Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Löysin myös kuukkelin ihmeellisestä maailmasta Kätilöopiston tuottamaa koulutusmateriaalia:

Miehen kiihottuessa siittimen päähän tulee ns. liukastustippa, joka sisältää jo tuhansia siittiöitä. Keskeytetty yhdyntä tai sukupuolielimillä leikittely ei siis ole turvallista, jos pari ei halua raskauden alkavan.

Kätilöt ei voi olla väärässä!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ja toisaalta, onko sillä väliä onko touhutipassa siittiöitä vai ei, vai aikooko joku jättää kondominkäytön vain hetkeen ennen siemensyöksyä?

"Nyt, nyt, NYT TULEE!"

"Ota se pois niin laitetaan kortsu päälle ensin!"
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
PerttiMakimaa

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lolita kirjoitti:Ja toisaalta, onko sillä väliä onko touhutipassa siittiöitä vai ei, vai aikooko joku jättää kondominkäytön vain hetkeen ennen siemensyöksyä?

"Nyt, nyt, NYT TULEE!"

"Ota se pois niin laitetaan kortsu päälle ensin!"
Ei noin. Tuossa kohtaa naisen pitää kissamaisen nopeasti liueta miehen alta ja tarjota avointa suutaan koettaen poimia siemenet siihen. Mitä paremmin se onnistuu sitä onnellisemman näköinen nainen on.

Elokuvista oppii aina jotain... :)
NuoriDaavid

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:Tohtori.fisanoo:

Kondomia tulee käyttää koko yhdynnän ajan, koska jo aivan ensimmäisissä siittimen päähän tulevissa "liukastustipoissa" voi olla siittiöitä.

Mutta luotetaan tässäkin asiassa Daveen... Eli miten on?
En tiedä. Eki setä varmasti tietäisi paremmin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

PerttiMakimaa kirjoitti:Ei noin. Tuossa kohtaa naisen pitää kissamaisen nopeasti liueta miehen alta ja tarjota avointa suutaan koettaen poimia siemenet siihen. Mitä paremmin se onnistuu sitä onnellisemman näköinen nainen on.
:doh:
Olisihan mun tuo pitänyt tajuta! Eihän naiselle voi olla mitään tyydyttävämpää kuin saada lasti naamalle, telkkarissa olen nähnyt.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
PerttiMakimaa

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lolita kirjoitti: :doh:
Olisihan mun tuo pitänyt tajuta! Eihän naiselle voi olla mitään tyydyttävämpää kuin saada lasti naamalle, telkkarissa olen nähnyt.
Nyt kun tämä asia on selvä niin ei kun treenailemaan. :)

Minulla on sellainen teoria, että noin kolmannenkymmenennen naamalastin jälkeen nainen rupeaa saamaa orgasmeja siitä. Teorialla on perävalotakuu.
8)
Geetzu

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Minulla on sellainen teoria, että noin kolmannenkymmenennen naamalastin jälkeen nainen rupeaa saamaa orgasmeja siitä. Teorialla on perävalotakuu.
8)
Toi saattaa olla tottakin. Ainakin lastit pyllylle -tapahtuma värisyttää jo kuukaudenkin treenien jälkeen. Kunhan pitää oman sormen lukittuna sinne etupimppaan. (Meillä ei meinaan haluta tuplaraskauksia niin otetaan sitten varman päälle!)
PerttiMakimaa

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Geetzu kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Minulla on sellainen teoria, että noin kolmannenkymmenennen naamalastin jälkeen nainen rupeaa saamaa orgasmeja siitä. Teorialla on perävalotakuu.
8)
Toi saattaa olla tottakin. Ainakin lastit pyllylle -tapahtuma värisyttää jo kuukaudenkin treenien jälkeen. Kunhan pitää oman sormen lukittuna sinne etupimppaan. (Meillä ei meinaan haluta tuplaraskauksia niin otetaan sitten varman päälle!)
Nyt tämän voi siis hakata kiveen. :paavi:

Mitäpä esimerkiksi Pertti ei tekisikään naisten nautinnon eteen, ilmeisesti seuraavaksi joudun siementenluovuttajaksi (jos saan kotoa luvan).
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Rahkapussi

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Mä olen oikeasti teeveestä tuttu. Kymmenen vuotta sitten olin mukana ensimmäisessä kotimaisessa englantilaisen lentokenttä-dokudraaman inspiroimassa tositv-sarjassa Ostoskeskuksen helmet, joka tuli YLE1:ltä. Mä olin sen antikvariaattitäti siinä, joka keskusteli asiantuntevasti mm. Aku Ankka -piirtäjänä tunnetun Jukka Murtosaaren kanssa hänen Disney-originaaleistaan. Ja olin mä NeitiNarun kanssa tv-haastattelussa nuorten kaupunkilaisten makasiinisarjassa, jonka aiheena oli sadomasokismi, mutta sitä ei koskaan näytetty, tsorppa.
Stinky

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Okei, jos tolle linjalle lähetään niin mä olen ollut Ei itketä lauantaina-kuvauksissa eturivissä tanssimassa kun lavalla oli nää leidit jotka laulaa It´s raining men. Niin kerta. Ja mua tietenki näytettiin ainaki 5 sekuntia. Julkkis mikä julkkis. Turha tulla pyytään nimmareita, en antais kuitenkaan.
Rahkapussi

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

^ Ai niin, unohdin tietenkin kertoa, että olen esiintynyt vatsatanssijana julkisuudessa 90-luvulla: Savoyssa Shoshana Sfaradin BellyDance-showssa ja iskelmätähti Arja Korisevan vetämässä la-iltaisin tulleessa viihdeohjelmassa.
Stinky

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ Kerpele, sä voitit.
Rahkapussi

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Stinky kirjoitti:^ Kerpele, sä voitit.
Tämä mun viihdeurani on totisesti näyttö siitä, että joskus kannattaisi osata muotoilla huulille sana EI :-D
Aito_Johanna

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

(Telepatiaa kitinäläisten välillä: aioin juuri vastata Rahkapussin viestiin sanoilla "okei, jos tolle linjalle lähetään", mutta Stinky ehtikin ensin :shock: )
Minä olen kuulkaas ollut julkisuudessa monta kertaa. Tähtihetkiäni ovat ainakin seuraavat:

- Olin studioyleisönä jossain paskassa talk show -ohjelmassa, jota juonsi Tuomas Enbuske. Ennen filmausta kysyttiin, kuka yleisöstä haluaisi esittää yleisön kysymyksen illan vieraalle eli Laura Närhelle. Minä heti viittomaan, että minä, minä. Yhdessä sitten keksittiin mulle kysymys, joka kuului näin: "Muisteletko niitä aikoja, kun lauloit juustomainoksessa oikea oltermanniiiii?"

- Olin statistina MTV3:n draamasarjassa, joka kertoi runoilija Aila Meriluodon elämästä. Kohtauksessa, jossa esiinnyn, ollaan kustantamon Aila Meriluodon kunniaksi järjestämissä pirskeissä. Esitän taustalla näkyvää juhlavierasta. Mulla on päällä aitoseitkytlukulainen sininen minimekko, ja roolisuoritukseeni kuuluu hymyillä, jutella vieruskaverin kanssa, hakea tarjottimelta cocktailtikku ja nostaa skumppalasia Aila Meriluodon kunniaksi.

- Minua on kaksi kertaa haastateltu ruotsinkielisen radion katugallupissa. Sönkkään ruotsiksi vastaukset kysymyksiin "miltä tämä uudistettu Vanhan kirkon puisto sinusta näyttää?" ja "mitä mieltä olet espoolaisten vanhusten sairaanhoidon tilasta?". En tiedä, päätyivätkö vastaukseni radioon. Ehkä johonkin loppukevennykseen, jossa pilkkaavat suomijuntin ääntämystä :)
Rahkapussi

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

^ Muutossa järkytyksekseni huomasin, että mulla on tavaroissani VHS-kasetti, jossa tuo neliosainen dokudraama Ostoskeskuksen helmet on. Jos joku teistä osaa kääntää sen digitaaliseksi, voisi laittaa mulle YV:tä. Pääsisi myös nauramaan silloiselle persoonalleni: mulla oli ruskea tukka ja näytin ihan äidiltäni, negatiivisessa mielessä :shock:
NuoriDaavid

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:kuka yleisöstä haluaisi esittää yleisön kysymyksen illan vieraalle eli Laura Närhelle. Minä heti viittomaan, että minä, minä. Yhdessä sitten keksittiin mulle kysymys, joka kuului näin: "Muisteletko niitä aikoja, kun lauloit juustomainoksessa oikea oltermanniiiii?"
:D

Tähti on syttynyt!
Sheetlord

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Ah, nyt (jo) minullekin selvisi, mitä (poistettu) oli tehnyt tullakseen kuuluisaksi. Hetki piti tuijottaa lehdessä ollutta kuvaa, ennen kuin hoksasin. Onnea vaan, ilmeisestikään kaikki aika ei ole ko. henkilöllä kulunut Kitinään kirjoitteluun!

Jätetään nimimerkki ja voitettu palkinto mainitsematta Googlen vuoksi.

Itse olen esiintynyt televisiossa kolmeen tai neljään otteeseen 1990-luvulla. Jätetään ohjelma ja kanava mainitsematta. Olisi kyllä kiva saada ko. tallenteet jostain ja nolata niillä itsensä syntymättömän lapsensa silmissä.
NuoriDaavid

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:
Itse olen esiintynyt televisiossa kolmeen tai neljään otteeseen 1990-luvulla. Jätetään ohjelma ja kanava mainitsematta. Olisi kyllä kiva saada ko. tallenteet jostain ja nolata niillä itsensä syntymättömän lapsensa silmissä.
Muuten veikkaisin Raakel Liekin panokoulua, mutta ajankohta ei täsmää.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Edit: siirryn oikeaan ketjuun pärkele.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
prosessi

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tällä linjalla jatkaen, minäpäs olenkin esiintynyt ylä-asteikäisenä eräällä jenkkimarkkinoille tarkoitetulla matkailureportaasi-tyyppisellä dokumentilla Suomesta ja suomalaisista, jaksossa "A Day in the Life of a Finnish Family".

Puhumattakaan siitä, että olen ollut kaksi kertaa Uusimaa-lehdessä, kerran ajettuani kolarin Porvoon moottoritiellä ja toisen kerran minua haastateltiin päivää sen Porvoolaisen narkkipuukottajatapauksen jälkeen, että pelkäänkö liikkua Porvoossa. Älykkäästi totesin, että "en, kun en ole vielä ehtinyt kuulla edes koko tapauksesta". Ai kuka elää uutispimennossa?
Sheetlord

Re: Kuka seuraava kitinäläinen julkisuudessa?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

NuoriDaavid kirjoitti:Muuten veikkaisin Raakel Liekin panokoulua, mutta ajankohta ei täsmää.
You wish! ( I too) :P
Vastaa Viestiin