Suosituin kityläinen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Ketä kityläistä fanitat eniten?

ninnithequeen
1
1%
Keikaus
2
3%
Gattaca
2
3%
Mylwin
2
3%
Geetzu
7
10%
Ann
9
13%
PerttiMakimaa
0
Ei ääniä
Suvinen
1
1%
NuoriDaavid
2
3%
Stadinarska
6
9%
Aito_Johanna
2
3%
EveryWoman
1
1%
Vadim
3
4%
Xiberia
1
1%
Sheetlord
3
4%
elco
7
10%
Tix
1
1%
sivustahuutaja
1
1%
Bliss
6
9%
Chap
2
3%
jouden-za
4
6%
SaintJohnPerse
1
1%
Hellu
2
3%
Huima
1
1%
Googlebot
2
3%
 
Ääniä yhteensä: 69

Rahkapussi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

elco kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti: Miten mä arvasin tuon kommentin etukäteen :-D Voi muru, sä olet niiin ennalta-arvattava: menet siitä, mistä aita on matalin.
Jaha, no mitä mä sanon seuraavaksi?
*ennustaa* Jotakin kirpakan muka-nokkelaa ja jotakin palstahenkilöä vähättelevää/mollaavaa, jonka huumoriarvo sinun mielestäsi on 100%
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

[quote="Googlebot"]StadinArskan vuodatuksen luettuani olen pahoillani ettei tämä setä antanut ääntään Annille joka on just sellainen vihainen nuorimies kuten Nomenscious totesi. Mutta ihan hyvään tarkoitukseen ääneni kuitenkin meni, toivottavasti siitä on paljon ja kauan iloa omistajalleen.[/quote]

Kiitoskia tai kiitoksia Bots kun olet lukenut vuodatukseni. tarkoitus oli vain yksinkertaisesti YRITTÄÄ valistaa tiettyjä ihmisiä näkemään metsän puilta, hehhehe, tai eihän tähän hehheh sovi?

Miksi minä antaisin ääneni Annille? Joka ei edes kirjoita. Luulen, että se olisi ääni Mylwinille. Mä en tiedä enää mitä uskoa!

RAHKAPUSSI:
Olet siis nähnyt Annin ja hän tosiaan itse skriivaa näitä?
On kivoja postauksia sulla nyt.

VAOLA:
Älä sure kovasti. Mä annan sulle bonuspisteen.

ELCO:
Kuka sinäolet ja miksi susta puhutaan noin paljon. Ihan tosi, mä en jummarra näistä. Tää on jotain sisäpiiriä??

KEIKKU:
Sulle riittää toiv. nyt iso pusi.

CHAP: Stadinarska Fan Clubin puheenjohtajan nimi on ISO ASIA. Älkäämme turhaan tätä nimeä lausuko.

Pelkään epäsuosituinta ketjua, koska täällä on piruja aika paljon ja perässähiihtäjiä.

Mauttomin ja hajuttomin, ohhoh. Juu, joo. Mä oon sellainen HIHHII.
Maistakaa vaikka. Olen siisti ja puhdaslihainen suomalainen filee-mies.

Nyt tuli taas aika paksua josta Georgina-beibee saattaa mua haukkua karvaasti, joten aika lopettaa, heh.

FANINI laittakoon jotain hauskaa Arskalle, joka väsynyt ja ottaa iltamuonan eikä halua nyt siitä arvosteluja, ruoasta.
Oho, naapurin naisella on makee toppi...OUTS!! vau...Kuolaimethan tässä tarvittaisiin. Ohoh, sillä on Crocsit, vaalensiniset, pienet jalat, tuskin pikkuhousuja, jumalaiset sääret, uhkeat imurauhaset. Ja...sitten tuli lapsonensa sieltä ovesta myös,ja huonosti valittu karvainen ruma uros :shock: ,... joo.
Onko elämä tällaista? Phyi.

SA
masokisti äsken :?
Tix

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rahkapussi kirjoitti:Peruskiukkuudessa postauksesi muistuttavat aika paljon vanhempaa, menopaussia lähestyvää naishenkilöä. Hekin kun hikeentyvät helposti kaikesta turhasta.
Mun taas on vaikea kuvitella Elcon olevan koskaan kiukkuinen kun tänne kirjoittaa.
elco

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja elco »

Rahkapussi kirjoitti: *ennustaa* Jotakin kirpakan muka-nokkelaa ja jotakin palstahenkilöä vähättelevää/mollaavaa, jonka huumoriarvo sinun mielestäsi on 100%
Heittääkö sitten joku oikeasti omasta mielestään paskaa läppää? Heitätkö sinä? Siis omasta mielestäsikin.

Sisäinen psychoanalyytikkoni on ratkaissut tämänkin ongelman: Sua vaan vituttaa, kun sä et ole ehdolla ja kukaan ei maininnut sua. Tuossa tilanteessa on keskimääräisyyspalkintokandidaatilla kaksi vaihtoehtoista toimintamallia:
1) "Äänestän itseäni!1"
2) "Tälläiset äänestykset ovat lapsellisia."
Rahkapussi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

elco kirjoitti: Heitätkö sinä? Siis omasta mielestäsikin.
Totta kai, tietenkin. Sinähän olet sen monta kertaa todennut. Ja pliis, älä vaihda alaa. Sielutieteellä ei ole mitään tekemistä tekniikan kanssa. Siihen vaaditaan putkea monimutkaisempaa kierrettä.
elco

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja elco »

Rahkapussi kirjoitti: Sinähän olet sen monta kertaa todennut.
Missä?
BettyB.

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Äänestän itseäni!1 Tälläiset äänestykset ovat lapsellisia.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mäkin äänestän itseäni!!1 Eiku en saatana voikaan. Bannaankin kaikki.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Vadim »

aasi kirjoitti:Bannaankin kaikki.
Itsesikin?
Rahkapussi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

BettyB. kirjoitti:Äänestän itseäni!1 Tälläiset äänestykset ovat lapsellisia.
Niin, mä kaipasin patZia listalle. Ihmettelen, että ei ollut.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vadim kirjoitti:
aasi kirjoitti:Bannaankin kaikki.
Itsesikin?
Erityisesti itseni!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Elukka

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Äänestäisin itseäni jos nämä äänestykset ei olis niin lapsellisia. :leuhka:
Geetzu

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä äänestin itseäni, en kyllä vieläkään pidä näistä äänestyksistä. Pidän sitten kun saan eniten ääniä.
PerttiMakimaa

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Olenpas minä suosittu.

Järkeilen, että puolet Annelin äänistä olivat oikeasti minun ääniä. Kitykrapulaiset kädet vaan tutisivat sen verran paljon. Tällä minä jaksan varmaan taas päivän... :)

Joo, annoin äänen jollekin toiselle nollakerholaiselle. Ihan juuri siksi.
PerttiMakimaa

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Vaola kirjoitti:Älä nyt. Mä ainakin otan tämän todella vakavasti, ja pahoitinkin mieleni kovin siitä ettei mua (taaskaan) kelpuutettu listalle. Mietin asiaa kotona, ja sainkin kuulla olevani kyllä ihan ihana, mutten ihan niin ihana kuin elco ja Mylwin.

Niin että... :finger:
Ai hitsi, eli vielä huonomminkin voi siis mennä.

Kiva, että olet saanut vertaistukea kotoa. :)
PerttiMakimaa

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Aito_Johanna kirjoitti:Mua jotenkin säälittää tuo Chap, kun se avasi tällaisen äänestyksen, eikä itse ole saanut yhtään ääntä. :(
Anna sille! :)

Suloinen sääli, mitä rakkauselämämme olisikaan ilman sitä...
NuoriDaavid

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Äänestin itseäni.
Storia

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Storia »

Äänestin elcoa, koska ihailen elcon hassua tapaa kirjoittaa ja aina iloista sekä energistä luonnetta (mitä siitä, vaikka se olisikin usein muiden kustannuksella - herkkä hipiä kovettuu netissä). Crowbaria olisin äänestänyt, jos olisi ollut listalla.
NuoriDaavid

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti: En muuten nimennyt niitä nuorehkoja mieshenkilöitä, jotka pitävät kriittisenä ajatteluna muiden solvaamista. Toki pidin nikkisi mielessäni.
Pidän itseäni oletusarvoisesti poissuljettuna kaikilta listoilta, joiden jäseniä luonnehditaan nuorehkoiksi.
Olisit iloinen, kun sinua sanottiin nuorehkoksi mieheksi, tämä saattoi olla viimeinen kerta.

Ps. Minulle sanottiin kesällä, että miten lääkärit ovat nykyään niin nuoren näköisiä :ohyeah:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Moi! Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, että ihmiset jotka hiukankin uumoilevat pitävänsä Arskasta eniten, laittaisivat raksin Arskalle!Esim. ne, jotka tavallisesti ette laita mitään tai rekisteröitymättömät...

Mutta jos Arska ei ole ykkönen, niinkuin toki useimmiten sentään on kun täällä on muitakin paljon, niin sinä, joka vain luet näitä postauksia, oli ne sitten tylsiä TPK:ta tai viel' tylsempiä romaaneja Stadinarskalta niin laittaudupa itsesi aktiiviseksi.

Sitten jos ja kun mulla kuitenkin on ystäviä täällä viljalti jopa noihin ykkössijoihin asti, niin niitä on varmasti enemmän kakkos ja kolmos ja nelossijoihin, SIKSI pyytäisin ainakin omasta puolestani TIETOA, olisinko lukijoille "mukavampi" tiukan asiallisena vai tyystin humoristisena vai niitten yhdistelmänä (jonka itse uskon olevan parhain, mutta mun uskominen saattaa olla väärä, kun se huumorintaju minulla ei aina ole samanlainen kuin muilla)

Nimittäin oudot saamani kommentit eräiltä kiusaajamiehiltä ja Lolitalta (vaikka hän saattaa kiusata kun pitää?) osoittavat, että heillä on jokin henkinen este pitää minusta tai siis ovat kateellisia. oln itsekin sanonut ettei minulle pidä olla kateellinen! Mutta miksi kummassa miehet haluavat Arskattoman päivän, kysyn vaan? Ovatko ne homoja ja kiusaavat kun tykkäävät! Paljon ymmärrän mutten tätä! Minähän olen kuitenkin täällä miellyttävä.

Jos joku otaksuu, että olen itsekäs kun kysyn itsestäni niin juoskoon nyt järveen tai lampeen. Tämä on parempaa asiakaspalvelua

Stadinarska tuntee vastuunsa kasvatuksessa!

Mussukalle, Geetzulle,Rahkalle,Keikaukselle,Mustaenkelille, Sipsille, Aydemirille, Homeboylle, St Johan Perseelle, Ninnillekin, Blissille, Nuorelle Taavetille, Chapille, Vadimille, Mäkimaalle, Sairalle, Vaolalle, Xibille, eli varmahkoille Arskalaisille erityisterveiset sydämin :h: :h: :h: .

Ja muille toivottavasti lukuisille Arskalaisille pyydän ilmoittamaan tähän niin saatte heti erityisterveiset sydämin! :h: :h: :h: .

Josko sanoisitte te uudet Arskalaiset nimenne niin saatte heti virtuaalisuudelman ja miehet miehekkään virtuaalihalauksen (reilulla avokämmenlyönnillä selkään)

SA
elää
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ääneni meni A_J:n nettipersoonan muistolle, ajalle kun oikeakielisuuden ruoska heilui armottomasti nutturadominan käsissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja masa »

Stadinarska kirjoitti:Stadinarska on norattu.
Suosituin kitinäläinen?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

masa kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Stadinarska on norattu.
Suosituin kitinäläinen?
Siis kyllä mua oikeesti ärsyttää tämäkin Masa. Juuri tullut Kitinään ja jonkun toinen ego siis aivan satavarmasti ja hokee tuota täällä olevain mieleltään pikkupoikain hokemaa. Ääh. Nyt tekisi mieli sanoa jotain todella rumaa ja laitonta mutta

enpä muuten sano!! Hahaa! Poistu sinä Masa ja esiinny itsenäsi! Tee se. Tee se HETI. Prkl.

Sa
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja huima »

Olin väärässä.

Lilohan se on selkeästi äänen arvoinen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

huima kirjoitti: Nowaysis oli ihan bubbling under äippä-kategoriassa.
Bubbling under? :shock: Mulla taitaakin sit olla vähän kiireitä tulevana perjantaina!11 :evil:
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin