Torstai. Torstai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Mul on suu, näppis ja kaikki muutki paikat täynnä karvoja. Voisko joku pliis auttaa?
Liialliseen karvankasvuun on mahdollisesti saatavilla joku hormonivalmiste. Ota yhteyttä lääkäriin mitä pikimmiten. Ilmeisesti kärsit myös karvanlähdöstä, ellei näppiksesi ole yhtäkkiä herännyt eloon ja ryhtynyt puskemaan untuvaa.
ninnithequeen

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Sheril on taas menkkakivut ja ilkeeltä tuntuu kun toinen katsoo silmiin että äiti sun PITÄÄ auttaa? Kävelee perässä, tulee väkisin syliin ja sähisee kaikille muille. "Minun, menkää pois!"
Ku ei voi tehä muuta kuin höpöttää että huomenna se helpottaa, koita kestää.
Leikkauta se?
Edelleen eläinlääkärit suositteli että ei. Kun tolla siskolla on sydänvika ja häntä ei voi leikkauttaa, tai eivät uskalla. Haju muuttuu sen verran kuulemma että voi tulla ikuinen tappelu :(

Tyhmähän mä oon kun näitä näin kovaa rakastan...
ninnithequeen

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mul on suu, näppis ja kaikki muutki paikat täynnä karvoja. Voisko joku pliis auttaa?
Liialliseen karvankasvuun on mahdollisesti saatavilla joku hormonivalmiste. Ota yhteyttä lääkäriin mitä pikimmiten. Ilmeisesti kärsit myös karvanlähdöstä, ellei näppiksesi ole yhtäkkiä herännyt eloon ja ryhtynyt puskemaan untuvaa.
Nyt on kyl taas pakko sanoo että voi jeesus että repesin röhönauruun täällä yksin :lol:

Kas ku et suositellu höylää!
1108

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elppis kirjoitti:Leikkauta se?
Tapa se!
ninnithequeen

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Leikkauta se?
Tapa se!
Keksi jotain hauskempaa hei!
1108

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Keksi jotain hauskempaa hei!
No tapa se, heitä ilmaan ja ota kiinni talikolla.

EDIT: Tapa se katti, hakkaa 10 palaseen ja mene naulaamaan lähitienoon puihin palaset kiinni.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Keksi jotain hauskempaa hei!
No tapa se, heitä ilmaan ja ota kiinni talikolla.

EDIT: Tapa se katti, hakkaa 10 palaseen ja mene naulaamaan lähitienoon puihin palaset kiinni.
Reilua, sitten on kettuja ja supikoiria pitkin pihoja lihan hajun perässä. Nou nou nou. Sitten tulee vaan taas meille typeriä soittoja "meidän pihassa on ketun näköinen koira". "Rouva, se on kettu, päästä se".
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Heipähei!!

Kymmenen päivää reissua takana. Vihdoin kotona ja saa lepiä. 8 Päivää juhlimista voi ottaa kunnon päälle. Viime yökin meni liskojen kera vaihteeksi, vaikka viimeiset huikat otin ti-ke yönä. En varmasti tee mitään muutakuin katon televiiziota ja tilaan pitsaa. Huomenna on sit taas lähtö mökille raksahommiin, kiwaa!
ninnithequeen

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomasin juuri olevani addikti, koska riemastuin Dumiksen viestistä niin kovin, vihdoin viimein :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Paskat uutiset: Kampaajat... :twisted: aina sama juttu. Ite sitä sais olla aina tekemässä kaikki. Ei pitäis luottaa ikinä kehenkään. Oon kai dorka ku kerta toisensa jälkeen vaan uskaltaudun siihen penkkiin, ja kuvittelen tällä kertaa osaavani selittää asiani kampaajankin ymmärrettävin sanankääntein. Lähen tunnin päästä värjään kaverini hiukset, ja takaan että tulos on mun käsistä 100xparempi ku tää söherrys.
Ja vettäkin sataa.

Hyvät uutiset: Visa-kortti tuli.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vihtahousu kirjoitti:Heipähei!!

Kymmenen päivää reissua takana. kiwaa!
Juu, Juuri kun ajattelin lähettää etsintäpartion perääsi!

Tai sitten meni 10 päivää huomata poissaolosi..
Viimeksi muokannut Niba, 16.08.2007 18:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Niba kirjoitti:Juu, Juuri kun ajattelin lähettää etsintäpartion perääsi!
Vai on vihtahousun perä mielessäsi?
Bliss

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Huomasin juuri olevani addikti
Kahdentoistatuhannen viestin jälkeen? :roll:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:
Niba kirjoitti:Juu, Juuri kun ajattelin lähettää etsintäpartion perääsi!
Vai on vihtahousun perä mielessäsi?
Voisin laittaa myös sinun, mutta kun tykkään vihtomisesta tai oikeammin vastomisesta saunassa.



Ei tietysti haittaa vaikka suvussa on näitä löylynheittäjiä?
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Suvinen kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Muistan eräänkin morsiammen, joka itku (jo meikatuissa) silmissä arkivaatteissa koristeli juhlasalia, kun "kukaan muu ei tee mitään vittu" samaan aikaan kun vieraita alkoi ajaa pihaan.
Juurikin tällaisten kauhutarinoiden takia omat häät ovat aina tuntuneet puistattavalta ajatukselta.
Kuin myös. Mutta pääsin helpolla, kun tein kaikille (=Elukalle ja vanhemmilleni) selväksi, että minä en ole hinkunut mitään kirkkohäitä, olisin mielelläni tehnyt saman tempun toistamiseen kuin ensimmäisen mieheni kanssa, eli mennyt lounastauolla naimisiin, vain yhden kutsuvieraan läsnäollessa. Emmekä itse asiassa jälkeenpäinkään mainostaneet naimisiinmenoamme ollenkaan, se kun oli juridinen ratkaisu, ei julistus muille, joten on edelleen paljon ystäviä ja sukulaisia, jotka eivät tiedä ensimmäisestä kuuden vuoden avioliitostani.

Koska nuo tiesivät tilanteen minun ja Elukan häitten suhteen, meni homma niin, että kirkkohäitä hinkuneet tekivät kaikki työtkin, lähinnä siis vanhempani. Minut vietiin puoliväkisin kampaajalle ja meikkaajallekin, kun yritin mennä lakkoon. Lopputuloksena olivat sikahauskat häät, koska ohjelmaa ei ollut liikaa, mukavat vieraat hoitivat homman kotiin ihan itsestään.
1108

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

prosessi kirjoitti:ensimmäisen mieheni kanssa, eli mennyt lounastauolla naimisiin, vain yhden kutsuvieraan läsnäollessa.
Kirkossa?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuli hiki. Marssin siis kauppaan ostamaan tuuletinta. En osannut oikein päättää niin otin akkamaisesti kivan värisen, mutta äijämäisesti kookkaan.

No ei ole enää hiki. Eikä olisi hiuksia päässä jos semmoisia olisi vielä äsken ollut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

prosessi kirjoitti:kirkkohäitä
Hiton hyvä, ettei kuulu mihinkään uskonnolliseen yhteisöön, kirkkohäät ei ole vaihtoehto ollenkaan. Ei sillä, tuskinpa tulee moista tilannetta eteen, että häitä pitäisi edes harkita. :)
masa

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti:Tuli hiki. Marssin siis kauppaan ostamaan tuuletinta. En osannut oikein päättää niin otin akkamaisesti kivan värisen, mutta äijämäisesti kookkaan.
'
Sitten kun huomaat ettei sillä tee vittujakaan, niin mene takaisin kauppaan ja osta ilmalämpöpumppu.

Nim: Pihalla 30 raatia, sisällä 23 raatia läpi vuorokauden. Sweet.
Mulli75

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

masa kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Tuli hiki. Marssin siis kauppaan ostamaan tuuletinta. En osannut oikein päättää niin otin akkamaisesti kivan värisen, mutta äijämäisesti kookkaan.
'
Sitten kun huomaat ettei sillä tee vittujakaan, niin mene takaisin kauppaan ja osta ilmalämpöpumppu.

Nim: Pihalla 30 raatia, sisällä 23 raatia läpi vuorokauden. Sweet.
Antaa Bluntlynkin tehdä akkamainen kokeilu ennen kuin huomaa ettei se tuuletin tee muuta kuin vatkaa sisällä olevaa ilmaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
prosessi kirjoitti:kirkkohäitä
Hiton hyvä, ettei kuulu mihinkään uskonnolliseen yhteisöön, kirkkohäät ei ole vaihtoehto ollenkaan. Ei sillä, tuskinpa tulee moista tilannetta eteen, että häitä pitäisi edes harkita. :)
Kirkoista puheenollen; mikä hauskempaa kuin isäpappa soittaa ja itkee että on niin ujo että "ei kai se matka alttarille ole kovin pitkä?". Ei, 5 penkkiriviä, pieni kappeli. Oli ihana kuulla toisen henkäisevän helpotuksesta :D

Ok, mä oon väsy. Mä lähden kotiin suihkuun, syömään ja tekemään istumajärjestystä :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

1108 kirjoitti:
prosessi kirjoitti:ensimmäisen mieheni kanssa, eli mennyt lounastauolla naimisiin, vain yhden kutsuvieraan läsnäollessa.
Kirkossa?
Ei sentään. Helsingin käräjäoikeudessa, sisään metallinpaljastimen läpi...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mulli75 kirjoitti:Antaa Bluntlynkin tehdä akkamainen kokeilu ennen kuin huomaa ettei se tuuletin tee muuta kuin vatkaa sisällä olevaa ilmaa.
Aikuisen oikeasti tuuletin vain lämmittää sisäilmaa. Mutta sillä saa ihon päälle muodostuvan lämpöisen ilmapatjan hävitettyä eli kyllä se auttaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mulli75

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bluntly kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Antaa Bluntlynkin tehdä akkamainen kokeilu ennen kuin huomaa ettei se tuuletin tee muuta kuin vatkaa sisällä olevaa ilmaa.
Aikuisen oikeasti tuuletin vain lämmittää sisäilmaa. Mutta sillä saa ihon päälle muodostuvan lämpöisen ilmapatjan hävitettyä eli kyllä se auttaa.
Mä sain tarpeeksi siitä oskilloivasta propellista kun paperit alkoi leijailemaan pitkin kämppää jos tuuletin sattui olemaan puhallusetäisyydellä.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Torstai. Torstai.

Viesti Kirjoittaja JoeB »

masa kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Tuli hiki. Marssin siis kauppaan ostamaan tuuletinta. En osannut oikein päättää niin otin akkamaisesti kivan värisen, mutta äijämäisesti kookkaan.
'
Sitten kun huomaat ettei sillä tee vittujakaan, niin mene takaisin kauppaan ja osta ilmalämpöpumppu.

Nim: Pihalla 30 raatia, sisällä 23 raatia läpi vuorokauden. Sweet.
Miten mahtaa olla saako tuollaisen ilmalämpöpumpun asentaa kerrostaloon eikös siihen kuulu sellainen iso pömpeli (lämmönvaihtaja) ulkopuolelle? Parvekkeella (johon sen saisi siten että ei näy ulospäin) ei liiemmalti ole minulla moisesta hyötyä kun se on kämpän kuumin alue mutta toisella puolen missä se olisi ideaalisin toiminnaltaan se pitäisi asentaa ulkoseinään näkösälle.
Vastaa Viestiin