Epäsuosittu tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No jos pidätte muuttamisesta niin saatte ihan vapaasti tulla kantamaan kamaa pois meikäläisen lukaalista. Saatte jopa itse päättää minne viette tavarat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Rahkapussi

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Bluntly kirjoitti:No jos pidätte muuttamisesta niin saatte ihan vapaasti tulla kantamaan kamaa pois meikäläisen lukaalista. Saatte jopa itse päättää minne viette tavarat.
Paljon maksat? *euronkuvat silmissä*
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ja täälläkin saattaa olla muutto edessä. voin toki ottaa kaikki muuttamisesta innostuneet avuksi jotta pääsette toteuttamaan itseänne :D
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Rahkapussi kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:No jos pidätte muuttamisesta niin saatte ihan vapaasti tulla kantamaan kamaa pois meikäläisen lukaalista. Saatte jopa itse päättää minne viette tavarat.
Paljon maksat? *euronkuvat silmissä*
Hyvinsuoritetusta työstä saat oikeuden tiskata tiskit ja luututa lattian.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Rahkapussi

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Bluntly kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:No jos pidätte muuttamisesta niin saatte ihan vapaasti tulla kantamaan kamaa pois meikäläisen lukaalista. Saatte jopa itse päättää minne viette tavarat.
Paljon maksat? *euronkuvat silmissä*
Hyvinsuoritetusta työstä saat oikeuden tiskata tiskit ja luututa lattian.
Hmph! Pihistelijä. Mä olen silleen vanhanaikainen nainen, että uskon vaan siihen, että timantit ovat tyttöjen parhaita kamuja.
Rahkapussi

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

par-sky kirjoitti:ja täälläkin saattaa olla muutto edessä. voin toki ottaa kaikki muuttamisesta innostuneet avuksi jotta pääsette toteuttamaan itseänne :D
Hih, itse asiassa kamu, jonka uuden kämpän seiniä raaputtelen, on parin vkon päästä muuttamassa, joten eiköhän se muuttokiintiö tältä syksyltä tule täyttymään :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Geetzu kirjoitti:Niba, oikeastaan täällä on aika vähän nyt keskustelua itse kirjoittajista, enemmänkin mielestäni muita aiheita. Vai selaammeko
Pelataan mielikuvilla, aasi voi viivoittaa totuuden kaavioissaan..
Pyyhin Netikettiin..
BettyB.

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Piti lähteä mopoilemaan mökille, mutta jouduin kammottavan ukkosmyrskyn saartamaksi. Harvoin mua ukkonen pelottaa mutta nyt kyllä vähän... Eihän tänne maalle saa edes paloautoa ajoissa.

Missä on könsikkään kainalo silloin kun sitä kipeimmin kaipaan!? :apuva:
Bliss

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti:...
Voehan helvetti tota sun avatarkuvaa :D
Tissit takas, pliiiiiiiz!
Rahkapussi

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

BettyB. kirjoitti:Piti lähteä mopoilemaan mökille, mutta jouduin kammottavan ukkosmyrskyn saartamaksi. Harvoin mua ukkonen pelottaa mutta nyt kyllä vähän... Eihän tänne maalle saa edes paloautoa ajoissa.

Missä on könsikkään kainalo silloin kun sitä kipeimmin kaipaan!? :apuva:
http://www.mulletoi.com/PublishedServic ... mcode=5350
BettyB.

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:...
Voehan helvetti tota sun avatarkuvaa :D
Tissit takas, pliiiiiiiz!
Tsöp, tsöp! Unohditte mut kitinän ihkuin -äänestyksestä joten rangaistukseksi saatte nyt kärsiä! Tissit palaavat kun osaatte taas arvostaa niitä! Blondin kosto on karmiva!
Geetzu

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Toi verivittuhan on ihana! Tuli ikävä Fawkesia!
BettyB.

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kiitti ku muistutit, pitikin tilata toi kaverille synttärilahjaks! Itsehän en toki tyydy korvikkeisiin vaan luotan KKK:n bongaavan avunhuutoni täältä...
Bliss

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti:KKK
Komea Kalju Kesämies? :wink:
Pyry-Matias

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Geetzu kirjoitti:Toi verivittuhan on ihana! Tuli ikävä Fawkesia!
Kaikki veriletut on ihania. Nälkä. On taas mieltäylentävää lähteä joukolla syömään. Ei tästä tule mitään, kun jollekin tulee koko ajan jotain estettä. Toisaalta jaksan kyllä odottaa, kun poikkeemme koululla syömässä. Onhan siellä tuoreet opiskelijatsubut oppia vailla.

Mulla on henkinen rappio. Asbestia aivoissa. Kulissi innokkaasta työntekijästä sortuu lopullisesti. Otin Aamulehdenkin kotoa, jos lukis duunissa iltapäivällä hartaudella läpi.
Geetzu

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pyry-Matias kirjoitti:Nälkä.
Tein äsken pöperöä:

purkki ehrmannia
purkki tonnikalaa öljyssä
hapankorpun palasia
punaherukoita

Muksu maistoi, sylkäisi ulos, kieltäytyi koskemasta yäkkiin enää ikinä ja kurkkua mutustellen pelokas ilme kasvoilla seurasi miten pöperö lusikoitui äitin mahaan hurjalla nopeudella. Sitten juotiin kimpassa litra piimää ja röyhtästiin, nyt se nukahti antamatta unipusua (miten niin voi henkeni haista pahalle sinä paha paha lapsi!) ja minua vähän nälättää.

Veriletut on kyllä aivan kamalaa kuraa. Porkkanalettuja rupes tekemään mieli.
BettyB.

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:KKK
Komea Kalju Kesämies? :wink:
Kaks ekaa meni oikein ;) Mut kyllä mä ajattelin sen kauemminkin pitää, kesä kun on Suomessa niin kovin lyhyt...
masa

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:KKK
Komea Kalju Kesämies?
Kaks ekaa meni oikein.
Kaks? Eikö toka vaan, vai ootko sä vaihtanu ukkoa?
Rahkapussi

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

[quote="masa"][/quote]

Jäiks! Nythän mä vasta hogasin kuka toi masa on, kun tuttu avatar pilkahti kehiin. Jumaklavita, sehän on hymypoika itse. Vain pikkusigge puuttuu.
masa

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Rahkapussi kirjoitti:Vain pikkusigge puuttuu.
Ei enää. Olen nykyään tupakasta raitistunut viskisieppo.
Rahkapussi

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

masa kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Vain pikkusigge puuttuu.
Ei enää. Olen nykyään tupakasta raitistunut viskisieppo.
Mieluummin juoppo kuin tuhkakuppi. Onnittelut!
Bhven

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Opiskelu on mukavaa. Ensimmäinen koulupäivä kesti tunti nelkytminuuttia. Ruoka on ilmaista. Huomenna koulupäivä alkaa jo kahdeltatoista. Löntystelyvauhtia koulumatka kestää kävellen yhdeksän minuuttia. Luokan koko on reilu 15 henkilöä.
swirl kirjoitti:^Muuttaminen on helvettiä. Lähetän sympatiani.
Muuttaminen on helppoa, jos on kaltaiseni askeetti, jolloin koko omaisuus mahtuu yhdellä kertaa pakettiauton kyytiin. Yksi keikka ja tunti roudausta kahdelta ihmiseltä ja se on siinä.
BettyB.

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Kaks? Eikö toka vaan, vai ootko sä vaihtanu ukkoa?
Kyllä mä vannon noiden kahden ekan nimeen... housut kostuu pelkästä ajatuksestakin! ;)
Googlebot

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Bluntly kirjoitti:Paitsi kun tieten juotat meikäläisen ja Sikamikan humalaan, voidaan sitten parittaa sut jollekkin hemäisevalle kuus´kymppiselle.
Jostain syystä tuo kuulostaa vähän lose-lose tilanteelta minun kannaltani, mutta kiitos silti.
Googlebot

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Bliss kirjoitti:
Googlebot kirjoitti: Raskaiden tavaroiden siirtoa ja puskemista ahtaissa rappukäytävissä, miljoonien ja taas miljoonien pikkuesineiden ja vipstaakien siirtämistä laatikoihin ja niistä pois, kaikissa lähikaupoissa kiertelemistä anelemassa josko heillä olisi yhtään pahvilaatikkoa antaa muuttoa varten
Oletko ikinä kuullut muuttopalveluista?
Ai mutta kun minä luulin sinun pitävän muuttamisesta? :D

No joo, tottahan toki minä tykkään tiskaamisesta, imuroinnista ja jopa vessan pesemisestä, jos saan jonkun toisen tekemään ne puolestani. Eikä ne muuttomiehet taida kuitenkaan niitä tavaroitani pakata ja laittaa uudessa asunnossa takaisin paikoilleen.
Vastaa Viestiin