Kesäloma KESKIVIIKKO

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jotenkin tähän aikaan kuukaudesta mun tekee mieli liittyä R.E.V.A:an
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja more »

Naamaripelleistä tulikin mieleen että Ankkarockin jälkimainingit aiheutti kyllä melkoisen liskojen yön unineen.

Ensiksi mua vaivasi hämähäkki joka aina jotain puuhastellessani kerkesi kutomaan jonkin osan ruumiistani verkkoonsa niin että itseään sai repiä irti siitä. Lopuksi kun sen pirulaisen sain hätisteltyä selästäni maahan niin sehän pirulainen kasvoi parisenttisestä hämähäkistä jonkinlaiseksi kissaa pienemmäksi ravuksi. Koosta olen varma kun sitten siihen ilmestyi musta kissa joka alkoi syömään sen ravun toista saksea.
No eihän tää nyt mitään, siitä siirtyi uni siihen että näin unta kun olen nukkumassa ja herään johonkin ja makkarin ovella pimeydessä kurkottelee klovni kädellään vilkutellen!! Ei vittu kyllä ole asiaa joka enempää säikäyttää, varsinkin kun herätessäänkin tuntuu että siellähän se piru vieläkin vilkuttaa vaikka kuinka koettaisi herätä.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Rouva Pupu

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Stadinarska kirjoitti: Jos olet nainen, miksi ihmeessä tuollainen aivan karsea avatar??
ne pusuhuuletkin joita 1800 luvulla haukuin ovat millivaniliini kertaa paremmat!!
Tykkään katsella jotain paNtavaa. Panisin!1
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ei ollut kirkuminen kaukana, kun viikkasin pyykkivuorta kaappiin... Näissä vanhemmissa taloissa kun pukkaa olemaan sellainen vika, että kaappitila on erittäin niukasti ja meillä on ihan helvetisti vaatteita. Onneksi mies on tullut suvaitsevaisemmaksi mun kalliimpia tarpeitani kohtaan ja lupasi, että käymme ostamassa tämän asap. Olin kyllä päättänyt jo vuosia sitten, että boikotoin Sotkaa ikuisesti niiden kammottavien mainosten vuoksi, mutta tuo oli paras kohtuuhintainen liukuovikaappi peiliovilla, jonka löysin.
mustanikki

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Elppis kirjoitti:mustanikit ! Nimimerkki on tarkoitettu anonyymisti tehtyjä arkaluontoisempia kommentteja varten, ei vierailijoita/kirjautuneita joita ei oma nikki kiinnosta.


Jookos kookos. Kato kaikkien pitää kertoa joka ikinen pikku asia mitä elämässä tapahtuu omalla nikillään. Niin se vaan menee. Karvojen määrätkin tietoon! HETI!
blaa blaa blaa blaablaa blaablaa blaablaa blaablaa blaablaa blaablaa blaablaa blaa blaa blaablaa blaablaa blaablaa blaa blaa blaablaa blaablaa blaablaa blaablaa blaablaa blaablaa blaa
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Keikaus kirjoitti:Keskustelu eilen raitiovaunussa minun ja punakan, mahakkaan (=geneettinen velipoika eli ei hot) viisikymppisen venäläismiehen kanssa. Selvennykseksi todettakoon, että hän aloitti.

- Menetkö naimisiin kanssani?

Sanatarkasti se sanoo että "anteeksi, menetkö kanssani naimisiin?"

Olin kohde viime perjantaina kolmosessa.. *pidättelee oksennusrefleksiä*

Uskomattoman kuvottava mies, känninen alkoholisti joka haisee kuselle. En käytä julkisia jos vain voin välttää, ja tuo yökötys taas muistutti miksi...

Minä olen yksityisautoilija, ja aion jatkossakin olla.
SikaMika

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NomenNescio kirjoitti:
Uskomattoman kuvottava mies, känninen alkoholisti joka haisee kuselle.
Aion jatkaa yrittämistä, kunnes joku suostuu.


Huomenna vapaapäivä. Lähtisin vetämään pikakännit, ellei oloni olisi lähes euforinen äskeisestä pyöräilyrääkistä. Vitut tämä olo mikään euforinen ole, väsynyt vain! Käytän illan sen sijaan huolelliseen venyttelyyn ja aamun nukkumiseen. Olen järkevä ja fiksu ihminen, tällaiset tyypit oksettavat mua...!

Tänään tulee Denny Crane, muistakaa katsoa. *Denny Crane*
MINÄkin katson sen. *MINÄ* :h:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rouva Pupu kirjoitti:Tänään oli mielenkiintoinen päivä Suomen leijona T-paidassa, hieno on. Sain muutamia natsi huuteluita perääni, venäläisiltä tietysti. Onneksi olin töissä, PMS vaivainen pupu ei ole hyvä vastus, nyt kielenkanta pysyi suht kesynä omassa mittakaavassa ajateltuna. Mutta pisti kyllä hieman mietityttämään. Siinä vaiheessa kun Suomen vaakuna = sama kuin rasismi niin... Tykkään myös Tintti sarjakuvasta btw. Tunnen Hitler viiksien kasvun aiheuttamaa kutinaa nenän alla.
Aijai menee ohi parissa viikossa!
Suuren kansallissosialistisen aatteen tuntijana minusta suomen leijonapaitaa ei mitenkään pysty sotkemaan natsismiin, ei vaikka kuinka yrittäisi.
Kyllä siitä pitää löytyä "Swastika"..

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Niba kirjoitti: Suuren kansallissosialistisen aatteen tuntijana minusta suomen leijonapaitaa ei mitenkään pysty sotkemaan natsismiin, ei vaikka kuinka yrittäisi.
Kyllä siitä pitää löytyä "Swastika"..
Niinhän se teoriassa onkin, mutta empiirinen tutkimukseni todisti toista. Mutta se kertookin monesta muusta asiasta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rouva Pupu kirjoitti:
Niba kirjoitti: Suuren kansallissosialistisen aatteen tuntijana minusta suomen leijonapaitaa ei mitenkään pysty sotkemaan natsismiin, ei vaikka kuinka yrittäisi.
Kyllä siitä pitää löytyä "Swastika"..
Niinhän se teoriassa onkin, mutta empiirinen tutkimukseni todisti toista. Mutta se kertookin monesta muusta asiasta.
Niin, voi olla merkki historiantietämyksen vähäisyydestä tai sitten suomalaiskansallisen itsetunnon väheksynnästä tai sitten ne yrittivät kiusata tai sitten olivat ihan pelkästään tymiä. Mutta ryssiä ne olivat aivan varmasti! :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Enttu

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Enttu »

tanssittu,syöty,saunottu,lehtiä luettu ... normisettiä
Rouva Pupu

Re: Kesäloma KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Niba kirjoitti: Niin, voi olla merkki historiantietämyksen vähäisyydestä tai sitten suomalaiskansallisen itsetunnon väheksynnästä tai sitten ne yrittivät kiusata tai sitten olivat ihan pelkästään tymiä. Mutta ryssiä ne olivat aivan varmasti! :lol:
Nojoo, jotain tuntemattomia ohikävelijöitä ne oli (ryssän tunnistaa vaikka voissa paistais). Kahteen otteeseen kun kävin tauolla työpaikan ulkopuolella. Ei se nyt oikeasti haitannunna, se oli vaan aika mielenkiintoista, moneltakin kannalta. Harmaat aivosolut työskentelevät nyt pääkopassa.
Vastaa Viestiin