Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tämä oli puhtaasti itsekäs viesti ja toivomus epätoivoisesti rakastuneelle PIIP-tyypille, ettei tappaisi minua tänään!

Oikein mukavaa olisi elää ihan rauhassa vailla huolen häivää, lapsosena.

Kuulkas Kitisijäperheeni. Nyt Arska ei laitakaan kyselyä vaan hauskat vitsit!

Jospa se pehmittäisi nämä tappajatoivojat, joita on eri nikeillä samat henkilöt. Näin olen ymmärtänyt. Kutsun tätä ilmiötä perustelluksi SYÖVÄKSI.

Mutta vitsit teille iloksi . Naurakaa niille, please.
Olkaa nyt tyytyväisiä! Antakaa mulle hyviä palautteita säälistä koska eilen kuolin heti alkupostauksessa ilkeän olion toimesta.

Alkaa:

Pappi iloisena:
" Minä virrestä viis veisaan "


Pappi nyreänä:

" Turistit pysähtyvät usein ja sanovat " Onpa Pirun hieno kirkko "


Pappi asiallisena haastattelijalle:

" Jos vastata pitää kysymykseenne miten kirkko jakaisi ruoan ja leivät ihmisille, on selvää että me emme ota mitään kantaa "
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta! (Siis, onks tää nyt niinku viikonpäiväketju?)
Väsymys on jälleen kerran jotain superluokkaa, koska eihän yöllä tartte nukkua, on paljon hauskempaa katella ku salamat välähtelee. Tulis ny kuiteski joku päästää mut kahvitauolle pian.
Siiderilakko toimii aivan upeasti, en ookaan pitkään aikaan ollu näin montaa päivää putkeen selvinpäin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ärrin murrin. Kone tökkii ja tytärkin vielä nukkuu. Pihalla kukatkin vetää viimosiaan, oikeen ketuttaa nää kelit :evil:
Saas nähä mihin aikaan ukko tänään pääsee töistä...josko jo ennen puoltayötä (lähti kuudelta) :roll:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei näy kilpailevaa ketjuakaan... Hyi ku oli kylmä, 13,4 astetta. Laitoin oikein jo pitkähihaisen päälle. Ja täällä töissähän mulla luonnollisesti on villasukat. Mulla tulee nyt kivasti kaks viikkoo selvinpäin, ku ens viikonloppuna tulee äiti tänne ja sit seuraavana on ne häät vasta. Kerkee ehkä just ja just parantua nuo mustelmat ja ruhjeet kintuistakin, ni kehtaa hameen laittaa.
ninnithequeen

Re: Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:Hyi ku oli kylmä, 13,4 astetta.
Tääl on 23 astetta jo...
Mulli75

Re: Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Taivas löi tulta viime yönä ihan kiitettävästi parin tunnin ajan ja vettä tuli kuin seipäitä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mulli75 kirjoitti:Taivas löi tulta viime yönä ihan kiitettävästi parin tunnin ajan ja vettä tuli kuin seipäitä.
Herätti pentele, eikä päästänyt takaisin unten maille. Jossain vaiheessa oli jo niin lähellä, että revin parit töpselit irti seinästä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No tällä hetkellä jo reilu viistoista astetta.. Tännekin luvattu jotain kahtakolmee kyllä.

Ihanaa, mul on tänään lyhyt päivä ku pääsen lähtee jo puoli kahelta. Huomenna vielä iisimpi, 7 - 12.30 mut sit mul on kyl heti perään niskalekuri ja kampaaja. Ainiin, pitääkin muistaa äitiltä pyytää rahaa, ku oon vahingossa ryypänny omani.
Sheetlord

Re: Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Kun Apukeittiössä ei kukaan vastaa:

- jos halutaan Flash-esityksen tekevän jotain timelinen saapuessa tiettyyn frameen, miten se merkataan koodiin? Movieclippiin se menisi onClipEvent(enterframe), mutta mitenkä timelinellä olevaan keyframeen? Tässä olisi kyse funktiokutsusta, enkä haluaisi kiertää ongelmaa tunkemalla kutsua johonkin timelinen alussa olevaan movieclippiin.
Bliss

Re: Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kuinka tyhmä voi kissa olla :tiistai:
Mulla oli kylppärissä saavillinen vettä, kun piti alkaa saunan siivoukseen. Kissat tulivat noin sataa sivuluisussa kylppäriin, etummaisena juossut suoritti valtaisan kenguruloikan suoraan saaviin, ja perässä tullut puoli sekuntia jälkeen sama juttu :x Mitä ne luulivat tekevänsä?
Nyt saunan lauteiden alla on kaksi likomärkää kissaa, jotka murisevat mulle ikäänkuin olisi ollut mun vika, että ääliöt hyppäsivät vesisaaviin.

Ja tämä oli jo toinen kerta. Eka kerralla loikkasivat lapsen kylpyammeeseen pari kuukautta nuoprempina. Äh.
ninnithequeen

Re: Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Kuinka tyhmä voi kissa olla :tiistai:
Mulla oli kylppärissä saavillinen vettä, kun piti alkaa saunan siivoukseen. Kissat tulivat noin sataa sivuluisussa kylppäriin, etummaisena juossut suoritti valtaisan kenguruloikan suoraan saaviin, ja perässä tullut puoli sekuntia jälkeen sama juttu :x Mitä ne luulivat tekevänsä?
Nyt saunan lauteiden alla on kaksi likomärkää kissaa, jotka murisevat mulle ikäänkuin olisi ollut mun vika, että ääliöt hyppäsivät vesisaaviin.

Ja tämä oli jo toinen kerta. Eka kerralla loikkasivat lapsen kylpyammeeseen pari kuukautta nuoprempina. Äh.
:rofl:

Täällä kans kaks tyhmää kissaa. Toinen aamulla murisi ukolle ihan vaan sen takia että se käveli sängyn ohi, kun neiti oli mun kainalossa. Ja kulkee mun perässä koko ajan ja änkee väkisin syliin. Noh, herkällä tytöllä on taas alkamassa mouru vissiin. Ja ukkokin myönsi komentaneensa neitokaista vähän, nyt se sitten taas pari päivää suhisee sille. *huoh*

Ja se toinen kissa on muuten vaan tyhmä. Juoksee mm. sipsipussi päässä aina silloin tällöin :roll:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olipas hullu ukkonen viime yönä :shock: Tykkään ukonilmasta, mutta tällä kertaa vähän pelotti, kun se paukkui ihan kohdalla. Unet jäivät melko vähäisiksi.

Tänään lähtee mun tukka. Ei ihan kaikki, mutta melkein 8)
William Somerset

Re: Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

No voi ny yhren kerran!! Meni aamun työmatka aivan ketuille. Ja kun oli niin mahtava keli polkea – yön sateen jäljiltä raikas ilma, silti aurinkoinen ja lämmin keli. Siitä innostuneena tuli reviteltyä oikeen urakalla tota munamankelia. Siinä kun riemuissani pistelen menemään kohtalaista ylämäkeä oikein täysillä sielun ja ruumiin voimilla, kuuluu sitten iloinen pamaus takapyörästä, tuloksena umpisoikea takavanne. Juuri ja juuri sain nilkuteltua sillä työpaikalle asti. Sanomattakin selvää, että vitutuskäyrä on tapissa. Nyt pitäisi löytää taho joka huoltaa pyörän just nyt eikä vasta huomenna. ”Ei pysty lupaamaan” tuntuu olevan yleisimmässä käytössä oleva lausahdus kun näitä käy läpi.
Sheetlord

Re: Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Vastaan itseasettamaani kysymykseen: funktiokutsun voi kirjoittaa timelinelle suoraan ilman tapahtumakäsittelijöitä. Taas etenee :D
Edith

Re: Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Miks ihmiset kuolee? Mua ei yhtään huvittais alkaa vastaileen taas tuohon jatkuvasti pirisevään puhelimeen. (On helppoa puhua puhelimessa ja on helppoa täyttää yksinkertaisia kaavakkeita, mutta jostain syystä minulle tuntuu olevan vaikeaa tehdä noita asioita yhtä aikaa. Varsinkin tuo pirisee todella ärsyttävällä äänellä.) Vähää kiinnostai ihmisten lonksuvat saranat tai vastaavat just nyt. Vituttaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mulli75 kirjoitti:Taivas löi tulta viime yönä ihan kiitettävästi parin tunnin ajan ja vettä tuli kuin seipäitä.
Joo koska olin hereillä, piti mennä nauttimaan kuminasta ja räsähdyksistä parvekkeelle! :cheer:
Loistavaa viihdettä, ihmisten ilotulitteet jäävät noin miljoonasosaan vaikutteeltaan, kulosaareen tai laivalahteen tuli yksi maakosketus..
Kaikki vain siksi että olin teräksisen häkin reunalla turvassa.. :cheer:
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Taivas löi tulta viime yönä ihan kiitettävästi parin tunnin ajan ja vettä tuli kuin seipäitä.
Joo koska olin hereillä, piti mennä nauttimaan kuminasta ja räsähdyksistä parvekkeelle! :cheer:
Loistavaa viihdettä, ihmisten ilotulitteet jäävät noin miljoonasosaan vaikutteeltaan, kulosaareen tai laivalahteen tuli yksi maakosketus..
Kaikki vain siksi että olin teräksisen häkin reunalla turvassa.. :cheer:
Kas kun mulla soi päässä koko eilisen päivän "sillä Jumala rankaisee Helsinkiä tänä yönä", ja nyt en ees muista kuka sen hitto esittää?
Sheetlord

Re: Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Ninni:
Mikä siinä Googlettamisessa on niin ylivoimaisen vaikeaa???

Ihan samalla vaivalla kun kirjoitit tuon biisinnimen postaukseesi, olisit naputellut sen kuukkeliin.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Sama kävi mielessä. Sääli että ehdit ensin, mulla ois ollu parempi linkki.
Loppuiko data & argumentit?
Rouva Pupu

Re: Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mikä siinä on niin iso ongelma jos joku kysyy täällä jotain? Sitä en ole hiffannut koskaan. Herrajumala, voi jopa keskustelua syntyä.
Sheetlord

Re: Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Rouva Pupu kirjoitti:Mikä siinä on niin iso ongelma jos joku kysyy täällä jotain? Sitä en ole hiffannut koskaan. Herrajumala, voi jopa keskustelua syntyä.
Arvon rouva:
- kysymisessä ei ole mitään pahaa
- ei ole kohteliasta kuitenkaan kuormittaa yhteisöä kysymyksillä, joihin vastaukset voi löytää joko a) selaamalla foorumin arkistoa nähdäkseen onko asia jo käsitelty b) googlettamalla

Kai sinuakin vituttaisi, jos työkaverisi kyselisi koko ajan "mitä on tänään ruoaksi", jos lounaslista olisi hänen edessään seinällä?
Rouva Pupu

Re: Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sheetlord kirjoitti: Arvon rouva:
- kysymisessä ei ole mitään pahaa
- ei ole kohteliasta kuitenkaan kuormittaa yhteisöä kysymyksillä, joihin vastaukset voi löytää joko a) selaamalla foorumin arkistoa nähdäkseen onko asia jo käsitelty b) googlettamalla
Periaatteessa täällä jauhetaan samat asiat kerta toisensa jälkeen, kuormitusta sekin. Ei kelpaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Ärrin murrin. Kone tökkii ja tytärkin vielä nukkuu. Pihalla kukatkin vetää viimosiaan, oikeen ketuttaa nää kelit :evil:
Saas nähä mihin aikaan ukko tänään pääsee töistä...josko jo ennen puoltayötä (lähti kuudelta) :roll:
VANHA NUORI KUNNON NINNIMME:
Tökkii tökkii. Sitähän se elämä teettää! Aika inskaa sanoa miestä koneeksi! Kyl me miehetkin ollaan ihan ihmisiä tunteinemme!

SIPSI: Miksei tämä olisi viikonpäiväketju? Tottakai on? Kiitos kun postasit ja tergui sulle mukava tukijani!

IRMELIANNELI: Missähän pohjoisnavalla tämä "Arskaa ottava" neito asuu?
Tietäneekö sitä silti kukaan?

Stadinarska tuntuu terveeltä ja tänäaamuna ei ainakaan kukaan ole hyökännyt tappamaan.
Eilen upea ukonilma, odotin linnani terassilla, että tulisi pauke kohdalle, kamerani kanssa, mutta eihän se silloin tuu kohdalle.
Kompastuin matkallani sänkyyn housuihini,jotka aukesivat itsestään, mutta heittäydyin hienosti tuolin karmille. Siinä olisi voinut käydä hassusti... Jotta tiedän että tää on onnenpäiväni!

Elän!

PS: Oliko vitsini alkupostauksessa hyviä? Joku voisi vastata, muuten olen nyreä!

SA-Gestapo
ei muuten tapeta!! Ni.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Sheetlord

Re: Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Rouva Pupu kirjoitti:Periaatteessa täällä jauhetaan samat asiat kerta toisensa jälkeen, kuormitusta sekin. Ei kelpaa.
Pysyn kannassani: keskustelupalstat eivät ole mikään "lupa olla käyttämättä omia aivoja tänäänkään" -tiketti. Jotenkin ymmärtäisin Ninnin kysymyksen, jos internetin hakukoneet olisivat ihan upouusi keksintö. Niitä on ollut kuitenkin 1990-luvulta lähtien (mm. Altavista), eikä kukaan tätä palstaa käyttävä voine väittää ettei ikinä ole kuullutkaan Googlesta.

Tämän(kin) palstan anti olisi paljon tasokkaampaa luettavaa, jos tietyt ihmiset käyttäisivät edes kaksi sekuntia päätään ennen LÄHETÄ-napin painamista: lukisivat mitä tuli kirjoitettua ja miettisivät kannattaako tätäkin aivopierua tallentaa... ja jos kyseessä on vastauksen etsiminen kysymykseen: "voinko minä jotenkin ratkaista ongelmani ihan itse?"

Ennen kuin kirjoitin viikonpäiväketjuun puoliretoriset ActionScript-ihmettelyni, olin etsinyt vastausta yhdestä oppikirjasta ja kolmelta nettisaitilta - sen sijaan että olisin odottanut jalat pöydällä toisten selvittävän vastauksen puolestani.

Villakoiran ydin: eLaiskat ihmiset vituttavat minua suunnattomasti.
Googlebot

Re: Keskiviikkona KAIKKI saavat elää!

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Stadinarska kirjoitti: Pappi iloisena:
" Minä virrestä viis veisaan "
Hih.
Pappi nyreänä:

" Turistit pysähtyvät usein ja sanovat " Onpa Pirun hieno kirkko "
Hah.
Pappi asiallisena haastattelijalle:

" Jos vastata pitää kysymykseenne miten kirkko jakaisi ruoan ja leivät ihmisille, on selvää että me emme ota mitään kantaa "
Ja hoh.

Yksinkertaisia puujalkasanaleikkejä, joille jaksaa ehkä juuri ja juuri hymähtää monen kaljatuopin jälkeen.
Vastaa Viestiin