Suosituin kityläinen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Ketä kityläistä fanitat eniten?

ninnithequeen
1
1%
Keikaus
2
3%
Gattaca
2
3%
Mylwin
2
3%
Geetzu
7
10%
Ann
9
13%
PerttiMakimaa
0
Ei ääniä
Suvinen
1
1%
NuoriDaavid
2
3%
Stadinarska
6
9%
Aito_Johanna
2
3%
EveryWoman
1
1%
Vadim
3
4%
Xiberia
1
1%
Sheetlord
3
4%
elco
7
10%
Tix
1
1%
sivustahuutaja
1
1%
Bliss
6
9%
Chap
2
3%
jouden-za
4
6%
SaintJohnPerse
1
1%
Hellu
2
3%
Huima
1
1%
Googlebot
2
3%
 
Ääniä yhteensä: 69

PerttiMakimaa

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Pitääkö meidän nyt perustaa Xibin kanssa suosion poluilta syrjäytyneitten kityläisten vertaistukiryhmä?

:jouden:
Rouva Pupu

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

PerttiMakimaa kirjoitti: :jouden:
Pertti heruttaa. Nuuh.
Chap

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Chap »

Geetzu kirjoitti:
Chap kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Ja sun kuittis aika naisellinen. ;)
Kikkeli mun otsassa on isompi kuin sulla!!
Just nyt saattaa olla mut tuskin yleensä!
En osaa tätä
Miten niin? Hyvinhän sä nokitat.
Geetzu kirjoitti: (tosin mietin samalla onks sulla verkkosukkikset tänään jalassa!).
Pukeudun duunissa yleensä aika konservatiiviset. Jokunen vuosi sitten kun vaaleanpunaiset kauluspaidat tulivat muotiin, mietin että ei ikinä minulle - vaaleanpunainenhan on tosi homoa! Nyt minulta kuitenkin löytyy vaatekaapista vaaleanpunainen silkkikauluspaita, jota käytän aina silloin tällöin. Tuo naisen minulle valitsema paita on lisännyt itsetuntemustani!
PerttiMakimaa

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Rouva Pupu kirjoitti:Pertti heruttaa. Nuuh.
Näin se nuortuu vanhakin kuin lapsi leikkimään. Tai jotain... :)
Geetzu

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Chap kirjoitti: - vaaleanpunainenhan on tosi homoa!
Tästä ei tule yhtään mitään. Mulla on kotona usein yksin ollessani sellaiset reikäiset kuluneet (isin vanhat, sick) blackhorset, pitkät kalsarit. Siis ainakin silloin kun tartten jotain äijätyyliä.

Niiden alla on kyl sit pinkkiä pitsiä tms. mut aika fiftysixty mennään hei!
(Nyt meen kahville, älä nokittele!)
Elukka

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Chap kirjoitti: Pukeudun duunissa yleensä aika konservatiiviset. Jokunen vuosi sitten kun vaaleanpunaiset kauluspaidat tulivat muotiin, mietin että ei ikinä minulle - vaaleanpunainenhan on tosi homoa! Nyt minulta kuitenkin löytyy vaatekaapista vaaleanpunainen silkkikauluspaita, jota käytän aina silloin tällöin. Tuo naisen minulle valitsema paita on lisännyt itsetuntemustani!
Olet löytänyt sisäisen håmåsi?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

PerttiMakimaa kirjoitti:Pitääkö meidän nyt perustaa Xibin kanssa suosion poluilta syrjäytyneitten kityläisten vertaistukiryhmä?

:jouden:
Enemmän me listalle kelpaamattomat sitä tarvitsemme.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
PerttiMakimaa

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Bluntly kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Pitääkö meidän nyt perustaa Xibin kanssa suosion poluilta syrjäytyneitten kityläisten vertaistukiryhmä?

:jouden:
Enemmän me listalle kelpaamattomat sitä tarvitsemme.
Perustakaa oma. :)
Chap

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Chap »

Elukka kirjoitti:
Chap kirjoitti: Pukeudun duunissa yleensä aika konservatiiviset. Jokunen vuosi sitten kun vaaleanpunaiset kauluspaidat tulivat muotiin, mietin että ei ikinä minulle - vaaleanpunainenhan on tosi homoa! Nyt minulta kuitenkin löytyy vaatekaapista vaaleanpunainen silkkikauluspaita, jota käytän aina silloin tällöin. Tuo naisen minulle valitsema paita on lisännyt itsetuntemustani!
Olet löytänyt sisäisen håmåsi?
En vaan alfani. Alfa tekee niin kuin lystää ja kerää kaiken huomion. Voit oppia asiasta lisää täältä.
Rahkapussi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Googlebot kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Kumma kun mua naurattaa SA:n jutut, mutta ei ollenkaan tiXin ja elcon jutut. Kuten jossakin postauksessa totesin, mä en ymmärrä niiden huumoria, koska en ole valkoinen keskiluokkainen mies
Hmm, tarvitsee olla valkoinen keskiluokkainen mies pitääkseen verbaalisesta nokkeluudesta ja hienoisesta anarkismista, mitä varsinkin elcon jutuissa monesti ilmenee? Ilmeisesti niin sitten.
Mulla on nyt vahva tunne siitä, että olen osunut johonkin syvällä olevaan piilotajuiseen haavaan tällä tokaisullani. Älähtäminen on kielinyt kolahtamisesta.
MGandhi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Vaikka tavasin tuon listan läpi useaan otteeseen, en löytänyt nimeäni sieltä. Ilmeisesti käynyt jokin pieni näppivirhe? No, näitähän sattuu, joten ei huolta. Tiedän silti olevani teidän sydämmissänne, vaikken ääniä nyt saakaan.

Ääntäni en vielä antanut, mutta se on ostettavissa.
Elukka

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Chap kirjoitti:Voit oppia asiasta lisää täältä.
Kiitos mutta ei kiitos. Omat harhakuvitelmani ja ennakkoluuloni riittävät minulle, en halua ostaa kenenkään muun bulkkina myymiä deluusioita.
Geetzu

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

MGandhi kirjoitti:Ääntäni en vielä antanut, mutta se on ostettavissa.
Hö, Chappi voittaa mut tässäkin koska sillä on isommat tulot ja fiksummat menot. En lähde kilpailemaan rahojeni kanssa.

(Hitsi just kirosinkin eilen miks MG puuttuu listalta, oisin niin halunnu äänestää sitä!)
Tix

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rahkapussi kirjoitti:Mulla on nyt vahva tunne siitä, että olen osunut johonkin syvällä olevaan piilotajuiseen haavaan tällä tokaisullani. Älähtäminen on kielinyt kolahtamisesta.
Vain naisen intuitio voi olla noin väärässä.
William Somerset

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Geetzu kirjoitti:(Hitsi just kirosinkin eilen miks MG puuttuu listalta, oisin niin halunnu äänestää sitä!)
Olin juuri äänestämässä sua, mutta nyt iski mustasukkaisuus puuska ja äänestän jotain toista kaunotarta.
Geetzu

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

William Somerset kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:(Hitsi just kirosinkin eilen miks MG puuttuu listalta, oisin niin halunnu äänestää sitä!)
Olin juuri äänestämässä sua, mutta nyt iski mustasukkaisuus puuska ja äänestän jotain toista kaunotarta.
Hö, ikinä en onnistu nuolee kaikkien pusseja! Tai jotain! TTU!
Rahkapussi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

BTW Chap olisi pärjännyt paremmin listalla, jos olisi laittanut ehdokkaat aakkosjärjestykseen. Nyt monet ovat turhaan yrittäneet etsiä häntä listalta ja antaneet äänensä hädissään/vahingossa esim. Annille.
Chap

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Chap »

Rahkapussi kirjoitti:BTW Chap olisi pärjännyt paremmin listalla, jos olisi laittanut ehdokkaat aakkosjärjestykseen. Nyt monet ovat turhaan yrittäneet etsiä häntä listalta ja antaneet äänensä hädissään/vahingossa esim. Annille.
En ole varma onko asia ihan noin. Sinulle, AJ:lle ja miksei muillekin tiedoksi: kun perustin tämän äänestyksen minulla ei ollut millään tavalla mielessä montako ääntä saan tai olen saamatta - ihan sama, oikeasti.

Edit: vaikka pakko sanoa, että tuntui mukavalta kun Clay, tuo vanha mulkku, kehui kirjoituksiani.
Viimeksi muokannut Chap, 15.08.2007 13:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
William Somerset

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Geetzu kirjoitti:Hö, ikinä en onnistu nuolee kaikkien pusseja! Tai jotain! TTU!
Noo... Mä olen tänään lauhkealla tuulella ja annan sulle mahdollisuuden päästä Annan kantaan. Nyt sun pitäis vakuuttaa mut että miksi.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Clay »

Rahkapussi kirjoitti:BTW Chap olisi pärjännyt paremmin listalla, jos olisi laittanut ehdokkaat aakkosjärjestykseen. Nyt monet ovat turhaan yrittäneet etsiä häntä listalta ja antaneet äänensä hädissään/vahingossa esim. Annille.
Ehdokkaat näyttää olevan järjestetty siten, että turhimmat on ensin.
Nyt penikseni on fantastinen!
elco

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja elco »

Rahkapussi kirjoitti: Älähtäminen on kielinyt kolahtamisesta.
Ei se noin mene. Älähdys kielii alkuväitteen typeryydestä.

Esimerkki: EW sanoo vaatteidensa parantavan maailmaa ja lisäävän kantajainsa itsetuntemusta. Tokkopa myllerystä aiheutti se, että protestoijat alitajuisesti pelkäävät kantavansa maailmaa parantavia vaatteita tai että he muuten salaavat aiheeseen liittyviä läpinäkyviä fobioitaan.

Mutta miksi selittää mitään ihmiselle, jonka mielestä on hauskaa se kuka sanoo eikä se mitä sanotaan.
Rahkapussi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Clay kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:BTW Chap olisi pärjännyt paremmin listalla, jos olisi laittanut ehdokkaat aakkosjärjestykseen. Nyt monet ovat turhaan yrittäneet etsiä häntä listalta ja antaneet äänensä hädissään/vahingossa esim. Annille.
Ehdokkaat näyttää olevan järjestetty siten, että turhimmat on ensin.
Nyt GeetZu ei kyl nuole sun pusseja, saattaa mieluummin potkia niitä crocseillaan :shock:
PerttiMakimaa

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Rahkapussi kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:BTW Chap olisi pärjännyt paremmin listalla, jos olisi laittanut ehdokkaat aakkosjärjestykseen. Nyt monet ovat turhaan yrittäneet etsiä häntä listalta ja antaneet äänensä hädissään/vahingossa esim. Annille.
Ehdokkaat näyttää olevan järjestetty siten, että turhimmat on ensin.
Nyt GeetZu ei kyl nuole sun pusseja, saattaa mieluummin potkia niitä crocseillaan :shock:
Mistäs näistä ihmisistä koskaan tietää jos se vaikka mieluisampikin kohtalo hänelle? :)
Geetzu

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

William Somerset kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Hö, ikinä en onnistu nuolee kaikkien pusseja! Tai jotain! TTU!
Noo... Mä olen tänään lauhkealla tuulella ja annan sulle mahdollisuuden päästä Annan kantaan. Nyt sun pitäis vakuuttaa mut että miksi.
Mua ja Annaa ei varmaan voi verrata mitenkään toisiinsa, en ymmärrä sua! Enkä keksi miten muuten oisin yhtään parempi ku et oon vähän kiltimpi. Anna on eri mieltä. Annan mielestä oon laskelmoivasti kusipää, Anna on fiksu mut ei kyl oikeessa. Ja sä tykkäät ei-kiltistä! :D

Minä vakuutan tänään vain ukkoni siitä, että ansaitsen tulla otetuksi keittiönpöytää vasten hippasen rajummin (ehkä viimeistä kertaa kuukausiin), en mie sunkaltasii turmiollisii vierait kikkeleit rupee vakuuttelee - koska kaikkihan tietää et ainut aseeni on postata persekuvia VUODEN TAKAA - ku oon siwee... ;)

Kärsin tappioni!

edit: Käsitinkin heti ekan virkkees päin vttulaa, pus pus! :häröinen:
Geetzu

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Mistäs näistä ihmisistä koskaan tietää jos se vaikka mieluisampikin kohtalo hänelle? :)
Clay arvostais jos asettuis hajareisin - Crocseissa tai ilman - sen sammuneen ruhon päälle ja pissaa suihkauttais.
Vastaa Viestiin