Suosituin kityläinen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Ketä kityläistä fanitat eniten?

ninnithequeen
1
1%
Keikaus
2
3%
Gattaca
2
3%
Mylwin
2
3%
Geetzu
7
10%
Ann
9
13%
PerttiMakimaa
0
Ei ääniä
Suvinen
1
1%
NuoriDaavid
2
3%
Stadinarska
6
9%
Aito_Johanna
2
3%
EveryWoman
1
1%
Vadim
3
4%
Xiberia
1
1%
Sheetlord
3
4%
elco
7
10%
Tix
1
1%
sivustahuutaja
1
1%
Bliss
6
9%
Chap
2
3%
jouden-za
4
6%
SaintJohnPerse
1
1%
Hellu
2
3%
Huima
1
1%
Googlebot
2
3%
 
Ääniä yhteensä: 69

Rouva Pupu

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Arvasinhan, että olisi pitänyt äänestää itseäni.
Kyllä se siitä. Koita jaksaa. :boohoo:
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Clay »

PerttiMakimaa kirjoitti:Arvasinhan, että olisi pitänyt äänestää itseäni.
Hahahahahah, ainoa nolla!
Nyt penikseni on fantastinen!
PerttiMakimaa

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Rouva Pupu kirjoitti:Kyllä se siitä. Koita jaksaa. :boohoo:
Olen aina pohtinut mitä tuo vasemman puoleinen noista tekee. Tarjoaako hän alapäätään nuoltavaksi? :think:
Rouva Pupu

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Kyllä se siitä. Koita jaksaa. :boohoo:
Olen aina pohtinut mitä tuo vasemman puoleinen noista tekee. Tarjoaako hän alapäätään nuoltavaksi? :think:
Hieroo tissejä naamaan. Ihan selvä hei.
PerttiMakimaa

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Clay kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Arvasinhan, että olisi pitänyt äänestää itseäni.
Hahahahahah, ainoa nolla!
Erotun porukasta, näemmä.
PerttiMakimaa

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Rouva Pupu kirjoitti:Hieroo tissejä naamaan. Ihan selvä hei.
Ok. Enää ei muuten masennakaan yhtään. :cheer:
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Stadinarska kirjoitti:Voisitte tietenkin laittaa taas rakentavaa viestiä, mitä tulisi vähentää, mitä lisätä kirjoituksissani!
Sulle on annettu noita parannusneuvoja ihan kyllästymiseen asti, etkä niistä ole ottanut onkeesi. Mä annan nyt hyvin yksinkertaisen neuvon: koita vähentää kirjainten määrää sun postauksissa. Nolla kirjainta olisi tavoiteluku.
Loppuiko data & argumentit?
Pyry-Matias

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Eikö tulos ole jämähtänyt tasolleen. Anna on siis suosituin. Mitä tarjoamme tuolle onnelliselle sotaleskelle palkinnoksi? Olen varma, että mikä tahansa huomionosoitus ärsyttäisi ja nolostuttaisi häntä. Mutta eikö tämä ollut koko kyselyn tarkoituskin?
BettyB.

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pyry-Matias kirjoitti:Eikö tulos ole jämähtänyt tasolleen. Anna on siis suosituin. Mitä tarjoamme tuolle onnelliselle sotaleskelle palkinnoksi? Olen varma, että mikä tahansa huomionosoitus ärsyttäisi ja nolostuttaisi häntä. Mutta eikö tämä ollut koko kyselyn tarkoituskin?
Mun ääni on vielä kaupan!!
Googlebot

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Pyry-Matias kirjoitti:Eikö tulos ole jämähtänyt tasolleen. Anna on siis suosituin. Mitä tarjoamme tuolle onnelliselle sotaleskelle palkinnoksi?
Paluulippu Kitinään?
Pyry-Matias

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

BettyB. kirjoitti:Mun ääni on vielä kaupan!!
Nyt tarvitaan enemmän kuin yksi ääni.
Zeb

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Lauma hyviä kirjoittajia täällä, esimerkkeinä nyt vaikkapa sivustahuutaja, elco, Ann, Vaola, Melnais, Pyry-Matias, Manala, Nowa, EW, Vadim, GBot, Sikamika, Kreivitar, Suvinen, Lapitii ja ND.

Btw, missä luuraavat HellBell, urpiainen ja mustakikkeli? (Vai onko GBot mustakikkeli?)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Googlebot kirjoitti, ja minä vastaan paksunnetulla tekstillä seuraavaan!

Sinut voisi myös ottaa enemmän tosissaan ihmisenä ja kirjoittajana jos välillä osallistuisit muihinkin aiheisiin kuin "StadinArska" ja "Mussukka".

En osaa tätä ottaa yhtä piiruakaan tosissani, koska kirjoitan valtavasti monista asioista man ja taivaan välillä. Äläpä väitä tuollaista! Ihan toinen asia on, että Stadinarska ja Mussukka-juttu on toisille tylsä ja sikäli kulunut aihe. Koetan sitä vähentää, ok.

Tietenkin jos ei ole mitään sanottavaa muihin kuin noihin kahteen aiheeseen, on tilanne ongelmallinen.

Hehheh, joo joo! Juu ei!

Ehkä suurin vikasi kirjoittajana on se että jäät aina jauhamaan samaa levyä, ja toistat samaa vitsiä miljoona kertaa.

Nojoo, on se toki se samanjauhaminen minun puoleltani vitsiä, mutta toki se kuluu ja tylsistyy kun jatketaan, ok!


Uskoisin tuon olevan tärkein syy miksi niin monet noraavat sinut eikä juuri kukaan jaksa vastata mihinkään viesteihisi ja kyselytulviisi.

Toivotko tätä? Ennenkin olen saanut tällaista ajatusta! Onkos se sinun oma käsityksesi? Ei moni yksittäinen kirjoittaja noraa minua, se on käynyt täysin selväksi. Se, että tilastollisesti olen varmaan vieläkin norattu jonkin verran on lukuisat nikit, Huiman, Ihmisen ja Tixin ja masan kaltaiset "eri nikkejä kantavat syövät". vaikka eräillä heistä onkin ihan älykkäitäkin kirjoituksia, joka hämmentää minuakin!

Ennen kysyin enemmän, nykyään jos haluan tietoa, kysyn YV:ssä ja saan hyvin paljon miellyttävämpiä vastauksia kuin Kitinässä yleisesti. En paljoa YV-asiaa käytä toki.
Ja ihan hyvin mulle vastataan, hyvä tavaton, en jaksaisi millään vastata enempiin juttuihin.
Huomaako herra Googlebot, että hänkin vastasi nyt minulle ja on kovasti kiinnostunut minusta aina kopiointiin asti. Heh. Sinähän pidät minusta jotenkin, eikö totta kuitenkin! Ainakin olen ihmeen suosittu.
ÄLÄ levitä tuollaista hassutusta ettei minusta pidetä. ne on ne muutamat ja sitten näiden muutamien aikaansaamat reaktiot kaikkein laumasieluisempaan Kitinä-kantaan, heh!
EN millään toki jaksaisi jatkaa ellen olisi saanut ihan tarpeeksi suurta positiivista palautetta eri tavoin! Usko nyt edes huviksesi!


Mitä tulee kyselyihisi joissa julkisesti utelet kovasti lisätietoja muiden palstalaisten kirjoittamista asioista, tiedonjano sossupoken toivossa on sinänsä ihan normaalia, mutta yleensä ihmiset kertovat jo ekalla kerralla niin paljon kuin haluavat muiden palstalaisten asioistaan tietävän. Silloin voi tuntua turhauttavalta jos joku kuten sinä tulee siihen vielä perään utelemaan tarkempia yksityiskohtia. Älä siis ihmettele jos juuri kukaan ei vastaa uteluihisi.

Taas tällainen toive ettei kukaan vastaisi minulle? En ollenkaan ole huomannut sellaista enää. Tiedän täsmälleen mihin odotan vastausta ja usein olen saanut, myös YV:llä.
Minulla on arvostelijoita ja sellaisia jotka eivät minusta pidä, mutta minä en oikeastaan ole antanut mitään oikeasta syytä olla minuun vastahakoinen. Viljelen huumoria, omaani, joka uppoo toisiin, toisiin ei. Ja sinunkin kaltaisesi levittää jonkinlaista antipatiaa että "On ihan selvää ettei kukaan pidä ja kaikki noraa ja kaikki haluaa ja kaikki...". Älä hyvä Bot käytä tuollaista sanoisinko tyhmänoloista tyyliä! Kun et varmasti oikeasti ole tyhmä. Sen vaistoan, olet ihan älykäs, eikö näin!
Siksi sinullekin vastaan perusteellisemmin. Mutta ajattele! Sen olet "velkaa"!!


Ups, nyt pitää mennä palaveriin. (älä kysy mitä palaveri käsittelee tai mitä siellä puhuttiin, kiitos)[/quote]

Hehheh, olet hauska. En nyt sitten kysy! Voisit kyllä kertoa oliko pullaa ja kahvia! Tosin tämäkin on hassua! Melkein kaikki varmankin haluaisivat tietää esim. työpaikkasi, mutta tunnustit jo pelkosi että se paljastuu! Senkin pikku Botti-salaaja! hehheh

ystävyydellä Stadinarska :)

P.S Kiitos kommentista, sitähän pyysin, mutta olen kyllä parantanut tyyliäni teille sopivammaksi!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sleazoid kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Voisitte tietenkin laittaa taas rakentavaa viestiä, mitä tulisi vähentää, mitä lisätä kirjoituksissani!
Sulle on annettu noita parannusneuvoja ihan kyllästymiseen asti, etkä niistä ole ottanut onkeesi. Mä annan nyt hyvin yksinkertaisen neuvon: koita vähentää kirjainten määrää sun postauksissa. Nolla kirjainta olisi tavoiteluku.
Slea hyvä! Minä olen paljon muuttanut tyyliäni,ottanut onkeeni kun kysyin, kirjoitusasuani, kun se kerran on tärkeä, ja lisäksi kirjoitan muita loukkaamatta!! Huomaatko sitä ollenkaan hyvänä asiana. Esimerkiksi sinä olet aikas hyökkäävä minua kohtaan! Ei se ole, hei, hyvää proosaa, kirjoittaa tuolla tavalla. Minä olen ihan ihminen!

Ja en haluaisi kehuskella,mutta olen lapsesta asti kirjoittanut ja osallistunut jos jonkinlaisiin kirjoituskilpailuihin. Saanut ihan tarpeeksi hyvää palautetta lukuisin eri tavoin. Koulussa tietenkin pärjäsin kirjoituksella, se on selvä, mutta olen saanut läpi palstoja lehtiin ja työpaikallani olen ollut työpaikkalehtiin innokas kirjoittelija. MISSÄÄN, missä minut tunnetaan, en ole saanut negatiivista palautetta. Naurua kylläkin.Ja kylläkin jotain asiaa on asiallisesti korjattu. Muttei tyyliä!
Kirjoitin myös pitkään hupisarjakuvaa työpaikkalehteen, ja en malta olla sanomatta että sain ihanaa palautetta!

Muistan kun voitin raittiuskilpakirjoituksissa toisen sijan kaksitoistakesäisenä (valtakunnallinen). Se oli koulullemme silloin iso asia ja olin aika Stara, hehheh! Juukasta oli silloin voittaja ja minä juttelin silloin tämän pojan kanssa ennen palkintojenjakoa. Muistan kun se oli pikku shokki...poika oli kyllä tosi erikoinen. Minä en ole!
Kolmas palkittu oli tyttö Helsingistä. Oikein supersöötti, peruskiltti! Muistan ihanat kiiltonahkakenkänsä. Taisin hiukan ihastua.Missähän hänkin on! Susanne oli nimi!
Nollaluku ei ole ihan järkevä tavoiteluku Kitinälle, luulen sentään itsetuntoisena, mutta toisaalta mun oma aikani alkaa olla kortilla. Ja tämä Kitinä tuntuu sisältävä liikaa nuoria kundeja, joille ajatusmaailmani on liikaa. He pelkäävät jotain minussa! Tunnustan, että omaan ehkä liikaa feminiinisyyttä käsittelyssäni. Olen miettinyt onko se syynä siihen ettei mulla ole perhettä. Mutta mä en halua olla jörö työllä itseni pilaava kaljanhöyryinen kaksinaamainen mies vaan olen herkkä tunteva, ajatteleva, hyväätahtova, usein liian naiivi, mutta taatusti luotettava lämmin ihminen. Minä tunnen vahvasti jos minua kohtaan ollaan vääriä ja se tuntuu syvällä.
Silti haluan koettaa omalla tyylilläni ja huumorilla. Minulla on täällä ystäviä. Johan sen "fanitusketjukin" todisti.

Ja kuinka paljon vähemmän olisi kirjoituksia ellei "aihetta antavaa" Stadinarskaa, jolle kaikkien on ollut lupa käyttää roskapönttönä, olisi.

Minusta on upeaa, että ne, jotka minusta pitävät, täytyy olla todellisia minua sallivia, fanejani!

Minä haluaisin tuoda iloa kaikille enkä haluaisi koskaan olla liian ilkeä. Kuitenkin minun ongelmana ja pikku harmistuksena ovat olleet eri nikeillä villintyneet ilm. nuoret miehet jotka kehtaavat puhua sitä oikeaa paskaa!

No, olen puhunut taas.
Ja liikaa, koska täällä ei ole lukuhaluja. Ei silti. Minäkään en lue kovin hyvin muiden postauksia, tunnustettakoon. Mutta en koskaan enkä milloinkaan alentuisi siihen todelliseen itsekkyyteen ja toisesta välittämättömyyteen, että kirjoittaisin noraavani jonkun. Se on HUONOA käytöstä kaikin tuomariäänin!Kiitos vanhemmilleni, että minut on kasvatettu! Heh.

Stadinarska :P
Saaren saalis
Viimeksi muokannut Stadinarska, 16.08.2007 22:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Googlebot kirjoitti: Sinut voisi myös ottaa enemmän tosissaan ihmisenä ja kirjoittajana jos välillä osallistuisit muihinkin aiheisiin kuin "StadinArska" ja "Mussukka".
Sä oot vaan kateellinen! Mutta ei se mitään; vielä kun vähän aikaa ränkytät ja postaat kuluneita Arska-imitointeja niin eiköhän se Arska sutkin huomaa ja ota huomionsa lämpimään auringonpaisteeseen! Toimihan se Tixilläkin! Puspus :h:
Mussukka, Grande Pusi!!! :h:

"Stadinarska ja Mussukka" tuntui aivan Ihq:lta, kiitos Potsi muistutuksesta!

Mussukka, sinun ei tarvitse olla huolestunut vaikka jopa pojat pommittavat ja kivittävät minua ihan kuin olisin tyttö, hihhii! SA:n ykkössijasi ei ole uhattuna!
:)

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Googlebot

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Suvinen kirjoitti:
Googlebot kirjoitti: Sinut voisi myös ottaa enemmän tosissaan ihmisenä ja kirjoittajana jos välillä osallistuisit muihinkin aiheisiin kuin "StadinArska" ja "Mussukka".
Sä oot vaan kateellinen! Mutta ei se mitään; vielä kun vähän aikaa ränkytät ja postaat kuluneita Arska-imitointeja niin eiköhän se Arska sutkin huomaa ja ota huomionsa lämpimään auringonpaisteeseen! Toimihan se Tixilläkin! Puspus :h:
En suinkaan tarkoittanut että hänen on pakko lopettaa virtuaaliliehittelyäsi, varsinkaan kun se tuntuu uppoavan kuin veitsi voihin. Tarkoitin vain sanoa että yleisesti ottaen ne kaikkein mielenkiintoisimmat kirjoittajat osaavat ottaa (järkevästi) kantaa moniin erilaisiin keskusteluihin. Listan kärkipäähän voisi asettaa vaikka sellaisia nimiä kuten tix, chap, elco, mylwin, melnais (silloin harvoin kun kirjoittelee), urpiainen, sivustahuutaja ja moni muu. Kuten todettu, Gattacallakin oli painava sanansa sanottavana monesta asiasta jotka eivät liittyneet Nussivaan Maailmaan.

Mutta jokainen tavallaan. Kenenkään kirjoittajan ei ole pakko yrittää miellyttää kaikkia tai välttämättä edes ketään, mutta Stadinarska nyt vaan vaikuttaa tekstiensä perusteella kovin riippuvaiselta muiden hyväksynnästä, joten ajattelin vähän auttaa miestä mäessä sen hyväksynnän hankkimisessa. Kerjäämällä sitä ei useimmilta saa.
Googlebot

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Okei, et tarkoittanutkaan mitä sanoit. Valitettavasti höynäytit sitten StadinArskaakin kun hän tuntui ottavan kannanottosi tosissaan. Oletko nyt tyytyväinen kun sait hänet surulliseksi? Olet ilkeä ja paha ihminen. :cry:
Viimeksi muokannut Googlebot, 16.08.2007 22:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Googlebot kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Googlebot kirjoitti: Sinut voisi myös ottaa enemmän tosissaan ihmisenä ja kirjoittajana jos välillä osallistuisit muihinkin aiheisiin kuin "StadinArska" ja "Mussukka".
Sä oot vaan kateellinen! Mutta ei se mitään; vielä kun vähän aikaa ränkytät ja postaat kuluneita Arska-imitointeja niin eiköhän se Arska sutkin huomaa ja ota huomionsa lämpimään auringonpaisteeseen! Toimihan se Tixilläkin! Puspus :h:
En suinkaan tarkoittanut että hänen on pakko lopettaa virtuaaliliehittelyäsi, varsinkaan kun se tuntuu uppoavan kuin veitsi voihin. Tarkoitin vain sanoa että yleisesti ottaen ne kaikkein mielenkiintoisimmat kirjoittajat osaavat ottaa (järkevästi) kantaa moniin erilaisiin keskusteluihin. Listan kärkipäähän voisi asettaa vaikka sellaisia nimiä kuten tix, chap, elco, mylwin, melnais (silloin harvoin kun kirjoittelee), urpiainen, sivustahuutaja ja moni muu. Kuten todettu, Gattacallakin oli painava sanansa sanottavana monesta asiasta jotka eivät liittyneet Nussivaan Maailmaan.

Mutta jokainen tavallaan. Kenenkään kirjoittajan ei ole pakko yrittää miellyttää kaikkia tai välttämättä edes ketään, mutta Stadinarska nyt vaan vaikuttaa tekstiensä perusteella kovin riippuvaiselta muiden hyväksynnästä, joten ajattelin vähän auttaa miestä mäessä sen hyväksynnän hankkimisessa. Kerjäämällä sitä ei useimmilta saa.

Good Grief...kuin veitsi voihin! Virtuaali...selvä toive, hohhoo!
Katkeruutta.

Mussukka,ajattele, olet oikeassa! SE ON kateellinen, richtige mustis!
Koetan hengittää tasaisesti!!


GB:n virallinen Lohdutusosio:

Hei, oot sä kiva Googlebot, pusi sullekin!
Joo, en määä toki oo mielenkiintoinen enkä ossaa ottaa mihinkään kantaa, juu, sovitaan niin. Ole nyt rauhallinen vaan.
Kyl sä oot kans ihan kärjessä, MUTKU Mussukka on sentään verevä ihana hienoluonteinen nainen, kyl sun pitää ymmärtää!

SA :D
hienotunteinen yksilö Helsingin kaupungin länsiosasta
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
BettyB.

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Onko kaikkien ihan pakko yllyttää tota pähkinätapausta? Lopettakaa!
Tix

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Tix »

Sleazoid kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Voisitte tietenkin laittaa taas rakentavaa viestiä, mitä tulisi vähentää, mitä lisätä kirjoituksissani!
Sulle on annettu noita parannusneuvoja ihan kyllästymiseen asti, etkä niistä ole ottanut onkeesi. Mä annan nyt hyvin yksinkertaisen neuvon: koita vähentää kirjainten määrää sun postauksissa. Nolla kirjainta olisi tavoiteluku.
Repesin.
Pyry-Matias

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

BettyB. kirjoitti:Onko kaikkien ihan pakko yllyttää tota pähkinätapausta? Lopettakaa!
SA on niin epätodellisen pelle, että epäilen vakavasti sen olevan "lapseensa" lopen kyllästyneen palstamoguli Aasin kehittämä hahmo, joka vääjäämättömästi vie palstan tuhoon nakertamalla palstaa sisältä käsin.

En voi kuin ihailla ja ihmetellä niitä kanssapalstailijoita, jotka eivät edes välillä koe tarvetta tulla kaapeleita pitkin SA:a hapettamaan.
Googlebot

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Stadinarska kirjoitti:...
No niin, tämän siitä sai kun yritti olla ystävällinen ja rakentava StadinArskaa kohtaan, pelkkää paskaa tulee niskaan avun kohteelta. Tuo itseään mukavaksi jatkuvasti mainostava palstapelle muuttui jopa kovin ilkeän oloiseksi auttajaansa kohtaan. :cry:

Luovutan. Pakko kai sitten liittyä SA:n ignoroivien taajaan joukkoon. Mä lähden muualle viikonlopuksi ja juon suruuni, voin jopa lurittaa jonkun laulun StadinArskan muistolle.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tiiättekö, mua ei häiritse StadinArska enää lainkaan, norausnappi piti siitä huolta, mutta saakeli kun siitä nuijasta keskustellaan ketjusta toiseen! Se vähän latistaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Aito_Johanna

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Mikä tuossa arskassa niin kauheasti raivostuttaa?
Ihan harmitonhan se on. Hyppään vain sen postaukset yli. Noraus on mielestäni tarpeetonta; mikä siinä nyt on niin vaivalloista painaa pari sekuntia nuoli alas -näppäintä, kun arskan viesti osuu kohdalle?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suosituin kityläinen

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Googlebot kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:...
No niin, tämän siitä sai kun yritti olla ystävällinen ja rakentava StadinArskaa kohtaan, pelkkää paskaa tulee niskaan avun kohteelta. Tuo itseään mukavaksi jatkuvasti mainostava palstapelle muuttui jopa kovin ilkeän oloiseksi auttajaansa kohtaan. :cry:

Luovutan. Pakko kai sitten liittyä SA:n ignoroivien taajaan joukkoon. Mä lähden muualle viikonlopuksi ja juon suruuni, voin jopa lurittaa jonkun laulun StadinArskan muistolle.
Hei Potsi HYVÄ! Onkos tämä nyt sinun vitsisi? Jokatapauksessa varmuuden vuoksi sanon, että sanontasi oli hyvin kärkeviä, ja hyvin osoittavia ja arvelevia ja minä vastasin niihin ilman yhtä ainoaa paskajuttua!! Ihan asiallisesti! Se oli hyvä dialogi. Minun oli pakko oikaista sinun väitetteesi.

Ja kiitin sinua kommentista. Tottakai. Älä nyt leiki tällätavoin!

Itsekin tiedät tai aavistat, että kuka nyt "lypsylehmän" ignoraisi, sen josta kaikki yllättävän paljon puhuvat! Mikähän kumma minussa noin ärsyttää?

Ignooraustilastoni onkin varmaan suuri, mutta vielä kerran, se tulee erilaisista nikeistä nuorilta miehiltä, jotka ilm. kateellisia tai jotain sellaista.

Irmelianneli on ilm. liian nuori, lapsi? ja vielä hieman johdateltavissa ja Lolitalla on toinen syy kyllä. Mutta en käsitystäni kerro.

AITO JOHANNAN (KIITOS) viesti on sellainen jota haluaisin! Minun kirjoitukseni ovat ihan ok, ja harmittomia sinänsä. En halua loukata ketään enkä puhu paskaa.
Saan kummallisia palkintoja itselleni siitä hyvästä.

Aito Johanna ja Googlebotkin saavat pusun minulta ja halin! Googlebotkin, koska en halua tuottaa pahaa oloa. Toivottavasti hän pilaili!!

Sa
aito tosi aina onpi kiva
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin