Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kumpi parempi

Tixitön tiistai
3
17%
Turskaton tiistai
8
44%
Joku muu
7
39%
 
Ääniä yhteensä: 18

Mulli75

Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK

Laitetaan vähän äänestyksen tynkää heti aamuun.
Viimeksi muokannut Mulli75, 07.08.2007 6:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Huomenta myös.. =)
Kauniin sumuista aamulla matkalla töihin. Pilvet roikkuivat 20 metrissä, ja juuri nouseva aurinko pilkahteli puiden välistä.
Vielä on kesä, kesä, kesä, kesä, kesä .. =)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Turskaton päivä on hyvä päivä.

Kuumaa on, kuuma oon, mutta en valita.
Sheetlord

Re: Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Etätöitä tänään parvekkeelta.

Yksi stressin aihe vähemmän kun jättimäiseltä säkiltä neopreenin jälkeen tuntunut uusi cordurakuivapuku olikin ihan ookoo sukellettava - ei tarvinnut lähettää viikoiksi kalliita muutostöitä varten valmistajalle.

Silti heräsin taas keskellä yötä valvomaan ja nyt on tosi skarppi ja hehkeä olo.
Vihtahousu

Re: Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Hyvää Huomenta. Eilen palasin jykylästä ja tänään lähden budapestiin. On tää raNkkaa tää lomailu!
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viesti Kirjoittaja more »

Pitäis ehdottaa Tiksin raitille automaattisen liikennevalvonnan pystyttämistä, pääsis noista pillurallaajista eroon. Olkoon sitten vaikka päällä vaan öisin..
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Lolita kirjoitti:Turskaton päivä on hyvä päivä.

Kuumaa on, kuuma oon, mutta en valita.
Hei Lolita. Tässä Turska. En halunnut suoda sinulle Turskatonta päivää kokonaan, mutta loppupäivän kyllä.
Nimittäin Turska paistaa koko päivän ja niinpä olen ulkona koko päivän.
Mieleni ei välttämättä ole niin erityisen hyvä, mutta tätähän tämä elämä on. Hyviä ja huonoja liikkeitä täynnä.

Lolitalle onnea loppupäivästä, Turskattomasta. Miksi muuten haluat Turskattoman päivän?

Vastatkaa kaikki, jotka erityisesti haluatte Turskattoman päivän, miksi näin? Onko siihen oikeaa syytä?

TurskaArska
elävä tunteva
Geetzu

Re: Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rupes tekee mieli turskaa. Muistan vieläkin miltä tuntui pikkusena kiskoa sellainen heppoisella virvelillä ylös (isi auttoi haavin kanssa, joo) Jäämerestä, tappaa se ihan itse (veli auttoi, joo), työntää isille perattavaksi ja nauttia grillattuna hiljaisuudessa kettupariskunnan ryömiessä jostain hajuille...

Mitä Mida Norjaan kuuluu? Tulipa ikävä.
Sheetlord

Re: Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Geetzu kirjoitti:työntää isille perattavaksi ...
Hop. KalaMiehen(-Naisenkin) kyl pitäis perata saaliinsa itte ;)
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ääh, eilen pidetyn vapaapäivän vuoksi mulla on tänään maanantaifiilis. Väsyttää ihan hulluna ja kiinnostus työntekoon lähentelee olematonta. Onneksi mulla eletään Travianissa jännittäviä hetkiä :roll:

En tiedä mitä kummaa mulle on tapahtunut. Lauantai-iltana tuli nautittua olut jos toinenkin vanhan ystävän kanssa ja Ankkarokissakaan en tuoppiin sylkenyt, mutta mulla oli eilen aivan loisto-olo. Ei krapulan häivääkään. Mulle ei vaan enää tuu darra. En valita!
Geetzu

Re: Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sheetlord kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:työntää isille perattavaksi ...
Hop. KalaMiehen(-Naisenkin) kyl pitäis perata saaliinsa itte ;)
Jostain syystä mulle ei annettu puukkoa noihin aikoihin. Tapeltiin ehkä siskon kanssa liikaa. 8)
Sheetlord

Re: Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Geetzu kirjoitti:Jostain syystä mulle ei annettu puukkoa noihin aikoihin
My bad... jäi yksi oleellinen sana huomaamatta alkup. viestissä :oops:
Vittu näitä yövalvomisia, menee päivätkin parin martinin suhinassa..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:Rupes tekee mieli turskaa. Muistan vieläkin miltä tuntui pikkusena kiskoa sellainen heppoisella virvelillä ylös (isi auttoi haavin kanssa, joo) Jäämerestä, tappaa se ihan itse (veli auttoi, joo), työntää isille perattavaksi ja nauttia grillattuna hiljaisuudessa kettupariskunnan ryömiessä jostain hajuille...

Mitä Mida Norjaan kuuluu? Tulipa ikävä.
Sellaistako Turskaa sinunkin rupes vain tekeen mieli....voi elämän alho. Mä en kestä.
Mitä Geetzunen tekisit mulle, jos kalastaisit mut kolmikoukkuisella terällä virvelillä merestä?

Raiskaisit toivottavasti? Vai söisitkö? Maistuisinko edes hyvältä?

ST
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viesti Kirjoittaja cardic »

onneks on viel taa viikko lomaa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mulla on tänään vapaapäivä! 8) Helle. Oon just menossa partsille ottamaan aurinkoo, kunhan tsekkaan nää tärkeimmät pisnekset täs eka. Ohjelmassa imurointia ja pyykkäystä muun muassa, ja kaverikin pitäis tavata torilla. Tänään pitäis myös ostaa lomapassi, epilaattori ja webbikamera. Mistähän mä hillot noihin kehittäisin. Hitto, missä se Visakin viipyy..
ninnithequeen

Re: Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hikihikihiki!

Jalan turvotus kadonnut melkein kokonaan, uskallanpa köpötellä oikeen lähikauppaan tänään sen kanssa.
Ukko taas tänään myöhään iltaan töissänsä, voihan vee. Tämmöstä se siellä kuulemma alkusyksystä on. No, ylityökorvaukset on ihan jees.

Auttakee! Mä en kestä! http://www.minimaailma.fi
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Aurinkoa! Jeee!

Tääl jättis kinuaa kylppäriremppaa. En tiä huvittaako mua oikeesti ryhtyä siihen projektiin. Mihnä mä käyn suihkussa? Toisten nurkissa :kyynel:
Sitäpaitti tiedän jo etukäteen, et se vaan tulis paisumaan, eikä lopuks mitkään [suunnitellut]budjetit riittäs. IhQ.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sairaan kiire ... lääh .... hirmu kuuma ... lääh!

1,5 tuntia vielä niin pääsen töistä. Sisko tulee tytsänsä kanssa mua vastaan; mä vien tytsän mummilaan hoitoon kun sisko lähtee töihin. Ajattelin hakea mehujäät matkalla ja poiketa puiston kautta; ei kai mummia ja ukkia haittaa jos mä vietän vähän laatuaikaa tyllerön kanssa? :oops:

Miehen saa näköjään kovin hiljaiseksi iskemällä sille shaketti päälle ja kertomalla sille että parin viikon päästä olet ukkomies. Oli kuulemma eilen tullut pienimuotoinen hengenahditus pukuvuokraamossa :D Voi toista, piti illalla näyttää ainakin osa eduista.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

P.S. Tänään 50 päivää polttamatta :shock: Vähän mä oon hyvä!! :jee:
The great club outshines the individual, always and forever.
didi

Re: Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viesti Kirjoittaja didi »

onx kukaan nähnyt mun mopoa?

eilen sitten tuli käytyä parilla..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:P.S. Tänään 50 päivää polttamatta
Sä oot kova!

Tosi hienoa, mä olen ylpeä susta :D
Edith

Re: Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kappas, mua ei päästetäkään täältä pois vielä tän viikon päätteeksi. Pääsen vielä yhdeksi lisäviikoksi ja -päiväksi tuonne yläkerroksiin toisiin hommiin, siis sinne yläkerroksiin, missä insinöörejäkin on! 6*7,5*9 euroa! Musta tulee rikas! Suosittu mä olen jo!
Edith

Re: Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viesti Kirjoittaja Edith »

Siis osaattekohan yhtään nyt samaistua tähän, mutta kumminskin: Eiks oo vähänkö väärin, että kun ositn bubble mix -purkkapussin, jossa on pussitekstin mukaan sekä mansikan- että kolanmakuisia purkkapaloja, niin nyt sitten niitä onkin 11 colanmakuista ja vain 2 mansikanmakuista?! Ja mä kun vaan halusin noita mansikanmakuisia. Mun mielestä vaalenpunaseen "Everyone loves a sweet girl" -t-paitaan puketuneen kesäapulaisen pitää ehdottomasti puhallella vaan mansikanmakusia purkkapalloja! Noi kolanmakuset on mustiakin! Ei ne käy!
mustanikki

Re: Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

swirl kirjoitti:Ääh, eilen pidetyn vapaapäivän vuoksi mulla on tänään maanantaifiilis. Väsyttää ihan hulluna ja kiinnostus työntekoon lähentelee olematonta. Onneksi mulla eletään Travianissa jännittäviä hetkiä :roll:

En tiedä mitä kummaa mulle on tapahtunut. Lauantai-iltana tuli nautittua olut jos toinenkin vanhan ystävän kanssa ja Ankkarokissakaan en tuoppiin sylkenyt, mutta mulla oli eilen aivan loisto-olo. Ei krapulan häivääkään. Mulle ei vaan enää tuu darra. En valita!
Väärin! Sulle tulee darra huomenna. Jos huonosti käy on darrainen olo vielä ylihuomenna. You can run but you can't escape...
Bliss

Re: Tiistai, martes, tuesday, tisdag

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pitäis ostaa uusi puhelin, kun vanha toimii miten sattuu, mutta kun en tiedä minkä ostaisin. Äh. Ennenvanhaan oli niin helppoa, kun Nokia laittoi markkinoille korkeintaan kaksi uutta mallia vuodessa :x
Vastaa Viestiin