Kitinäikonisuuteni

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Palaan pitkästä aikaa lukemaan tänne paria random-ketjua ja kappas, minusta puhutaan jokaisessa!

Hitto, nyt tuli ihan mieletön egobuusti. Olen suuri, olen valtava, olen jumala. Olen ylipainovoima. Olen, pysyn ja tulen kaikkien mieleen.

Kaikki puhuu minusta. Ei ole helppo olla minä, tää ottaa pumpun päälle. Jutelkaas vähän musta. Oon nyt vähän niinku Geetzu. Diudiu.

Oon tärkeä. Pukamia pyllyssä. Makkaraa.
Tix

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja Tix »

Oot tärkeä, syö särkeä, se kasvattaa pen.. järkeä.
Tix

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja Tix »

Jos tämä kuva ei naurata enemmän kuin stadinarskan jutut, olet perverssi.

Kuva
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tix kirjoitti:Jos tämä kuva ei naurata enemmän kuin stadinarskan jutut, olet perverssi



Piskin kuva: hahaaaaahohooohihhiihhehheeeeeee

Arskan jutut: hahaaaaahohhohoohihhhoohuuhohhoo

Voi hitsin hitsi, olen hyvin lievästi pervorstissiverssi.

Jumantsukka etkös sinä hurjimus häjyläinen voisi mennä nukkumaan? Tähän aikaan Kitinässä kirjoittavat ovat aivan seinähul..... ohhoh :shock: ...

siis sikäli ihan kunnon kansalaisia jotkut juu...

SA
lievä elävä vielä
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Herra Manala

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tix kirjoitti:Jos tämä kuva ei naurata enemmän kuin stadinarskan jutut, olet perverssi.
Kuka se on? Joku spämmääjä näemmä. Miksi se kirjoittaa joka paikkaan että "Stadinarska on norattu." ??????????++
ninnithequeen

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Koska Maniksella on ihan oma ketju, mie kerron tässä sulle että Lidlistä saa taas sitä kuivattua ruohosipulia. Olivat tulleet takaisin valikoimaan.
masa

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen kirjoitti:, mie kerron tässä sulle että Lidlistä saa taas sitä kuivattua ruohosipulia. Olivat tulleet takaisin valikoimaan.
Miksi joku haluaa kuivattua ruohosipulia, kun tuorettakin on tarjolla?
ninnithequeen

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

masa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:, mie kerron tässä sulle että Lidlistä saa taas sitä kuivattua ruohosipulia. Olivat tulleet takaisin valikoimaan.
Miksi joku haluaa kuivattua ruohosipulia, kun tuorettakin on tarjolla?
Koska se on niin loistava tuote. Nimenomaan se Lidlin.

Hävisi hyllyiltä sopivasti talven aikaan, kun ei ollu tuorettakaan tarjolla :evil:
PerttiMakimaa

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Herra Manala kirjoitti:
Tix kirjoitti:Jos tämä kuva ei naurata enemmän kuin stadinarskan jutut, olet perverssi.
Kuka se on? Joku spämmääjä näemmä. Miksi se kirjoittaa joka paikkaan että "Stadinarska on norattu." ??????????++
Voisiko Knight Foundation selvittää kuka tämä arska on? :)
ninnithequeen

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Tix kirjoitti:Jos tämä kuva ei naurata enemmän kuin stadinarskan jutut, olet perverssi.
Kuka se on? Joku spämmääjä näemmä. Miksi se kirjoittaa joka paikkaan että "Stadinarska on norattu." ??????????++
Voisiko Knight Foundation selvittää kuka tämä arska on? :)
Halutaanko me oikeesti tietää? Siis IHAN oikeesti?
PerttiMakimaa

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

ninnithequeen kirjoitti:Halutaanko me oikeesti tietää? Siis IHAN oikeesti?
Tjaa, lähinnä tuosta avataresta tuli mieleen. Ehkä jotkut asiat pitääkin jättää salaisuuksiksi.
chevilyn

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Herra Manala kirjoitti: Kaikki puhuu minusta. Ei ole helppo olla minä, tää ottaa pumpun päälle.
On se rankkaa. On se, oikeasti on.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

PerttiMakimaa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Halutaanko me oikeesti tietää? Siis IHAN oikeesti?
Tjaa, lähinnä tuosta avataresta tuli mieleen. Ehkä jotkut asiat pitääkin jättää salaisuuksiksi.
NO mitäpä tuota salaisuudeksi jättää!
Hyvää Päivvööö Jukka Puotila? Olen lukenut postauksiasi ja ne ovat niin hyviä ja luotettavia, että ostaisin sinulta käytetyn auton!
Terkkuja hyvälle kirjoittajalle.

Mutta siis Arska! Arska on lihasta, rustoa, jänteitä, luuta, luut oikeissa paikoissa kuin luurangossa, verta virtaa pienissä puroissa lihasten keskellä ja muualla kudoksissa. Olen myös täynnä soluja. Minulla on erilaisia sisäelimiä, jotka mahdollistavat toimintani. Aivoisani on tietoa, jolla muistyin aamullakin kuka on Pertti Mäkimaa Kitinässä. Huikeaa.
Silmät omistan, jolla näen pieniä valkoisia palloja ja hiukan pehmeämpiä keltaisia.
Sitten omistan kahden jalkani välissä olevan pitkän erityisen tyrän, jolla on mahdollisuus tehdä kaltaisiani pieniä vauva-Arskoja tai Arjoja, mutta siihen hommaan tarvitaan tekijä, jolle annan piimää samalla tykäten siitä asiasta.

Hemmetin yksinkertaista asiaa! Ja tämän kaiken elollisen ja mahdollisuuden Tix eilen julmasti toivoi olevan maailmasta pois.
Olen myös ns. psykofyysinen kokonaisuus eli minut tekee erityiseksi se, että tunnen alakuloa ja yläkullia joskus. Olen psyykkinen otus.

Ihan tutustuttava enkä tapettava. En myöskään tapa toista enkä varaaasta.

Hän on

SA 8)
hän tosiaan on!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Stadinarska kirjoitti:Ja tämän kaiken elollisen ja mahdollisuuden Tix eilen julmasti toivoi olevan maailmasta pois.
Kauanko meinaat jatkaa vinkumista tästä? Todennäköisesti aika hiton kauan, koska Camillan (sinänsä aivan harmittomasta) "Kuka toi Stadinarska oikein on?" -kysymyksestä olet jaksanut itkeä nyt yhdeksän kuukautta.
Loppuiko data & argumentit?
Elukka

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja Elukka »

chevilyn kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Kaikki puhuu minusta. Ei ole helppo olla minä, tää ottaa pumpun päälle.
On se rankkaa. On se, oikeasti on.
Elämä on.
Geetzu

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kulta! Ihku! Jännitin ketjua avatessa ootko muistanu mainita mua ja olithan sä! Ihana! Kerro mitä sulle kuuluu ja onko hullut perästä jo karkotettu ne kaikki fanit, kerro!

Kauheesti pusuja ja hyvää mieltä Herra Manala!
Rahkapussi

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Tix kirjoitti:Jos tämä kuva ei naurata enemmän kuin stadinarskan jutut, olet perverssi.
*Räkättää* Nauratti, ja kovasti :rofl:

Lisää tätä!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sleazoid kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Ja tämän kaiken elollisen ja mahdollisuuden Tix eilen julmasti toivoi olevan maailmasta pois.
Kauanko meinaat jatkaa vinkumista tästä? Todennäköisesti aika hiton kauan, koska Camillan (sinänsä aivan harmittomasta) "Kuka toi Stadinarska oikein on?" -kysymyksestä olet jaksanut itkeä nyt yhdeksän kuukautta.
Joo, eiks ollutkin ihan kauhee sanonta se Camillan. Samperi soikoon! ÄÄÄH. Se oli kamalaaaaa. Niin JÄÄKYLMÄÄ viattomalle Arskalle!
Niin ja sitten tuo tappojuttu eilen. Kyllähän se kestää katkeruus joskus kuolemaan asti, voih.

SA
aito vinkuja
osa-aikainen silti
laittaa vinkumisvoluumin hiljemmalle koska Sleazoid on mukaaaava kuitenkin! Kiitos jutustasi Slea, se oli kiva taas!! :)

Ainiin. Tuo Tixin koira eilen oli kyllä todella huvittava. Ja ainoastaan hohotuksen viime säie omille jutuilleni voitti. En usko että joudun sillä perverssien listalle. Mut mikä kumma tuossa koirassa nauratti? halusiko Tix tuolla pyytää anteeksi kun murhasi minut aamulla?
Jos näin niin saat anteeksi Tix murhasi!

Stora SA
Tixin elämäntehtävä
Tixin mielensuojelija
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Tix

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja Tix »

Miten musta tuntuu että Mida menetti juuri kuivakka vinkupillu -tittelinsä ihan toisaalle?
nokkaelain

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Stadinarska kirjoitti: SA
aito vinkuja
osa-aikainen silti
Aika creepyä olisikin, jos täysin tosissaan vetäisit tätä roolia. Kai siellä Arskan taustalla on ihminenkin.
Herra Manala

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetzu kirjoitti:Kulta! Ihku! Jännitin ketjua avatessa ootko muistanu mainita mua ja olithan sä! Ihana! Kerro mitä sulle kuuluu ja onko hullut perästä jo karkotettu ne kaikki fanit, kerro!
Mulla on aina hulluja ja faneja perässä. Toiset vaan flippailee enemmän kuin toiset. Oon niin irresistible sellasessa seksuaalisesti violetinsävytteisessä mielessä. En kuitenkaan niin violetinsävytteisessä, että se ois alle 130%.

Mä voisin tehdä tähän semmosen paljastuksen mun yksityiselämästä. Musta on tullu ihan chilihullu. Tilasin viime kuussa saksasta 200 eurolla chilikastikkeita, chilikarkkeja, chilipähkinöitä ja chiliolutmakkaroita. Nyt mulla on taas ostoskärryssä tommonen pieni tilaus. 19 kiloa ja 300+ euroa. Oon tässä nyt puol vuorokautta jo ollu painamatta sitä vitun tilauksenlähetysnappulaa ja kaivamatta visaa esille. Mut tärinät on hirveet. Fittu. Tää on kamalaa. En tuu toimeen ilman noita endorphine rusheja.
Kauheesti pusuja ja hyvää mieltä Herra Manala!
Iiiih! Kikkeli kokkeli guugle quu! Saat multa virtuaalisormen virtuaalipimppaas.
masa

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti:Musta on tullu ihan chilihullu.
Muista sitten käydä tuplaten useammin suihkussa kuin ennen. Toi meidän duunikaveri on totaalinen chilinarkki ja sen myös haistaa. :oksa:
Googlebot

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

nokkaelain kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: SA
aito vinkuja
osa-aikainen silti
Aika creepyä olisikin, jos täysin tosissaan vetäisit tätä roolia. Kai siellä Arskan taustalla on ihminenkin.
Ei SArska varmastikaan paha ihminen ole, tai siis sellaista ei ilmene hänen teksteistään. Mutta juu mielenkiintoista olisi joskus tavata Arska ihan vain nähdäkseen millainen hän on oikeasti, onko hän yhtään sellainen huithapeli millainen kuva hänen teksteistään tulee. Mieluiten sellaisissa ympyröissä ettei hän tiedä tapaavansa palstalaista, koska se voisi aiheuttaa käytöksessä turhaa pidättyväisyyttä.
Googlebot

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

masa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Musta on tullu ihan chilihullu.
Muista sitten käydä tuplaten useammin suihkussa kuin ennen. Toi meidän duunikaveri on totaalinen chilinarkki ja sen myös haistaa. :oksa:
Piti eilen käydä pikapikaa marketissa ennen sulkemisaikaa. Olin ihan unohtanut syöneeni kaksi tuntia aiemmin melkein kokonaisen ison valkosipulin murskattuna, mutta nopeasti se palautui mieleeni kun valkosipuliröyhtäisyjä päästäessäni kassajonossa edessäni ollut mies kääntyi jatkuvasti katsomaan minua, ja kassaneidinkin ilme oli hieman outo.

Mutta kun se on niin hyvää! Ja terveellistä!
masa

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja masa »

Googlebot kirjoitti:Mutta kun se on niin hyvää! Ja terveellistä!
Valkosipulin haju on pientä verrattuna tohon meidän valaaseen.

Palttiarallaa 200 kiloa, paljon chiliä ja huono hygienia. Oksennus siinä lentää jos viressä joutuu istumaan..
Vastaa Viestiin