Epäsuosittu tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Syksyllä saa kaapillisen ihania kenkiä käyttöön. :h:
Eipäs. En uskallakaan, jätän kevääseen. Tulis jo se vitun kevät!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

ia roks! :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Rahkapussi

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Pyry-Matias kirjoitti:Tämä syksyn romantisointi on osastoa humanisti-eksistenssituska-trendiangsti-boheemipalvonta-haluan olla erilainen nuori. Syksyssä ei tietenkään ole mitään hyvää. Kesä on suvereenisti paras vuodenaika.
Kesää hehkuttavat ovat yleensä jääneet kiinni teini-ajan romanttis-nostalgisiin olin-hetken-rokin-jumala/jumalatar-hetkiinsä, johon kuuluivat huono äänentoisto ja kuravelli festareilla, ensimmäiset kupat ja tippurit sekä raskaudenpelot puolitiedottomana harrastettujen (oletettujen) seksikokemusten jälkeen sekä keppanalla tai jollakin muulla huokealla juomalla hankittu känni useampana päivänä viikossa.

Toinen kesää hehkuttava ryhmä ovat mökeilleen (lue työleireille) matkustavat enemmän tai vähemmän henkisesti/ruumiillisesti keski-ikäiset, joiden mielestä pienellä tontilla pienessä mökissä kököttäminen monihenkisen perheen kanssa sekä aataminaikuisiin mökkikuteisiin pukeutuminen on yhtä kuin paratiisi.

Minä taas pidän vaihtelusta, vuodenajoissakin. Lisäksi muuttuvat säät muistuttavat meitä siitä, että kaikki virtaa eikä mikään pysy paikallaan.
Elukka

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ai niin :doh: :
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VV5y7dV_ ... ed&search=[/youtube]
Tämäkin vielä. :|
Viimeksi muokannut Elukka, 14.08.2007 15:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sheetlord

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Tix kirjoitti:Postimies toimitti otteen sukupuolitaudeistaan?
Meillä annetaan arvoa lapsen isän toimeentulonäkymille ja elatusapukyvyille. Ykkösehdokas on tällä hetkellä putkimies.
Geetzu

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ :D
Kauheen hauskoja juttuja tänään. Ja koht saa ruokaakin taas, jee.
Rahkapussi

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Jotenkin musta tuntuu, että kesään liittyy sen takia niin paljon tunteita ja odotuksia, koska lomien yms. takia sitä pidetään jotenkin "vapaampana" vuodenaikana.

Mä en kyl ymmärrä, että kukaan olisi sen paremmin "vanki" muunakaan vuodenaikana. Nää on vaan niitä asenteita. Onhan ihmisillä velvollisuuksia, mutta eikös ne ole otettu vastaan vapaaehtoisesti?

Loma on loma, Siperiassakin.
Bliss

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Rahkapussi kirjoitti: Mä en kyl ymmärrä, että kukaan olisi sen paremmin "vanki" muunakaan vuodenaikana.
Viileämpinä vuodenaikoina on vaatteiden vanki :?
Rahkapussi

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Bliss kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti: Mä en kyl ymmärrä, että kukaan olisi sen paremmin "vanki" muunakaan vuodenaikana.
Viileämpinä vuodenaikoina on vaatteiden vanki :?
Hih, ei ole, jos rakastaa muotia :-D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Rahkapussi kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Viileämpinä vuodenaikoina on vaatteiden vanki :?
Hih, ei ole, jos rakastaa muotia :-D
Niiden, jotka palelluttavat perseensä sen takia että näyttää hyvältä, tulisi antaa suosilla kupolin jäätyä kunnolla.

Lihavana sikana talvikamoissa tarpominen on ikävää ja hikistä hommaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Rahkapussi kirjoitti: Hih, ei ole, jos rakastaa muotia :-D
Mä rakastan mielummin käytännöllisyyttä ja mukavuutta, mutta inhoan siitä huolimatta talvikamppeita. Toppatakki. Usch.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bliss kirjoitti:Viileämpinä vuodenaikoina on vaatteiden vanki :?
Niinpä. Ei tarkene enää alasti kotona.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
didi

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja didi »

Syksy on kivaa aikaa vaatemielessä, kun silloin ei tarvitse pukeutua miniminivaatteisiin, vaan voin käyttää farkkuja ja neuleita.

Alkaa huominen jännittää hurjasti. Pitää mennä pankkiin nostamaan laina (hirvittää se summa) ja tekemään lopullinen asuntokauppa. Saan huomenna avaimet käteen ja pääsen muuttamaan. Muuttaminen on jeesch, yritän karsia ylimääräiset tavarat pois, ja pääsen hankkimaan lisää huonekaluja. Huomenna muutan vasta sängyn ja muita tarpeellisia juttuja, jotta pääsen yöksi uuteen kotiin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kun oppisi nousemaan silloin kun känny herättää niin pääsisi lähtemään kotia kohti joskus ajoissakin.

Vitutusta lisää jälleen väärään osunut lounaspaikan valinta, lasagne oli tehty viime viikkoisesta chili con carnesta.

Jotain fiiliksen nostattajaa tarvitaan siis tänään ehdottomasti ja vaihtoehdot ovat jälleen vähissä eli joudun tyytymään ylensyömiseen. Pari kiloa nektariineja voisi osta, mutta tuurillani ne olisivat kuitenkin mätiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
isohaara

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lolita kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Viileämpinä vuodenaikoina on vaatteiden vanki :?
Niinpä. Ei tarkene enää alasti kotona.
Tarkenee, muttei enää voi pitää ulko-ovea auki.


Hammaslääkärin mielestä mun purukalusto on erinomainen, pois lukien nämä kaksi hammasta jotka saavat tässä syksyn mittaan juurihoidon. Hirveen kiva yllätys että ei ole pidemmälläkään aikavälillä odotettavissa enempää epämiellyttäviä toimenpiteitä. Jopa viisaudenhampaat ovat nätisti ojennuksessa jonon jatkeena, riittävän isoilla tonteilla.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vittu mikä viikonloppu!

Lyhyesti: fisu, makkaraperunat lavuaarissa, anoppi, terassi, Ahjo, puisto, 250km/h avobemari Lahdentiellä, siivous, ruokailu kauniiden naisten kera, "parhaan miehen" ruokinta, heräilu 20 min välein, vitutus klo 7 maanantai-aamuna, terassi + sisko, suurin vitutus ikinä, mykkäkoulu ja vittuilu, huonot yöunet tulikuumassa makkarissa, tyhmä mies.

Et sillai... Oli taas kivaa.. Mun mies on urpo. Ihana, mutta ääliö.
The great club outshines the individual, always and forever.
isohaara

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Elppis kirjoitti:Vittu mikä viikonloppu!

Lyhyesti: fisu, makkaraperunat lavuaarissa
Taksikuski sanoo tjänare! :lol:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

isohaara kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Vittu mikä viikonloppu!

Lyhyesti: fisu, makkaraperunat lavuaarissa
Taksikuski sanoo tjänare! :lol:
Hiljaa ruoja!!

ps. mun mielestä meidän eläinlääkäri on aika cool ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä en vaan voi ymmärtää kuinka voi tykätä kylmästä ja tuulesta ja märästä. Vaatteetkaan ei kiinnosta niin paljoo, mieluiten olisin ilman koko ajan, kunhan vaan olis lämmintä ja kuivaa! Yksinkertaisesti vihaaaaaaan satakerroksisia vaatetuksia, jotka kutittaa ja pistelee, vaikka ois ihanmitävaan materiaalia, ja pukemisessa/riisumisessa kuluu aina kuus tuntia. Ja eniten kaikista vihaan vaan kylmää ja märkää ja tuulta.

Toisaalta voihan se myös olla, että nuo syksy-loversit on kehittäny itelleen semmosen 'defenssimekanismin' tekeytymällä tietoisesti ja tarkoituksellisesti tykkääjäksi, kun emme täällä näille vastenmielisille ajanjaksoille mitään kerta voikaan. Itse en ole kyllä niin näppärä, myönnettävä on.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jos mä saisin valita, makaisin tällä hetkellä alasti kaljuna uima-altaassa. Just niin nihkeä, kuuma ja ällö olo.
The great club outshines the individual, always and forever.
Mulli75

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Suvinen kirjoitti:*ei aio ostaa digiboksia*
En minäkään, vielä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Tulipa typerä Prisman mainos töllöstä juuri.
"Meiltä saat edullisen digiboksin, nythän alkaa olla viimeinen aika se hankkia."
Mikä helvetin viimeinen aika? Niinkuin se boksi olisi pakko hankkia ennen kuin analogiset lähetykset loppuvat. Voi kai sen hankkia vaikka lokakuussa jos huvittaa. Paniikin lietsomista ja markkinointikikka, sanon ma. *ei aio ostaa digiboksia*
Missä neiti Suvi Suvinen on lymynnyt näin pitkään?
MOI! Ikävä kyllä Tix meni tappamaan minut aamusta ja tämä Tuonela tuntuu aikas samalta kuin elämäkin. Kuuma ja hiostava on ollut koska tämä on helvetti, mutta ei nyt niin paljon kuin kuvittelin.
Olen Tix (piru) nyt joka kirjoittelee SA:n nimessä. Olen ilkeä kalanruoto vain.
Kunhan saan tänne Helvettiin hyvän ilmastoidun huoneen ja läppärin niin jatkan sulle kirjoittelua. Älä usko siis "minuun" sitä ennen kuin kerron, koska olen Tix.

Ai seonnut vai? En sentään niin pahaa ole käynyt, olen vain tapettu.

Eikö ollut kova juttu tuo alkupostaus! Oli aika ikävä kuolla näin kivana kesäpäivänä. Voisit sanoa ja toivon että sanot Tixille pahasti, koska minä olin sentään sinulle tärkeä tukija?

Siis kukaan ei ole välittänyt mitään vaikka minun kävi näin? Olen kyllä surullinen kovasti.

SA-Tix
yhdistynyt Enkelimies-Pirupaska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Sheetlord

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Suvinen kirjoitti:*ei aio ostaa digiboksia*
Eikös analogiset lähetykset jatku kaapeliverkossa vielä hyvän aikaa?
Itsekään en ole vielä ostanut - tosin tiedän aika varmasti minkä ostan kun sen aika on. Broidi uhosi rakentavansa pc-kuoriin 2:lla digivirittimellä, isolla kovolla ja polttavalla DVD:llä pyörivän linux-digiboksin joka lussuttaa lisäksi dataa netistä. Hintaahan tuolle tulee, mutta saisipa kerralla kodin badass-viihdekeskuksen, jota on helppo päivitellä esim. lähetysformaattien muuttuessa.

Kämppä vaan tyhjenee. Juuri äsken uusi omistaja kantoi mun pimp-daddy-kirjahyllyn autoonsa. Nurkkaan jäi vain hyvin pölyinen tyhjä kohta :roll: Elämä on näemmä kahden seuraavan ajan pieniä luopumisia ja kuolemia.
Bliss

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Ja mä just mietin, pitäiskö tuo kolme vuotta palvellut wanha digiboxi vaihtaa vähän tuoreempaan versioon :D
Ei sillä, että vikaa olis, mutta kun mä h-a-l-u-u-n
Pyry-Matias

Re: Epäsuosittu tiistai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Mun uus hieno tallentava poksi on ollut täysi susi. Olkaa tarkkana, muistakaa päivitykset ja tarvittaessa antennien suuntaamiset jne. Kyl tää mun menee takuuvaihtoon. Yle ei vaan pelitä.

Vanha taas toimi kuin veeärrän vessa.
Vastaa Viestiin