Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Quarter

Re: Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

No ninnin mä jo tapasin et... eiköhän tää oo jo tässä. Manala ois kiva nähdä, että onko se yhtä paha suustaan livenä vai vaan palstapersoonana.
Melnaissin tahon itelleni mut sekään nyt ei onnistu et... Xibis ja suvinen näin ihan persoonina ois jees nähdä.
ninnithequeen

Re: Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Quarter kirjoitti:No ninnin mä jo tapasin et... eiköhän tää oo jo tässä.
Sä saat ton kuulostamaan siltä että ei helvata enempää palstahulluja, toi riitti :lol:

No mä olenkin parhaimmillani 4 promillen kännissä omissa 30 vee-juhlissani...
Quarter

Re: Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

ninnithequeen kirjoitti:Sä saat ton kuulostamaan siltä että ei helvata enempää palstahulluja, toi riitti :lol:

No mä olenkin parhaimmillani 4 promillen kännissä omissa 30 vee-juhlissani...
Mä näkisin, että sä olet nyt Sauli asian ytimessä. Pidä tosta kii. :D
1108

Re: Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Rouva Pupu kirjoitti:Pariskunnat: Mylwäykset ja numerosarjat
Miehet: Vihtis
:yo:

No tulossa ollaan kuhan saadaan aikataulut natsaan!
elco

Re: Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja elco »

Vadimin, urpiaisen, EW:n, So easyn, Rontin, Hallun, Pyrymatiaksen, Quarterin, martzan, Rambon, Stadin arskan ja tietty Elukan. Tietenkin yhtäaikaa.

Valmistautuisin tapaamiseen katsomalla Army of Darknessia ja vetämällä spiidiä pari viikkoa putkeen. Paikalle saapuisin gorillapuvussa aseistautuneena Anal Annihilatorilla - tai kahdella.

EDIT: Ainiin, Mäkimanu unohtui. Noh, Pertti voi varmaan pitää mulle seuraa sen kahden viikon häppeningiinvalmistautumissession ajan.
Viimeksi muokannut elco, 06.08.2007 19:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Quarter kirjoitti:No ninnin mä jo tapasin et... eiköhän tää oo jo tässä. Manala ois kiva nähdä, että onko se yhtä paha suustaan livenä vai vaan palstapersoonana.
Melnaissin tahon itelleni mut sekään nyt ei onnistu et... Xibis ja suvinen näin ihan persoonina ois jees nähdä.
Näin ihan persoonina Suvisen ja Xibin.... Voi hyvä tavaton? Jo oli paksumpaakin paksumpaa...nauroin aivan siis aivan siis aivan siis HAHAAAAA.

Quarter on oikea satusetä valeputti.

Arska voisi ja haluaisi nähdä persoonina, se olisi totta.

Haluaisin itse nähdä Stadinarskan. Hän kirjoittaa niin mukavasti ja on kiva ja fiksu, älykäs, aito ja lämmin ja viisas ja komeakin varmaan. Rakastan häntä niin, että sisäelimeni kaikki jo tässä vaiheessa toimivat hänen kanssaan yhtä aikaa. Viimeinen asia jossa maailmassa luopuisin olisi Stadinarska!

Ja hei hyvä ihme chippi-Chap ja muutkin:

MISTÄ IHMEESTÄ, oikein totta siis kysyn, ON TULLUT AJATUS ETTÄ OLISIN JOTENKIN SEKAISIN? Siis jos kirjoitan elävästi (kai sen nyt voi toisetkin toivottavasti myöntää), tekeekö se sen että olisin jotenkin sekaisin?

EN OLE KOSKAAN ollut mitenkään sekaisin. Enhän ole ollut edes kunnolla kännissä koskaan. Tämä on taivahan tosi. Minä olen ihan tavallinen mies siinä ihmismielessä. Ajatuksissa on mielikuvitusta, mutta ei se minusta tee mitenkään outoa. Olen aivan ulkoisesti kuin harmaata massaa, ihan kivannäköinen kyllä, mutta aivan tavallinen hyväkäytöksinen. Mikä minut erottaa muista on, että en ole kovis missään mielessä vaan hyväntahtoinen ja ihan oikeasti hyväkäytöksinen ja mukava. Ujo en varsinaisesti ole, mutta varovainen. Niinpä en kolariakaan ole saanut aikaiseksi, enkä avioliittoa enkä loukannut pahemmin itseäni kuin lapsena pikajuoksussa (akillesjänne).

Minut tuntee täällä mm. Mustaenkuli. Sano nyt Enkuli hyvä, että mää olen ihan tavallinen enkä sekaisin yhtään hippua!!!

ja mistä ihan oikeesti tuollainen ajatus tulee?

SA
nyt ihan vakavissaan kysyy!
Tix

Re: Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Stadinarska kirjoitti:EN OLE KOSKAAN ollut mitenkään sekaisin. Enhän ole ollut edes kunnolla kännissä koskaan.
Heti seuraava virke tuhosi tuon väitteen sisällön täysin.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja Mida »

Emmää haluu vieläkää tavat ketää.
Bliss

Re: Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

No vaikka kenet. Jos laitan listan, joku kumminkin unohtuu siitä :?
Aika monta olen kyllä tavannutkin, vaikka en kovin ahkeraan olekaan missään miiteissä juossut.
Mulli75

Re: Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:
Aika monta olen kyllä tavannutkin, vaikka en kovin ahkeraan olekaan missään miiteissä juossut.
No mä en ole sua nähnyt moneen vuoteen. Oletko menossa Uttiin viikonloppuna ? Mä menen ainakin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Voisin haluta tavata vaikka kaikki. Tajusin hiljattain että olen oikeasti roikkunut Kitinässä sekä sen esiasteissa jo vuosia, joten suurin osa vakkarikirjoittajista on tullut tekstien kautta hyvinkin tutuksi. Sinä aikana inhokit ja suosikit ovat ehtineet vaihtua moneen kertaan, inhokkien listan tosin jatkuvasti pienentyessä. Kaikissa on puolia ja joitakin mielipiteitä joiden kanssa omat ajatukset käyvät yksiin, ja jos joskus tulee erimielisyyksiä ei niistä enää jaksa hiilestyä. Sehän on vähän sama kuin vanhoille tutuille suuttuisi tosissaan jostain pikkuasiasta.

Tavannut olen vakkareista tosiaan vain Ninnin ja miehekkeensä ja siihenkin meni ensikosketuksesta kolmisen vuotta :D joten tahti ei ole päätä huimannut. Mutta kun te penteleet olette niin keskittyneet sinne ruuhka-suomeen! On semmoinen tunne, että porukalla voisi vaikka tuopposen ääressä viihtyä pidempäänkin. En olisi jaksanut juttujanne näin kauaa lukea, ellen tuntisi jonkinlaista kollektiivista yhteenkuuluvuutta!

Eli ainakin Ninnin tahtoisin tavata toisenkin kerran, pariskunnat Ann ja Myltsi, Vaola ja Tolonen ja vastanaineet numban ja tontun; Lapitiin, Lolitan, Keikauksen, HB:n, didin, Elppiksen, Martan, Superiorin, NN:n, Nowan, Xiben, Patzin, Geetzun.. ja tietysti Vihtiksen, törkyturpa-savisen, "setä" KK:n, beddiksen, tiksinkin jopa, manalan, pyriksen, aasin, Quarterin.. ja kaikki ketkä ylipäätään suoltavat suhteellisen aktiivisesti luettavaa tekstiä palstalle. Ja niistäkin joiden teksteistä ei tahdo saada selvää, haluaisin mielenkiinnosta tavata myös Slam-Stadinarska-combon. Minusta ihmiset ovat mielenkiintoisia, ja aina kun tapaan jonkun täysin uudenlaisen ihmisen pääsen ihmettelemään mielessäni, että tuollaisiakin on oikeasti olemassa. Ei vain kirjoissa ja elokuvissa! Semmoisiin ihmisiin törmää välistä, ja aina se on yhtä hämmästyttävää. Jotenkin on tunne, että Kitinän porukasta voisi löytyä uusia sellaisia hahmoja :wink:

Btw: 31.8. mut saattaa jopa bongata Töölönlahdelta. Jos jotakuta kiinnostaa voisi ennen tai jälkeen räiskeen vaikka istua sille tuopposelle ja vertailla ennakkoluuloja toisiinsa :P
Mussukka herännyt taas! Mitäs sä leikit nyt? Kyllähän sinä minun teksteistäni aina saat selvää. Mitäs hassutusta tuo on? Pitääkö mun ymmärtää mitä vihjaat tai tarkoitat? Hehee.
Slam on varmaan hauska, mutta hänen kirjoituksistaan ei aina saa selvää ilman sanakirjaa eikä tietenkään Nibankaan.


Arska aurinko aito
Bliss

Re: Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulli75 kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Aika monta olen kyllä tavannutkin, vaikka en kovin ahkeraan olekaan missään miiteissä juossut.
No mä en ole sua nähnyt moneen vuoteen. Oletko menossa Uttiin viikonloppuna ? Mä menen ainakin.
Ilmoittauduin jo aikaa sitten, mutta jouduin perumaan. Suvussa on häät, ja sinne on kuulemma PAKKO ilmestya :evil:
Rouva Pupu

Re: Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

1108 kirjoitti:
:yo:

No tulossa ollaan kuhan saadaan aikataulut natsaan!
Kylä!
BettyB.

Re: Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mäkin haluaisin tavata nuo Pupuset, pienen kaalimaamme ihkuiset pörröikit! Tai no sen toisenhan mä olen kerran tavannutkin, mutten hottista. Pakko olla hieno nainen kun sillä on yhtä hyvä miesmakukin kun mulla!

Ja sitte mä haluaisin tavata Geetsun. Ihan vaan siks että se on ihku Narttu. Ja Nartut on :h:
SaintJohnPerse

Re: Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Eikö kukaan halua tavata minua?


*kerjää taas huomiota*
BettyB.

Re: Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SaintJohnPerse kirjoitti:Eikö kukaan halua tavata minua?


*kerjää taas huomiota*
Ei kukaan uskalla ku kuitenki uittaisit ankkaa ja jättäisit sitte rannalle ruikuttamaan. SiKa!
Rahkapussi

Re: Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Prkl, mä olen teistä enemmistön tavannut Kityn legendaarisissa pikkujouluissa syksyllä 2005 ja joissakin muissa pienemmissä jälkihehkuissa. Ja osaan ihmisistä tunnun törmäävän enemmän tai vähemmän aktiivisesti, jotkut ovat lähes naapureita. Osan kanssa minulla on jopa puhelinyhteys.

StadinArskan haluaisin tietenkin tavata (todetakseni, onko hän todellakin elämäni mies vai ei), vaikka hän epäilee minua epäaidoksi, hmph! No, olenhan minä: feikkiblondi, tunnustan! Sitten minusta olisi kiva tavata jouden-za, jotta tietäisin, kommunikoiko hän myös livenä yhtä epäselvästi. Ihailen hänen tuottamaansa tajunnavirtaa.

Vaikka olen puhelias nainen, niin yhdyn Lolitaan tässäkin asiassa, että suurimman osan kanssa minulla ei olisi oikein livenäkään hyvää-päivää-kirvesvartta enempää sanottavaa. Tosin minusta on aina ihanaa tavata ihmisiä ja hymyillä uusille naamoille. Mitä isommassa kimpassa, sitä parempi: olen sillä tavalla pinnallinen seuraihminen.
Rouva Pupu

Re: Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti:Mäkin haluaisin tavata nuo Pupuset, pienen kaalimaamme ihkuiset pörröikit! Tai no sen toisenhan mä olen kerran tavannutkin, mutten hottista. Pakko olla hieno nainen kun sillä on yhtä hyvä miesmakukin kun mulla!
:h:
SaintJohnPerse

Re: Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

BettyB. kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Eikö kukaan halua tavata minua?


*kerjää taas huomiota*
Ei kukaan uskalla ku kuitenki uittaisit ankkaa ja jättäisit sitte rannalle ruikuttamaan. SiKa!
Hei, en minä oikeasti ole sellainen....
BettyB.

Re: Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SaintJohnPerse kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Eikö kukaan halua tavata minua?


*kerjää taas huomiota*
Ei kukaan uskalla ku kuitenki uittaisit ankkaa ja jättäisit sitte rannalle ruikuttamaan. SiKa!
Hei, en minä oikeasti ole sellainen....
Niin ne kaikki aina sanoo!!111
SaintJohnPerse

Re: Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

BettyB. kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Ei kukaan uskalla ku kuitenki uittaisit ankkaa ja jättäisit sitte rannalle ruikuttamaan. SiKa!
Hei, en minä oikeasti ole sellainen....
Niin ne kaikki aina sanoo!!111
Olethan minut nähnyt? Ihan kiltisti olin ja hyvin käyttäydyin. Ankkaakin käytin vaan pissimiseen.
Rahkapussi

Re: Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Olethan minut nähnyt? Ihan kiltisti olin ja hyvin käyttäydyin.
Tää on muuten niin totta: PyhäPerse tai siis eXruNkku oli kyllä sen verran hillityn oloinen kaveri, että olen monta kertaa miettinyt, että keksiikö se omasta päästään nuo naisjutut sun muut sikailut :-D
SaintJohnPerse

Re: Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Rahkapussi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
Olethan minut nähnyt? Ihan kiltisti olin ja hyvin käyttäydyin.
Tää on muuten niin totta: PyhäPerse tai siis eXruNkku oli kyllä sen verran hillityn oloinen kaveri, että olen monta kertaa miettinyt, että keksiikö se omasta päästään nuo naisjutut sun muut sikailut :-D
Täytyyhän sitä joku nettipersoona olla...
Tix

Re: Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja Tix »

SaintJohnPerse kirjoitti:Täytyyhän sitä joku nettipersoona olla...
Puhutko nyt itsestäsi vai ankasta?
SaintJohnPerse

Re: Kenen kityläisen haluaisit tavata?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Tix kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Täytyyhän sitä joku nettipersoona olla...
Puhutko nyt itsestäsi vai ankasta?
Kummasta luulisit?

Ankka on oikeasti olemassa..
Vastaa Viestiin