Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Naishalut kateissa

Keikaus
1
5%
NomenNescio
2
10%
Suvinen
0
Ei ääniä
IrmeliAnneli
0
Ei ääniä
Chevilyn
0
Ei ääniä
Edith
0
Ei ääniä
Rouva Pupu
0
Ei ääniä
Didi
1
5%
Safi
3
15%
Xiberia
5
25%
Chups
0
Ei ääniä
BettyB
1
5%
Rahkapussi
2
10%
Sipsi
2
10%
Georgina
1
5%
Storia
0
Ei ääniä
Alja
2
10%
Melnais
0
Ei ääniä
Camilla
0
Ei ääniä
Lilo
0
Ei ääniä
Canine
0
Ei ääniä
Swirl
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 20

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eilisessä lehdessä oli puhetta puhetta naishiirien vomeronaasaalielinten poistamisesta ja sen vaikutuksesta pariutumiseen ja jälkeläishoitoon.



Kun vomeronasaalielin poikkaistiiin ja hiirinaiset käyttäytyivät koin pahat pojat ja kiipesivät poikahiirienkin selkään tehden paritteluakuvaavia lantioliikkeitä, jonka jälkeen poikamarsut "kostoksi" panivat ne paksuiksi.

Lisäksi noilla naarailla ei ollut poikashoivaviettiä ja imetystarpeita vaan ne olivat valmiita radalle heti! Josta pitää aprikoida johtaako ihmislajin poikamaisten tyttöjen käyttäytyminen raiskauksiin? Ja voiko nykyisten ihmisnaaraitten haluttomuus jälkeläisensaantiin ja imettämiseen johtua muustakin kuin rintojen rupsahtamisen pelosta?

On tiedetty tosiasia että homous periytyy paljon lapsia saavien äitien välityksellä. Lisäksi vaatesuunnitelijoista merkittävä osa on seurausta edellänainitusta.
Viimeksi muokannut Niba, 15.08.2007 14:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
PerttiMakimaa

Re: Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Niba kirjoitti:Eilisessä lehdessä oli puhetta puhetta naishiirien vomeronaasaalielinten poistamisesta ja sen vaikutuksesta pariutumiseen ja jälkeläishoitoon. On tiedetty tosiasia että homous periytyy paljon lapsia saavien äitien välityksellä. Kun vomeronasaalielin poikkaistiiin ja hiirinaiset käyttäytyivät koin pahat pojat ja kiipesivät poikahiirienkin selkään tehden paritteluakuvaavia lantioliikkeitä, jonka jälkeen poikamarsut "kostoksi" panivat ne paksuiksi. Lisäksi noilla naarailla ei ollut poikashoivaviettiä ja imetystarpeita vaan ne olivat valmiita radalle heti! Josta pitää aprikoida johtaako ihmislajin poikamaisten tyttöjen käyttäytyminen raiskauksiin? Ja voiko nykyisten ihmisnaaraitten haluttomuus jälkeläisensaantiin ja imettämiseen johtua muustakin kuin rintojen rupsahtamisen pelosta?
Lisäksi vaatesuunnitelijoista merkittävä osa on seurausta edellänainitusta.
Kellä se Suomi-Niba-Suomi sanakirja olikaan? :)
Rahkapussi

Re: Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

elco kirjoitti: 1) "Äänestän itseäni!1"
2) "Tälläiset äänestykset ovat lapsellisia."
Chap

Re: Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viesti Kirjoittaja Chap »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Niba kirjoitti:Eilisessä lehdessä oli puhetta puhetta naishiirien vomeronaasaalielinten poistamisesta ja sen vaikutuksesta pariutumiseen ja jälkeläishoitoon. On tiedetty tosiasia että homous periytyy paljon lapsia saavien äitien välityksellä. Kun vomeronasaalielin poikkaistiiin ja hiirinaiset käyttäytyivät koin pahat pojat ja kiipesivät poikahiirienkin selkään tehden paritteluakuvaavia lantioliikkeitä, jonka jälkeen poikamarsut "kostoksi" panivat ne paksuiksi. Lisäksi noilla naarailla ei ollut poikashoivaviettiä ja imetystarpeita vaan ne olivat valmiita radalle heti! Josta pitää aprikoida johtaako ihmislajin poikamaisten tyttöjen käyttäytyminen raiskauksiin? Ja voiko nykyisten ihmisnaaraitten haluttomuus jälkeläisensaantiin ja imettämiseen johtua muustakin kuin rintojen rupsahtamisen pelosta?
Lisäksi vaatesuunnitelijoista merkittävä osa on seurausta edellänainitusta.
Kellä se Suomi-Niba-Suomi sanakirja olikaan? :)
*reps*
Tix

Re: Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tästä äänestyksestä puuttuu vaihtoehtona Niba.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tix kirjoitti:Tästä äänestyksestä puuttuu vaihtoehtona Niba.
Olisi sinunkin tyrvään umpiluun pitänyt ymmärtää kyseessä olleen sukupuolirajoitteinen äänestys, ilmeisen mahdotonta edes yrittää..
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Re: Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kokenut kryptologi saa paikan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mutta eihän tietääkseni meidän vomeronasaalielimiämme ole poistettu? Vielä.
Itse en varsinaisesti kärsi haluttomuudesta jälkeläistensaantiin, vaikka se aika lailla kammottaakin ja pelottaa. Enkä kyllä ole myöskään havainnut raiskaushenkistä käyttäytymistä välittömässä läheisyydessäni. Vielä.
Tix

Re: Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Niba kirjoitti:Olisi sinunkin tyrvään umpiluun pitänyt ymmärtää kyseessä olleen sukupuolirajoitteinen äänestys, ilmeisen mahdotonta edes yrittää..
Kyllä sinä sovit hyvin joukkoon kun äänestyksen otsikko on "naishalut kateissa."
PerttiMakimaa

Re: Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Tix kirjoitti:
Niba kirjoitti:Olisi sinunkin tyrvään umpiluun pitänyt ymmärtää kyseessä olleen sukupuolirajoitteinen äänestys, ilmeisen mahdotonta edes yrittää..
Kyllä sinä sovit hyvin joukkoon kun äänestyksen otsikko on "naishalut kateissa."
Jos tuo on kriteeri sinne kai voisi laittaa myös Ram:n ja Homeboyn? :)
Rahkapussi

Re: Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

irmelianneli kirjoitti:Mutta eihän tietääkseni meidän vomeronasaalielimiämme ole poistettu? Vielä.
Itse en varsinaisesti kärsi haluttomuudesta jälkeläistensaantiin, vaikka se aika lailla kammottaakin ja pelottaa. Enkä kyllä ole myöskään havainnut raiskaushenkistä käyttäytymistä välittömässä läheisyydessäni. Vielä.
Jahka mä löydän nuo vomerojutskat kehostani, rupean kehittämään niitä ankarasti. Ja sitten kun mulle kasvaa klitoris isoksi hieromisesta niin, että sillä voi penetroitua, niin varokaa.

Onneksi jälkeläisiä voi adoptoida.
Viimeksi muokannut Rahkapussi, 15.08.2007 14:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tix kirjoitti:
Niba kirjoitti:Olisi sinunkin tyrvään umpiluun pitänyt ymmärtää kyseessä olleen sukupuolirajoitteinen äänestys, ilmeisen mahdotonta edes yrittää..
Kyllä sinä sovit hyvin joukkoon kun äänestyksen otsikko on "naishalut kateissa."
Siitähän sinä et voi mitään tietää kohdaltani. Yleensä iskut päähän aiheuttavat hajuaistin toiminnan heikentymistä. Minulla ilmeisesti aivan toisinpäin. Olen tullut hyvin valikoivaksi tällä alueella koska hajuaistini estää minua täydellisesti olemasta tekemisissä joihenkin hajuisten ihmisten kanssa, pakko tunnustaa. Eikä minulla salaa toivomiasi mieshalujakaan ollut koska tavatessamme en lääppinyt kuiin kämmentäsi.

Tix voi vaikka pitää tätä kyselyä Lespomittarina?
It gets one to know another? Tix = lespo
Viimeksi muokannut Niba, 15.08.2007 14:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Rahkapussi kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Mutta eihän tietääkseni meidän vomeronasaalielimiämme ole poistettu? Vielä.
Itse en varsinaisesti kärsi haluttomuudesta jälkeläistensaantiin, vaikka se aika lailla kammottaakin ja pelottaa. Enkä kyllä ole myöskään havainnut raiskaushenkistä käyttäytymistä välittömässä läheisyydessäni. Vielä.
Jahka mä löydän nuo vomerojutskat kehostani, rupean kehittämään niitä ankarasti. Ja sitten kun mulle kasvaa klitoris isoksi hieromisesta niin, että sillä voi penetroitua, niin varokaa.

Onneksi jälkeläisiä voi adoptoida.
Ja kohta on maailma pikku rahkapusseja pullollaan. Yhden vois adoptoida niistä, jos liikenee. Ni ei ite tarvi reenata ja hinkata omaa vomerojutskaansa niin intensiivisesti ja päämäärätietoisesti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tässä vaiheessa kyselyä näyttää siltä että Xiben salassapysyvä seksuaalisuus aiheuttaa ilmeisen monelle fustraatioita?
Pyyhin Netikettiin..
chevilyn

Re: Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Niba kirjoitti:Olen tullut hyvin valikoivaksi tällä alueella koska hajuaistini estää minua täydellisesti olemasta tekemisissä joihenkin hajuisten ihmisten kanssa, pakko tunnustaa.
Hmm..tämä oli mielenkiintoista. Minkä hajuisten ihmisten kanssa et voi olla tekemisissä?
PerttiMakimaa

Re: Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

chevilyn kirjoitti:Hmm..tämä oli mielenkiintoista. Minkä hajuisten ihmisten kanssa et voi olla tekemisissä?
Pahanhajuisten? :)
elco

Re: Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viesti Kirjoittaja elco »

chevilyn kirjoitti:
Hmm..tämä oli mielenkiintoista. Minkä hajuisten ihmisten kanssa et voi olla tekemisissä?
Veikkaan, notta hyvänhajuisten.
chevilyn

Re: Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

PerttiMakimaa kirjoitti:
chevilyn kirjoitti:Hmm..tämä oli mielenkiintoista. Minkä hajuisten ihmisten kanssa et voi olla tekemisissä?
Pahanhajuisten? :)
Mieleeni tuli lista mahdollista allergiaa aiheuttavista hajuista kuten vanha viina, ulosteet yms. yhtä miellyttävää :)
Tix

Re: Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vaadin ylläpitoa lisäämään vaihtoehdon "Niba." Saadaan mitattua Niban lesbous.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

chevilyn kirjoitti:
Niba kirjoitti:Olen tullut hyvin valikoivaksi tällä alueella koska hajuaistini estää minua täydellisesti olemasta tekemisissä joihenkin hajuisten ihmisten kanssa, pakko tunnustaa.
Hmm..tämä oli mielenkiintoista. Minkä hajuisten ihmisten kanssa et voi olla tekemisissä?
Se ei selviä kuin haistamalla :wink:
Jos lähetät postissa suljetussa minigrip-pussissa pikkupöksysi päivän käytön jälkeen minulle, niin voin suoraan tiputtaa ne roskakoriin. Sen sijaan olisi ihan mukava tavata IRL? :wink: :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
chevilyn

Re: Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Niba kirjoitti: Se ei selviä kuin haistamalla :wink:
Jos lähetät postissa suljetussa minigrip-pussissa pikkupöksysi päivän käytön jälkeen minulle, niin voin suoraan tiputtaa ne roskakoriin. Sen sijaan olisi ihan mukava tavata IRL? :wink: :lol: :lol:
*reps*
Mitä tapahtuu jos nainen tai mies jonka tapaat on kyllästetty hajuvedellä tai partavedellä? Hämmentyykö tarkka hajuaistisi tällaisesta petoksesta? :D
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Mitä? Mä en ihan hiffannut, että tää oli joku lesbomittari.
Äänestin siksi itseän, koska innostuin niin paljon siitä, että oon kerranki mukana jossain gallupissa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Rouva Pupu

Re: Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

No, mahtaakohan muutkaan vastaajat. Luen tätä sillä silmällä, että Xibe aiheuttaa pakottavaa raiskaamisen tarvetta. Sen kantzii välttää miittejä vissiin. Juup.
Elukka

Re: Kuka nainen on hukassa perusjutun kanssa?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

PerttiMakimaa kirjoitti:Kellä se Suomi-Niba-Suomi sanakirja olikaan? :)
Suom. "Olen Niba ja mulla on tylsää."
Vastaa Viestiin