Kuka murhasi Olof Palmen?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Kuka murhasi Olof Palmen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ajankohtaisten asioiden äärellä ollaan taas vahvasti. Luin juuri Hesarista toimittaja Miika Nousiaisesta, joka on kirjoittanut romaanin kouvolalaisesta (!) miehestä, jonka suurin unelma on tulla medelsvenssoniksi eli ruotsalaiseksi perheenisäksi. Juttua lukiessani D-kupin rintani tulvahtivat taas täyteen rakkautta tuota maata kohtaan. Siellä on kaikki hyvin ja kaikilla kivaa. Tai etenkin oli silloin joskus 70-luvulla. Mutta ovat ne ruotsalaiset nykyäänkin aika ihania. Niin empaattisia ja välittäviä. Ehkä vähän takakireitä ja poliittisesti superkorrekteja, mutta annan senkin anteeksi, kun saan katsoa Peppi-elokuvia dvd:ltä ja katsoa Allsångia Youtubesta.

Ja sitten asian ytimeen. Kuka murhasi Olof Palmen? Kysyn teiltä, kun en kehtaa soittaa Ruotsin poliisille.

Voitte kyllä käsitellä tässä ketjussa muitakin Ruotsiin liittyviä asioita ja kokemuksianne.

Det var kul att träffas. Hejdå!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka murhasi Olof Palmen?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Olen syytön!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka murhasi Olof Palmen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vadim kirjoitti:Olen syytön!
Miten mä jotenkin arvasin, että näen sut tässä ketjussa. Nyt odotan muita rakkaitani eli palstan sivistyneitä herrasmiehiä tulevaksi. Mut kyl kaikki muutkin saa tietty kirjoitella, koska Ruotsin hengen mukaisesti kaikilla pitää olla kivaa ja lagom ja kaikkia rakastetaan ja ymmärretään.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka murhasi Olof Palmen?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Keikaus kirjoitti:Miten mä jotenkin arvasin, että näen sut tässä ketjussa. Nyt odotan muita rakkaitani eli palstan sivistyneitä herrasmiehiä tulevaksi. Mut kyl kaikki muutkin saa tietty kirjoitella, koska Ruotsin hengen mukaisesti kaikilla pitää olla kivaa ja lagom ja kaikkia rakastetaan ja ymmärretään.
No, on mulla Ruotsiin liittyvä traumakin (tai pari). Olin aikoinani ruotsalaisen pikkuserkkuni ylioppilasjuhlissa, joita ei paikalliseen tapaan juhlittu päivää tai kahta vaan noin viikko. Ja kaikilla oli kivaa ja kaikki oli lagom ja kaikkia rakastettiin ja ymmärrettiin, paitsi tietysti jos ei ollut koko ajan kivaa ja lagom. Ugrin näkökulmasta muutama päivä oli kaiketi ollut viehättävää, hilpeääkin; mutta viikko kauniita ja hymyileviä ja iloisia ruotsalaisnuoria laulamassa lauluja ja soittelemassa instrumentteja, vieläpä yleensä koko perheen voimin - no, liika on liikaa. Ahdistuin!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka murhasi Olof Palmen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vadim kirjoitti:No, on mulla Ruotsiin liittyvä traumakin (tai pari). Olin aikoinani ruotsalaisen pikkuserkkuni ylioppilasjuhlissa, joita ei paikalliseen tapaan juhlittu päivää tai kahta vaan noin viikko. Ja kaikilla oli kivaa ja kaikki oli lagom ja kaikkia rakastettiin ja ymmärrettiin, paitsi tietysti jos ei ollut koko ajan kivaa ja lagom. Ugrin näkökulmasta muutama päivä oli kaiketi ollut viehättävää, hilpeääkin; mutta viikko kauniita ja hymyileviä ja iloisia ruotsalaisnuoria laulamassa lauluja ja soittelemassa instrumentteja, vieläpä yleensä koko perheen voimin - no, liika on liikaa. Ahdistuin!
Ahhahhaah! Anteeksi huvittuneisuuteni, mutta ymmärrän täysin. Ulkopuolisuuden tunne varmaan olisi vaivannut minuakin. Ehkä tuota ruotsalaisuutta kestäisi paremmin jonkun toisen suomalaisen kanssa niin että voisi yhtä aikaa nauttia siitä turvallisuuden etäisyyden päästä ja sitten kuitenkin hiukan naureskella sille suomalais-ugrilaiseen tyyliin.

Ai niin, mullakin on ruotsalainen trauma. Olin pieni ja matkustimme Ruotsissa. Pysähdyimme huoltoasemalla ja saimme kauan himoitsemamme jätskit. Ja se jätski oli ihan sairaan pahaa. Ilmankos mulla on nykyään laktoosi-intoleranssi.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka murhasi Olof Palmen?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Minusta se, että ruotsalaiset juovat alkoholia pitääkseen hauskaa, on loukkaavaa. Joisivat humaltuakseen niin kuin suomalaisetkin.
Aito_Johanna

Re: Kuka murhasi Olof Palmen?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Keikaus kirjoitti: Ja sitten asian ytimeen. Kuka murhasi Olof Palmen?
Kesseli.
Juttuhan on päivänselvä: Ruotsalaiset ovat homoja. Olof Palme on ruotsalainen. Kesseli murhaa homoja. Kesseli on siis murhannut Olof Palmen.
Bhven

Re: Kuka murhasi Olof Palmen?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kuka murhasi Olofin palmun?
Tix

Re: Kuka murhasi Olof Palmen?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Kuka hurmasi Simo Silmun?
Elukka

Re: Kuka murhasi Olof Palmen?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Aito_Johanna kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Ja sitten asian ytimeen. Kuka murhasi Olof Palmen?
Kesseli.
Juttuhan on päivänselvä: Ruotsalaiset ovat homoja. Olof Palme on ruotsalainen. Kesseli murhaa homoja. Kesseli on siis murhannut Olof Palmen.
Logiikkasi on aukoton.
Muuten olisin veikannut toista ampujaa ruohikkokukkulalla, yksikätistä miestä tai hovimestaria.
PerttiMakimaa

Re: Kuka murhasi Olof Palmen?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Tix kirjoitti:Kuka hurmasi Simo Silmun?
Homohomohomo!
NuoriDaavid

Re: Kuka murhasi Olof Palmen?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Palmen murhasi Christer Pettersson.

Mieshän murhasi ilman mitään syytä miehen Palmen murhapaikan lähellä 1970.

Tutustuminen ruotsalaisuuteen kannattaa aloittaa tästä uutisesta:

"Turvallisuustarkastajat purkavat lasten majoja Ruotsissa"

Juttua on helppo pilkata, mutta kolikon kääntöpuoli on, että ruotsissa sattuu suhteessa vähemmän työtapaturmia ja hukkumisia kuin suomessa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kuka murhasi Olof Palmen?

Viesti Kirjoittaja Clay »

PerttiMakimaa tai Lee Harvey Oswald, tai ehkä kummatkin yhdessä tai erikseen.
Nyt penikseni on fantastinen!
PerttiMakimaa

Re: Kuka murhasi Olof Palmen?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Clay kirjoitti:PerttiMakimaa tai Lee Harvey Oswald, tai ehkä kummatkin yhdessä tai erikseen.
It was not me, it was the one armed man. :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuka murhasi Olof Palmen?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Olen syytön!
Miten mä jotenkin arvasin, että näen sut tässä ketjussa. Nyt odotan muita rakkaitani eli palstan sivistyneitä herrasmiehiä tulevaksi. Mut kyl kaikki muutkin saa tietty kirjoitella, koska Ruotsin hengen mukaisesti kaikilla pitää olla kivaa ja lagom ja kaikkia rakastetaan ja ymmärretään.
Tässä eräs, joka toivoo kuuluvansa sinun "rakkaimpiin sivistyneisiin herrasmiehiin". Vai olenko väärässä?

Kuinka korkealle sanoisit minun olevan kategoriassasi, eräs monista mukavista massamiehistä, kenties viimeinen vai ekojen joukossa vai eka?

Tämä oli lapsellinen kysymys, myönnetään, mutta minä nyt kysyin...

Se tosiasia, että minä murhasin Olofin puhumalla samoja asioita kuin täällä ja kysymällä asioita paljon, on vaan tosiasia. Olof ei kestänyt kysymystulvaani ja Turskan läsnäoloani vaan ampui itsensä.
Olin samassa elokuvassa. Kukaan ei osannut epäillä viatonta Turskaa, koska olen niin kiltti.

Mutta pääasiaan, eli onko sulla tosiaan D-kupin rinnat?? Huhhuh. Tullee paljon maitoa päivässä?

SA
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka murhasi Olof Palmen?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Elukka kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Kesseli.
Juttuhan on päivänselvä: Ruotsalaiset ovat homoja. Olof Palme on ruotsalainen. Kesseli murhaa homoja. Kesseli on siis murhannut Olof Palmen.
Logiikkasi on aukoton.
Muuten olisin veikannut toista ampujaa ruohikkokukkulalla, yksikätistä miestä tai hovimestaria.
Unohdit Hans Assmanin. Sopisi tähän homokuvioon.
Vastaa Viestiin