Kitinäikonisuuteni

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:Toi meidän duunikaveri on totaalinen chilinarkki ja sen myös haistaa. :oksa:
masa kirjoitti: Palttiarallaa 200 kiloa, paljon chiliä ja huono hygienia. Oksennus siinä lentää jos viressä joutuu istumaan..
Niin sen löyhkän on pakko johtua siitä chilinarkkiudesta? Ei ainakaan siitä että se on 200 kiloinen kaveri huonolla hygienialla?

Ei tod. haise iholta mitkään chilit. Vessassa voi jonkun verran haista, mutta siltikin 10 kertaa vähemmän kuin vastaava määrä valkosipulia.
bedlam

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No kai se nyt kuuluu asiaan, että Kitinäikoni haisee hieman pahalle.
ninnithequeen

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja siis mikäänhän ei tuoksu niin hyvälle, kuin voissa paistettu valkosipuli.
Pitäsköhän kokeilla miltä haisee Manala paistettuna voissa, chilissä ja valkosipulissa?

Manis on kyl mun ruokaguru. Aina voi sätissä kysyä ohjetta. En kuitenkaan uponnut legendaariseen "kanelia, vittu"-kommenttiin.
masa

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti: Niin sen löyhkän on pakko johtua siitä chilinarkkiudesta? .
No eikös chilien yksi ominaisuuksista ole hikoilun lisääminen?
Herra Manala

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Niin sen löyhkän on pakko johtua siitä chilinarkkiudesta? .
No eikös chilien yksi ominaisuuksista ole hikoilun lisääminen?
No en tiedä muista, muttei ainakaan minulla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:
masa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Niin sen löyhkän on pakko johtua siitä chilinarkkiudesta? .
No eikös chilien yksi ominaisuuksista ole hikoilun lisääminen?
No en tiedä muista, muttei ainakaan minulla.
Niin, miten hikoilu voisikaa tuosta lisääntyä?
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:Niin, miten hikoilu voisikaa tuosta lisääntyä?
Nii-in, hyvä kysymys. Minähän tunnetusti hikoilen niin paljon, että miiteissäkin joudun kekkuloimaan pelkät stringit jalassa naruessun kanssa, grillipihdit kädessä.
chevilyn

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Herra Manala kirjoitti: Nii-in, hyvä kysymys. Minähän tunnetusti hikoilen niin paljon, että miiteissäkin joudun kekkuloimaan pelkät stringit jalassa naruessun kanssa, grillipihdit kädessä.
Eih! Kiitos vain tästäkin mielikuvasta :lol:
Herra Manala

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

chevilyn kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Nii-in, hyvä kysymys. Minähän tunnetusti hikoilen niin paljon, että miiteissäkin joudun kekkuloimaan pelkät stringit jalassa naruessun kanssa, grillipihdit kädessä.
Eih! Kiitos vain tästäkin mielikuvasta :lol:
(Ku oot nainen, ja naiset ei tajuu, ni joudun selittää tänkin, eikä se oo enää yhtään kivaa, koska mun sarkasmianturit vääntyy kieroon. Et oikeesti mä niinkun kyllä oon pitäny vaatteet päällä kaikissa miiteissä ja silleen, mut toi Niba-tyyppi tossa on sellanen, joka keekoilee menemään pelkät stringit jalassa julkisilla paikoilla suviauringon alla hikikarpalot tynnyriä pitkin kevyesti kimaltaen. Selkiskö?)
chevilyn

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Herra Manala kirjoitti: (Ku oot nainen, ja naiset ei tajuu, ni joudun selittää tänkin, eikä se oo enää yhtään kivaa, koska mun sarkasmianturit vääntyy kieroon. Et oikeesti mä niinkun kyllä oon pitäny vaatteet päällä kaikissa miiteissä ja silleen, mut toi Niba-tyyppi tossa on sellanen, joka keekoilee menemään pelkät stringit jalassa julkisilla paikoilla suviauringon alla hikikarpalot tynnyriä pitkin kevyesti kimaltaen. Selkiskö?)
Mitenköhän tässä on nyt jotenkin havaittavissa selityksen makua? Epäilemättä kuuluu sarjaan, jonka nimi on too much information, mutta tämä tällä harvinaisen selvä :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja Niba »

chevilyn kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: (Ku oot nainen, ja naiset ei tajuu, ni joudun selittää tänkin, eikä se oo enää yhtään kivaa, koska mun sarkasmianturit vääntyy kieroon. Et oikeesti mä niinkun kyllä oon pitäny vaatteet päällä kaikissa miiteissä ja silleen, mut toi Niba-tyyppi tossa on sellanen, joka keekoilee menemään pelkät stringit jalassa julkisilla paikoilla suviauringon alla hikikarpalot tynnyriä pitkin kevyesti kimaltaen. Selkiskö?)
:)
Performassi on aina performanssi. B***c!

Joo sillon olikin viime vuonna 27 astetta tai jotain lämpöä, toisaalta erityisen tukevat ihmiset sitten tarvitsevat vällyä lisää kuumalla kun verenkierto ei lämmitä riittämiin..
Uimarannoillakin ihmiset esiintyvät pelkissä uimahousuissa, ja uimarannat eivät ole julkisia paikkoja? Toisaalta olemme julkimoita kaikki esiintyessämme julkisilla paikoilla?

Tervetuloa? taas ensi kesänä.. :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Googlebot kirjoitti:
nokkaelain kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: SA
aito vinkuja
osa-aikainen silti
Aika creepyä olisikin, jos täysin tosissaan vetäisit tätä roolia. Kai siellä Arskan taustalla on ihminenkin.
Ei SArska varmastikaan paha ihminen ole, tai siis sellaista ei ilmene hänen teksteistään. Mutta juu mielenkiintoista olisi joskus tavata Arska ihan vain nähdäkseen millainen hän on oikeasti, onko hän yhtään sellainen huithapeli millainen kuva hänen teksteistään tulee. Mieluiten sellaisissa ympyröissä ettei hän tiedä tapaavansa palstalaista, koska se voisi aiheuttaa käytöksessä turhaa pidättyväisyyttä.
Miten mun teksteistä VOI saada kuvan, että olisin huithapeli?
En voi ollenkaan ymmärtää! Kai tää oli pilaa!

Siis olen tämän sanonut ja Mustaenkelikin vahvistanut:

Olen erittäin hyväkäytöksinen "tarpeeksi" iäkäs, terveen näköinen, hyvin terve, keskimittainen, oikeasti mukava, auttavainen, luotettava, ihan tavallinen suomalainen mies. Liikun paljon.
Olen kyllä sosiaalinenkin, mutta viihdyn erinomaisesti yksin. Minulla on vilkas mielikuvitus ja olen mukavuudenhaluinen. Toiveita on täyttämättömiä.
Ja tykkään kirjoitella ja kirjoitan paljon. En ole työnarkomaani.
Ihan tavis. Ja huonossa seurassa hiljainen.

Kun kerran halusit kertausta!

SA
hän taas
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Rahkapussi

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

masa kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Mutta kun se on niin hyvää! Ja terveellistä!
Valkosipulin haju on pientä verrattuna tohon meidän valaaseen.

Palttiarallaa 200 kiloa, paljon chiliä ja huono hygienia. Oksennus siinä lentää jos viressä joutuu istumaan..
Tänään metron liukuportaissa oli n. 55-60 vee nainen, joka haisi ihan siltä, kuin hänen päälleen olisi kaatunut sillitölkin liemet. Nainen oli ihan siistin näköinen, mutta epäilyttävän kiihkeästi hän kaivoi kauppakassiaan, joten lieneekö mehut kaatuneet sinne? Joka tapauksessa otin muutaman askeleen taaksepäin tuulen alapuolelle. Olen kyllä lukenut jostakin, että munapaussissa naisen alapää saattaa ruveta haiskahtamaan hapatetulta silakalta. Pitääkin sitten itse aikanaan ripustella Wunderbaumeja yms. oman hameen alle.
NuoriDaavid

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rahkapussi kirjoitti:
masa kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Mutta kun se on niin hyvää! Ja terveellistä!
Valkosipulin haju on pientä verrattuna tohon meidän valaaseen.

Palttiarallaa 200 kiloa, paljon chiliä ja huono hygienia. Oksennus siinä lentää jos viressä joutuu istumaan..
Tänään metron liukuportaissa oli n. 55-60 vee nainen, joka haisi ihan siltä, kuin hänen päälleen olisi kaatunut sillitölkin liemet. Nainen oli ihan siistin näköinen, mutta epäilyttävän kiihkeästi hän kaivoi kauppakassiaan, joten lieneekö mehut kaatuneet sinne? Joka tapauksessa otin muutaman askeleen taaksepäin tuulen alapuolelle. Olen kyllä lukenut jostakin, että munapaussissa naisen alapää saattaa ruveta haiskahtamaan hapatetulta silakalta. Pitääkin sitten itse aikanaan ripustella Wunderbaumeja yms. oman hameen alle.
Otitko todellakin tuulen alapuolelle etkä yläpuolelle?

En usko, että munapaussi pimpslooran hajuun oleellisesti vaikuttaa.

NSV eli epäspesielli vaginiitti eli bakteerivaginoosi kyllä aiheuttaa tavaraan hajun, jota kirjallisuudessa kutsutaan nimellä "fishy smell"
Rahkapussi

Re: Kitinäikonisuuteni

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

NuoriDaavid kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:
masa kirjoitti:
Valkosipulin haju on pientä verrattuna tohon meidän valaaseen.

Palttiarallaa 200 kiloa, paljon chiliä ja huono hygienia. Oksennus siinä lentää jos viressä joutuu istumaan..
Tänään metron liukuportaissa oli n. 55-60 vee nainen, joka haisi ihan siltä, kuin hänen päälleen olisi kaatunut sillitölkin liemet. Nainen oli ihan siistin näköinen, mutta epäilyttävän kiihkeästi hän kaivoi kauppakassiaan, joten lieneekö mehut kaatuneet sinne? Joka tapauksessa otin muutaman askeleen taaksepäin tuulen alapuolelle.
Otitko todellakin tuulen alapuolelle etkä yläpuolelle?

NSV eli epäspesielli vaginiitti eli bakteerivaginoosi kyllä aiheuttaa tavaraan hajun, jota kirjallisuudessa kutsutaan nimellä "fishy smell"
Joo, liukuportaissa voi ottaa askelia taaksepäin/alaspäin, jos takana ei ole ketään jököttämässä.

Huomaa, että olet yksityisautoilija :-D
Vastaa Viestiin