Sunnuntai on tänään!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mitä maitoa joisitte mieluiten 2dl:n juomalasin?

Rasvatonta maitoa
3
25%
Ykkösmaitoa
1
8%
kevytmaitoa
2
17%
täysmaitoa
1
8%
vanhanajan maitoa
0
Ei ääniä
ternimaitoa (vasikan synnyttäessä, tehdään juustoa)
1
8%
isotissisen naisen tissimaitoa
1
8%
pienitissisen naisen tissimaitoa
1
8%
vuohenmaitoa
0
Ei ääniä
haluaisin maitojunalla kotiini...
0
Ei ääniä
En juo maitoa 2dl kerralla
2
17%
 
Ääniä yhteensä: 12

SaintJohnPerse

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Bliss kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Eihän Bliss asu Larussa! Miksi hän Larun rannalla olisi?
Tarviiko asua Larussa jotta saa käydä siellä rannalla?

Välillä lojun Kaivopuistossa, vaikka en siinäkään ihan lähellä asu. Yyterissäkin olen rakennellut hiekkalinnoja, vaikka Poriin mua ei sa muuttamaan edes väkivallalla uhaten :roll:
Kappas... Lainauksesta päätellen Bliss lukee SA:n viestejä...

No, täytyyhän jonkun tehdä sitä.
Bliss

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SaintJohnPerse kirjoitti: Kappas... Lainauksesta päätellen Bliss lukee SA:n viestejä...
Vain silloin, jos silmänurkassa vilahtaa nimeni :)
SaintJohnPerse

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Bliss kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti: Kappas... Lainauksesta päätellen Bliss lukee SA:n viestejä...
Vain silloin, jos silmänurkassa vilahtaa nimeni :)
Itsekeskeinen ihminen
Tix

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja Tix »

SaintJohnPerse kirjoitti:Itsekeskeinen ihminen
Niin, sen pitäis huomata vaan jos sut mainitaan.
SikaMika

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti: Kappas... Lainauksesta päätellen Bliss lukee SA:n viestejä...
Vain silloin, jos silmänurkassa vilahtaa nimeni :)
Itsekeskeinen ihminen
Jep. Rakastan kaikkia itsekeskeisiä ihmisiä lähes yhtä paljon kuin rakastan itseäni. Eikä kukaan ole niin itsekeskeinen ettei rakastaisi mua! :h: 8)
SaintJohnPerse

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Tix kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Itsekeskeinen ihminen
Niin, sen pitäis huomata vaan jos sut mainitaan.
minäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminä
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

[quote="Rahkapussi"][quote="Stadinarska"]Kyl sä Larun rannalle aikoessasi voisit YV:n mulle lähettää ja kysyä lupaa. [/quote]

Kuules elämäni mies. Pikkulinnut ovat laulaneet, että laittelet täällä YV:tä muille naaraspuolisille palstalaisille. Minulle et ole laittanut. Olen pettynyt: oletkin pelkkä palstalla hilluva tuulimuna. Kyllä minullekkin yksi stalkkeri sopisi. Tosin sillä tavalla olen pahapäinen, että saattaisin tulla kylään tennismailan kanssa ja tervehtiä sillä stalkkerin polvilumpiota. Ja varmistaisin, että silminnäkijöitä ei olisi.[/quote]

Voi hitsin hitsi, sinä naaras piirakanhaltija! Ja polveni on nuoruusiän eri hoitojen jälkeen jo niin hyvässä kunnossa. Aion korjata virheeni kyllä sopivassa tilanteessa. Hyvää kannattaa odottaa, hihii. Kiistän olevani tuulimulkku. Korkeintaan Tuulikives.
Sovitaanhan aluksi vaikka niin, että teen huomenna marjaRAHKAA ja ajattelen sua sekä rahkaa ostaessani, että sitä myöhemmin syödessäni.
Pikkulintuja on kyllä pahuksen paljon Suomenmaassa.

JA SAINT JOHNILLE pikku kommentti: Olet aivan total hassu. Oletko tosiaan luulossa, että minua ei lueta. Jos joku Tix tai Ihminen tai Vihtap. huutaa "pasaa" norauksista, se ei tarkoita yhtään mitään realistista. Se on heidän kateellinen toiveensa. Se on taivahan tosi ja se on mulle ollut aiemminkin tuttu reaktio, lähinnä ala-asteella, hehheh!
Enhän minä jaksaisi tällaisiä määriä juttuja kirjoittaa ellen tietäisi että niitä luetaan, heh. Uskomatonta, että saattaa joku ihan järkeväkin kuten sinä oletettavasti olet, uskoa suuriin norausmääriin. Muutama taitaa olla norannut minutkin, ja sehän on ihan hyväksi. Tuskin olisin heistä millään lailla kiinnostunut,jos ovat varmaan harmaantylsiä,
sano!!!

SA
joutui kiinni
korjaa asian
syö aluksi rahkaa
ojensi Persettä
muttei persettään
vielä
ohhoh
:shock:
lepo
SaintJohnPerse

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Stadinarska kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Kyl sä Larun rannalle aikoessasi voisit YV:n mulle lähettää ja kysyä lupaa.
Kuules elämäni mies. Pikkulinnut ovat laulaneet, että laittelet täällä YV:tä muille naaraspuolisille palstalaisille. Minulle et ole laittanut. Olen pettynyt: oletkin pelkkä palstalla hilluva tuulimuna. Kyllä minullekkin yksi stalkkeri sopisi. Tosin sillä tavalla olen pahapäinen, että saattaisin tulla kylään tennismailan kanssa ja tervehtiä sillä stalkkerin polvilumpiota. Ja varmistaisin, että silminnäkijöitä ei olisi.
Voi hitsin hitsi, sinä naaras piirakanhaltija! Ja polveni on nuoruusiän eri hoitojen jälkeen jo niin hyvässä kunnossa. Aion korjata virheeni kyllä sopivassa tilanteessa. Hyvää kannattaa odottaa, hihii. Kiistän olevani tuulimulkku. Korkeintaan Tuulikives.
Sovitaanhan aluksi vaikka niin, että teen huomenna marjaRAHKAA ja ajattelen sua sekä rahkaa ostaessani, että sitä myöhemmin syödessäni.
Pikkulintuja on kyllä pahuksen paljon Suomenmaassa.

JA SAINT JOHNILLE pikku kommentti: Olet aivan total hassu. Oletko tosiaan luulossa, että minua ei lueta. Jos joku Tix tai Ihminen tai Vihtap. huutaa "pasaa" norauksista, se ei tarkoita yhtään mitään realistista. Se on heidän kateellinen toiveensa. Se on taivahan tosi ja se on mulle ollut aiemminkin tuttu reaktio, lähinnä ala-asteella, hehheh!
Enhän minä jaksaisi tällaisiä määriä juttuja kirjoittaa ellen tietäisi että niitä luetaan, heh. Uskomatonta, että saattaa joku ihan järkeväkin kuten sinä oletettavasti olet, uskoa suuriin norausmääriin. Muutama taitaa olla norannut minutkin, ja sehän on ihan hyväksi. Tuskin olisin heistä millään lailla kiinnostunut,jos ovat varmaan harmaantylsiä,
sano!!!

SA
joutui kiinni
korjaa asian
syö aluksi rahkaa
ojensi Persettä
muttei persettään
vielä
ohhoh
:shock:
lepo
Luin viestisi...
SikaMika

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

SaintJohnPerse kirjoitti:
minäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminä
minäminäminäminäminäminäminäminä

Pidän tyylistäsi. En tietenkään ihan yhtä paljon kuin tämän tyypin tyylistä:
SikaMika kirjoitti: ...rakastan itseäni....

Kulta! :h:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

[quote="SaintJohnPerse"][quote="Stadinarska"][quote="Rahkapussi"][quote="Stadinarska"]Kyl sä Larun rannalle aikoessasi voisit YV:n mulle lähettää ja kysyä lupaa. [/quote]

Kuules elämäni mies. Pikkulinnut ovat laulaneet, että laittelet täällä YV:tä muille naaraspuolisille palstalaisille. Minulle et ole laittanut. Olen pettynyt: oletkin pelkkä palstalla hilluva tuulimuna. Kyllä minullekkin yksi stalkkeri sopisi. Tosin sillä tavalla olen pahapäinen, että saattaisin tulla kylään tennismailan kanssa ja tervehtiä sillä stalkkerin polvilumpiota. Ja varmistaisin, että silminnäkijöitä ei olisi.[/quote]

Voi hitsin hitsi, sinä naaras piirakanhaltija! Ja polveni on nuoruusiän eri hoitojen jälkeen jo niin hyvässä kunnossa. Aion korjata virheeni kyllä sopivassa tilanteessa. Hyvää kannattaa odottaa, hihii. Kiistän olevani tuulimulkku. Korkeintaan Tuulikives.
Sovitaanhan aluksi vaikka niin, että teen huomenna marjaRAHKAA ja ajattelen sua sekä rahkaa ostaessani, että sitä myöhemmin syödessäni.
Pikkulintuja on kyllä pahuksen paljon Suomenmaassa.

JA SAINT JOHNILLE pikku kommentti: Olet aivan total hassu. Oletko tosiaan luulossa, että minua ei lueta. Jos joku Tix tai Ihminen tai Vihtap. huutaa "pasaa" norauksista, se ei tarkoita yhtään mitään realistista. Se on heidän kateellinen toiveensa. Se on taivahan tosi ja se on mulle ollut aiemminkin tuttu reaktio, lähinnä ala-asteella, hehheh!
Enhän minä jaksaisi tällaisiä määriä juttuja kirjoittaa ellen tietäisi että niitä luetaan, heh. Uskomatonta, että saattaa joku ihan järkeväkin kuten sinä oletettavasti olet, uskoa suuriin norausmääriin. Muutama taitaa olla norannut minutkin, ja sehän on ihan hyväksi. Tuskin olisin heistä millään lailla kiinnostunut,jos ovat varmaan harmaantylsiä,
sano!!!

SA
joutui kiinni
korjaa asian
syö aluksi rahkaa
ojensi Persettä
muttei persettään
vielä
ohhoh
:shock:
lepo[/quote]

Luin viestisi...[/quote]


Tiedetään, tiedetään!No suprise at all!
Always reading Stadinarska!
Everybody I mean!
Stadinarska rules!


Terveisin Vesalle keskeinen nettiystäväsi Stadinarska Stadista
leading writing and reading thing
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Mäkin luen (yleensä) Stadin arskan viestit, mutta en enää kauan, jos noita lainauksia ei saada kuntoon. Miksei noi muuten toimi ku syntaksi näyttää olevan ihan oikein?
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sleazoid:

Mäkin luen (yleensä) Stadin arskan viestit, mutta en enää kauan, jos noita lainauksia ei saada kuntoon. Miksei noi muuten toimi ku syntaksi näyttää olevan ihan oikein?


Arska:

Kiitos kun luet Slea! Minua myös ihmetyttää mikä noissa lainauksissa on?
Voisiko se olla jotain mun koneessani? Kyllä kai jotain. Muistaakseni minulla on ennenkin ollut jotain. No shutdownaan masiinani ja aloitan huomenna uudelleen. Minuakin häiritsee!

Onko tuo avattaresi muuten "Rikas rakas köyhä varas"-tähti Falconetti eli William Smith. Hurja jätkä ja suosikkini joskus...

SA
on tyytyväinen
koettaa ymmärtää lainausten epäonnistumisen
Pyry-Matias

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Rahkapussi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Kyl sä Larun rannalle aikoessasi voisit YV:n mulle lähettää ja kysyä lupaa.


Kuules elämäni mies. Pikkulinnut ovat laulaneet, että laittelet täällä YV:tä muille naaraspuolisille palstalaisille. Minulle et ole laittanut. Olen pettynyt: oletkin pelkkä palstalla hilluva tuulimuna. Kyllä minullekkin yksi stalkkeri sopisi. Tosin sillä tavalla olen pahapäinen, että saattaisin tulla kylään tennismailan kanssa ja tervehtiä sillä stalkkerin polvilumpiota. Ja varmistaisin, että silminnäkijöitä ei olisi.
Lainaus toimii kyl mun koneella eli se on oikein lainattu. Suora kopipaste.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä haluan mainostaa, että en lue Stadinarskaa vaan olen norannut koko paskan. En lue edes lainauksista. Nih!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Lolita tyttönen kirjoitti hassusti seuraavaa:

Mä haluan mainostaa, että en lue Stadinarskaa vaan olen norannut koko paskan. En lue edes lainauksista. Nih!

Suosikkinsa (ilmeisesti normaalikiusaaja joka rakastaa tämä Lolita-neiti) Stadinarska vastaa Lolitan seksille:

Voi siua. Se kalikka kalahtaa johon kolikko kelahtaa tai jotain sellaista.
Sulla nyt on ollut jokin antipatia mua kohtaan, mutta minuahan sä et jätä lukematta. Et tällaista kommenttia lukemattomasta miehestä laittaisi.
Piti selittää, ääh, MUTKU.

Lolita! Jokin minussa sinua ärsyttää kun sun täytyy tällainen laittaa, se taitaa olla totta.
Toivon, että jatkossa iloisempana tunnustat lukevasi.

Voit lähettää mulle YV:tä mitä et pidä kirjoituksissani niin et sitten ikäänkuin menetä kasvojasi että luetkin minua. Ihan totta en halua olla tyhmä ja ärsyttää tahallani! Tunnen vain ihmisiä.

SA
Lolitan hyväksyjä

P.S Äläpä silti enää tee sitä viikonpäiväketjun liian aikaisin aloitusta. Se on erittäin huonoa käytöstä ja tämä ihan tosissaan.
Pus sinulle ystävyyden yrityksenä! Saa torjua! :P
Elukka

Re: Sunnuntai on tänään!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lolita kirjoitti:Mä haluan mainostaa, että en lue Stadinarskaa vaan olen norannut koko paskan. En lue edes lainauksista. Nih!
:komp:
"It's the only way to be sure."
-ltn. Ripley, Aliens
Vastaa Viestiin