Maanantai. Nyt!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Se on työpäivä taas, sano. :|
Tix

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Pääasia ettei ole arskapäivä. Ainakaan stadin. Tai edes landen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Elikko skrev:

Se on työpäivä taas, sano. :|

Arskalainen svarar:

Jummi, mä en viitsinyt avata ketjua kun Lolita ja Suvinenkin ilmestyi ja toivoin et Mussukka avaa viestin ja pelkäsin et Lolita taas avaa liian aikaisin etten mä kerkeä.

Mua hiukan ikäänkuin jukstattiin. :oops:

Mut Elukka hyvä, sun ketjus on varmaan vallan erinomainen. Onnea sille kovasti tähän päivään!
Onkos sulla ketju kaulassa vai ihanko vapaa eläin olet?

Nyt katson vielä ihanaa Ana Ivanovitsia ja rumempaa Nadiaa Eurosportolta. Ja Mussukka ei sitten saa olla mustis! Ihan varmasti rintansa on kauniimmat kuin näillä ruipeloilla!
Hyvää yötä!Nähkää kauniit unet Stadinarskasta ja painajaisunia Lolitasta, joka ei kuitenkaan anna edes unessa?

SA
se riittää! :D
prosessi

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Minäkin haluan elcon tappolistalle, mutta en tiedä miten sille pääsee. Voisin omistaa tämän epätyöpäivän siihen, kunhan joku vain kertoo miten.
didi

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja didi »

Unettomuus vaivaa. Jänskättää alkavan viikon touhut niin paljon, etten uni tuli. Olisipa jo torstai.
didi

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja didi »

Olipa ruhtinaalliset yöunet.
Mulli75

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

didi kirjoitti:Olipa ruhtinaalliset yöunet.
Mulla ei niin ruhtinaalliset mutta liian äkkiä tuo yö meni, ei tarvinnut odotella unta illalla.

Väriä tullut ihoon viikonlopun ulkoilusta.

EKA TPK !
SaintJohnPerse

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Huoh, kun väsyttää. Vaikka olin viikonlopun melko kiltisti, niin silti tuntuu siltä, etten ole saanut levätyksi tarpeeksi. No, ehkäpä kohta alkaa sitten pakkoloma. Jää nähtäväksi. Tänään sitten onkin hieman pidempi päivä edessä. Huomenna ehkäpä treffit. Jos sitä vaikka innostuisi taas jostain. :)

Sain kuulla itsestäni viikonlopun aikana kiukkuisen analyysin: "sitoutumiskammoinen läheisriippuvainen seksiaddikti". Onpa taas tasapainoinen olo. :D
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hahaa! Back in business. :)
Ja ihan pihalla tietysti kaikista työjutuista, ku oon ollu kuukauden pois. Sitäpaitsi oon tääl yksin viel jonku aikaa, odotan suurella mielenkiinnolla, koska eukot tulee raportoimaan mulle kaikesta. Nojaa, ei pidä ressata turhista..ei kai kukaan nyt oletakaan et heti ekalla viikolla tajuaisin jostain jotain?
Lomahan meni ihan vallan nappiin, hauskaa oli, mut en taaskaan poistunu Suomesta mihinkään. Helsingistä kyllä, ainaski noin kolme kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJohnPerse kirjoitti:"sitoutumiskammoinen läheisriippuvainen seksiaddikti"
No daah..kuka sitten ei ole?! 8)
Joo, oon itekin kuullu kaikkia mahtavia analyysejä ittestäni viime aikoina. Ensimmäinen frendi oli sitä mieltä, että mulla on miehen luonne. (Mitä se sitten tarkoittaakin..?) Ja toinen mainitsi ystävällisesti, että "joo, mä oon kyllä huomannut, että sä pidät seksistä".
Super.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Geetzu

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tapeltiin miehen kanssa kumpi saa jäädä nuhaisen muksun kanssa kotiin. Kerrankin näin päin, voitin, imen paremmin! Töissä ei ois tänään ollu yhtään mitään, kivempaa järkkäillä kotona paikkoja ja katsella videoita. Ja syödä suklaata tietty, kumma suklaahimo iskeny kuumuudesta huolimatta.
didi

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja didi »

Miksiköhän mahdollisia deittailuehdokkaita ei voi tulla sellaisella sopivalla liukuhihnavauhdilla, vaan ne kaikki ryöpsähtää sitten kerralla?

Hieman pelottavaa, viikko on vasta aluillaan, ja koko viikko on jo buukattu täyteen ohjelmaa. Lomailu on rankkaa.

Nyt aamiaista ja kahvia. Ohjelmassa on tänään punttista ja kukkapenkin tekemistä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei hyvä alku viikolle, ei. Kahvi on niin laihaa, että oksettaa. Jos perkele keitetään kahvia niin kai siitä samantien voi tehdä kunnollistakin?

Vähän jänskättää kun loppuviikosta pitäisi hiukan kai leikkiä sosiaalistayksilöä. Jörötys on niin paljon hauskempaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Pyry-Matias

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Korkkaan osaltani tauon jälkeen vp-ketjun näin duunin alkamisen kunniaksi. Lomilla normi päivä loppui siinä kolmen maissa. En edes yrittänyt nukkumaan ennen kahta, vaan maikkari lähetti onnekseni PGA:a kahteen. Taikeri on kyl niin äijä. On tainnut puuroakin vetää, lihaksia pienen kylän edestä.

Mut vain pari töitä ja sit pari vapaata. Keskiviikkona olis TamU:n UCL:n karsintapeli. Aiai, kiskis 8)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

sipsi kirjoitti:Hahaa! Back in business. :)
Ja ihan pihalla tietysti kaikista työjutuista, ku oon ollu kuukauden pois. Sitäpaitsi oon tääl yksin viel jonku aikaa, odotan suurella mielenkiinnolla, koska eukot tulee raportoimaan mulle kaikesta. Nojaa, ei pidä ressata turhista..ei kai kukaan nyt oletakaan et heti ekalla viikolla tajuaisin jostain jotain?
Lomahan meni ihan vallan nappiin, hauskaa oli, mut en taaskaan poistunu Suomesta mihinkään. Helsingistä kyllä, ainaski noin kolme kertaa.
No moi Sipsi! Pitkästä aikaa! Meillä on ainakin se yhteistä, että minäkään en halua poistua Suomesta mihinkään!
Mielenkiintoista olemmeko mekin joskus tavanneet kun Hesan seudulla olemme.
Ajattelin taas muistaa omaa faniani ja Sipsiä joka symppis. Tervetuloa töihin!

Stadinarska, joka nykyään lyhentää allekirjoituksen SA:han ja jos laitan Gestapo ei Sipsin pidä pelästyä! Etkö siis ole arjalainen?

Jos rohkeus sallii, virkopa joskus mitä teet työksesi! Täällä saa aina arvailla niin paljon.

Arskan kesä on mennyt myös hyvin. Kamalasti pelailua. Jälkikasvua en ole tehnyt. Puttaukset olen näet tehnyt vain viheriöllä!
Mä olen siitä onnellinen, etten vieläkään joudu töihin! Ja olen ollut näin kesällä lähinnä aamuisin ja iltaisin Kitinässä silloin kun oon ollut.

Sipsiterveisin :)

SA-Gestapo
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Tänään ensimmäinen virallinen kesälomapäivä! Ukko on pitkän päivän töissä joten mun suunnitelmiin kuuluu makoilla kotona koko päivä, aah. Varmaan siivoilen kämppää jossa on täys kaaos päällä. Ois ainakin 3 koneellista pyykkiäkin pestävänä. Eilen saatiin tehtyä toiselle puolelle kattoa aluskatteet ja pellitkin valmiiksi. Jos tän alkuviikon aikana laittais toisen puolen. Sitten sisätilojen viemäröinti, hiekkojen tasoittelu ja styroksit, aletaan pikkuhiljaa päästä lattiavalua kohti. Vähän se on ihanaa katsoa sitä taloa ja miettiä sitä kun se on valmis!

Mulla ois jollekin lomaviikonlopulle suunnitelmissa humaltua ja käydä baarissa. Kiinnostais ehkä käydä kurkkaamassa mitä porukkaa kaarlessa nykyisellään pyörii. Numerossakin vois käydä, mutta illan päätavoite olis kyllä tanssia villisti koko ilta Onnelan pöydällä ja olla päissään. Pitää joku vielä houkutella kaveriksi ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja swirl »

:maanantai:

Maanantait pitäisi joko pyyhkiä kalenterista tai määrätä virallisiksi vapaapäiviksi. Aletaanko keräämään addressia? Meijän toimistolla on ilmeisesti taas alkanut ilmastointi toimia, kun piti laittaa ylimääräinen lämpöpatteri päälle. Palelee, väsyttää ja vituttaa.
elco

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja elco »

swirl kirjoitti::maanantai:

Maanantait pitäisi joko pyyhkiä kalenterista tai määrätä virallisiksi vapaapäiviksi..
Funtsi miten kauhea se tiistai sitten olisi?
elco

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja elco »

SaintJohnPerse kirjoitti:"sitoutumiskammoinen läheisriippuvainen seksiaddikti"
Voi kuinka kauniisti sanottu! Ole ylpeä.
NuoriDaavid

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SaintJohnPerse kirjoitti:Huomenna ehkäpä treffit. Jos sitä vaikka innostuisi taas jostain. :)
Etkös sä juuri muutama päivä sitten sen töölöläissuomenruotsalaisen lääkärin dumppaamisen jälkeen luvannut hetken aikaa olla rauhassa itsekseen?

Vai Tarkoittiko se tätä kolmen päivän taukoa? :D

Olen kateellinen!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja swirl »

elco kirjoitti:Funtsi miten kauhea se tiistai sitten olisi?
Ois se lähempänä seuraavaa viikonloppua, kuin maanantai. Mutta toisaalta, kolmen päivän vapaan jälkeen ois helvetiä mennä duuniin :shock: Ohnoes, suunnitelmani kusee.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

swirl kirjoitti:kolmen päivän vapaan jälkeen ois helvetiä mennä duuniin :shock: Ohnoes, suunnitelmani kusee.
Kun nyt ensiksi pääsis edes viispäiväseen työviikkoon. Mua ei maanantain kauheus haittaa mutta kun lauantaiksi sattuu sellainen epätoivoinen päivä niin ei tahdo kärsivällisyys riittää. Jospa sitä tän 3 viikon loman jälkeen taas jaksais ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
prosessi

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tulin tuossa illalla vilkaisseeksi peiliin, ja huomasin että naamalleni on tapahtunut jotain outoa. Jostain käsittämättömästä syystä näytän nykyään samalta kuin kuudennen luokan luokkakuvissa. Ei ymmärrä. Oli ihan pakko laittaa kuva avatariksi, kun tämä on niin hölmöä.

Lisäksi laitoin galleriaan vihdoinkin muutaman vauvakuvan.
elco

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja elco »

prosessi kirjoitti:Minäkin haluan elcon tappolistalle, mutta en tiedä miten sille pääsee. Voisin omistaa tämän epätyöpäivän siihen, kunhan joku vain kertoo miten.
Lapsellisen helppoa: olet siellä jo. Homma toimii nimittäin niin, että kaikki ovat oletusarvoisesti tappolistalla - jatkuvalla hyvällä performanssilla sieltä voi yrittää räpiköidä veke.
prosessi

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

elco kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Minäkin haluan elcon tappolistalle, mutta en tiedä miten sille pääsee. Voisin omistaa tämän epätyöpäivän siihen, kunhan joku vain kertoo miten.
Lapsellisen helppoa: olet siellä jo. Homma toimii nimittäin niin, että kaikki ovat oletusarvoisesti tappolistalla - jatkuvalla hyvällä performanssilla sieltä voi yrittää räpiköidä veke.
Höh, meni sitten tämän päivän suunnitelmat uusiksi. Onneksi on edes neuvolakäynti edessä, ja syödäkin kai pitäisi.
Vastaa Viestiin