Pyhän Perseen Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Pyhän Perseen Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kotihomoni sanoo tänään tahdon. Siitä topikin nimi.

Ja huomenna olis sitte hääpileet. Tulee kiirus, ukko on VIELÄKIN töissä, ja huomenna vissiin menee pidempään. *ampuu ittensä*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pyhän Perseen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onneksi kuulemani mukaan homoilla pitkät suhteet ovat harvinaisia, pääset kohta taas hääbileisiin, että seuraavaa kertaa odotellessa. :wink:
Voihan toisaalta kotihomosi olla poikkeava homoseksuaali?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Pyhän Perseen Perjantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mulla on taas ahaa-elämyspäivä. ja yleensä kun menen jollekin sitä selittämään saan osakseni hieman säälivän katseen. joo joo, kaikki muut ties, mut mulle oli uutta. vähän niinkuin silloin kun innoissani menin selittämään että hei, akkarissa kun on se tukkimies, niin sehän on stockman. olen ilmeisesti hetkittäin hieman hidas, mutta tuleepahan jatkuvasti uusia elämyksiä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Pyhän Perseen Perjantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Vitulla päähän. Plop plop.

Keskiviikkona alkaa duuni. Ahistaa jo valmiiks, että tekis mieli jättää kirjottamatta uus työsoppari. Fantsua. Ei vaan taida olla tarpeeks munaa.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
prosessi

Re: Pyhän Perseen Perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vihdoinkin kotona.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Pyhän Perseen Perjantai

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Ja taas töissä.. Onneksi ensi viikolla on vain pari päivää töitä.. =). .. eli pitkä viikonloppu. Ihanaa päästä kotiin tästä käärmeenpesästä.

Kyllä pohjalaiset vielä outoja. Turkulaiset ei ole mitään tämän paikan sisäänpäinlämpeävyyteen verrattuna, ja täällä nämä miehet eivät harrasta enää ehkä puukkohippasia, mutta listivät kyllä toisiansa sanallisesti selkäänpuukottamalla kuin pahimmat ämmät ikäänsä. Ikinä en ole nähnyt miesten käyttäytyvän kuin täällä.. *pyörittää päätään*
En vain pidä ämmistä, en edes miehistä jotka ovat sitä.

Heh, onneksi onneksi olen kehittänyt toimivan blondi-omagon, kun noraan ne, jotka eivät ole huomionarvoisia.

Jep jep, ei pitäisi arvostella ihmisiä etnisen tai asuinpaikkataustan mukaan, ei edes mustalaisia.. mutta tämä paikka on saanut minut hetkittäin miettimään tuota periaatettani.

Mutta tänäänkin on hyvä päivä, kesä kesä kesä.. *lallattaa mielessänsä*
Mulli75

Re: Pyhän Perseen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Eilen tuli nähtyä sukellusvarusteita 20 vuoden ajalta. Ainakin tunti meni tutustuessa kamppeisiin kaverin opastuksella. Siitä sitten yhden neidin 1v. syntymäpäivälahjaostoksille ja suoraan kemujen etkoille kun itse juhlapäivänä en pääse. Siinä se ilta sitten meni.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Pyhän Perseen Perjantai

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Mulli75 kirjoitti:Huomenta !

TokaTPK !
Olen edelleenkin töissä, eli päivän tpk 1. vaikken sitä huudakaan isoilla kirjaimilla, vaan oletan että lukutaitoa löytyy *hymyilee*.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pyhän Perseen Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Oon väsynyt, mutta onnellinen. Se on perjantai taas 8) Huomenna saa nukkua pitkään. Oon kai tulossa tosi vanhaksi, kun oon huomenna menossa äitin kaa Siuntioon johonkin Unplugged-festareille, joilla esiintyy mm. Mikko Kuustonen. Hihi. Toivottavasti on hyvä sää!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pyhän Perseen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Helvetin huomen.

Bussi, joka on pysäkillä normaalisti aikataulun mukaisesti 07.27 ei tullutkaan, vaikka olin pysäkillä jo tapani mukaan 7.20. Parikytä minuuttia odotin seuraavaa bussia, juoksin ton 700m töihin, ja työpaikan ovella 08.04, shit (puhelin pitäis olla auki 8 alkaen).

Onneksi juoksuani tahditti Before the Dawm :h:

Kestohiki päällä.. eilen illalla suihku, tänään aamulla suihku, taidan mennä töistä suoraan suihkuun.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Pyhän Perseen Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:Onneksi kuulemani mukaan homoilla pitkät suhteet ovat harvinaisia, pääset kohta taas hääbileisiin, että seuraavaa kertaa odotellessa. :wink:
Voihan toisaalta kotihomosi olla poikkeava homoseksuaali?
Tää on vasta sen toinen avioliitto :D

Joo huomenia vaan. Ukko on vissiin käynyt kotona yöllä nukkumassa pari tuntia, kun pari tupakka-askia on ilmestynyt mikron päälle...

Ohjelmassa ulkoilua tyttären kanssa ja siivoilua.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Pyhän Perseen Perjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Jeeeeeee.... Taas on perjantai.
Tänään olisi tarkoitus mennä pyörällä Tuusulan taiteiden yöhön.
Onneksi ovat luvanneet lämmintä, joten shortsit ja paita riittä asusteeksi. Illalla, kun viilenee, on jo sen verran ottanut sisäistä lämmikettä, että pärjäilee yön tohinoissa.

Tarkotuksena olisi ainakin käydä seuraavissa paikoissa:
1. Pekka Halosen ateljeessa, jossa soittaa Riku Niemi, Zarkus Poussa, Teho Majamäki ja Ville Hukkinen. Bändi on nimeltään " Kellokosken Percussion Group". Riku on sen verran kova kosketinsoittaja, että luulisin, että jamia riittää. Ainakin viime vuonna Rikun meno oli mahtavaa.

2. Erkkolassa käydään. J.H. Erkon kotitalo

3. Onnelan pihalla käydään pikaisesti kuuntelemassa "Ambra Orchestraa". Tiukka rytmiryhmä, kahdesta kitarasta ja saksofonista, joka ammentaa vaikutteita 70 luvun jazzista ja rockista.
Muska Babitzin Bänd soittaisi myöhemmin täällä myös, mutta tätä emme jää kuuntelemaan.

4. Grapi hovin pihalle siirrytään kuuntelemaan "Soul MG's" bädiä. Trio soittaa legendaarisen Booker T & The MG's yhtyeen innoittamana juurevaa urkusoulia.

4. Illan päätteeksi sitten Grapi Hovin Atelejee baariin, ilta/yö jameihin, jossa "Definitely Too Late Blues Band" jammailee. Blues with a feeling.

Joten ihan mukiinmenevä perjantai-ilta tiedossa. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Stinky

Re: Pyhän Perseen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

swirl kirjoitti:...johonkin Unplugged-festareille..
Muru, se on Siuntio SunPlugged Piti päästä nusaseen pilkkua ku huomasin erheen :]
Mäkin olen onnellinen, perjantai - vihdoinkin! Vielä ensi viikko töitä ja sitten kaksi ruhtinaallista viikkoa lomaa; mökkeilyä, olutta ja makkaraa :hep:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pyhän Perseen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Krääp. Suussa hiukan kakka maku ja päätä kivistää, piti napata pari pikaista olutta pahimpaan tärinään kun näppäily/tajuntavirheen takia buukkasin itseni aivan väärän tason pokeriturnaukseen. Onnekseni taso ei ollut kovin kova eikä rahallisia tappioita tullut.

Tämän viikonlopun omista ylensyömiselle, viihde-elektroniikan piuhoitukselle ja pepun raapimiseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pyhän Perseen Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Unta riitti vain ysiin, vaikka valvoin hurrrjan myöhään ja katsoin jopa Unelmien sielunmessun. Olipas muuten karmiva leffa, erittäin hyvä tosin. No jos yrittäis repiä tos salilla sen verran, että väsähtäis edes pikku tirsoille ennen töitä. Valvon siellä yön, ja sit suoraan junaan. TJ 26h 5min --> Hml jeejee.
Sheetlord

Re: Pyhän Perseen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

irmelianneli kirjoitti:Olipas muuten karmiva leffa, erittäin hyvä tosin
Vuosiin en tätä ollutkaan nähnyt. Taiten tehty ja äärimmäisen lohduton. Oikein pahaa teki nähdä valkokangas-ihastukseni sortumassa huumeisiin ja prostituutioon. Tarkoitan Jennifer Connellyä, senkin näsäviisastelijat. Joku olisi kohta kuitenkin huudellut Jaredista jotain..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pyhän Perseen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään on rasismi ärsyttää -päivä. Vituttaa Pertin luokittelut uutisketjussa, vituttaa Mullin yritys saada rasistinen vastaus ja Elukan tarttuminen koukkuun huumoriketjussa. Vituttaa minua moni samantyyppinen asia täällä töissä ja maailmassa yleensäkin, älkää siis ottako turhan paljon itseenne.

Tiedän tiedän, huumoria ja leikkiä se vaan, ei niillä mitään ihan oikeasti tarkoitettu, mutta jokseenkin se laji huumoria, joka ei jaksa naurattaa. Totta toinen puoli tai se ei olisi niin hauskaa.
Elukka

Re: Pyhän Perseen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

prosessi kirjoitti:Vihdoinkin kotona.
Say no more!

Vaan pirkales, ei se stressi ainakaan meikäläiseltä tähän lopu - maanantaina olis ohjelmassa isohko esittelytilaisuus sivutoimeeni liittyen, enkä tietenkään ole tuon sairaalarumban aikana ehtinyt mokomaan valmistautua. :shock:
Tulee kiireinen v-loppu. :|
Lolita kirjoitti:Elukan tarttuminen koukkuun huumoriketjussa.
Myönnetään, oli huono.
Mea Culpa.

[edit: kävin poistamassa.]
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pyhän Perseen Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Stinky kirjoitti:Muru, se on Siuntio SunPlugged
Ohop, niinpä onki! No toivottavasti se tarkoittaa sitä, että siellä paistaa aurinko 8) Oikeestaan tosi kivaa mennä äiteen kaa, kun se on niin hauska tyyppi. Huomaa, mistä mun kieroutunut huumorintajuni on periytynyt.

Misfitsien Famous Monsters-albumi on jostain syystä kadonnut mun koneeltani. Juuri kun olisin halunnut luukuttaa sitä ihan täysillä!
SikaMika

Re: Pyhän Perseen Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bluntly kirjoitti:buukkasin itseni aivan väärän tason pokeriturnaukseen.
Tuttuu juttuu. Piti eilen baarista kotiuduttuani alkaa läiskimään vielä korttia. Vedin ensin pari pikku sittaria, joissa otin turpiini. Sitten hieman normaalia isomman sittarin, jossa otin turpiini. Päätin, että nostan panoksia kunnes joko menen poikki tai pääsen omilleni. Vielä yksi 50+4$ sittari munille ennen kuin tärppäsi: voitto samansuuruisesta sittarista ja 175$ taskuun. Jäin parin tunnin hakkaamisen jälkeen jopa huimat 14$ voitolle, wittuwau!

Nyt nuquu hetkex...
didi

Re: Pyhän Perseen Perjantai

Viesti Kirjoittaja didi »

Urheilu on ihanaa. Olisipa aina aikaa urheilla näin paljon :h:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Pyhän Perseen Perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Remontti on mahtavaa! Nyt alakerran vessa maalattu, enää puuttuu hylly ja matala kaappi. Seinissä muuton jäljiltä pari koloa, ne kun saa vielä kitattua ja maalattua, niin avot! Seuraavaksi pihan kimppuun, puolet rehuista lähtee suoraan helvettiin. Edelliset asukit saaneet varmaan tuijia lahjaksi, niitä 6kpl tässä pihassa. Ja kun ne on saatu istutettua, pihan hoito unohdettu täysin. Istutukset on täyttä viidakkoa... Eikä piha ole iso rivarinkaan pihaksi!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Pyhän Perseen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Ihastuminen on kamalaa.
Toivon kuolevani koska en osaa unohtaa.
"Dont break my heart and Ill break your heart-shaped glasses."
Sillon voi sanoa asioiden menneen liian pitkälle kun Mansonin uusi pimpelipom-tuotanto kuulostaa hyvältä :roll:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Stinky

Re: Pyhän Perseen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Miks mun työkaveri puhuu näin : "Siis kyllähän mä teen muutoksen jos mä vaan saan tiedon ajoissa. Kyllä mä hoidan tän homman kun pyydetään. Mä olen, mä teen, mä mä mä."
Kun me kuitenkin hoidetaan nää hommat yhdessä, yhtäpaljon ja samanvertasesti ja samanverran. Joka kerta kun joku meille tänne soittaa ja kysyy/pyytää jotain, hän puhuu kuin hän hoitais koko bisneksen jä mä en tee mitään??? TU!
Niin paitsi sillon kun hänellä on käynyt kämmi ja tehnyt jotain väärin tai unohtanut tehdä, sillon toki ollaan tiimi :roll:

Mä olen vetänyt kohta rasiallisen kirsikkatomaatteja :shock: Minä! Jonka pääasiallinen sapuska on ollut viimeaikoina karkki/suklaa/sipsilinjaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pyhän Perseen Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stinky kirjoitti:Miks mun työkaveri puhuu näin : "Siis kyllähän mä teen muutoksen jos mä vaan saan tiedon ajoissa. Kyllä mä hoidan tän homman kun pyydetään. Mä olen, mä teen, mä mä mä."
Kun me kuitenkin hoidetaan nää hommat yhdessä, yhtäpaljon ja samanvertasesti ja samanverran. Joka kerta kun joku meille tänne soittaa ja kysyy/pyytää jotain, hän puhuu kuin hän hoitais koko bisneksen jä mä en tee mitään??? TU!
Niin paitsi sillon kun hänellä on käynyt kämmi ja tehnyt jotain väärin tai unohtanut tehdä, sillon toki ollaan tiimi :roll:

Mä olen vetänyt kohta rasiallisen kirsikkatomaatteja :shock: Minä! Jonka pääasiallinen sapuska on ollut viimeaikoina karkki/suklaa/sipsilinjaa.
Naisellista.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin