Maanantai. Nyt!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

sipsi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Sipsiterveisin :)

SA-Gestapo
(En viittiny lainaa koko juttua, ku oli niin pitkä.)

No heippa Arska!
Mähän oon siis niin arjalainen, että yks känniläinen äijä kerto mulle kerran terassilla noin kolme tai neljä kertaa saman kohteliaisuuden vartin aikana. "Sä oot kaunis nainen, sä oot valkonen nainen."
Aijoo, ja sit se yks naikkonen sano kerran että mä olen "albiinotyyppinen".

Niin ja siihen et ollaankohan me tavattu joskus.. Voihan se olla. Käyn aina sillon tällön Larussakin mutsia moikkaamassa.
NO MOI vaan Sipsi ja kiitoksia miellyttävästä vastauksesta. En oikeastaan vaadi sua olemaan Arjalainen, vaan olisin iloinen jos olisit "Arskalainen", eli "kerhossani". Oletan että olet. Se on sellainen kuviteltu kerho, jossa on Arskalle iloisia immeisiä. Heitä on, vaikka aina joskus saan Tixeiltä ja mahdollisilta klooneiltansa jotain kateellista mömmöä. Olen saanut mokenssia, että mitä hemmetin katellista, mutta en ole muutakaan osannut keksiä.

Kuule, sun Sipsikäs nainen on sitten vain oltava tyytyväinen jos olet kaunis nainen ja valkoinen nainen. Uskon sen oikein hyvin!

Albiino. Huh. Jäätävä nainen voisi olla aika hurja näky Larunkin kaduilla. Arska on aikas kaikkiruokainen naisten ulkonäön suhteen. Tykkään pienistä, siroista, sitten pulleista, rintavista, Bruneteista, vaaleista, punatukista, ulkomaalaisista, tummistakin, kaunissäärisistä, uljaista kauloista, söpöstä ja tyylikkäästä,
Naistyyppi josta en seksuaalisesti pidä ovat täysin tädittyneet pikkurullille tukkansa punasiniseksi värjänneet. He voivat kuitenkin olla hauskoja.

En ole erityisen kranttu! Minunkin on aika vakiintua, joten valita vain pitää.

JA LARUSSA? Voi hyvä tavaton? Käytkö K-Marketissa? Mulla on vaikeuksia ymmärtää, et yhden kassaneidin mykistävä ihanuus olisi kaikille, ei vain minulle. Ilokseni huomasin, että se ei hymyillyt yhdelle yhtä hyvin kuin mulle! Mutta en ajanut kolaria senkään jälkeen vaikka olin muissa maailmoissa.

NYT TUNNEN, että on lopetettava. Jos puhuin osin hassujakin, niin kyllähän sä tiiät, et Arska on mukava, tai ainakin on olevinaan siitä satavarma!

Sipsikkäin terveisin

SA

P.S En jaksa enää yhtään. Päivä on ollut Piiiiiiiitttttkkkkäääää.
Vaikka Mussukka laittaisi minkälaisen ruokapäiväkirjan niin minä en nyten jaksa vastata. Laru sammuu nyt. SA tarvitsee palloonsa uutta energiaa.
Ai untako? No ei ainakaan Tixiä, mut en uskalla sanoa kenestä naisesta haluaisin unimakuuhuoneessa leikkikumppanin. Tulevat raivokkaan mustiksiski.

Hyvää Ötyä siis. Krooh , pum ZZZZZZZ, hampaat vielä surrrrrr ja sitten katson peiliin onkos siellä kaunista. Pelästyn, ja sehän lisää unentarvetta.
Naurakaa edes säälistä, tehkää se HETI!

SA
nukkuu kohta kuin pikku vauveli :D
Geetzu

Re: Maanantai. Nyt!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rouva Pupu kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Kerran testasin ja toimi.
Uuh nyt sitä ruokaa ja paljon, öitä!
Täh?! En ole koskaan testannut näin "aikuisena". Olen himojeni vietävissä. Elämä on.
Testasin joskus tohon aviomieheen, toimi toimi.
Vastaa Viestiin