuolla ulkona. Jos ottaisi pari tuntia unta kuulaan ja takaisin radalle :D Ja TAAS tulin yksin kotiin, vaikkakin herraseuran saattamana.. lisäksi pari uutta puhelinnumeroa tallessa, sekä taisin :h: tänään aika voimakkaasti. Ehkä! Ja tapasin ja halasin sata vanhaa kaveria, aurinko paistaa ja hitto että elämä on taas niin ihanaa! Sitokaa mut joku kii etten pompi kattoon :P *hilluu*

Ehkä olis aika nyt mennä tosiaan nukkumaan.
Tästä muistuukin että olin lähtenyt liikenteeseen kello seitsemän lauantaina ja juuri vähän aikaa sitten tulin kotiin.
Vastaa Viestiin