Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

BettyB. kirjoitti:Eikö ne raukat tiedä että touhutippakin voi raskauttaa?

t: äiti

Edit: en siis ole äitiintynyt ko. tipasta! Kommenttini oli tarkoitus olla äitimäinen! Phuh, ehdinpäs korjata!
Seli seli. :P

:on: Kaikkea ne jotkut tekee pysyäkseen talossa, sano.
Suomessa tostakin olis varmaan tullu syytteitä.
sipsi kirjoitti:Jos mä menisin Big Brotheriin, mä antaisin kaikille.
(Niin joo, poislukien tosin kaikki Kaki-tyyppiset ällötykset.)
No mutta toi suluissa oleva osuushan poislukee käytännössä kaikki muut kilpailijat.
Tsaari

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

BettyB. kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Hieman jännitystä toi kondomin asettaminen kesken yhdynnän.
Mua vähän ihmetytti toi kumin asentelu vasta tossa vaiheessa. Eikö ne raukat tiedä että touhutippakin voi raskauttaa?

t: äiti

Edit: en siis ole äitiintynyt ko. tipasta! Kommenttini oli tarkoitus olla äitimäinen! Phuh, ehdinpäs korjata!
Kunnon Alfauros ei touhutippoja tiputtele, ellei sitten halua.
BettyB.

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Viitaten Alfauroksen kasvattamisketjuun, veikkaan tässä arvuuttelussa itseäni.

t. soon-to-be-massamurhaaja
Pyry-Matias

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Uusin Seiska odottaa lukijaansa tuossa oh:n pöydälläni. Sievisen Susannalla ja Jööranilla kuuma seksisuhde, killuu kannessa. En tiedä riittääkö kenenkään palstaorhin karisma, mutta eikö esmes Fingeroosin karvalaukku tyydyttäminen ja sitä kautta kihlautuminen päätyisi lööpiksi asti? Toi BB:iin pääsy olis myös helppo tie. Piti aluksi pistää jotain nokkelan henkilökohtaista ND:lle, mutta totesin henkistyneeni tai jotain 8)
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja huima »

Voisiko Pyry-Matiaksesta tulla sarjamurhaava homopoliisi?

"Tää on teidän parhaaksi"

"Ihan oikeesti, mä tunnen teidän tuskan."
NuoriDaavid

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti:Piti aluksi pistää jotain nokkelan henkilökohtaista ND:lle, mutta totesin henkistyneeni tai jotain 8)
Henkistynyt erotiikkakalenterissa poseeraava poliisi! Guuminta håttia.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pyry-Matias kirjoitti:Sievisen Susannalla ja Jööranilla kuuma seksisuhde, killuu kannessa.
Meinasin tikahtua pidätettyyn hihitykseen Prismassa, kun näin otsikon. Tän lafkan entisiä virkamiehiä ja juttuja olen kuullut jos minkälaisia. Näin pieneksi yksiköksi täällä vähän aina sattuu kaikenlaista ja lipsahtelee ne sinne. En malttais millään odottaa kotiinpääsyä ja siellä odottelevaa Seiskaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pyry-Matias

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Lolita kirjoitti:Tän lafkan entisiä virkamiehiä ja juttuja olen kuullut jos minkälaisia.
Muistan vielä elävästi, kun mä-oon-malli seukkas Lindan kanssa. Olivat muutaman kerran poliisikoulun ruokalassa vieressäni. Linda jopa yöpyi koulun hikisessä asuntolassa, jotta rakkaus gönttaan ei ehtyisi ja unohtuisi. Tais olla tosirakkautta 8)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pyry-Matias kirjoitti:Linda jopa yöpyi koulun hikisessä asuntolassa, jotta rakkaus gönttaan ei ehtyisi ja unohtuisi. Tais olla tosirakkautta 8)
Sä et vaan ymmärrä naisia, se on jotain tosi jännää ja seksyä, kun pääsee poliisikoululle yöksi. Tai Pelastusopistolle...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Storia

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Storia »

Kyllä se on elco, joka ajaa Australiassa tutkaan 230 km/h uudella lelulla ja tulee kortittomana maitojunalla kotiin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lolita kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Linda jopa yöpyi koulun hikisessä asuntolassa, jotta rakkaus gönttaan ei ehtyisi ja unohtuisi. Tais olla tosirakkautta 8)
Sä et vaan ymmärrä naisia, se on jotain tosi jännää ja seksyä, kun pääsee poliisikoululle yöksi. Tai Pelastusopistolle...
Ois se seksyä jos Xibe kutsuis sut käymään ja melkein yhtä seksyä jos Miini kutsuisi hädän hetkellä Pelastuslaitokselle?
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:Omat hetkeni julkisuudessa olivat jo 2000-2001, eikä uusintaa ole luvassa. Veikkaan tähän prosessia. Kirjallisista tekemisistään ;)
Ei kuulemma onnaa, kun liian harva lukija ymmärtää tuollaisen tekstin päälle, mistä seuraavat kirjalle liian huonot myyntiluvut. Kun puoli vuotta myöhemmin soitin sille WSOY:n lukijalleni, muisti hän edelleen hyvin tekstini, ja oli miettinyt vaihtoehtoisia ja rahakkaampia julkaisukanavia niille. Nyt vain pitäisi lähteä toteuttamaan niitä, jos jaksaisi.

Julkisuuteen en kyllä välttämättä haluaisi, sillä nimelläni googlettamalla löytyy aivan liikaa sellaista materiaalia, joka olisi 7-päivää-lehden tomittajan märkä uni. Ainakin täytyisi ottaa käyttöön jokin salanimi.

Mistä tulikin mieleeni, että mikä on julkisuutta? Minä en kai itse ole varsinaisesti julkisuudessa, vaikka erästä tekemääni vammaista nettipeliä on tähän mennessä pelattu lähes puoli miljoonaa kertaa, koska ketään ei kuitenkaan kiinnosta kuka minä olen? Tai ainakaan en usko että kiinnostaa muita kuin japanilaisia, sillä suurin osa pelaajista löytyy jostain syystä Aasiasta ja Itä-Euroopasta, enkä osaa lukea suurinta osaa niistä foorumeista, joilta linkkejä peliini löytyy, joten varma en voi olla. Japanilaisista tiedän sen verran, että ne ovat kääntäneet myös muita kotisivujani baabelinkalalla ja linkittäneet niitäkin peliesittelyiden yhteyteen, mutta japanilaiset nyt ovat muutenkin sekaisin...
elco

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja elco »

Tsaari kirjoitti: Kunnon Alfauros ei touhutippoja tiputtele, ellei sitten halua.
Juu, ne on tarkkoja laukaisijoita - ei tartte gummia.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pyry-Matias kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Tän lafkan entisiä virkamiehiä ja juttuja olen kuullut jos minkälaisia.
Muistan vielä elävästi, kun mä-oon-malli seukkas Lindan kanssa. Olivat muutaman kerran poliisikoulun ruokalassa vieressäni. Linda jopa yöpyi koulun hikisessä asuntolassa, jotta rakkaus gönttaan ei ehtyisi ja unohtuisi. Tais olla tosirakkautta 8)
Tän yöpymisen mä tiedän, koska tunnen hyvin Göranin kämppiksen :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Yönmustaritari

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Suvinen kirjoitti: Itseasiassa muistelisin juuri lukeneeni jonkun tutkimuksen, jossa kumotaan tuo tieto. Touhutipassa ei siis olisi siittiöitä
No muistelepas lähdettä sitten vielä vähän tarkemmin, nottei tämä aiempien oppien kumoaja sitten jäisi pelkäksi puheeksi.
Rouva Pupu

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Suvinen kirjoitti: t: pilkunnussija, muuten edelleen selibaatissa
Tipoista viis, sukupuolitauditkin on olemassa.
Yönmustaritari

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Suvinen kirjoitti:Taisipa olla jotain näinkin luotettavaa.. http://www.mtv3.fi/helmi2005/viikonvaih ... ikonvaihde
Ok.

Joo-o. "Likipitäen kaikissa seksuaalisuutta käsittelevissä kirjossa (paitsi omassani) väitetään, että jo touhutipassa saattaa olla siittiöitä ja touhutipasta voi tulla raskaaksi."

Vaikka suosinkin innovatiivistä otetta ja pidän asioiden kehittämisestä niin minulle tätä teoriaa ei toistaiseksi Heusalan ja muutaman rättipään runkkumateriaalilla saatu myytyä.
bedlam

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kyllä minustakin kuulostaisi jotenkin loogiselta, ettei touhutipoissa ole siittiöitä.
Viimeksi muokannut bedlam, 16.08.2007 22:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyry-Matias

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

bedlam kirjoitti:Kyllä minustakin olisi jotenkin loogisempaa, ettei touhutipoissa ole siittiöitä.
Joo, pidetään kärkimakeinen kärkimakeisena.
BettyB.

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tohtori.fisanoo:

Kondomia tulee käyttää koko yhdynnän ajan, koska jo aivan ensimmäisissä siittimen päähän tulevissa "liukastustipoissa" voi olla siittiöitä.

Mutta luotetaan tässäkin asiassa Daveen... Eli miten on?
bedlam

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No mitäs Eki-setä sanoo?
BettyB.

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

bedlam kirjoitti:No mitäs Eki-setä sanoo?
Soita ja kysy?
bedlam

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

BettyB. kirjoitti:
bedlam kirjoitti:No mitäs Eki-setä sanoo?
Soita ja kysy?
Ei kai se puhelimeen vastaa? Ei ole Suosikkia hollilla nyt, kun jäi uusin KultaTurbo ostamatta.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Tää ois kyllä jännä juttu tietää!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
BettyB.

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

bedlam kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
bedlam kirjoitti:No mitäs Eki-setä sanoo?
Soita ja kysy?
Ei kai se puhelimeen vastaa? Ei ole Suosikkia hollilla nyt, kun jäi uusin KultaTurbo ostamatta.
Jokaisella tosifanilla on numero pikavalinnassa!!1

Edit: googlasin sanaa touhutippa ja mitä löysinkään!!

Kitinä :: Näytä viesti - Touhutippa-TorstaiTouhutippa-Torstai Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Seuraava ... Lähetetty: 12.01.2006 1:05 Viestin aihe: Touhutippa-Torstai, Vastaa lainaamalla viestiä ...
kitina.net/viewtopic.php?t=1774 - 102k - Välimuistissa - Samankaltaisia sivuja
Vastaa Viestiin